Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jan 2014 14:25

Re: Datetopic

Japie schreef:Mijn nieuwe voornemen is om vaker naar de kroeg te gaan, want ze komen helaas niet aanbellen. En daar beginnen we vrijdag mee :thumbup:


Goed voornemen! Ik doe met je mee, ga vrijdag ook de kroeg in :cheering:

Sushi, leuk, ben benieuwd! Ik vind met internetdaten helemaal niks mis hoor, integendeel, maar ik ben er op het moment gewoon ff klaar mee. Misschien denk ik daar over een tijdje weer anders over, maar voor nu vind ik het wel ff prima zo.
Maar een Amerikaan dus! Hebben we straks nog iemand om over naar Robert ten Brink te schrijven :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 06 Jan 2014 14:37

Re: Datetopic

Sushi wat leuk! Spreekt hij ook Engels dan?
Inmiddels ben ik met m'n Cubaan aan het voice appen, hij moest lang rijden en dat was veiliger. In het begin vond ik het eng maar nu niet meer. Hij klinkt echt super leuk, en heeft ook een heel warm en vriendelijk gezicht en z'n stem matcht echt bij zijn gezicht, alleen lastig alles in het Engels, schrijven gaat nog wel maar praten is toch iets moeilijker. Hij komt zaterdag al naar Limburg, en per 1 februari woont hij dan in Nederland. Ik vind het spannend allemaal maar ben er wel heel voorzichtig mee, na mijn ex date!
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Jan 2014 14:42

Re: Datetopic

Poubelle, klinkt goed! :D Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Japie, goed voornemen! Zou ik eigenlijk ook eens moeten doen, maar ik houd helemaal niet van de kroeg..

Polly, ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw man!
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Jan 2014 16:40

Re: Datetopic

Poubelle, klinkt goed! Klinkt als een geslaagde date! :D

Pollydot, mwoah. Het ene moment meer als het andere moment. Maar voor mijn gevoel nog teveel stiltes.. We gaan naar de bios vrijdag of zaterdag, dus ik houd jullie op de hoogte!
Geniet van je kriebels! Het is je gegund!

Japie, goed voornemen van je! Ik hoop dat je daar iemand vind!

Sushi, Klinkt als een goede date! Ik zou inderdaad (proberen) om tot in ieder geval woensdag af te wachten om een tijdstip af te spreken. Ik kan dit ook niet zo goed hoor, haha! Dus herken je gevoel wel.

Bolletje, het is ook spannend! Maar je klinkt wel positief, laat het over je heen komen en je ziet wel wat er gebeurd!
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Jan 2014 16:42

Re: Datetopic

Leuk Majira, veel plezier alvast!
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Jan 2014 16:59

Re: Datetopic

Dankjewel! ;)

In zo'n geval baal ik wel dat ik thuis woon. Het is niet dat mijn ouders niet mogen weten dat ik ga daten, maar ach. Om het nog even geheim te houden had ik ook niet erg gevonden! ;) En het zit nou ook weer niet in me dat ik bijv wil zeggen dat ik naar een vriendin oid ga! ;)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 06 Jan 2014 17:20

Re: Datetopic

@ Bliss: snap ik wel, dat je er ineens een beetje klaar mee kan zijn, met dat hele internetdaten. Maar misschien denk je er over een week of twee weer anders over ;)

@ Bolletje: ja we spraken (en appen) Engels met elkaar. Ik vond het wel spannend, maar het ging goed gelukkig. Hij zei ook: "Jouw Engels is beter dan mijn Nederlands." Haha. Hij kan al wel een beetje Nederlands verstaan, maar vindt het een moeilijke taal om te leren zegt hij.
En klinkt leuk zeg, jouw Cubaan! Ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen.

@ Majira: fijn dat je het gevoel herkent haha, ben ik dus niet de enige. Ik hoop dat ik het volhoud tot woensdag. Ik zou het ergens ook wel heel stom vinden als ik morgen bijvoorbeeld ook niks van hem hoor. Maar ik probeer sterk te blijven! :-)
<<

Anoniem156

Bericht 06 Jan 2014 19:04

Re: Datetopic

Haha ik vind die Pou keihip hoor Caro ;)

Sushi, leuk dat je een Tinderdate had! Stoer ook dat je dat zo doet!

Majira, leuk dat je van het weekend met hem gaat afspreken! Maar is bios dan wel een handige keuze als je nu vindt dat er zoveel stiltes zijn? In de bios kun je niet met elkaar praten en dan weet je dus nog steeds niet of die stiltes er ook in het echt zullen zijn.
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Jan 2014 19:07

Re: Datetopic

Poubelle, goed punt! Zo kom ik er inderdaad nog niet achter! ;) Ik zal 't ff tactisch aan 'm voorleggen! :P
<<

Anoniem30

Bericht 06 Jan 2014 19:09

Re: Datetopic

Sushi schreef:En over het internetdaten, ik las dat een paar meiden zeiden dat ze het een gek iets vinden. Snap ik ook wel hoor en je komt ook echt veel rare mannen tegen. Maar af en toe zitten er echt leuke mannen tussen :)


Maar dat is in het echt toch ook zo? Daar heb je ook genoeg rare, en genoeg leuke mannen :thumbup: Maar.. die van mij ken ik via internet, en die was en is hartstikke leuk hoor! :^^:
<<

Anoniem156

Bericht 06 Jan 2014 19:09

Re: Datetopic

Majira schreef:Poubelle, goed punt! Zo kom ik er inderdaad nog niet achter! ;) Ik zal 't ff tactisch aan 'm voorleggen! :P


Voor de film wat gaan drinken?
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Jan 2014 19:11

Re: Datetopic

Poubelle schreef:
Majira schreef:Poubelle, goed punt! Zo kom ik er inderdaad nog niet achter! ;) Ik zal 't ff tactisch aan 'm voorleggen! :P


Voor de film wat gaan drinken?


Ja, ik denk wel dat het daar op uit gaat draaien! :) Bedankt dat je me dr ff op wijst!

Ooh, trouwens! Ik vind deze naam cooler! :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 06 Jan 2014 19:12

Re: Datetopic

Pippa schreef:
Sushi schreef:En over het internetdaten, ik las dat een paar meiden zeiden dat ze het een gek iets vinden. Snap ik ook wel hoor en je komt ook echt veel rare mannen tegen. Maar af en toe zitten er echt leuke mannen tussen :)


Maar dat is in het echt toch ook zo? Daar heb je ook genoeg rare, en genoeg leuke mannen :thumbup: Maar.. die van mij ken ik via internet, en die was en is hartstikke leuk hoor! :^^:


Maar als ik die dan nu opeens tegen kom op internet .. dan is dat toch ook wel raar! Als in; er waren leuke mannen daar :P
<<

Anoniem30

Bericht 06 Jan 2014 19:15

Re: Datetopic

Tabbie schreef:
Pippa schreef:
Sushi schreef:En over het internetdaten, ik las dat een paar meiden zeiden dat ze het een gek iets vinden. Snap ik ook wel hoor en je komt ook echt veel rare mannen tegen. Maar af en toe zitten er echt leuke mannen tussen :)


Maar dat is in het echt toch ook zo? Daar heb je ook genoeg rare, en genoeg leuke mannen :thumbup: Maar.. die van mij ken ik via internet, en die was en is hartstikke leuk hoor! :^^:


Maar als ik die dan nu opeens tegen kom op internet .. dan is dat toch ook wel raar! Als in; er waren leuke mannen daar :P


Haha, dat zou heel raar zijn inderdaad! Maar ik geloof dus best dat er méér leuke zullen zijn :D
<<

Anoniem 47

Bericht 06 Jan 2014 19:25

Re: Datetopic

Ik ken deze man uit de kroeg. Ik kom nooit in de kroeg, maar een vriendin liep te zeuren dat ik mee moest naar de kroeg. En daar vind ik dan een leuke man. Ik vind hem echt leuk, maar we doen gewoon rustig aan. Hij vindt mij ook leuk. Afgelopen zaterdag heb ik de laatste afhandelingen met m'n ex gehad en we zijn nu helemaal klaar. Dat is een fijn idee. Ik heb nu ook het idee dat ik verder kan. Heel fijn!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jan 2014 21:14

Re: Datetopic

Nou Liv, bij jou komen ze dus wél aanwaaien! Deel je tips & tricks met ons!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 06 Jan 2014 21:37

Re: Datetopic

Toet, ik heb je een mailtje gestuurd!
Auxo, je kunt me je email adres sturen via pm, dan stuur ik je een mailtje.
Joyce, had jij mijn foto’s ontvangen?

Poubelle, hij klinkt leuk!! Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Carra, hoe gaat het met jou?

Jules, Caro, Japie, Bliss, Auxo, hoppakee, de kroeg in! Ik zou ook wel mee willen, maar dat wordt logistiek gezien lastig. En ik ga alleen mee voor de gezelligheid :P

Sushi, wat leuk! Wat voor type is het? Inderdaad maar even afwachten, maar je ziet het vanzelf wel, toch? Ik ben benieuwd!

***

Majira, thanks :D Ik dacht meteen hetzelfde als Pou (:D), in de bios heb je nog niet echt de kans om diepgaande gesprekken te hebben. En dat dilemma met je ouders, kan het me helemaal voorstellen!

Liv, wat fijn, lijkt me inderdaad een opluchting! Je vindt de kroegman volgens mij leuker dan de advocaat, of niet? Dan zal het multidaten niet meer lang duren, neem ik aan...
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 26 Jan 2014 18:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Jan 2014 21:46

Re: Datetopic

Nee klopt! Eerst maar eens afwachten of de date er echt komt eb dan zien we wel.
Ik stel het denk ik ook zo lang mogelijk uit om het te vertellen als ik wel een date heb! Haha!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 06 Jan 2014 21:46

Re: Datetopic

Polly: hij is een heel relaxed type. Hij stelde me ook echt op mijn gemakt, dat was heel fijn. Zeker in het begin. Ik zei tegen hem dat ik best zenuwachtig was, want ik moest natuurlijk ineens alles in het Engels zeggen en dus eerst even snel vertalen in mijn hoofd en ik was bang dat het er dan alsnog stom of verkeer uit zou komen. Dus toen heeft hij in het begin vooral veel zitten vertellen zodat ik even van mijn zenuwen af kon komen. Hij vroeg ook af en toe hoe het met de zenuwen ging haha, was lief.

Ik zat trouwens vanmiddag nog even te denken over het afknappen (las ik een paar pagina's terug iets over). Ik heb dat ook wel. En dan vind ik mezelf ook echt heel oppervlakkig.
En weten jullie wat ik ook een afknapper vind? Als je (vooral op Tinder) een foto voorbij ziet komen van een man met een enorme vis in zijn handen. Beetje dit idee (foto van Google):
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jan 2014 21:51

Re: Datetopic

Haha ja dat vind ik ook walgelijk, die vissenfoto's :P Denken ze nou echt dat wij dat aantrekkelijk vinden ofzo? Volgens mij proberen ze gewoon iets te compenseren ofzo ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 06 Jan 2014 21:59

Re: Datetopic

Hahaha Bliss! Dat denk ik ook altijd!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 06 Jan 2014 22:23

Re: Datetopic

whaha, neej daar zou ik ook op afknappen.
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Jan 2014 22:26

Re: Datetopic

Die foto klik ik ook altijd gelijk weg. Verschrikkelijk!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 06 Jan 2014 22:27

Re: Datetopic

Oh ik kwam laatst trouwens nog een rare tegen op Tinder! Ik zag bij die persoon allemaal foto's van zwangere buiken en toen stond er bij dat hij van kleins af aan al gefascineerd was door zwangerschap en "bolle buikjes" (zijn woorden). En dat hij benieuwd was hoe het was om een "bol buikje" te hebben dus verkleedde hij zich wel eens als zwangere vrouw (dus hij was het zelf op de foto's). Dat vond ik heel vreemd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 06 Jan 2014 22:29

Re: Datetopic

:confused:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron