Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Medicatie duurder geworden?

<<

Anoniem73

Bericht 06 Jan 2014 19:04

Medicatie duurder geworden?

Mijn dochter gebruikt 1mg melatonine. Dit gaat via de huisarts en moet ik gewoon betalen bij de apotheek. Vorig jaar betaalde ik voor 30 stuks 12 euro en nou ineens 23 euro. Is de medicatie ineens zoveel duurder geworden dit jaar?
<<

Anoniem253

Bericht 06 Jan 2014 19:06

Re: Medicatie duurder geworden?

Dat is vreemd. Is het wel hetzelfde merk?
<<

anoniem213

Bericht 06 Jan 2014 19:34

Re: Medicatie duurder geworden?

Ik denk dat er dan qua vergoeding iets veranderd is. Ik zou even in je verzekeringspolis kijken.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 240

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 06 Jan 2014 19:53

Re: Medicatie duurder geworden?

De fabrikant van de melatoninetabletten heeft de prijs met ingang van 1 november 2013 verhoogd. Daarom rekent de apotheek nu een hogere prijs dan voorheen.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Anoniem122

Bericht 06 Jan 2014 19:54

Re: Medicatie duurder geworden?

June schreef:Ik denk dat er dan qua vergoeding iets veranderd is. Ik zou even in je verzekeringspolis kijken.


Melatonine wordt over het algemeen niet vergoed. Soms wel via een aanvullende verzekering, die ADHD medicatie vergoed.
<<

Anoniem73

Bericht 06 Jan 2014 19:58

Re: Medicatie duurder geworden?

thx meiden hier heb ik wat aan. Pff wat een bedrag was het ineens. Flink balen dat het zo omhoog is gegaan. Ik ben gewoon basis verzekerd dus zal het gewoon zelf moeten betalen.
<<

Anoniem122

Bericht 06 Jan 2014 20:05

Re: Medicatie duurder geworden?

Misschien is het goedkoper dan om Melatonine bij de drogist te kopen. Sleepzz heeft Melatonine Forte, zit wel 1,5mg in. De Original heeft slechts 0,1mg, dus dan zou je 10 tabletjes moeten geven.
<<

Anoniem73

Bericht 06 Jan 2014 20:06

Re: Medicatie duurder geworden?

ja dat zou wel een optie kunnen zijn. Ik ga morgen eens ff in de stad kijken en even overleggen met de huisarts of het ook 1,5 mg mag zijn.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron