Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zelf gelnails maken.

<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2014 18:59

Re: Zelf gelnails maken.

Aziraphale schreef:
caribbeanlover schreef:Zijn gelnagels bedoelde voor gekleurde gelakte nagels of kan het ook met alleen een basecoat ofzo?


Misschien slim dat je even e.e.a. opzoekt qua filmpjes hierover, dan wordt het in één keer duidelijk.

Rush, ja thanks!


Je stelt toch zelf ook vragen?
<<

Anoniem273

Bericht 03 Jan 2014 22:39

Re: Zelf gelnails maken.

caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:
caribbeanlover schreef:Zijn gelnagels bedoelde voor gekleurde gelakte nagels of kan het ook met alleen een basecoat ofzo?


Misschien slim dat je even e.e.a. opzoekt qua filmpjes hierover, dan wordt het in één keer duidelijk.

Rush, ja thanks!


Je stelt toch zelf ook vragen?


Hahaha, ja welke nagellak Rush op eBay heeft gekocht. Niet een complete stap voor stap uitleg hoe het werkt. Van die vragen die je prima zelf kunt beantwoorden als je de website van het product even bekijkt of het andere topic, die al lang bestond, even door leest.
<<

Anoniem177

Bericht 03 Jan 2014 22:52

Re: Zelf gelnails maken.

caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:
caribbeanlover schreef:Zijn gelnagels bedoelde voor gekleurde gelakte nagels of kan het ook met alleen een basecoat ofzo?


Misschien slim dat je even e.e.a. opzoekt qua filmpjes hierover, dan wordt het in één keer duidelijk.

Rush, ja thanks!


Je stelt toch zelf ook vragen?

:khaha:
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 03 Jan 2014 23:20

Re: Zelf gelnails maken.

Afbeelding

Gelnagels gemaakt met de essence kit.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Anoniem177

Bericht 03 Jan 2014 23:40

Re: Zelf gelnails maken.

Mooi hoor moontje! Heb jij ook last van dat de gelbase wat terug trekt?
Ik lak hem namelijk (naar mijn idee) helemaal goed, en dan haal ik 'm onder de lamp vandaan en dan mis ik ineens stukken aan de zijkant.... Hoe dik doe jij de gel laag?
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 04 Jan 2014 01:50

Re: Zelf gelnails maken.

bambina schreef:Mooi hoor moontje! Heb jij ook last van dat de gelbase wat terug trekt?
Ik lak hem namelijk (naar mijn idee) helemaal goed, en dan haal ik 'm onder de lamp vandaan en dan mis ik ineens stukken aan de zijkant.... Hoe dik doe jij de gel laag?


Dankje! Ja een beetje wel ja! Ik moet wel zeggen dat je er dan wel erg op moet kijken wil je het goed kunnen zien... Ik merk alleen wel dat ik nog even moet oefenen haha! Ik moet er eigenlijk goed een lamp opzetten. Nu zag ik bij mijn 'tussen gellaag' dat ik op een nagel een druppel teveel had gedaan, daarom ben ik daarna heel dun verder gegaan... Alleen zie ik nu op mijn nagels dat de gel niet overal goed op zit.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jan 2014 13:42

Re: Zelf gelnails maken.

Bij Kruidvat hebben ze dacht ik wel de producten ervoor van Essence, maar heb er nog nooit die lamp gezien. Liggen die dan in het magazijn, dus dat je ernaar moet vragen? Of is online bestellen handiger en ook mogelijk?
Er komen dan wel verzendkosten bij wat het weer duurder maakt.
<<

Anoniem273

Bericht 04 Jan 2014 14:10

Re: Zelf gelnails maken.

CBL, ze verkopen die lamp bij Kruidvat die een tweede Essence schap heeft. Kun je op de website wel zien welke filialen dat zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jan 2014 14:28

Re: Zelf gelnails maken.

Aha, dank je voor de tip, ik ga even kijken op de site. Heb op de Essencesite gekeken, maar kan niks vinden waar ze die lamp verkopen. Waar moet ik dan zoeken op de site?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 05 Jan 2014 14:38

Re: Zelf gelnails maken.

Op de kruidvatsite moet je kijken zegt ze.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem273

Bericht 05 Jan 2014 15:13

Re: Zelf gelnails maken.

Ik typ in in google: kruidvat tweede essence schap
Voilà :)
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jan 2014 23:36

Re: Zelf gelnails maken.

Heb wat gevonden, maar die berichten dateerde uit 2011 dus misschien zijn een aantal filialen afgevallen. Raar dat Utrecht er niet bij staat dat is toch wel een grote stad. Blijkbaar moet men het meer hebben van dorpen, want zo is in mijn vroegere dorp ook een KD en die staat in de lijst. Wellicht komt het dat die vrij groot zijn en de 3 hier in de stad zijn vrij klein.
Ik ga nog even verder zoeken.
Kon alleen niet vinden of diegene die 2 schappen hebben daadwerkelijk die lamp verkopen, maar dat moet ik even uit gaan zoeken.
<<

Anoniem26

Bericht 06 Jan 2014 00:15

Re: Zelf gelnails maken.

Volgens mij zijn dit de winkels met een tweede essence schap en dus met die lamp.
Gewoon gevonden op de kruidvat site overigens.

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... estyle.pdf
<<

Banaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:40

Bericht 06 Jan 2014 00:24

Re: Zelf gelnails maken.

De winkels met een tweede schap hebben ook de lamp.

Ik heb een vraag. Ik heb de essence set, maar ben niet tevreden over de gellak.
Hoor goede dingen over sensationnails, dus wil de lak misschien gaan proberen.
Sensationnails heeft ook verschillende kleuren nagellak, maar zou je ook je eigen nagellak kunnen gebruiken?
Vond dat juist zo handig bij essence.
Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
<<

Anoniem12

Bericht 06 Jan 2014 08:30

Re: Zelf gelnails maken.

In pricipe kan dat altijd Banaan als je de gewone laklaag maar extreem goed laat drogen.
<<

Roodtomaatje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:03

Bericht 06 Jan 2014 09:14

Re: Zelf gelnails maken.

Ik ben ook niet zo tevreden over de base coat van essence. Heb inmiddels ook al wat kleurtjes gellak via ebay, maar geloof niet dat dat een succes is met de base coat van essence. Laat super snel los en hardt vaak gebobbeld uit.

Iemand anders nog een tip voor een goede base coat?
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jan 2014 19:14

Re: Zelf gelnails maken.

Rush schreef:Je bedoeld gewoon of je nagels door gellak steviger worden? Met gellak erop uiteraard wel, maar je eigen nagels zijn na de tijd niet steviger, integendeel.


Da's wel klote zeg! Sommige Kruidvats hebben wel producten voor gn, maar niet die lamp..................schiet ook niet op!
<<

Banaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:40

Bericht 06 Jan 2014 20:54

Re: Zelf gelnails maken.

Naast dat de basecoat terugtrekt/ krimpt blijft de nagellak niet lang zitten bij mij.
Gisteren heb ik mijn nagels gelakt en vandaag liet het al los bij drie nagels en trok ik het zo eraf.
Doe ik iets verkeerd of hebben er ook last van?
Als het zo snel eraf gaat kan ik net zo goed gewone nagellak gebruiken
<<

Anoniem273

Bericht 06 Jan 2014 21:41

Re: Zelf gelnails maken.

Ik heb Sensationail en ben daar echt ontzettend tevreden over! Ik gebruik ook hun lak. Kan er echt supernetjes mee lakken en het ziet er zo mooi uit :)
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jan 2014 21:55

Re: Zelf gelnails maken.

Banaan schreef:Naast dat de basecoat terugtrekt/ krimpt blijft de nagellak niet lang zitten bij mij.
Gisteren heb ik mijn nagels gelakt en vandaag liet het al los bij drie nagels en trok ik het zo eraf.
Doe ik iets verkeerd of hebben er ook last van?
Als het zo snel eraf gaat kan ik net zo goed gewone nagellak gebruiken


Heb je het nu over gelnagels?
<<

Anoniem12

Bericht 07 Jan 2014 10:56

Re: Zelf gelnails maken.

caribbeanlover schreef:
Banaan schreef:Naast dat de basecoat terugtrekt/ krimpt blijft de nagellak niet lang zitten bij mij.
Gisteren heb ik mijn nagels gelakt en vandaag liet het al los bij drie nagels en trok ik het zo eraf.
Doe ik iets verkeerd of hebben er ook last van?
Als het zo snel eraf gaat kan ik net zo goed gewone nagellak gebruiken


Heb je het nu over gelnagels?

Gel lack. Lijkt me wel, anders zegt ze niet dat ze net zo goed gewone nagellak kan gaan gebruiken.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2014 11:48

Re: Zelf gelnails maken.

Aha oke dan, had niet alles gelezen en las alleen haar reactie vandaar.
<<

Banaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:40

Bericht 07 Jan 2014 12:17

Re: Zelf gelnails maken.

Ik heb het inderdaad over gellak.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2014 23:28

Re: Zelf gelnails maken.

Ik heb een gellak die je als topcoat gebruikt, maar op gedroogde gelakte nagels heeft het geen nut aangezien het er voor een groot deel afgaat..................zonde!

Beautylabnl heeft er een filmpje over met die van Essence, altijd handig. Wel raar dat je 2x de plaknagel eraf moet halen, maar dat hoort er bij.

Iemand die weet hoe het zit bij Trekpleister? Moet die dan ook een 2e schap hebben?
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers