Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom vraagje Univé

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Jan 2014 11:57

Stom vraagje Univé

Ik had een rekening van Univé die ze automatisch zouden afschrijven.
Op dat moment stond er niet genoeg saldo op m'n rekening.
Wel had ik er ook een acceptgiro bij gekregen, maar zo betaal ik eigenlijk nooit meer.

Kan ik het ook gewoon via internet overmaken?

Want ik ben bang dat ze het nogmaals proberen af te schrijven ofzo...
<<

Anoniem12

Bericht 06 Jan 2014 12:02

Re: Stom vraagje Univé

Het ligt volledig aan hun incassosysteem hoe zij dit hanteren. Mogelijk proberen ze het opnieuw totdat de incasso lukt, of sturen ze je een brief om het bedrag zelf over te maken omdat de incasso mislukt is. Ik zou het nog even afwachten.

En acceptgiro kan je gewoon via internetbankieren betalen. Bij betalingskenmerk vul je dan het kenmerk van de acceptgiro in.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Jan 2014 12:09

Re: Stom vraagje Univé

Rush schreef:Het ligt volledig aan hun incassosysteem hoe zij dit hanteren. Mogelijk proberen ze het opnieuw totdat de incasso lukt, of sturen ze je een brief om het bedrag zelf over te maken omdat de incasso mislukt is. Ik zou het nog even afwachten.

En acceptgiro kan je gewoon via internetbankieren betalen. Bij betalingskenmerk vul je dan het kenmerk van de acceptgiro in.


Oké thnx voor je antwoord!
Alleen afwachten vind ik ook weer eng, krijg ik dan niet meteen een aanmaning? Of betekent een aanmaning niet meteen een verhoging van het bedrag? Het had namelijk voor 24 dec. betaald moeten worden :redface:
<<

Anoniem12

Bericht 06 Jan 2014 12:11

Re: Stom vraagje Univé

Je kan natuurlijk ook gewoon even bellen :wink:.

Wanneer een incasso mislukt krijg je over het algemeen niet direct een aanmaning nee. Tenzij je al bekend staat als wanbetaler, maar dat denk ik niet. Een incasso kan om meer redenen mislukken.
<<

Anoniem260

Bericht 06 Jan 2014 12:17

Re: Stom vraagje Univé

Je kunt ze bellen en het vragen, je kunt ook gewoon via internetbankieren het geld overmaken. Als zij dan vervolgens via een automatische incasso het bedrag ook van je rekening halen, neem je toch gewoon contact op en storten ze het terug..?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jan 2014 12:55

Re: Stom vraagje Univé

Wij hadden dat vorig jaar met de reisverzekering. En kregen toen een brief en moest je het zelf overmaken. Kwamen geen extra kosten bij toen
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 06 Jan 2014 13:02

Re: Stom vraagje Univé

Ik zou voor de zekerheid even bellen. Ik weet bijvoorbeeld dat FBTO later in de maand nog een keer probeert te incasseren.
Als dat niet lukt krijg je een brief, en als je voor de datum die in de brief staat niet betaald komen er kosten bij. Maar om dit allemaal voor te zijn zou ik gewoon bellen, dan kan je gewoon afspreken wat er gaat gebeuren, of jij maakt het over via internetbankieren, of zij proberen het nogmaals te incasseren. Dan weet jij waar je aan toe bent.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Jan 2014 15:36

Re: Stom vraagje Univé

Bedankt allemaal!
Bellen is idd een goed plan. Bedenk me net dat ik tegenover de Univé woon haha, dus ik loop morgen wel even langs :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers