Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem152

Bericht 05 Jan 2014 21:51

Re: Datetopic

Tabbie schreef:En nu dus weer eens rustig rondkijken :D

Precies! Nieuw jaar, nieuwe kansen.
Al denk ik dat ik het op Paiq alweer snel gezien heb.
Aangezien ik in real life geen potentiële mannen tegenkom, moet ik het toch van het internet hebben, vrees ik.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2014 21:52

Re: Datetopic

Ik ben nog steeds sceptisch over het internet date geheel. Ik denk nog steeds dat in real life de beste manier is, maar ach wie ben ik. Toch denk ik, waarom zou dat niet kunnen? Misschien moeten we gewoon meer opletten?
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jan 2014 22:03

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Ik ben nog steeds sceptisch over het internet date geheel. Ik denk nog steeds dat in real life de beste manier is, maar ach wie ben ik. Toch denk ik, waarom zou dat niet kunnen? Misschien moeten we gewoon meer opletten?


Ik ben net zo. Ik vind het irl ontmoeten van mannen interessanter dan doelloos tegen een venstertje praten. Maar of het werkt?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2014 22:30

Re: Datetopic

Ja dat is de vraag he Marley. Echter kan ik sowieso niet digitaal flirten haha. Ik weet niet, gewoon niets voor mij.
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jan 2014 22:36

Re: Datetopic

Ik kom niet verder dan 'Kom je bij mij slapen' en 'Wat doe je morgenvroeg? Ontbijtje?' Nee, dan kan ik net zo goed halfnaakt aan de straat gaan staan, valt ook nog geld mee te verdienen. :P
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2014 22:46

Re: Datetopic

Nou dat doe ik nou nooit :angel: Een ontbijten voor ze maken dan haha

Flirten kan ik best, maar ik weet toch niet op basis van een foto of ik er ook daadwerkelijk in de ochtend wil zien. Al denk ik ook niet dat de kroeg een geschikte plek is om een vent op te duikelen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Jan 2014 22:52

Re: Datetopic

Nee, maar waar dan wel, vraag ik me wel eens af. Op mn werk kom ik ze in elk geval ook niet tegen! Nou ja, de komende tijd geloof ik het allemaal wel ff, ik ga gewoon wachten tot Prince Charming bij me aanbelt.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2014 22:55

Re: Datetopic

Ik zal hem je adres geven, Bliss ;)


Maar seri, ik zou ook niet weten waar anders. En dan moet hij natuurlijk ook nog toevallig vrijgezel zijn en ook op ons vallen. Maar ik ben positief 2014 ingegaan en ik ben ervan overtuigd dat het echt allemaal wel goed komt. Wie weet belt bij inderdaad opeens spontaan bij je aan! Oneej, een loodgieter is vast ook van een te laag niveau voor jullie kieskeurige krengen :dance:
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jan 2014 23:00

Re: Datetopic

Mijn eerste vriendje belde gewoon aan, terwijl hij toen nog niet wist dat hij mijn vriendje werd. Het kan. ;)

Online verlies ik het continu van mijn beeldscherm. Dus waarom zou ik er tijd in steken?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2014 23:03

Re: Datetopic

Hoe kan je het verliezen van je beeldscherm? Ik haal me even rare scenario's in mijn hoofd waarbij de mannen liever gaan date met een beeldscherm..
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 05 Jan 2014 23:09

Re: Datetopic

Ik vind Paiq echt heel raar. Gisteravond een leuk gesprek gehad een uur lang, positief afgesloten en toen ik net keek was ik verwijderd... snap dat nooit zo.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 05 Jan 2014 23:17

Re: Datetopic

Nou hoe toevallig, alsof het allemaal tegelijk komt.. Ik zat bij hem in de trein net. Ik ben een coupé verderop gaan zitten.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2014 23:19

Re: Datetopic

Wat! Echt?! Wat enorm toevallig Toet.

Maar ff he, waarom appt hij je telkens voor iets praktisch? Heeft hij geen andere mensen om dat aan te vragen?
<<

Anoniem156

Bericht 05 Jan 2014 23:44

Re: Datetopic

Wauw Toet dat is echt bizar toevallig!

Mijn date ging gisteravond (weer) niet door, maar wel met een hele goeee reden dus ipv daarvan zijn we vanavond wat gaan drinken. En het was zo leuk!
Wij hadden elkaar tot een , aand of 2 geleden ook nooit gezien terwijl we toch echt vaak op dezelfde plekken kwamen dus dames, er is nog hoop ;)
Ik heb een hele leuke avond gehad, leuke gesprekken gehad, veel gelachen en lekker gezoend.
hij heeft me weer thuisgebracht en gevraagd of ik nog een keer wat met 'm wil gaan doen. Yay!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 06 Jan 2014 00:20

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Wat! Echt?! Wat enorm toevallig Toet.

Maar ff he, waarom appt hij je telkens voor iets praktisch? Heeft hij geen andere mensen om dat aan te vragen?


Tsja..
<<

Anoniem57

Bericht 06 Jan 2014 00:32

Re: Datetopic

Poubelle schreef:Wauw Toet dat is echt bizar toevallig!

Mijn date ging gisteravond (weer) niet door, maar wel met een hele goeee reden dus ipv daarvan zijn we vanavond wat gaan drinken. En het was zo leuk!
Wij hadden elkaar tot een , aand of 2 geleden ook nooit gezien terwijl we toch echt vaak op dezelfde plekken kwamen dus dames, er is nog hoop ;)
Ik heb een hele leuke avond gehad, leuke gesprekken gehad, veel gelachen en lekker gezoend.
hij heeft me weer thuisgebracht en gevraagd of ik nog een keer wat met 'm wil gaan doen. Yay!


Leuk! Ik gun het je ook echt.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 06 Jan 2014 03:36

Re: Datetopic

Ja leuk Poubelle! Maar dit was dus die jongen die wel eens bij jou in de kroeg kwam, een vriend van een vriend? En 5 jaar jonger, toe maar! Ik heb heeel benieuwd hoe het verder loopt, vind het super leuk voor je! :D
<<

Anoniem285

Bericht 06 Jan 2014 04:37

Re: Datetopic

Poubelle, super leuk voor je, dat klinkt echt goed! :D Vertel eens wat meer over hem, behalve dat hij 5 jaar jonger is (boeien) kan ik me niet echt een voorstelling van hem maken? Nieuwsgierige aap ben ik he.

Toet, fuuuuuuck wat een stom toeval! Had hij je gezien voordat je verderop bent gaan zitten? Wat ben je een bikkel zeg, maar hartstikke goed natuurlijk! En ik vraag me ook af waarom hij jou moet appen met praktische vragen. Of ben jij werkelijk de enige die er een antwoord op heeft?

Majira, spannend! Hopelijk kunnen jullie snel afspreken. 2,5 uur Skypen, wow! Nu nog veel stiltes ertussen of niet?

Lenthe, wat kut voor je!! Ik ken het gevoel, en het maakt echt niet uit hoe lang je bij elkaar bent geweest hoor. Nog hoop hebben is normaal. Heb je het nog met hem erover gehad? Veel sterkte.

Liv, goed bezig!! :D Waar heb je deze nieuwe leuke man leren kennen? Ik kan me wel voorstellen dat het je wel tegenhoudt; nog bezig met zaken afhandelen met ex, dochtertje... Dat maakt het toch allemaal meteen een stuk serieuzer van begin af aan, lijkt me.

Bolletje, die van mij is ook half Cubaan, tot nu toe bevalt ie goed! :P Veel plezier!

Bliss, bedankt voor de foto’s. Ik ben ook fan, altijd al geweest. Ik vind hem hetzelfde type als Sawyer van Lost, daar ben ik ook wel warm voor te krijgen.

Chava, je bent er weer! :D Kieskeurig zijn is niets mis mee. Succes met een date vinden, ben benieuwd hoe het internetdaten je gaat bevallen.

Nijntje, heel raar!!

Ik heb iedere dag meer kriebels, lijkt wel... Kan echt niet wachten om hem weer te zien! Als het goed is gaan we elkaar drie keer zien in de komende maand... Iedere keer in een andere stad, haha! En ik krijg altijd van die leuke mails van hem, hij is gewoon super leuk!
<<

Anoniem156

Bericht 06 Jan 2014 08:31

Re: Datetopic

Toet schreef:Ja leuk Poubelle! Maar dit was dus die jongen die wel eens bij jou in de kroeg kwam, een vriend van een vriend? En 5 jaar jonger, toe maar! Ik heb heeel benieuwd hoe het verder loopt, vind het super leuk voor je! :D


Yup, die is het!
ik ben ook heel benieuwd hie het verder loopt haha. 5 minuten nadat hij thuis was kreeg ik al een berichtje dat hij het zo leuk had gevonden en dat we de volgende keer wat langer zouden afsoreken. Niet dat het nu zo kort was hoor.

Speciaal voor Polly een omschrijving ;): hij is lang, denk 1.90 ofzo, heeft gemillimeterd haar en hij komt heel stoer over. Hij is heel sportief, kickbokst wedstrijden enzo. Toen ik nog niet met 'm had gesproken had ik wel een beetje een vooroordeel, waar niks van blijkt te kloppen haha. Hij is grappig en lief. Toen we thuis kwamen lag er glas voor m'n deur (ik woon tussentwee kroegen) dat heeft hij oogeruimd. Van die kleine dingetjes vind ik leuk!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 06 Jan 2014 10:14

Re: Datetopic

Klinkt heel leuk Poubelle!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 06 Jan 2014 10:21

Re: Datetopic

Klinkt goed Poubelle! En een man die aan kickboxen doet vind ik ook wel bij jou passen, lekker stoer :D
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 06 Jan 2014 10:51

Re: Datetopic

Dat klinkt leuk Poubelle!!

Ik noemde je Pou. Maar dan moet ik de hele tijd denken aan dat gekke beest dat een tijd geleden in was op de telefoon. en dat past dan weer niet bij jou (maar wel speciaal voor jou in een hip pakje ;-))

Afbeelding
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Jan 2014 11:44

Re: Datetopic

Mijn nieuwe voornemen is om vaker naar de kroeg te gaan, want ze komen helaas niet aanbellen. En daar beginnen we vrijdag mee :thumbup:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Jan 2014 13:11

Re: Datetopic

Ja ik zei ook Pou, vond ik wel schattig klinken :) Maar leuke update, is ie op FB te bewonderen?
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 06 Jan 2014 14:55

Re: Datetopic

Nou, ik zou een tijdje geleden alles gaan bijlezen en reageren, maar er zijn nu zoveel pagina's bijgekomen dat ik echt enorm achterloop dus ik ga vanaf nu maar weer gewoon bijlezen.

Poubelle, wat leuk!

Lenthe: sterkte, echt heel rot dit :(

Polly: leuk zeg! Ben benieuwd naar je verhalen!


Ik heb gistermiddag een date gehad via Tinder. Hij komt uit Amerika en woont de komende paar jaar in Nederland voor zijn werk. We zijn gaan lunchen en het was heel erg leuk. Ik ben naar zijn woonplaats gegaan en hij zei toen ik weer naar huis ging dat hij de volgende keer naar mijn woonplaats zou komen. We hebben al half voor vrijdagavond afgesproken, maar nog geen tijd afgesproken, dus dat moeten we nog even concreet maken.
Ik moet wel zeggen dat ik na mijn laatste date (met de man die ik vier keer heb gezien) wel een beetje denk: eerst zien dan geloven. Dus ik hoop maar niet te hard dat vrijdag doorgaat want dan word ik misschien alleen maar teleurgesteld. Hij appte me nog wel gisteravond dat hij het leuk had gehad dus dat is positief. Nu wacht ik even af en dan app ik hem misschien woensdag of donderdag om een tijdstip af te spreken. Ik wil niet wanhopig overkomen, maar het is best moeilijk om hem niet nu al te appen om een tijdstip af te spreken, maar toch voelt het wat opdringerig als ik dat nu al zou doen natuurlijk.

En over het internetdaten, ik las dat een paar meiden zeiden dat ze het een gek iets vinden. Snap ik ook wel hoor en je komt ook echt veel rare mannen tegen. Maar af en toe zitten er echt leuke mannen tussen :)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers