Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer 2013 mama's

<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 08 Sep 2013 08:45

Re: Zomer 2013 mama's

Ik ben er ook weer! (Shisha)

Hier gaat alles goed. Hier hadden we ook regeldagen/een sprongetje maar deze lijkt nu weer minder te worden.
D. pakt sinds een paar dagen dingen vast met 2 handjes en wil alles in zijn mond stoppen. Dit gaat alleen nog niet altijd helemaal goed en daar kan hij erg gefrustreerd door raken. :wink:
Hij was ook echt een paar dagen niet te genieten en slapen was ineens een stuk minder. Maar nu slaapt hij al weer aardig door gelukkig.

En verder ben ik vorige weer aan het werk gegaan. Gelukkig maar voor 1 week en nu heb ik weer 3 weken vakantie. :thumbup:
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Sep 2013 10:53

Re: Zomer 2013 mama's

Haha Bendevan5, wat een leuke naam!
Ik ben ook heel erg benieuwd naar je update.
Afbeelding
<<

Anoniem2

Bericht 08 Sep 2013 21:31

Re: Zomer 2013 mama's

-bendevan5 schreef:He he ik ben er! Mijn naam zegt wel genoeg :-)

Van de week een update!


Ben ook erg benieuwd! :cheering:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 17 Sep 2013 09:32

Re: Zomer 2013 mama's

Ik kwam eens kijken of er al een update is van bendevan5, maar zie haar post niet eens meer of ik kijk er overheen.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 17 Sep 2013 12:19

Re: Zomer 2013 mama's

Ella schreef:Ik kwam eens kijken of er al een update is van bendevan5, maar zie haar post niet eens meer of ik kijk er overheen.


Ik zie hem ook niet maar ik zie haar ook niet meer in de ledenlijst staan. :(

Hoe is het verder met iedereen?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 17 Sep 2013 13:02

Re: Zomer 2013 mama's

Hallo!

Ik ben ook benieuwd naar Bendevan5. Hoe was het nog met de sprongetjes, Milady?

Hier gaat het wek goed. Julie slaapt nu overdag meestal 1 a 2 blokken van 3u (tussendoor moet ik wel even sussen, maar dan slaapt ze na 5 minuutjes weer in). En 's nachts slaapt ze van 23u tot 3-5u. De voedingen lopen supergoed en ze spuugt minder vaak. Lekker! Over 2 weken gaat Louise niet meer naar het KDV en blijft ze dus fulltime thuis. 't Is met een klein hartje, want vaak is het echt een verademing als ze naar het KDV gaat, en ze gaat ook zo graag. Elke dag met een lach, als ze thuiskomt zit ze vol (onverstaanbare) verhalen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 17 Sep 2013 13:24

Re: Zomer 2013 mama's

Milady schreef:
Ella schreef:Ik kwam eens kijken of er al een update is van bendevan5, maar zie haar post niet eens meer of ik kijk er overheen.


Ik zie hem ook niet maar ik zie haar ook niet meer in de ledenlijst staan. :(

Hoe is het verder met iedereen?


Ik zie er nu 1 staan zo: -bendevan 5-, maar met 0 posts
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 17 Sep 2013 13:57

Re: Zomer 2013 mama's

Hier gaat het redelijk. Ben wel doodop. Mijn zoontje spuugt regelmatig weer de fles uit en heeft vooral 's avonds heel veel last van krampjes, waardoor hij veel huilt.
Zelf kan ik ook nog niet zoveel, beneden doet alles mij nog zeer :-( als ik had geweten dat het herstel na een natuurlijke bevalling zo lang duurde, dan had ik liever weer een keizersnede gehad, toen was ik met een week weer op de been en kon ik alles weer. Ik baal nu echt.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 17 Sep 2013 14:32

Re: Zomer 2013 mama's

annemie, wat balen dat je lichamelijk nog niet fit bent. Ik was na alle 3 de natuurlijke bevallingen wel weer dezelfde dag op de been. Hopelijk voel je je snel beter.

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de 5 meiden!

Hier gaat alles goed, T is een heerlijk mannetje en begint ook te grijpen naar dingen. Hij lacht ook zo schattig met geluid. De kinderen zijn ook gek op hem, erg leuk om te zien. Als hij huilt komt J vertellen dat hij vast moe is, honger heeft of een vieze luier heeft.
Hij heeft alleen spruw echt balen. Hij drinkt daardoor heel onrustig en heeft er zichtbaar last van. J heeft nu dus ook spruw en ik voel ook heel ligt wat pijn in mijn borsten. Ik wil niet meteen aan de AB dus zijn we nu begonnen met GV en kokosvet. Daarnaast hebben N en ik de griep, veel hoesten en benauwd. Vast door de omslag van het weer.

De oudste 2 zijn nooit echt slapers geweest maar T slaapt erg veel. Dat ben ik helemaal niet gewend dus ik ga vaak even kijken of alles wel goed gaat, herkenbaar??
Mother of 3 adorable children
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 17 Sep 2013 14:42

Re: Zomer 2013 mama's

Fijn dat het zoveel beter gaat Slakje! En heerlijk dat ze nog zoveel slaapt.

Wat vervelend dat het herstel zo langzaam gaat Annemie. En wat vervelend dat je zoon zo veel last heeft van krampjes. Las in een ander topic dat je een dr brown fles wil gaan proberen, hopelijk helpt dat!

Wat fijn dat het zo goed gaat Maia! Wel vervelend van de spruw en de griep, hopelijk knappen jullie allemaal snel weer op. Ik heb dan verder nog geen ervaring met meerdere kinderen maar D. is (meestal) een goede slaper maar huilt vaak nog even voordat hij slaapt en als hij dan ineens stil is ga ik vaak toch even bij hem kijken.

We zijn net bij het consultatiebureau geweest en D. is nu 63.6 cm en weegt 5870 gram. Hij is de laatste week druk met dingen vastpakken/aanpakken (en het vervolgens in zijn mond proberen te krijgen) en hij heeft zijn tong uitsteken van de week ontdekt. Hij vindt het prachtig als je het terug doet en hij kan zo heerlijk lachen en brabbelen. :heart:
Hij kan trouwens ook flink kwaad worden wanneer iets niet gelijk lukt of wanneer hij iets niet wil. Hij zet het dan echt op een krijsen en loopt helemaal rood aan. Of hij begint dan echt ontroostbaar te snikken. Van de week kreeg bij bijvoorbeeld de grote pluche bal niet in zijn mond en boos dat ie was. :laughcry:

Ik had van de week trouwens een filmpje gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=vYJ-SndgN3Y
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 23 Sep 2013 12:17

Re: Zomer 2013 mama's

Hey meiden! Hoe gaat het ermee? Wat een rust hier!

Hier gaat het goed! Ik heb alle problematiek wat je maar kan hebben gehad met de borsten/voeding, (kloven, borstontsteking, vasospasme, spruw) maar nu gaat het super! Ties doet het ook erg goed. Slaapt gemiddeld 7a 8 uren door. En hij gaat met grote sprongen vooruit, zo ineens draait ie op zijn zij. En pakt ie dingen vast. Hij gaat voor mijn gevoel veel te snel. Als ik hem op zijn buik leg wil ie al naar voren tijgeren. Ik heb mijn energie ook weer terug, en heb even behoorlijk in een dip gezeten, nu blijkt wel dat elke kersverse mama dat net zo ervaart, ik was al bang dat ik een postnatale depressie zou hebben, maar nee deze dame werdt gewoon na 6 weken alweer ongesteld, lang leve de hormonen. :thumbdown:

Milady, wat een geweldig filmpje! Leuk gedaan! Dan zie je ineens dat ze hard gaan! Hoe gaat het nu met D?

Slakje, wat fijn dat het allemaal goed gaat! Met de reflux ook onder controle?

Annemie, wat vervelend dat je zo'n langzaam herstel hebt, gaat het al wat beter? Heeft dr brown geholpen bij zijn krampjes?

Maia, wat vervelend dat T en J beiden spruw hebben, gaat het al beter? Of moest je toch aan de medicijnen? T heeft hier Nystatine gekregen, we gaan de 3e week in met de medicijnen, ik drink daarnaast pure bosbessensap (2x een borrelglaasje) en smeer mijn tepels in met daktarine meteen na de voeding, op die manier zijn we het aardig de baas.

Hoe gaat het met Figaro, Ingrid, Bubble = knaagdier?, teddyaapje, ijsbeer en July?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 23 Sep 2013 13:31

Re: Zomer 2013 mama's

Hier ook een teken van leven!

Hier gaat het allemaal goed. F. slaapt goed door (van 22.00/23.00 tot 7.00). Op een gegeven moment was hij overdag wat onrustiger en huilde hij ontzettend veel. We zijn anderhalve week terug bij het bureau geweest, toen was hij 56 cm en 3915 gram. Mochten toen i.p.v. flessen van 90cc flessen van 120cc gaan geven en dan terug naar 5 flessen. Inmiddels krijgt hij al een paar dagen flessen van 150cc en sindsdien is hij weer een stuk rustiger. F. gaat ook met sprongen vooruit: hij is ontzettend sterk in zijn nek, draait op zijn zij, van de week op bed draaide hij zelfs al om...

Met mij gaat het ook goed. Heb mijn draai al lekker gevonden met huishouden, F., de schooltijden van J.. Al met al een druk programma. Ben 4 dagen per week anderhalf uur per dag bezig met J. naar de peuterspeelzaal brengen en halen, één keer in de week anderhalf á twee uur weg voor J. d'r logopedie, dan nog 2,5 uur op een dag met de flessen van F, dan ook nog de overige zorg voor J. en F. En tussen de bedrijven door wassen draaien, schoonmaken enz. Kan nog niet zeggen dat het me tegenvalt, maar af en toe verbaast het me wel hoe druk het eigenlijk is. J. is vandaag een dagje thuis gebleven van de psz, even bijkomen van haar verjaardag afgelopen weekend. Ze is enorm verwend, maar het was ook wel druk en vermoeiend voor d'r. De derde verjaardag is in elk geval echt de leukste tot nu toe, ze had echt besef van jarig zijn en genoot volop. Ze is nu lekker met haar cadeautjes en ik heb voor mezelf ook een rustdag ingelast. Veel meer dan twee wasjes draaien en de rommel van het weekend opruimen doe ik niet vandaag.


Silver: fijn dat het bij jou zo goed gaat. En ben het met je eens: het gaat allemaal veel te snel. Ik wil F. het liefst zo lang mogelijk klein houden, maar hij is al zo veel anders en groter dan toen hij net geboren was.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem275

Bericht 24 Sep 2013 15:29

Re: Zomer 2013 mama's

hoi allemaal,
ik vind het echt heel leuk om jullie updates te lezen, maar heb weinig tijd om uitgebreid te reageren..

silver, volgens mij krijgt bijna iedere mama wel een keer een dip, ik heb ook wel een moment gehad waarop ik echt niet wist hoe ik het allemaal moest doen en een beetje in de put zat.. fijn dat je je weer beter voelt!
ik was inderdaad eerst een knaagdier, een waar dick bruna veel verhaaltjes over heeft bedacht :nerd:
figaro, ik vind het zo fijn om te lezen dat je je zo goed voelt en zo geniet van je kindjes!
milady, drinkt D al wat beter uit de fles?
maia, vervelend dat beide kinderen spruw hadden! is het al over?
hoe is het met de rest? teddyaapje?

hier gaat het goed, ik probeer niet te veel de strijd aan te gaan met L wat in bed slapen betreft, in de drager slaapt hij prima, dus als het in bed niet lukt gaat hij daarin. as we speak ligt hij al ruim 1,5uur in zijn bed te slapen! terwijl hij áls hij in bed slaapt vaak na 30-45min al wakker is..
ik ben sinds gisteren begonnen met afbouwen van de bv, heb er 3-4 weken goed over nagedacht en sta er helemaal achter. het loopt goed en ik ben blij dat ik hem ruim 3 maanden volledig bv heb kunnen geven, ik had niet eens verwacht dat het zou lukken! maar ik vind het goed geweest zo, L vind het allemaal wel prima, als hij maar te eten/drinken krijgt!
<<

Anoniem275

Bericht 24 Sep 2013 16:10

Re: Zomer 2013 mama's

Oh ja, L en ik zijn gisteren bij het cb geweest voor de 3 maanden afspraak. Hij is nu 5630 gram en 60,5 cm, ik denk steeds dat hij groter is dan T destijds, maar dat is helemaal niet waar..
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 25 Sep 2013 17:08

Re: Zomer 2013 mama's

@silver wat fijn dat alles nu goed gaat op bv gebied! En wat gaat hij snel zeg!
@bubble 3maanden bv goed zeg, fijn dat je achter je besluit staat en dat L alles prima vind, hoe gaat t nu met slapen in bedje? Wij doen ook niet moeilijk als onze L niet in zijn bedje wil slapen meestal slaapt e dan even bij ons en leggen we hem daarna in de box/ww/wieg.
@bendevan5 ben ook heel benieuwd naar jou/jullie
@figaro lekker dat je je ritme gevonden hebt en F gaat ook al zo snel!

@all ik verbaas me echt dat sommige van jullie kindjes al zo vroeg doorslapen! Hartstikke goed natuurlijk maar die van ons slaapt nog niet door hoor, hij krijgt rond 12u savonds de laatste fles (. 130cc) dan als tie snachts komt (meestal rond 4u) een halve fles van 60cc dan om 8u weer 130cc dan 12u 16u en 20u (allemaal130cc) als tie doorslaapt dan mogen we naar 150cc van het cb. Nu was tie van de week om 6.15u pas we schrokken ervan en dachten mooi misschien gaat ie nu doorslapen...maar de volgende nacht kwam tie weer om 04.30u.
We zijn sinds gister begonnen met jbpm toe te voegen, hij gaf zoveel terug bij elke fles en dronk deze altijd binnen 5mnuten leeg. Maar volgens mij waren we iets te enthousiast, gelijk 2schepjes bij elke fles, hij had last van krampjes en maakte veel pergeluidjes, ook was hij zo onrustig vanacht,werd krijsend wakker vanacht rond half2. Gelukkig in de loop vd dag iets ontlasting gehad, we doen nu maar ff 1schepje, mannetje blij spuugt nu wel iets maar lang niet zoveel als eerst En heeft geen last van krampjes.
Verder is L zo'n lekker lachebekkie,heel vrolijk,kletst gezellig mee en kijkt t liefst heel de dag naar buiten en naar plafonds
Morgen krijgt ie de prikjes....hopelijk valt t mee..
Groetjes!
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 25 Sep 2013 17:24

Re: Zomer 2013 mama's

Wat balen dat je al weer ongesteld bent geworden Silver! Ik dacht het 2 weken geleden ook te zijn (ineens krampen, ongeveer 2 dagen en licht bloedverlies) maar het heeft gelukkig niet doorgezet.
Maar fijn dat het verder zo goed gaat en jij ook weer wat meer energie hebt!

Wat gaat hij snel Figaro! En kan mij voorstellen dat het druk is met 2 kleintje hoor. Ik kom nu af en toe al niet aan het huishouden toe en dan heb ik er maar 1.

Wat goed dat hij nu ineens wel anderhalf uur in bed slaapt Bubble! En verstandig dat je er geen strijd van maakt, dat heeft vaak toch geen zin en je raakt er beide alleen gefrustreerd door.
Ik vind het soms wel lastig hoor. Dan heb ik een planning in mijn hoofd en dan besluit D. een borsthangdag te houden en kom ik dus bijna nergens aan toe. Vaak maak ik er dan maar een bankhangdag van. :wink:

Wat fijn dat je zo'n vrolijk mannetje hebt Ingrid. Hopelijk wordt het spugen gauw minder.

All: Mijn verlof en vakantie zitten er nu toch helaas echt op. Gister was mijn eerste werkdag en ik had mij gelijk verslapen. Oeps!
D. was de avond daarvoor al naar mijn ouders dus ik miste een wekker naast mij. :wink:
Helaas ging het bij mijn ouders niet geweldig. Hij weigert dus weer de fles (hij heeft een poosje weer wel uit de fles gedronken) en hij was zo overstuur dat mijn moeder op het punt heeft gestaan om te bellen dat we hem maar weer moesten komen halen. Hij heeft echt 2 uur lang non stop liggen krijsen. :(
Gelukkig had ik wel dat borstvoedinghulpset meegegeven voor de zekerheid en zo heeft hij uiteindelijk nog wel wat gedronken. Maar hopelijk verbeterd het snel want mijn moeder heeft aangegeven het niet te zien zitten om op te passen op deze manier.
Verder gaat wel alles goed hier. Hij is vrolijk, leert veel en snel en groeit goed!
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 28 Sep 2013 11:04

Re: Zomer 2013 mama's

Weet iemand hoe het met supertalentje is? Of heeft ze nu een andere naam?
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 04 Okt 2013 11:34

Re: Zomer 2013 mama's

Hee dames, hoe gaat het?

Milady hoe is het om weer te werken?

Hier alles wel goed, L slaapt sinds een kleine week door!
Even een vraag, wat zouden jullie doen? Mijn moeder lig in het zh (linkernier en urineleider eruit) ze ligt nu nog op een high care afdeling, maar als ze terug is op een gewone afdeling en hopelijk op een eenpersoonskamer ligt wil ik graag L een keer meenemen om haar op te vrolijken. Doen of niet doen? Ik zit enorm te twijfelen...

Groetjes
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 04 Okt 2013 11:43

Re: Zomer 2013 mama's

Zolang jouw L. niet ziek is (of verkouden of iets) zou ik haar meenemen, ik denk dat in dat geval je moeder er alleen maar sneller van kan opknappen als ze haar kleinkind weer ziet.
<<

Anoniem275

Bericht 04 Okt 2013 21:22

Re: Zomer 2013 mama's

ingrid: highcare zou ik niet doen, maar als ze op een gewone verpleegafdeling ligt zie ik geen problemen.
hoe is het met iedereen?

hier gaat het sinds één (à 2) weken ineens zo veel beter! nou is L geen super moeilijke baby geweest, maar nu pakt hij ineens de speen, slaapt hij 's avonds in zijn eigen bedje en ook overdag heeft hij bijna geen moeite meer om (met de speen) in slaap te vallen in zijn bedje of de kinderwagen! in bed slaapt hij nog wel kort, maar verder is hij goed te pas. ik doe hem vaak nog wel even in de drager zodat hij langer kan slapen en als ik naar buiten wil. het is nu nog meer genieten en heerlijk relaxed. zelf denk ik wel dat dit samen hangt met de overstap van bv naar fv, het ging al wel beter, maar nu maakt hij ineens zo'n grote sprong!
morgen ga ik van 2 naar 1x bv en verder fv, 's nachts leg ik hem soms nog wel eens aan als hij anders niet stil wordt. dit blijf ik ook doen zolang hij dit fijn vindt en niet gefrustreerd is wanneer er straks misschien niet zo veel meer komt, we zien wel hoe het loopt..
ik ben nu sinds ruim 3 weken weer aan het werk en dat bevalt goed, vind het lekker om weer eens wat anders te doen!
<<

Anoniem275

Bericht 14 Nov 2013 21:05

Re: Zomer 2013 mama's

ik heb dit topic maar eens opgezocht.. hoe is het met iedereen?
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 14 Nov 2013 21:21

Re: Zomer 2013 mama's

Met ons erg goed, mijn zoontje slaapt sinds een paar dagen door, heerlijk! Alleen 's avonds nog even een huiluurtje, voor de rest een stuk rustiger dan in het begin.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 14 Nov 2013 22:26

Re: Zomer 2013 mama's

Wat fijn Annemie. F. slaapt al sinds dag 1 door en dat bevalt me uitstekend. Heb ook echt mijn nachtrust nodig, dus ben echt blij wat dat betreft.

Verder gaat het hier wel goed. Dat wil zeggen, met de kinderen gaat het goed. J. begint eindelijk lekker te kletsen en ook F. is een heerlijk ventje. In vergelijking met de oudste huilt hij ontzettend veel, maar is nog altijd niet meer dan twee tot drie uurtjes per dag. Met mijzelf gaat het even wat minder, maar ook daar wordt aan gewerkt.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem275

Bericht 17 Nov 2013 22:35

Re: Zomer 2013 mama's

wat fijn dat hij door slaapt en het beter gaat, annemie!
figaro, vervelend dat het met jou minder gaat! goed dat je eraan werkt! ik hoop dat je gauw volop kunt genieten!
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 17 Nov 2013 22:57

Re: Zomer 2013 mama's

@bubble. Hoe gaat het met jou en met de kleine?
@figaro fijn dat het met de kids wel goed gaat maar vervelend dat t met moeders minder gaat,ik hoop dat je er snel uitkomt en je beter gaat voelen.
@annemijn fijn hè als ze doorslapen, heerlijk!

Hier ook alles goed! We hebben goed onze draai gevonden,met de kleine en beide onze onregelmatige banen, ik kan gelukkig mijn rooster goed aanpassen op die van mijn man en hebben zo maar voor 1a1,5 dag oppas nodig en dan gaat ie naar mijn schoonouders of mijn moeder komt.
Morgen gaan we een midweekje naar CP! Zoveel zin in,eerste keer zwemmen met de kleine ( ja eigenlijk de standaard dingen die je doet als je op zo'n park bent natuurlijk :-D)
Daarna hebben we 2x sinterklaasviering op t werk bij mij en een week later bij t werk van mijn man.
Hij krijgt er natuurlijk helemaal niks van mee, maar vond het leuk om een kadootje uit te zoeken etc!
Groetjes!
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Niekske