Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

<<

Anoniem100

Bericht 02 Jan 2014 14:19

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Wij hebben maar 1 vriesvakje binnen onze tafelmodel-koelkast. Toch verbaas ik me keer op keer weer wat er allemaal in kan... Momenteel ligt daarin:
- 4 zakjes voorverpakt brood voor vriends werk
- 1 doos spinazie
- 1 doos franse roerbakgroente
- 2 zakken ijsklontjes
- 3 raket ijsjes
- 1 zak pommes duchess aardappeltoefjes
<<

Anoniem151

Bericht 02 Jan 2014 14:21

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Veel! Heb laatst in Word een overzichtje gemaakt, geprint en met plakplastic beplakt. Nu schrijf ik met whiteboard stift er bij wat er in zit, naast het standaard spul.

Afbeelding

La 1, Groente & Fruit:
Frambozen, cranberry's, bosvruchten, spinazie a la crème, stoofpeertjes, rösti, broccoli, sinaasappelsap, groentesoep

La 2, Baksels & Beleg:
Jonge kaas, komijnekaas, oude kaas, ham, cervelaat, salami, ontbijtspek, mueslicakejes, feestbrood, bladerdeeg, pannekoeken, ijsjes, bounty's, appelcakejes, fryske dúmkes, gevuld speculaas, kokosmakronen, chocolade-cranberry koekjes

La 3, Vlees, Vis & Vega:
Garnalen, spekjes, vissticks, gehakt, vega gehaktballen, hamburgers, vega kruimgehakt, rookworst, koolvis, vega gourmet, vega balletjes, vega kaasschnitzel, vega maïs schnitzel, hamblokjes en slavinkjes

La 4, Overige & restjes:
Pesto, feta, brood, kokosmelk,wraps, parmezaanse kaas, bounty's, suikerbrood, bio afbakbroodjes, puddingbroodjes, pompoensoep en groentesoep

Edit, veel is zelfgemaakt. De koekjes, bounty's, wraps ed. Daarom zit het in de vriezer ;)
<<

Anoniem152

Bericht 02 Jan 2014 18:00

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

- speltbrood
- rookworst
- rundergehakt
- diepvriesfruit (aardbeien, frambozen en blauwe bessen)

Moet nodig mijn voorraden weer aanvullen.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 02 Jan 2014 18:28

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Blue Phone schreef:Veel! Heb laatst in Word een overzichtje gemaakt, geprint en met plakplastic beplakt. Nu schrijf ik met whiteboard stift er bij wat er in zit, naast het standaard spul.

Afbeelding

La 1, Groente & Fruit:
Frambozen, cranberry's, bosvruchten, spinazie a la crème, stoofpeertjes, rösti, broccoli, sinaasappelsap, groentesoep

La 2, Baksels & Beleg:
Jonge kaas, komijnekaas, oude kaas, ham, cervelaat, salami, ontbijtspek, mueslicakejes, feestbrood, bladerdeeg, pannekoeken, ijsjes, bounty's, appelcakejes, fryske dúmkes, gevuld speculaas, kokosmakronen, chocolade-cranberry koekjes

La 3, Vlees, Vis & Vega:
Garnalen, spekjes, vissticks, gehakt, vega gehaktballen, hamburgers, vega kruimgehakt, rookworst, koolvis, vega gourmet, vega balletjes, vega kaasschnitzel, vega maïs schnitzel, hamblokjes en slavinkjes

La 4, Overige & restjes:
Pesto, feta, brood, kokosmelk,wraps, parmezaanse kaas, bounty's, suikerbrood, bio afbakbroodjes, puddingbroodjes, pompoensoep en groentesoep

Edit, veel is zelfgemaakt. De koekjes, bounty's, wraps ed. Daarom zit het in de vriezer ;)


Handig! Hier had ik het gisteren ook over met mijn vriend. Ik vergeet best snel wat er allemaal in zit.
Ik hoef deze week voor het eten niet naar de supermarkt. Lekker goedkoop.
10-08-2017 ♥
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 03 Jan 2014 12:49

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Wij hebben een vriezer met drie lades. Er zit in:
-picolini's
-twee volkorenbroden
-aardappelpartjes
-rosti's
-bakjes met restjes lasangette, sperziebonen ovenschotel en boerenkool met rookworst
-hamburgers
-groenteburgers
-wienerschnitzels
-zigunerschnitzels
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 03 Jan 2014 13:23

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Een brood en krentenbolletjes, spinazie, cordon bleus, half pakje bladerdeeg, 12 nog af te bakken kaneelbroodjes (zelfgemaakt, overgebleven met kerst), kipfilet, hutspot, soepgroente en een zak met groentemix.
<<

Anoniem14

Bericht 03 Jan 2014 14:40

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Hier een grote vriezer met weinig inhoud:

Lade 1:
- loempia
- brood (gooi ik nu weg, ligt er al ik weet niet hoe lang in)
- aardappelschotel
- ijsjes

Lade 2:
- 1 broodje kroketburger van Mora

Lade 3:
- triple chocolat cake van IKEA

Lade 4:
- ijsblokjes
- koelelementen
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Jan 2014 17:51

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Veel bekertjes melk...
Brood
Restje bietensalade
Restje pasta
Twee pizza's
Kip
Gehakt
Rundervinken
Frikadellen
Kroketten
Vlaamse friet
Aardappelschijfjes
Aardappelbolletjes
Wedges
Waterijsjes
Ijsblokjes
Vissticks
Spinazie
Snijbonen
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem29

Bericht 03 Jan 2014 20:26

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Niet zoveel..

Ik kan het eigenlijk niet eens bedenken..

Ik denk wat Alaska koolvis, ingevroren zalm, een zak dopewrten, haricoverts, zak fritjes van Aviko..

Dat was het wel denk ik haha. Karig dus.


Onze voorraad kast is ook maar 1 schapje en de koelkast staat ook alleen op maandag vol. Wij eten bijna alles vers, dus heb nauwelijks voorraad.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 03 Jan 2014 22:02

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

We hebben twee vriezers met in totaal 7 lades. 2 lades brood, 2 lades met restjes eten, frituurspul, bladerdeeg/diepvriesgroente, vlees/vis.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 04 Jan 2014 10:35

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Veel te veel... Heb achter een diepvries met 7 laden. En binnen nog een diepvries met 2 grote laden.
Neem me al een paar weken voor om de diepvries leeg te eten, maar helaas.. Ik heb ook geen grens in met reserves omgaan, denk al gauw altijd makkelijk om op voorraad te hebben
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem 52

Bericht 05 Jan 2014 12:23

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Euh ijs.. Als in; ding is bijna dichtgevroren! Ik heb er vissticks in liggen :D En wat verloren halfjes brood... IJsblokjes, verloren ijsjes en een halve doos spinazie a la crème.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 05 Jan 2014 15:30

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

In de bovenste la, frites, kaassouflees, kroketten, frikandellen en 3 bakken prei-ovenschotel.

Middelste la, 1,5brood, half zakje aardappelwedges, kilo gehakt

Onderste, 1,5e doos spinazie, 2 bakjes pastasaus
Afbeelding
Afbeelding
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 15:28

Bericht 05 Jan 2014 20:39

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Veels te veel om op te noemen, ik heb een vriezer van 8 lades, waarvan 2 met brood zijn gevuld, 2 met allerlei soorten vlees, een la met snacks en frites. In de overige 3 zit van alles van roerbakgroente tot bladerdeeg. Wij hebben het ook wel nodig ik doe soms wel 2 weken geen boodschappen omdat ik dan niet van boord kan, omdat we in het buitenland zitten en de auto niet overal aan wal kunnen zetten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jan 2014 20:42

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Een ijsje, een pak vissticks, een pakje saté's en een klein potje jam. De eerste drie dingen kan ik wel weggooien want het is maar een vriesvakje waar je dingen hooguit een week in kan bewaren. Het potje jam heb ik er een keer ingezet als soort van ijskompres toen ik mijn vinger gebrand had aan het strijkijzer, dat werkt wel goed, lekvrij en lekker koud.

Op de camping hebben we wel een goede vriezer maar die slaat af als het in de winter te koud is buiten dus die moeten we ook steeds leegmaken, wel zonde. Hoewel ik denk dat het nu niet te koud is, maar we hebben gisteren toch zoveel mogelijk opgemaakt voor de zekerheid.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers