Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je woonkamer!

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Dec 2013 15:16

Re: Show je woonkamer!

Jans schreef:
Pompoen schreef:Ik heb mijn salontafel er ook uitgeflikkerd. Ik heb nu een veel kleiner tafeltje op wieltjes: Afbeelding

Ik was dat struikelblok ook helemaal zat en nu L. steeds meer op de grond speelt ben ik blij dat hij weg is. Het was hier ook meer een troep verzamelplaats eigenlijk.


Rolt dat niet weg?

Onze tafel gaat er ook uit! Van de week ff eerst een kleed kopen! :cheers:
Ik zei het tegen m'n man dat ik het wel een goed idee vond. Zegt tie dat hij dat al maanden roept. Haha duurde even voordat ik dat ook in zag (met dank aan m-train :)).


Eh...dat is toch de bedoeling van wielen? Dat ding staat nooit op dezelfde plek. Meestal rol ik 'm tot tegen de bank aan zodat ik er goed bij kan. Heerlijk, ik houd er van!
<<

Anoniem186

Bericht 14 Dec 2013 15:33

Re: Show je woonkamer!

Ben benieuwd, Lana!

Wij zijn vanmorgen bij de Ikea geweest. Mijn man zag dat hoogpolige niet zitten. En we willen wat meer kleur in huis. Dus nu hebben we deze gekocht:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/80239413/
<<

Anoniem186

Bericht 14 Dec 2013 15:34

Re: Show je woonkamer!

Haha, pompoen dat snap ik. Ik bedoel als L. er straks tegenaan gaat staan.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Dec 2013 15:39

Re: Show je woonkamer!

Ik denk dat L. 'm als loopwagentje gaat gebruiken :laughcry:.
Nee hij kan er echt niet tegenaan gaan staan. Maar dat merkt hij gelijk denk ik want hij rolt gewoon weg.
<<

Anoniem186

Bericht 14 Dec 2013 15:48

Re: Show je woonkamer!

Pompoen schreef:Ik denk dat L. 'm als loopwagentje gaat gebruiken :laughcry:.
Nee hij kan er echt niet tegenaan gaan staan. Maar dat merkt hij gelijk denk ik want hij rolt gewoon weg.


Ohjee, dat wordt wat. Haha dan leert hij wel lekker snel lopen. :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Dec 2013 15:53

Re: Show je woonkamer!

Jans schreef:
Pompoen schreef:Ik denk dat L. 'm als loopwagentje gaat gebruiken :laughcry:.
Nee hij kan er echt niet tegenaan gaan staan. Maar dat merkt hij gelijk denk ik want hij rolt gewoon weg.


Ohjee, dat wordt wat. Haha dan leert hij wel lekker snel lopen. :)


Haha, ja, dan gaat hij gelijk rennen :wink:.
<<

Anoniem75

Bericht 15 Dec 2013 13:41

Re: Show je woonkamer!

Wij hebben de muur een andere kleur geverfd. Het lijkt nu echt veel ruimer hier binnen. Ik ben er blij mee! Wat vinden jullie er van?

**
Laatst gewijzigd door Anoniem75 op 16 Dec 2013 21:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Dec 2013 14:08

Re: Show je woonkamer!

Razz heel mooi!!
<<

Anoniem6

Bericht 15 Dec 2013 14:27

Re: Show je woonkamer!

Wat een verschil door een andere kleur muur. Ziet er mooi uit Razz.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 15 Dec 2013 15:20

Re: Show je woonkamer!

Ik kom ook mijn geweeeeeeeeeldige woonkamer showen. Vanmorgen zijn de meubels opgehaald en Y. heeft de woonkamer nu omgetoverd in een speelparadijs, althans, hij ziet het nu als een speelparadijs. Ik zie het meer als een bende :laughcry:

A.s. zaterdag verhuizen we naar ons nieuwe huis. Als alles daar netjes is zal ik foto's plaatsen :yes:

Afbeelding
Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 15 Dec 2013 15:51

Re: Show je woonkamer!

Mooi Razz, oogt inderdaad ruimer en vind het een mooie kleur.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem253

Bericht 15 Dec 2013 15:57

Re: Show je woonkamer!

Ziet er goed uit Razz!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 15 Dec 2013 17:30

Re: Show je woonkamer!

Heel mooi Razz! Wat een rust meteen, vind het supermooi zo met je meubels ook!

Haha Annie! Succes met de verhuizing!
<<

Anoniem75

Bericht 15 Dec 2013 20:36

Re: Show je woonkamer!

Bedankt allemaal :)
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 15 Dec 2013 20:37

Re: Show je woonkamer!

Razz schreef:Bedankt allemaal :)


Kom maar op met die koper!
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 15 Dec 2013 21:10

Re: Show je woonkamer!

Heel mooi Razz!! Lekker fris. Wij hebben dezelfde kleur ongeveer.
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 15 Dec 2013 22:06

Re: Show je woonkamer!

Annie24 schreef:
Razz schreef:Bedankt allemaal :)


Kom maar op met die koper!


Nou idd! :cheering:
<<

Anoniem253

Bericht 04 Jan 2014 21:32

Re: Show je woonkamer!

Up! :)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 04 Jan 2014 23:32

Re: Show je woonkamer!

De woonkamer hoe hij nu is, dus voor de nieuwe meubels, inclusief de rommel en verhuisdozen en wasmanden (met propere was! We hebben gewoon nog geen kleerkasten).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Waar nu de keukentafel staat zal een groot rek komen als voorraadkast/kast. Tussen de 2 verwarmingselementen, aan de blauwe muur komt dan een 6-persoonseettafel. Waar de zetel staat komt een hoekzetel, de salontafel wordt vervangen door een poef en onze superhippe TVmeubel van nu wordt een lage, eche meubel van hout. Het park komt naast de tv te staan, en in de plaats van het park komt een kast (1m50 hoog, zo vierkantachtig). In onze slaapkamer moet nog wat gedecoreerd worden, onze badkamer moet opgeruimd worden, in de keuken moet de kraan gemaakt worden zodat ik de afwas daar kan doen ipv in de badkamer. In de traphal is er dus zo'n uitstulping die heel gevaarlijk is want het doet echt zeer als je ertegen loopt, maar na 10 keer botsen vergeet je het niet meer dat dat ding daar staat, voor bezoek ga ik er een plant onder zetten. Op die traprailling hangt nu tijdelijk mijn was te drogen, want ik heb nog geen wasrek. De 2 meisjeskamers zijn hetzelfde, die moeten nog helemaal geschilderd en bemeubeld worden. Enkel hun bed (met slapende kindjes nu) staan erin. En de meisjes hebben ook 'hun' badkamer met bad. Er is nog een apart toilet boven. En beneden is er ook een washok, maar daar kan je voor de moment amper instaan. Het terras is ook lekker groot en zoals je ziet; kindveilig. Heel ideaal voor ons.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 06 Jan 2014 15:45

Re: Show je woonkamer!

Volgens mij wordt het straks heel mooi Slakje! Hebben jullie al nieuwe meubels uitgezocht?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 06 Jan 2014 21:13

Re: Show je woonkamer!

Ja. Vrijdag wordt het geleverd. De zetel, 2 kleerkasten, TV meubel en nog wat dacht ik. Ze hebben ook gebeld dat ze de 22ste de kast komen leveren (want het is écht zo moeilijk alles in één keer te leveren omdat die achterlijke mensen niet gewoon die kast bij de eerstvolgende levering na onze bestelling in hun magazijn bij onze spullen hebben gezet, doet er mij ook gelijk aan denken, dat ik voor die tweede levering niet ga betalen en dat de kosten voor de verhuislift ook voor hun zijn). Volgende maand kopen we dus nog een 6 persoons eettafel en het keukenrek.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 06 Jan 2014 21:15

Re: Show je woonkamer!

Wat leuk Slakje! Ik ben benieuwd naar het eind resultaat. En voor die 2e levering zou ik ook niet betalen hoor! Ik heb even gemist of dit jullie koop of huurhuis is? Volgens mij is het ook lekker ruim! :)
<<

Anoniem253

Bericht 16 Jan 2014 15:40

Re: Show je woonkamer!

Up! Wie wilt haar woonkamer showen? Ik weet dat er nog veel meiden zijn met een mooie woonkamer... Kom maar door :yes:
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 15:46

Re: Show je woonkamer!

Wat een heerlijk ruim huis slakje! Ben benieuwd naar jullie nieuwe meubels!
<<

Anoniem26

Bericht 16 Jan 2014 17:56

Re: Show je woonkamer!

Ben benieuwd hoe het gaat worden slakje.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron