Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 06 Jan 2014 22:33

Re: Datetopic

Tabbie schreef::confused:

Nou, dit inderdaad. Haha
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 06 Jan 2014 22:52

Re: Datetopic

Mijn onderschriftdinges op Tinder is dan ook: 'Als je met een vis op de foto staat dan laat maar hoor.'
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 07 Jan 2014 00:36

Re: Datetopic

Toet schreef:Mijn onderschriftdinges op Tinder is dan ook: 'Als je met een vis op de foto staat dan laat maar hoor.'
:D Geweldig!
<<

Anoniem58

Bericht 07 Jan 2014 07:12

Re: Datetopic

Polly dot, haha ja eigenlijk is het logisch dat date van sushi Engels spreekt, maar ik wilde eigenlijk weten hoe dat voor haar was ;) ik heb nog nooit met een Cubaan gedate, dus nog nooit last gehad van een taalbarriere, al spreken we allebei even goed Engels.

Sushi, wtf? Die buikjes-jongen? Wat denk ie dan, dan vrouwen dat opwindend vinden?

Artemis, hoe loopt jouw date zoektocht?

Gisteren een super lang gesprek gehad, hij is echt heel leuk. We gaan zeker afspreken als hij hier is, hij komt zaterdag al aan blijkbaar, maar wanneer we afspreken weet ik nog niet.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 07 Jan 2014 09:26

Re: Datetopic

@polly dot ja heb je foto's gehad, maar nog geen tijd gehad,ga zo naar huis, dan zal ik reageren en je ook een foto sturen :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 07 Jan 2014 09:51

Re: Datetopic

Haha Bolletje ja gestoord he?

Geduld wordt trouwens beloond. Ik ben net geappt door mijn date ("Good morning! Have a great day"). Niks speciaals, maar er wordt dus wel aan me gedacht ;)

Ik ben dan alleen zo'n slappeling die het niet volhoudt om bijvoorbeeld tot 12 uur te wachten met reageren, maar ik reageer dus meteen (binnen een kwartier). Desperate... Of niet? Ik heb teruggetypt dat ik hem ook een fijne dag wens. Dus ik ben nog niet over vrijdag begonnen ;)
<<

Anoniem156

Bericht 07 Jan 2014 10:09

Re: Datetopic

Waarom zou je tot 12 uur wachten met reageren?
Ik vind dat zo´n onzin he! Reageer lekker als je wilt reageren, ook al is het meteen of heb jij als laatste een berichtje gestuurd en moet je toch nog iets kwijt of wil je nog iets zeggen.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Jan 2014 10:41

Re: Datetopic

Ik vind dat ook onzin. Ik reageer naar vriendinnen ook vrijwel direct als ik iets heb gelezen. Waarom dan een date lang laten wachten.
Wel kan ik me voorstellen dat je in eerste instantie wacht totdat hij iets stuurt, maar ik zou gewoon lekker direct reageren. Veel leuker ook. Dan komt er misschien nog een soort van gesprek in plaats van lege losse zinnetjes.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Jan 2014 10:50

Re: Datetopic

Carra schreef:Ik vind dat ook onzin. Ik reageer naar vriendinnen ook vrijwel direct als ik iets heb gelezen. Waarom dan een date lang laten wachten.
Wel kan ik me voorstellen dat je in eerste instantie wacht totdat hij iets stuurt, maar ik zou gewoon lekker direct reageren. Veel leuker ook. Dan komt er misschien nog een soort van gesprek in plaats van lege losse zinnetjes.


Eens!
<<

Anoniem 42

Bericht 07 Jan 2014 11:12

Re: Datetopic

Huh, daar heb ik ook nog nooit van gehoord :). Ik reageer in het algemeen gewoon zodra ik tijd heb. Dat is de ene keer meteen en de andere keer een paar uur later.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 07 Jan 2014 15:35

Re: Datetopic

Ik weet dat het stom is, maar ik denk dan dat ik te wanhopig overkom. Slaat nergens op. Ik heb vanmorgen dus wel meteen gereageerd.
<<

Anoniem285

Bericht 07 Jan 2014 17:17

Re: Datetopic

Majira, ik zei het pas op het moment dat ik de deur uitging. Dan vroegen ze, huh, waar ga je heen? “Naar de film met die en die, doeiiiii moet gaan ik ben al laat!” :D

Sushi, hij klinkt leuk! Ben benieuwd naar het vervolg. En gewoon appen als je zin hebt om te appen. Zolang je hem niet gaat stalken lijkt me dat er niets aan de hand is.

Zijn er serieus meerdere mannen die met een vis op de foto staan?? Nee. Grapje zeker.

En die kerel met de bolle buikjes, brrrrrrrrrrr......

Bolletje, spannend! Leuk! :D

Joyce, leuk, ben benieuwd :D

Ik heb mijn vluchtgegevens gekregen (voor volgende week al!!), ik kom al om 7 uur ’s ochtends aan en hij is die dag aan het werk en komt pas rond middernacht terug... Dat wordt een lange dag! :D
<<

Anoniem 49

Bericht 07 Jan 2014 17:18

Re: Datetopic

Pollydot, haha! Ik denk dat het opgaat vallen, want dan ga ik opeens m'n haar doen etc etc etc :P

Maar ja er zijn echt heeeul veel die met 'n vis op de foto staan! Bluh!

SPANNEND!
<<

Anoniem285

Bericht 07 Jan 2014 17:21

Re: Datetopic

Lol hahahaha serieus, waarom staan ze met een VIS op de foto??? Alsof het een prestatie is!! :D

En tsja, gewoon doen alsof je neus bloedt :P Tegen de tijd dat je terug komt zitten ze waarschijnlijk wel nieuwsgierig te wachten, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij als je thuis woont... Bij mij wel in ieder geval, haha!

***
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 26 Jan 2014 18:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 49

Bericht 07 Jan 2014 18:33

Re: Datetopic

Ja, geen idee! Ik vind het ook stom!

Hahahah, of ik moet gewoon zo laat thuis komen dat ze alweer op bed liggen! ;) Ja, ik vind 't echt een nadeel aan thuis wonen! *Gaat opzoek naar een huisje!*

Ik zou eerst die vriendin vragen en als zij niet kan/wil dat je dan naar zijn moeder gaat. Of kun je misschien eerst naar vriendin gaan en dan later op de dag naar zijn moeder. Zo zitten ze allebei niet de hele dag met je opgescheept! ;)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 07 Jan 2014 19:08

Re: Datetopic

Majira, lijkt me inderdaad lastig als je nog thuis woont.
Een vriendin van me woont ook nog thuis en zei ook dat ze inderdaad niet zo goed durft te gaan daten. Ze wil zoiets graag eerst nog even voor zichzelf houden maar dat gaat dan niet zo makkelijk inderdaad.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Jan 2014 19:11

Re: Datetopic

Oh ik zou dan echt gewoon zeggen dat ik wat met een vriendin heb afgesproken hoor, leugentje om bestwil moet kunnen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem130

Bericht 07 Jan 2014 19:16

Re: Datetopic

Ik vind jullie een stelletje zeikerige kieskeurige mutsen zonder toekomstvisie..

Ik bedoel, als er anarchie uitbreekt en er overheden vallen, ben je hartstikke blij met een man die zo'n kanjer aan de haak kan slaan! Ik zou het wel weten! ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 07 Jan 2014 19:21

Re: Datetopic

Whatever schreef:Ik vind jullie een stelletje zeikerige kieskeurige mutsen zonder toekomstvisie..

Ik bedoel, als er anarchie uitbreekt en er overheden vallen, ben je hartstikke blij met een man die zo'n kanjer aan de haak kan slaan! Ik zou het wel weten! ;)


Is die kanjer dan die vis of wij :dance:
<<

Anoniem 49

Bericht 07 Jan 2014 19:22

Re: Datetopic

=
Tabbie schreef:
Whatever schreef:Ik vind jullie een stelletje zeikerige kieskeurige mutsen zonder toekomstvisie..

Ik bedoel, als er anarchie uitbreekt en er overheden vallen, ben je hartstikke blij met een man die zo'n kanjer aan de haak kan slaan! Ik zou het wel weten! ;)


Is die kanjer dan die vis of wij :dance:


:lol: :khaha:
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 07 Jan 2014 19:34

Re: Datetopic

Wat een lieve woorden hier, doet me goed.
De hoop die ik had is weg, hij heeft duidelijk aangegeven dat het echt over is. Hij was gisteren nog bij mij om zijn spullen op te halen en is wel heel erg lief voor me. We hebben ook wel gewoon gelachen enzo, dus dat is wel fijn.
Donderdag komt hij nog even langs om nog 1 ding op te halen en dan is het helemaal voorbij.
Op mijn werk probeer ik me in te houden (hoewel dat niet altijd lukt) en de dag door te komen. Dat gaat al langzaam beter.
Ik moet wel weer even schoonmaken in mijn huis, maar op dit moment komt er niks uit mijn handen, dus ik laat het maar allemaal staan en mijn bed moet ook echt verschoond worden, maar dat doe ik niet, omdat dan zijn geur eruit is en ik wil hem af en toe nog ruiken :redface: Ik denk dat ik daar toch maar een weekje mee wacht :redface:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Jan 2014 19:40

Re: Datetopic

Jules en ik gaan vrijdag samen op stap. Hopelijk kunnen we hier zaterdag een leuk verslag uitbrengen :D
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Jan 2014 21:53

Re: Datetopic

Lenthe schreef:Wat een lieve woorden hier, doet me goed.
De hoop die ik had is weg, hij heeft duidelijk aangegeven dat het echt over is. Hij was gisteren nog bij mij om zijn spullen op te halen en is wel heel erg lief voor me. We hebben ook wel gewoon gelachen enzo, dus dat is wel fijn.
Donderdag komt hij nog even langs om nog 1 ding op te halen en dan is het helemaal voorbij.
Op mijn werk probeer ik me in te houden (hoewel dat niet altijd lukt) en de dag door te komen. Dat gaat al langzaam beter.
Ik moet wel weer even schoonmaken in mijn huis, maar op dit moment komt er niks uit mijn handen, dus ik laat het maar allemaal staan en mijn bed moet ook echt verschoond worden, maar dat doe ik niet, omdat dan zijn geur eruit is en ik wil hem af en toe nog ruiken :redface: Ik denk dat ik daar toch maar een weekje mee wacht :redface:


Ahhhhh nogmaals dikke knuffel! he.. wat een nare wezens ook eigenlijk die mannen! Brengen ons het hoofd op hol en gaan dan weer weg. Nouhou. Huil maar even meisje..
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Jan 2014 21:53

Re: Datetopic

Lenthe schreef:Wat een lieve woorden hier, doet me goed.
De hoop die ik had is weg, hij heeft duidelijk aangegeven dat het echt over is. Hij was gisteren nog bij mij om zijn spullen op te halen en is wel heel erg lief voor me. We hebben ook wel gewoon gelachen enzo, dus dat is wel fijn.
Donderdag komt hij nog even langs om nog 1 ding op te halen en dan is het helemaal voorbij.
Op mijn werk probeer ik me in te houden (hoewel dat niet altijd lukt) en de dag door te komen. Dat gaat al langzaam beter.
Ik moet wel weer even schoonmaken in mijn huis, maar op dit moment komt er niks uit mijn handen, dus ik laat het maar allemaal staan en mijn bed moet ook echt verschoond worden, maar dat doe ik niet, omdat dan zijn geur eruit is en ik wil hem af en toe nog ruiken :redface: Ik denk dat ik daar toch maar een weekje mee wacht :redface:


Ahhhhh nogmaals dikke knuffel! he.. wat een nare wezens ook eigenlijk die mannen! Brengen ons het hoofd op hol en gaan dan weer weg. Nouhou. Huil maar even meisje..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Jan 2014 22:00

Re: Datetopic

Japie schreef:Jules en ik gaan vrijdag samen op stap. Hopelijk kunnen we hier zaterdag een leuk verslag uitbrengen :D


Partehhh! Ben benieuwd!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers