Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


redenen om te stoppen met bv

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 08 Sep 2013 13:45

Re: redenen om te stoppen met bv

Ik heb 10 weken fulltime gekolfd en toen ben ik gaan afbouwen.

Ik vond het kolven erg zwaar in combinatie met de zorg voor R. Ik had ook elke keer maar nét genoeg voeding en dat gaf mij ook veel stress.

Ik heb spijt dat ik ben gestopt, maar op dat moment kon ik het niet meer opbrengen.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 08 Sep 2013 14:04

Re: redenen om te stoppen met bv

bubble schreef:
CCC schreef:Ik vind mezelf eigenlijk niet onder 'kortvoeders' vallen, zoals het mooi in de openingspost staat :)

Ik heb 6 maanden bv gegeven, ik ben gestopt omdat mijn productie enorm terugliep. Achteraf gezien voornamelijk door veel stress.


Ik bedoel meer de vrouwen die zelf besloten hebben om te stoppen en niet hun kindje af laten bouwen ;)


Ja, ik begrijp je punt :)

Jade, dat spijt herken ik wel. Ik heb dat nog steeds wel. Maar ik kon het ook niet meer opbrengen die dagelijkse stress en gedoe. Het heeft wel veel rust gegeven. Bij een 2e kindje wil ik het echt anders aanpakken en langer proberen vol te houden.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 08 Sep 2013 19:42

Re: redenen om te stoppen met bv

ik ben na 3 weken moeten stoppen aangezien ik door zware buikgriep geen productie meer had.dochtertje kreeg groene poep en had al ondergewicht waardoor bijvoeden moest. ik had nog een vooraadje in de vriezer maar na een maand moest ik aan de fv.

ik vond het toen heel erg, lactatiekundige e.d. heeft niet geholpen, ik ging van overprpoductie binnen 3 dagen naar niks. Medicatie was nog een optie maar daar had ik geen goed gevoel bij.

overgens was de bv voor mij totaal geen pretje, tepelhoedjes,kussen op mn knieen,stuwing, ik kon mn kind alleen voor de spiegel aanleggen omdat ik anders niet kon zien of ze goed aanhapte maar ik wilde het toch erg graag

Toen ik eenmaal noodgedwongen op fv overstapte en over het eerste verdriet hierover heen was kon ik echt intens genieten van lekker een flesje geven.Dit wat voor mij veel fijner en intiemer.
<<

Anoniem16

Bericht 08 Sep 2013 20:12

Re: redenen om te stoppen met bv

Bij R heb ik het een dag of wat geprobeerd maar ik stond er eigenlijk al in van lukt het oke maar ik ga er niets speciaals voor doen. Man was daarnaast doodziek, R huilde alleen maar dus ik was er al meteen helemaal klaar mee. Daarnaast vond ik het enorm veel pijn doen en ik ga geen pijn lijden voor zoiets. Bij N niet eens geprobeerd.
<<

Anoniem75

Bericht 08 Sep 2013 20:24

Re: redenen om te stoppen met bv

Ik heb het een paar dagen gegeven en ik moest stoppen omdat ik medicijnen moest gaan gebruiken omdat ik zelf erg ziek ben geworden na de bevalling. De laatste dag deed het ook enorm pijn en dat was ook een reden om te stoppen. Maar de grootste reden was dus het gebruik van medicijnen.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 08 Sep 2013 20:45

Re: redenen om te stoppen met bv

Ik ben na 4 dagen gestopt. Kreeg toen nog steeds max. 8 cc per keer, uit beide borsten samen. Waarschijnlijk was dat omdat ik zelf heelslecht uit de bevalling kwam. En dochter dronk dus niet bij mij, maar via een spuitje en daarna een fles kunstvoeding omdat 8 cc natuurlijk nooit genoeg is. Erg frustrerend allemaal, waardoor ik me alleen maar slechter voelde. Toen ik gestopt was, was ik heel erg opgelucht. Voelde me niet meer zo verschrikkelijk opgejut om meer voeding te produceren.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers