Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapskleding wordt te klein

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 06 Jan 2014 22:46

Zwangerschapskleding wordt te klein

De zwangerschapskleding die ik heb gekocht in de afgelopen periode wordt te klein. Met name de broeken en leggings. Ik pas nog wel twee jurkjes maar dat was het zo'n beetje. Ik moet dus sowieso nieuwe leggings kopen om te combineren met de jurkjes maar ik twijfel of ik nog meer zal aanschaffen. Ik heb niemand in mijn omgeving van wie ik kleding kan lenen. Aan de ene kant vind ik het zonde om iets nieuws te kopen voor nog zo'n korte periode. Maar aan de andere kant zijn twee jurkjes natuurlijk wel erg weinig. Wat zouden jullie doen?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 06 Jan 2014 22:53

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Marktplaats of hier een oproepje. Ik zou geen nieuwe dingen meer kopen, tenzij het spul is dat je na de zwangerschap ook nog kunt gebruiken.
L2014 & H2017
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Jan 2014 01:34

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Ik paste op het eind ook niks meer. Ik leefde in mijn joggingbroek, Uggs en uitgerekte longsleeve's. Niks gekocht, want ik mocht toch niks doen en voor bankhangen heb ik geen kleding nodig.

Oh wacht, ik had nog wel 1 jurkje. Die was alleen wel wat kort :)
R. 2013
D. 2016
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 07 Jan 2014 06:36

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Ik paste ook het meeste niet meer op het eind. Had toen meestal een jurkje aan. De legging die ik had pastte nog wel en ik heb1 nieuwe spijkerbroek gekocht. Toen was ik iets van 32 weken geloof ik.
Je zou ook goed tweedehands kunnen kijken al vond ik het dan lastig inschatten welke maat zou passen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem171

Bericht 07 Jan 2014 06:44

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Wil je hierna nog een kindje? Dan kan het nog langer mee..

Ik zou toch zeker wat goed zittende kleding aanschaffen. Ik voelde mijzelf veel beter en mooier in lekker zittende kleding, oa daardoor genoot ik ook meer van die laatste weken.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Jan 2014 07:53

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Ik zou ook nog wel wat nieuws kopen, wat Nana zegt, waarschijnlijk voel je je een stuk lekkerder met leuke kleren aan. Zeker als je gewoon alles nog kan en mag, in Carool haar geval had ik het ook niet gedaan
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 07 Jan 2014 09:58

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Hier zitten zwangerschaps broeken ook voor geen meter meer. Dat was op het eind van de eerste ook.
M:21072011
J :08012014
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:24

Bericht 07 Jan 2014 10:02

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Ik heb zelf nog 1 broek en paar shirt jes maar ga nu geen nieuwe meee kopen , Ik ben nu thuis met verlof en als ik niet we g hoef heb ik mijn joggingbroek aan met een shirt.Voor die laaste weken vindt ik het zonde om nog duure kleding te kopen .Anders op marktplaats kijken dat je daar nog wat kunt vinden.
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 07 Jan 2014 10:24

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Ik vind marktplaats lastig ivm de maat. Ik denk ook wel dat ik mij fijner voel de laatste weken in goed passende en leuke kleren. Ik heb nu dus wat dingetjes bij H&M besteld. Bedankt voor alle reacties!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 07 Jan 2014 10:35

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Ik had twee van die sportbroeken van Prenatal van zachte soepele stof en met rechte pijpen, die zagen er onder een trui of een tuniekje gewoon prima uit en die zaten lekker in die laatste paar weken, ze waren ook niet duur. Verder heb ik in mijn zwangerschappen ook vaak in de uitverkoop broeken gekocht voor 5 euro per stuk, dat kun je ook nog wel doen voor die laatste weekjes, en dan gewoon een maatje groter of een model/materiaal dat lekkerder zit. De Hema heeft tegenwoordig ook zwangerschapskleding, misschien zit daar iets bij?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

anoniem196

Bericht 07 Jan 2014 15:29

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Wehkamp heeft ook regelmatig positie mode in de opruiming.
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:06

Bericht 07 Jan 2014 20:10

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

C & A heeft flinke sale, ook op zwangerschapskleding, misschien zit daar wat voor je tussen.
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/produ ... schapsmode
februari 2012
november 2015
<<

Anoniem66

Bericht 07 Jan 2014 20:38

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Welke maat heb je? Ik heb hier nog wat liggen wat weg mag. Maat 38-40
<<

Anoniem135

Bericht 07 Jan 2014 20:52

Re: Zwangerschapskleding wordt te klein

Hier zat bij dochter op het laatst ook niks meer lekker,gelukkig was het toen erg warm dus kon ik van die joggingbroeken aan die kuitmodellen.

Wat Nana zegt kan ik mij ook wel in vinden,hopelijk vind je nog wat leuke lekker zittende kleding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers