Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw

<<

Anoniem7

Bericht 30 Dec 2013 14:12

Re: Boer zoekt vrouw

Ze passen wel bij hem, dat wel. Maar ik kan me niet voorstellen dta dit het leukste was wat tussen alle brievenschrijfsters zat. Ik krijg haast het idee dat hij maar een beetje de minst leuke eruit heeft gekozen omdat hij bij mooiere vrouwen misschien bang is gekwetst te worden omdat andere mannen die misschien ook wel eens aantrekkelijk konden vinden. Hij had toch ook nooit een relatie gehad? Ik kan het niet echt onder woorden brengen maar ik heb het idee dat hij een beetje bepaalde typetjes bewust heeft uitgezocht, ipv dat hij echt voor de vrouwen is gegaan die hij wel leuk vindt.

Ik vind verder Jan zo kil. Was vanaf aflevering 1 een beetje fan, maar ik kom ervan terug. Ik vind hem qua uiterlijk echt een leuke jongen om te zien, maar ik geloof haast nooit dat daar wat van de vloer gaat komen.
<<

Anoniem29

Bericht 30 Dec 2013 16:03

Re: Boer zoekt vrouw

Jos (Uit Frankrijk toch?) vind ik echt leuk passen bij die Leonie.

Ik dacht van Leonie in eerste instantie, netjes/kakkerig meisje. Helemaal niet! Tof wijf, met een motor, spontaan, doet gewoon lekker wat ze wil. Leuk! Ik denk dat hem dat ook wel aanspreekt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Dec 2013 16:04

Re: Boer zoekt vrouw

Intoxicated schreef:Jos (Uit Frankrijk toch?) vind ik echt leuk passen bij die Leonie.

Ik dacht van Leonie in eerste instantie, netjes/kakkerig meisje. Helemaal niet! Tof wijf, met een motor, spontaan, doet gewoon lekker wat ze wil. Leuk! Ik denk dat hem dat ook wel aanspreekt.


Ja, dit vind ik dus ook na de aflevering van gisteren gezien te hebben! Leuke, stoere meid en ziet er ook nog eens leuk uit.
❤ 7 juni 2018
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 30 Dec 2013 16:37

Re: Boer zoekt vrouw

Maar wie gaan er naar huis???

Wim: ik hoop die drukke vrouw kortkrul haar
Jos: denk, onzekere meisje die koeien eng vind
Jan: gok, florance? Die stem kan ik niet aan wennen haha

Johan moet maar ingrid van de schuldsanering naar huis sturen
Alletta krijg ik geen hoogte van!
<<

Anoniem7

Bericht 30 Dec 2013 18:41

Re: Boer zoekt vrouw

Waarom 'moet' hij maar Ingrid van de schuldsanering naar huis sturen?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 30 Dec 2013 19:50

Re: Boer zoekt vrouw

Zie dat niet lukken tussen die 2 als zij 3jaar niet al mag verhuizen en qua kosten om te reizen.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Dec 2013 23:27

Re: Boer zoekt vrouw

Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, zie nog nergens echt verliefdheid.
Al heb ik wel favorieten bij de boeren.

Jos -> willemijn, al denk ik dat het leonie wordt, daar lijkt hij wel meer in geïnteresseerd.
Jan -> judith, vind haar leuk overkomen.
Wim -> evelyne, die ene met krullen vind ik wat druk en overenthousiast en de blonde zei nog te twijfelen.
Johan -> vind ze alledrie wel passen, maar johan is wel makkelijk denk ik, zolang hij maar in de koeienstal kan werken haha
Aletta -> patrick vind ik wel leuk, maar ben benieuwd of zij überhaupt wel iemand kiest op het eind.
<<

Anoniem64

Bericht 30 Dec 2013 23:43

Re: Boer zoekt vrouw

<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 31 Dec 2013 00:19

Re: Boer zoekt vrouw

Sterrin_ schreef:http://nynkekijkttv.tumblr.com/ :thumbup:


Hahahahahaha, ik heb echt met tranen in mijn ogen gelachen om dit stuk
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 31 Dec 2013 00:27

Re: Boer zoekt vrouw

Bliss schreef:
Intoxicated schreef:Jos (Uit Frankrijk toch?) vind ik echt leuk passen bij die Leonie.

Ik dacht van Leonie in eerste instantie, netjes/kakkerig meisje. Helemaal niet! Tof wijf, met een motor, spontaan, doet gewoon lekker wat ze wil. Leuk! Ik denk dat hem dat ook wel aanspreekt.


Ja, dit vind ik dus ook na de aflevering van gisteren gezien te hebben! Leuke, stoere meid en ziet er ook nog eens leuk uit.


Ja, ik vond haar vorige week al leuk. Nu vind ik d'r nog toffer!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jan 2014 22:07

Re: Boer zoekt vrouw

Wie kijkt??

Florance is er uit. Wel verwacht vond ik, ze past niet echt bij hem denk ik!
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jan 2014 22:10

Re: Boer zoekt vrouw

'Nou... Doei' Lekker hartelijk. :P
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jan 2014 22:12

Re: Boer zoekt vrouw

Jaaa... haha! Moest er wel om lachten!
En hup, nootjes weer op tafel, en door....
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jan 2014 22:14

Re: Boer zoekt vrouw

De liefde zat in ieder geval niet heel erg diep. Normaal vallen mij zulke dingen niet op, ook omdat ik maar met een schuin oog zit te kijken, maar dit viel echt enorm op. En eigenlijk was het wel lachwekkend.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 05 Jan 2014 22:15

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind Jos echt met de week leuker worden! En Leonie vind ik ook leuk!
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jan 2014 22:16

Re: Boer zoekt vrouw

Ja dat vind ik echt de leukste combi!
<<

Anoniem40

Bericht 06 Jan 2014 00:27

Re: Boer zoekt vrouw

Ik kijk ook! Ik vond Jos leuk omdat hij hetzelfde accent heeft als waar ik vandaan kom. Nu zei mijn moeder laatst dat hij ook echt uit mijn dorp komt en dat hij een verre achterneef is. Ik blijk echt een groot deel van zijn familie gewoon te kennen. Nu ben ik dus fan :P

Aletta vind ik stom, het komt meer over alsof ze 3 klusjesmannen in huis heeft.
De vrouwen in Tanzania vind ik veel te hard van stapel lopen. Het lijkt wel alsof ze het land leuk vinden en de boer er bij 'moeten' nemen. Ik vind trouwens ook dat ze veel te licht denken over emigreren; ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je dat echt niet even binnen een paar dagen beslist en dat dan alles ok is. Zo komt het bij hun wel een beetje over.
Johan vind ik schattig, hij verdient echt een leuke vrouw! De 3 vrouwen die hij nu heeft maken niet echt indruk op mij, maar dat past wel goed bij Johan denk ik.
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Jan 2014 07:03

Re: Boer zoekt vrouw

Kowalski schreef:Ik vind Jos echt met de week leuker worden! En Leonie vind ik ook leuk!

Jos blijft gewoon leuk! :cheering:
<<

Anoniem321

Bericht 06 Jan 2014 10:30

Re: Boer zoekt vrouw

Als ik een schatting moet maken zeg ik:
Jos-Leonie
Johan- die vrouw die niet ingrid heet (ben haar naam kwijt)
Jan-Claire
Wim-die blonde vrouw (ben haar naam ook kwijt).
Aletta-????? Van Aletta kan ik absoluut geen hoogte krijgen, geen flauw idee welke kant dat op zal gaan.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2827

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 06 Jan 2014 11:22

Re: Boer zoekt vrouw

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie zo leuk vinden aan Jos? Ik vind er namelijk niks aan. Ja, het is een vriendelijke jongen maar verder.... Ik vind hem saai en te serieus, absoluut niet mijn type. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Wat ik overigens ook niet snap, Jos slaapt met zijn broer op 1 slaapkamer? Zoiets zei hij vorige week. Zal dat huis van hen dan zo klein zijn, waar moet Leonie (of Saskia) straks dan slapen?
<<

Anoniem19

Bericht 06 Jan 2014 11:43

Re: Boer zoekt vrouw

Ragazza schreef:Als ik een schatting moet maken zeg ik:
Jos-Leonie
Johan- die vrouw die niet ingrid heet (ben haar naam kwijt)Jan-Claire
Wim-die blonde vrouw (ben haar naam ook kwijt).
Aletta-????? Van Aletta kan ik absoluut geen hoogte krijgen, geen flauw idee welke kant dat op zal gaan.


Hahahaha! Barbara ;)

Ik vond Jos ook niet zo leuk tegen Willemijn, ik snap wel wat hij bedoelde maar als er iemand aanwezig is, is het Leonie. Ik denk dat hij bedoelde dat ze te negatief aanwezig was, of te onzeker aanwezig, ze uitte dat wel heel erg. Jan vond ik ook jammer met zijn NOU DOEI, en dat hij het zo praktisch bekeek. Ik bedoel, ja hij had een punt maar zoals Florence kon daar niets tegenin brengen en daarnaast, maar wat moet Judith daar met haar notenbusiness dan?
<<

Anoniem123

Bericht 06 Jan 2014 11:58

Re: Boer zoekt vrouw

Henque schreef:
Sterrin_ schreef:http://nynkekijkttv.tumblr.com/ :thumbup:


Hahahahahaha, ik heb echt met tranen in mijn ogen gelachen om dit stuk

Haha ik ook :thumbup:
<<

Anoniem29

Bericht 06 Jan 2014 12:46

Re: Boer zoekt vrouw

luisa schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie zo leuk vinden aan Jos? Ik vind er namelijk niks aan. Ja, het is een vriendelijke jongen maar verder.... Ik vind hem saai en te serieus, absoluut niet mijn type. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Wat ik overigens ook niet snap, Jos slaapt met zijn broer op 1 slaapkamer? Zoiets zei hij vorige week. Zal dat huis van hen dan zo klein zijn, waar moet Leonie (of Saskia) straks dan slapen?


Volgens mij alleen nu toch? Ik begreep dat hij zijn kamer had opgeofferd voor die vrouwen. Of altijd haha.
<<

Anoniem331

Bericht 06 Jan 2014 13:24

Re: Boer zoekt vrouw

Darcy schreef:
Ragazza schreef:Als ik een schatting moet maken zeg ik:
Jos-Leonie
Johan- die vrouw die niet ingrid heet (ben haar naam kwijt)Jan-Claire
Wim-die blonde vrouw (ben haar naam ook kwijt).
Aletta-????? Van Aletta kan ik absoluut geen hoogte krijgen, geen flauw idee welke kant dat op zal gaan.


Hahahaha! Barbara ;)

Ik vond Jos ook niet zo leuk tegen Willemijn, ik snap wel wat hij bedoelde maar als er iemand aanwezig is, is het Leonie. Ik denk dat hij bedoelde dat ze te negatief aanwezig was, of te onzeker aanwezig, ze uitte dat wel heel erg. Jan vond ik ook jammer met zijn NOU DOEI, en dat hij het zo praktisch bekeek. Ik bedoel, ja hij had een punt maar zoals Florence kon daar niets tegenin brengen en daarnaast, maar wat moet Judith daar met haar notenbusiness dan?



Notenbusiness. :cheering:
<<

Anoniem171

Bericht 06 Jan 2014 15:34

Re: Boer zoekt vrouw

Ik las deze blog en kan het zelf niet beter samenvatten:

Ja jongens, kom op zeg. Wat moet ik nou met deze uitzending. Is dit een datingprogramma of een klusprogramma? Die Aletta bijvoorbeeld. Doet nul moeite om haar mannen te leren kennen. Werken, werken, werken. Als er iemand jarig is op die kinderboerderij van haar, mag hij even op de stoel staan en komt er zowaar taart, maar daarna moet er snel weer gewerkt worden. Aletta wilde Patrick nog wel graag laten zien hoe ze yoghurt maakt, maar ook daar kwam weinig erotiek aan te pas. Patrick wilde eigenlijk liever Aletta laten zien hoe hij altijd yoghurt maakt. Koen werd ondertussen sikkeneurig van al die afstandelijkheid en vroeg om een privégesprek. Hierin werd alles duidelijk: Aletta wordt gewoon niet zo snel verliefd.

Bij boer Johan vind ik het altijd een beetje lijken of ze in een tijdelijke bouwkeet zitten. Toch schijnt het echt zijn huis te zijn. Johan zelf zat trouwens de hele uitzending onderuitgezakt in een stoel met een vliegenmepper in de hand. Wat een woestaantrekkelijke seksgod is die man hè. Toen één van zijn 'vrouwen' vertelde dat de wc verstopt zat, besloot hij toch maar eens in de benen te komen. Dit tot grote opluchting van Ingrid: 'Ik hoef geen luxe, maar ik vind het wel fijn als het allemaal een beetje functioneert.'

Gary Barlow heeft met de week meer weg van een seriemoordenaar. De voormalige frontman van Thake That schiet goed, loopt de godganse dag met een boevenmuts op zijn kop, stuurde iemand naar huis met 'Nou doei' en checkte vervolgens meteen of zijn pooierbak in de garage het nog deed. Ik snap die dames niet. Neem Judith, het knappe notenmeisje. Die kan met zo'n uiterlijk iedere zaterdagavond een andere man aan de noten voelen. Waarom valt ze dan in godsnaam op iemand die het geluid van 20.000 kippen een 'gezellig geluidje' vindt.

Bij Wim kan ik eigenlijk niet wachten tot die jakoezievrouw weg is. Wim zelf ook niet, denk ik. Toen ze even met z'n tweetjes waren en de jakoezievrouw over gevoel wilde praten, gaf Wim de voorkeur aan een biologielesje. De andere twee dames zagen ondertussen grote trossen bananen hangen en vroegen zich hardop af of dat nou bananenbomen waren. Wim is sowieso wel een beetje klaar met het domme geouwehour van die vrouwen, gezien zijn antwoord op de vraag: 'Waar gaat de zon onder?' Wim: 'Daar, net als gisteren.' Wim verlangt terug naar een leven met alleen zijn slaven. Die zeuren niet en maken bovendien gewoon een omelet voor je als je daar om vraagt.

Jos is er natuurlijk al lang uit. Eigenlijk al meteen toen hij die blonde met die tieten voor het eerst zag. Voor de vorm speelt Jos het spel nog mee, maar in gedachten woont hij al met Leonie als god in Frankrijk. Heerlijk samen kalfjes ter wereld brengen en baarmoeders in koeien terugdrukken. Liefde is... samen met een vuist in een koe.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers