Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ballorig

<<

Anoniem272

Bericht 05 Jan 2014 17:14

Ballorig

Ik kwam vanochtend om 10.40 aanlopen bij Ballorig Amsterdam (Arena). Op dat moment deden ze nèt de deur open. Terwijl de openingstijd 10u is. Voor mij niet erg, maar er stonden dus mensen al 40 minuten in de kou. Met jonge kinderen. Toen ging de deur dus open: alleen maar chagrijnig kijkende medewerkers, geen excuses, niks. Dus een van de vaders die lang had gewacht zegt: 'ik heb een halfuur in de kou gestaan, ik neem aan dat ik geen entree hoef te betalen?' Medewerkster: 'het was overmacht meneer. We kunnen er niks aan doen. Entree is 7,50 alstubieft.' Dat is toch stom? Die man gaat nu een klacht indienen bij het hoofdkantoor.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Jan 2014 17:15

Re: Ballorig

Oh wow, wat erg!!
Ik zou ook een klacht indienen, en een bericht plaatsen op hun facebook/twitter what ever.

En als het dan overmacht is, kom dan naar buiten om te melden wat er is, als je klanten ziet staan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Jan 2014 17:41

Re: Ballorig

Inderdaad belachelijk, maar ik zou sowieso nooit zo lang blijven wachten, dan zou ik gewoon concluderen dat het gesloten is en ergens anders heen gaan. Echt niet dat ik 40 minuten voor een dichte deur blijf staan.

Maar het is inderdaad wel raar. Ik snap dat het overmacht kan zijn maar hang dan even een bordje op of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem123

Bericht 05 Jan 2014 17:45

Re: Ballorig

Susan schreef:Inderdaad belachelijk, maar ik zou sowieso nooit zo lang blijven wachten, dan zou ik gewoon concluderen dat het gesloten is en ergens anders heen gaan. Echt niet dat ik 40 minuten voor een dichte deur blijf staan.

Maar het is inderdaad wel raar. Ik snap dat het overmacht kan zijn maar hang dan even een bordje op of zo.


Dit dus. Ik was na max 15 minuten weggegaan. Dan had ik wel wat anders opgezocht.

Maar was idd wel netjes geweest om de klanten even op de hoogte te stellen als er wat aan de hand was geweest.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Jan 2014 17:51

Re: Ballorig

Ik heb me vrijdag in Monkeytown weer verwonderd hoe weinig toezicht er is, ik vind dat veel grotere kinderen van een jaar of 9-12 zich echt misdragen. Op het springkussen op een anderhalf meter hoge opstaande rand klimmen en er gewoon afspringen terwijl er ook andere kinderen op het springkussen spelen, elkaar keihard met ballen bekogelen in de ballenbak in het gedeelte voor de peuters, gewoon overal doorheen rauzen en andere kinderen ondersteboven gooien. Ik erger me daar echt dood aan. De ouders hebben kennelijk zoiets van 'onze kinderen zijn al groot, dus wij hoeven niet meer op te letten' en het personeel van Monkeytown doet ook niks. Ik vind ook, als zo'n indoor speeltuin kennelijk te weinig uitdaging biedt als je op een normale manier speelt dan moet je gewoon ergens anders naartoe gaan, dan is het kennelijk niks meer voor je.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 05 Jan 2014 18:13

Re: Ballorig

Wat een rare actie van Ballorig zeg!

Susan, ik merk dat gedrag van de ouders en kinderen hier ook. inderdaad heel hard vlak naast kleine kinderen in de ballenbak springen en dergelijke. Wij hebben hier in de buurt een indoorspeelparadijs waar daar gelukkig wel wat van gezegd wordt door de eigenaresse. Maar toch gebeuren dit soort dingen alsnog af en toe. Jammer dat ouders van grote kinderen lijken te vinden dat ze niet hoeven op te letten.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem28

Bericht 05 Jan 2014 18:46

Re: Ballorig

Bij de ballorig hier werden grote kinderen ook wel weg gehaald uit het peuterdeel, maar dan zijn er alsnog ouders die daarom boos worden of verhaal gaan halen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Jan 2014 18:49

Re: Ballorig

Als grote kinderen zich normaal gedragen vind ik het geen punt, maar wel als ze zo wild en hardhandig zijn. Ik vind ook sowieso dat de kleintjes voorrang hebben, ik kan het heel moeilijk hebben als alle peuterfietsjes bezet zijn door oudere kinderen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem28

Bericht 05 Jan 2014 18:55

Re: Ballorig

Het punt is vooral dat als grotere kinderen spelen, ze al snel aan het rennen en springen zijn. Dan doen ze niet eens overdreven lomp. Maar als mijn peuter dan per ongeluk in de weg staat, dan wordt ze wel omver gemaaid door een ouder kind.

Eigenlijk vind ik het ook stom als oudere kinderen als 'begeleider' van jongere kinderen wel in het peuterdeel mogen, want dat oudere kind springt met zijn jongere broertje en zusje wel in de ballenbak en als mijn kind daar onder komt, dan bezeert zij zich wel flink.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Jan 2014 19:06

Re: Ballorig

Maar wat ik vrijdag zag vond ik wel verder gaan dan gewoon grotere kinderen die aan het spelen waren, dat vond ik echt heel asociaal. Als groter kind in de ballenbak hoef je niet met ballen naar elkaar te gooien (dat ging echt bovenhands en heel hard) of van een hoge rand te springen, dat is simpelweg niet de bedoeling van die ruimte.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 42

Bericht 05 Jan 2014 19:39

Re: Ballorig

Kan me ook echt dood ergeren aan grotere kinderen die heel wild doen in een gedeelte voor peuters of kleuters. Als ze op kinderfietsjes zitten en mijn dochter kan er daardoor niet op, geef ik ook gewoon aan dat het voor kleine kinderen is en dat ze maar even ergens anders moeten gaan spelen zodat mijn dochter er op kan.

Laatst bij de Mac was er een grote jongen die in een speeltoestel voor kleine kindjes zat en ik had hem al een paar keer gewaarschuwd dat hij rustiger aan moest doen. En toen sprong hij half bovenop mijn dochter van toen nog maar een jaar :suspect: . Was echt heel erg boos toen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Jan 2014 19:40

Re: Ballorig

Ik zie dat ook wel eens, en spreek de kinderen er dan gewoon op aan. Als ouders of het personeel niet de moeite nemen, doe ik het wel. Liever aanspreken dan dat ze B omver lopen.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 05 Jan 2014 20:16

Re: Ballorig

Kan ik me ook zo aan irriteren! Wij gaan expres al niet in het weekend en woensdagmiddag naar indoorspeeltuinen. We waren laatst op een donderdagochtend en toen waren er alleen kindjes die nog niet leerplichtig waren en heerlijk rustig.
Op vakantieparken heb je dat ook vaak, van die grote kinderen die dan onbehouwen door het peutergedeelte rauzen. En pa en ma lekker aan een biertje op het terras :thumbdown:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Jan 2014 21:24

Re: Ballorig

In Amersfoort zat het gedeelte voor 0-4 jaar op een aparte verdieping, dat trok toch minder grote kinderen aan en er werd dan ook af en toe omgeroepen dat er grotere kinderen waren en dat zij naar het andere gedeelte moesten. Dat was wel heel fijn en ook erg overzichtelijk voor ouders van kleine kinderen. Inmiddels is die vestiging van Monkeytown verhuisd naar het complex van Superfun en nu is er niks meer aan.

Overigens laat ik Ezra wel in het gedeelte voor de kleine kinderen als hij dat wil, maar hij is ook nog niet helemaal thuis tussen de grotere kinderen, bovendien is hij ook erg klein en tenger van postuur, dus hij valt daar niet echt op. Hij is ook niet wild, hij loopt meer een beetje te observeren, fladdert met zijn handen van plezier en gaat af en toe eens van een glijbaan of springt een keer op en neer op het springkussen. Als hij wel wild en roekeloos zou doen zou ik hem ook weghalen tussen de kleintjes.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 06 Jan 2014 21:14

Re: Ballorig

Wat raar zeg!

Is het daar erg druk op een doordeweekse dag op tijden dat basisscholen les hebben? Ik wil er graag heen maar niet in mn eentje met twee peuters in een enorme drukte.

Ik erger mij ook altijd aan die oudere kinderen, vooral de oudere kinderen waarvan de ouders er alleen maar heen gaan voor hun eigen ontspanning en niet op of om kijken naar hun kinderen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 06 Jan 2014 21:20

Re: Ballorig

Nou ja, dat is zeker raar!

Wat Susan zegt irriteert mij ook mateloos.

@Chaos: ik ga meestal naar Gaasperplas, daar is het vrij rustig en kun je gratis parkeren.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Jan 2014 21:26

Re: Ballorig

Wij hebben hier in de stad een aantal grote (openlucht)speeltuinen waaronder eentje hier in de buurt, daar ging ik met Yrsa ook altijd tijdens schooltijd naartoe, maar vaak waren er dan 's middags tussen twaalf en drie juist kinderen uit de eindklassen, kennelijk gingen die in de zomermaanden vaak als soort van uitje tijdens schooltijd naar de speeltuin. Dat was dan precies hetzelfde probleem, de beheerder van de speeltuin ergerde zich daar ook zo aan, vooral als de leerkracht dan niks eraan deed.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers