Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw

<<

Anoniem12

Bericht 06 Jan 2014 14:41

Re: Boer zoekt vrouw

Haha geweldig, maar het klopt wel!
<<

Anoniem19

Bericht 06 Jan 2014 14:43

Re: Boer zoekt vrouw

Ohhhh trouwens, wat was dat smerige gedoe met die baarmoeders en geboortes steeds! Mijn vriend trok er wit van weg: "pfff ze mogen er wel eerst een waarschuwing voor in beeld zetten". (net als bij het accent van johen :P)
<<

Anoniem12

Bericht 06 Jan 2014 14:46

Re: Boer zoekt vrouw

Hahahaha. Ik zat echt zo van 'Oh my god, hoe krijgen ze dat er nou weer in'?? Zegt m`n vriend 'gewoon terugdrukken'.

Zo, boeren nuchterheid haha.
<<

Anoniem123

Bericht 06 Jan 2014 14:47

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind Jos echt zo'n doedel. Heel saai.

Willemijn heeft bij onze bakker gewerkt, vond het wel grappig om haar op tv te zien.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 06 Jan 2014 20:15

Re: Boer zoekt vrouw

Nana schreef:Ik las deze blog en kan het zelf niet beter samenvatten:

Ja jongens, kom op zeg. Wat moet ik nou met deze uitzending. Is dit een datingprogramma of een klusprogramma? Die Aletta bijvoorbeeld. Doet nul moeite om haar mannen te leren kennen. Werken, werken, werken. Als er iemand jarig is op die kinderboerderij van haar, mag hij even op de stoel staan en komt er zowaar taart, maar daarna moet er snel weer gewerkt worden. Aletta wilde Patrick nog wel graag laten zien hoe ze yoghurt maakt, maar ook daar kwam weinig erotiek aan te pas. Patrick wilde eigenlijk liever Aletta laten zien hoe hij altijd yoghurt maakt. Koen werd ondertussen sikkeneurig van al die afstandelijkheid en vroeg om een privégesprek. Hierin werd alles duidelijk: Aletta wordt gewoon niet zo snel verliefd.

Bij boer Johan vind ik het altijd een beetje lijken of ze in een tijdelijke bouwkeet zitten. Toch schijnt het echt zijn huis te zijn. Johan zelf zat trouwens de hele uitzending onderuitgezakt in een stoel met een vliegenmepper in de hand. Wat een woestaantrekkelijke seksgod is die man hè. Toen één van zijn 'vrouwen' vertelde dat de wc verstopt zat, besloot hij toch maar eens in de benen te komen. Dit tot grote opluchting van Ingrid: 'Ik hoef geen luxe, maar ik vind het wel fijn als het allemaal een beetje functioneert.'

Gary Barlow heeft met de week meer weg van een seriemoordenaar. De voormalige frontman van Thake That schiet goed, loopt de godganse dag met een boevenmuts op zijn kop, stuurde iemand naar huis met 'Nou doei' en checkte vervolgens meteen of zijn pooierbak in de garage het nog deed. Ik snap die dames niet. Neem Judith, het knappe notenmeisje. Die kan met zo'n uiterlijk iedere zaterdagavond een andere man aan de noten voelen. Waarom valt ze dan in godsnaam op iemand die het geluid van 20.000 kippen een 'gezellig geluidje' vindt.

Bij Wim kan ik eigenlijk niet wachten tot die jakoezievrouw weg is. Wim zelf ook niet, denk ik. Toen ze even met z'n tweetjes waren en de jakoezievrouw over gevoel wilde praten, gaf Wim de voorkeur aan een biologielesje. De andere twee dames zagen ondertussen grote trossen bananen hangen en vroegen zich hardop af of dat nou bananenbomen waren. Wim is sowieso wel een beetje klaar met het domme geouwehour van die vrouwen, gezien zijn antwoord op de vraag: 'Waar gaat de zon onder?' Wim: 'Daar, net als gisteren.' Wim verlangt terug naar een leven met alleen zijn slaven. Die zeuren niet en maken bovendien gewoon een omelet voor je als je daar om vraagt.

Jos is er natuurlijk al lang uit. Eigenlijk al meteen toen hij die blonde met die tieten voor het eerst zag. Voor de vorm speelt Jos het spel nog mee, maar in gedachten woont hij al met Leonie als god in Frankrijk. Heerlijk samen kalfjes ter wereld brengen en baarmoeders in koeien terugdrukken. Liefde is... samen met een vuist in een koe.


Haha heerlijk samengevat :thumbup:
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 07 Jan 2014 14:47

Re: Boer zoekt vrouw

geweldig :thumbup:
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 07 Jan 2014 18:42

Re: Boer zoekt vrouw

haha geweldig nana , kwam niet meer bij :thumbup:
<<

Anoniem315

Bericht 07 Jan 2014 19:07

Re: Boer zoekt vrouw

Haha, treffende samenvatting :thumbup:

Die koe met die baarmoeder en nageboorte eng? Oh gossie, het leven op de boerderij is buiten de camerabeelden om nog veel harder en ranziger... Ik begrijp volkomen dat Willemijn op een gegeven moment buiten de boot viel. Ondanks dat het een erg leuke meid is. Voor sommige dingen ben je nu eenmaal niet geschikt.
<<

Anoniem171

Bericht 12 Jan 2014 20:35

Re: Boer zoekt vrouw

Zitten jullie ook weer te kijken?
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jan 2014 20:37

Re: Boer zoekt vrouw

Yep!

Ik vind Johen/Johan een aparte hoor. Praat de hele dag door met die dames, en zegt tegen Yvon dat er maar geen gesprek los komt.
<<

Anoniem7

Bericht 12 Jan 2014 20:39

Re: Boer zoekt vrouw

Ik heb ergens medelijden met hem. Volgens mij heeft hij de meest sexloze vrouwen uitgekozen in de hoop dat ze allemaal net zo weinig ervaring hadden als hij, en dan hebben ze allemaal ervaring, en volgens mij heeft hij nu geen idee hoe hij het aan moet pakken.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jan 2014 20:40

Re: Boer zoekt vrouw

Ja daar zeg je wat Maple, zou best kunnen.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 12 Jan 2014 22:29

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vond dat Johan de leukste nog wegstuurde eigenlijk...
En Aletta, daar komt nooit wat uit vrees ik haha.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 12 Jan 2014 22:49

Re: Boer zoekt vrouw

Nana schreef:Ik las deze blog en kan het zelf niet beter samenvatten:

Ja jongens, kom op zeg. Wat moet ik nou met deze uitzending. Is dit een datingprogramma of een klusprogramma? Die Aletta bijvoorbeeld. Doet nul moeite om haar mannen te leren kennen. Werken, werken, werken. Als er iemand jarig is op die kinderboerderij van haar, mag hij even op de stoel staan en komt er zowaar taart, maar daarna moet er snel weer gewerkt worden. Aletta wilde Patrick nog wel graag laten zien hoe ze yoghurt maakt, maar ook daar kwam weinig erotiek aan te pas. Patrick wilde eigenlijk liever Aletta laten zien hoe hij altijd yoghurt maakt. Koen werd ondertussen sikkeneurig van al die afstandelijkheid en vroeg om een privégesprek. Hierin werd alles duidelijk: Aletta wordt gewoon niet zo snel verliefd.

Bij boer Johan vind ik het altijd een beetje lijken of ze in een tijdelijke bouwkeet zitten. Toch schijnt het echt zijn huis te zijn. Johan zelf zat trouwens de hele uitzending onderuitgezakt in een stoel met een vliegenmepper in de hand. Wat een woestaantrekkelijke seksgod is die man hè. Toen één van zijn 'vrouwen' vertelde dat de wc verstopt zat, besloot hij toch maar eens in de benen te komen. Dit tot grote opluchting van Ingrid: 'Ik hoef geen luxe, maar ik vind het wel fijn als het allemaal een beetje functioneert.'

Gary Barlow heeft met de week meer weg van een seriemoordenaar. De voormalige frontman van Thake That schiet goed, loopt de godganse dag met een boevenmuts op zijn kop, stuurde iemand naar huis met 'Nou doei' en checkte vervolgens meteen of zijn pooierbak in de garage het nog deed. Ik snap die dames niet. Neem Judith, het knappe notenmeisje. Die kan met zo'n uiterlijk iedere zaterdagavond een andere man aan de noten voelen. Waarom valt ze dan in godsnaam op iemand die het geluid van 20.000 kippen een 'gezellig geluidje' vindt.

Bij Wim kan ik eigenlijk niet wachten tot die jakoezievrouw weg is. Wim zelf ook niet, denk ik. Toen ze even met z'n tweetjes waren en de jakoezievrouw over gevoel wilde praten, gaf Wim de voorkeur aan een biologielesje. De andere twee dames zagen ondertussen grote trossen bananen hangen en vroegen zich hardop af of dat nou bananenbomen waren. Wim is sowieso wel een beetje klaar met het domme geouwehour van die vrouwen, gezien zijn antwoord op de vraag: 'Waar gaat de zon onder?' Wim: 'Daar, net als gisteren.' Wim verlangt terug naar een leven met alleen zijn slaven. Die zeuren niet en maken bovendien gewoon een omelet voor je als je daar om vraagt.

Jos is er natuurlijk al lang uit. Eigenlijk al meteen toen hij die blonde met die tieten voor het eerst zag. Voor de vorm speelt Jos het spel nog mee, maar in gedachten woont hij al met Leonie als god in Frankrijk. Heerlijk samen kalfjes ter wereld brengen en baarmoeders in koeien terugdrukken. Liefde is... samen met een vuist in een koe.


Haha! Ik las het hele stuk met de stem van Peter Heerschop in gedachten.
Die vind ik ook altijd zo goed met Boer zoekt vrouw in een minuut op maandagmorgen op de radio.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 12 Jan 2014 23:12

Re: Boer zoekt vrouw

Haha ik ook!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 12 Jan 2014 23:40

Re: Boer zoekt vrouw

<<

Anoniem19

Bericht 13 Jan 2014 08:57

Re: Boer zoekt vrouw

Het is teveel, Claire. Gewoon teveel.
Drie maanden in Engeland maakt je nog geen Posh Spice.
Jan woont al jaren in Canada en weet nog precies dat zo’n ding een magnetron heet.
Shot de fok of.

:laughcry: :laughcry: Nynke is altijd zo leuk haha.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Jan 2014 11:40

Re: Boer zoekt vrouw

Ik heb het even terug gekeken, maar oh wat vind ik Claire vreselijk irritant. Wel jammer dat Judith nu begint te twijfelen, hoop dat het nog goedkomt.
Niet verwacht dat Jos nog naar Saskia zou gaan trekken, maar ik vind het wel leuk.
Evelyne vind ik nog steeds goed bij Wim passen.
Bij Johen is het maar een vreemde situatie, maar boeit me ook niet zo goed.
Aletta haar keuze had ik niet zo verwacht, dacht dat Jan weg zou moeten gaan. Heb wel het idee dat Aletta nu wat losser gaat worden, zou ook wel tijd worden, volgens mij is het ook echt wel een leuke aardige vrouw als ze op haar gemak is.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 13 Jan 2014 11:55

Re: Boer zoekt vrouw

Oh die Claire inderdaad. Voedingsleer studeren maar niet weten dat je aardappels ongeveer 25 minuten moet koken. Maar goed, ik vind Judith veel te leuk voor Jan, dus het zou wel goed zijn als Claire daar in de middle of nowhere gaat zitten met haar eigenwijze smoel. Hebben zo min mogelijk mensen last van dat kind.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 13 Jan 2014 21:36

Re: Boer zoekt vrouw

Er schijnt uitgelekt te zijn wie jos kiest. In spoiler antwoord...
Spoiler: weergeven
Leonie. http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/alkmaar/article26506353.ece/Boer-be-zoekt-vrouw-in-Alkmaar
<<

Anoniem106

Bericht 14 Jan 2014 09:51

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind haar ook beter bij jos passen, maar dat is mijn mening.
<<

Anoniem12

Bericht 14 Jan 2014 09:54

Re: Boer zoekt vrouw

Maar de boeren en de gekozen vrouw mogen tijdens de uitzending toch helemaal niet bij elkaar over de vloer komen?

Als dit echt is zou ik het heel dom vinden. En dan zullen er ook nog wel consequenties aan zitten.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 14 Jan 2014 12:58

Re: Boer zoekt vrouw

Volgens mij ook. Maar aan de andere kant is het dan wel lastig om een relatie op te bouwen...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jan 2014 18:38

Re: Boer zoekt vrouw

Wat, doet Peter Heerschop BZV in 1 minuut?! Hahaha ik luister dat elke week en heb dit nooit geweten! Vind het hilarisch altijd.

Die Claire is idd bloedirritant zeg! Ze had ook helemaal geen posh British accent, dat wil ze alleen maar! En jammer dat Johan Barbara naar huis stuurde, vond haar juist de leukste! Denk idd dat hij haar te ervaren vond ofzo, vergeleken bij hem.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jan 2014 18:48

Re: Boer zoekt vrouw

Hahaha die Nynke is echt goed :lol:
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers