Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk Voedingskussen

<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 30 Dec 2013 09:56

Welk Voedingskussen

Hallo Allemaal,

ik wil graag een voedingskussen aanschaffen, maar heb geen idee welke goed is en niet al te duur. Ik ben er al wel achter dat de vulling het beste van bolletjes kan zijn. Mijn vraag is dan ook welke voedingskussens zijn goed en betaalbaar...

Groetjes Stokstaartje...
Afbeelding
<<

Anoniem113

Bericht 30 Dec 2013 09:58

Re: Welk Voedingskussen

Ik heb er een bij de prenatal gekocht met bollletjes. Merk Deltababy. Geen idee meer wat ik betaald heb maar het is een erg fijn kussen die nu al twee jaar dagelijks gebruikt wordt. Ligt hier standaard op de bank en gaat snel weer meer naar bed om mee te slapen nu ik weer zwanger ben.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 30 Dec 2013 10:10

Re: Welk Voedingskussen

Ik heb dezelfde als Clapperdie, heel fijn kussen! Maar weet de prijs niet, heb hem gekregen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 30 Dec 2013 10:21

Re: Welk Voedingskussen

Ik heb er eentje van prenatal met bolletjes. Die was toen iets van 40 Euro dacht ik.
Bij de eerste heb ik hem best veel gebruikt, maar nu alleen de eerste week. Op bed voed ik meestal liggend of ik pak het kussen van vriend als steun. En beneden hebben we een bank met tig losse kussens, dus die gooi ik dan om mijn heen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:08

Bericht 30 Dec 2013 10:33

Re: Welk Voedingskussen

Hema!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 30 Dec 2013 10:33

Re: Welk Voedingskussen

Ik had er 1 van t kruitvat. Maar die hebben ze alleen met een lading. Hij is wel wat stug.
M:21072011
J :08012014
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 30 Dec 2013 11:54

Re: Welk Voedingskussen

heeft er ook iemand ervaring met babylonia form fix? ik twijfelde namelijk al tussen de delta baby en de form fix
Afbeelding
<<

Pink

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:07

Bericht 30 Dec 2013 13:02

Re: Welk Voedingskussen

Ik heb de delta baby van prenatal, ben er erg tevreden over! Gebruiken hem nu al ruim een jaar intensief, tijdens de zwangerschap om te slapen en nu met de kleine meid voor het voeden.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 06 Jan 2014 00:06

Re: Welk Voedingskussen

Bedankt voor jullie antwoorden! Ben bij de babydump geweest om de delta baby en babylonia te voelen en vond delta baby persoonlijk het beste. Deze heb ik dus gekocht!
Afbeelding
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 06 Jan 2014 22:05

Re: Welk Voedingskussen

Ik zal nog even wat uitgebreider reageren. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke ervaring, maar misschien heeft iemand er in de toekomst iets aan..

Kussen met kussenvulling/knuffelvulling:
erg zacht, weinig stevigheid, niet te vormen en gevoel dat dit na 3 dagen klontert en niet meer op te schudden is.

Snoozz:
is met bolletjes, maar lijkt alsof er net iets te weinig vulling in zit waardoor het kussen vrij slap aanvoelt.

Delta Baby:
gevuld met bolletjes, lekker vormbaar, stevig maar niet te stevig

Babylonia form fix xl:
Gevuld met bolletjes, vormbaar, maar lijkt net iets teveel vulling te hebben waardoor hij mijn goed te vormen is en net iets te stevig.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat