Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met...

<<

Anoniem 42

Bericht 08 Sep 2013 19:57

Hoe is het met...

PapillonRose: is de misselijkheid het allerergste punt voorbij?

Slakje: hoe gaat het met je jongste dochter en haar reflux?
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 08 Sep 2013 20:04

Re: Hoe is het met...

Bloempjuh en haar drieling? En gaat het inmiddels beter met de eerste? Is ze hier uberhaupt?
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem20

Bericht 08 Sep 2013 20:05

Re: Hoe is het met...

ze heeft vandaag onder een nieuwe naam in het zomer 2013 gemeld dat er asap een update komt, dus ben benieuwd!
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 20:05

Re: Hoe is het met...

Ook hier: hoe is het met Jans? Ben je blij dat je bent doorgegaan met borstvoeding? Gaat het inmiddels ook weer wat beter?
<<

Anoniem8

Bericht 08 Sep 2013 20:14

Re: Hoe is het met...

Ik ben benieuwd hoe het met Sugarlips is (als ik de juiste nieuwe naam aan de juiste persoon heb gekoppeld). Hoe gaat het met je relatie? Ik weet nog van het oude forum dat het niet lekker liep. Ik hoop dat het weer wat beter gaat!
<<

Anoniem 82

Bericht 08 Sep 2013 20:20

Re: Hoe is het met...

Twellie schreef:PapillonRose: is de misselijkheid het allerergste punt voorbij?

Lief dat je er naar vraagt! Zoals je ziet hier een andere naam, maar ik ben meeverhuisd!

Het lijkt erop dat het ergste achter de rug is inderdaad! Al gaat het nog verre van goed, het wordt tot nu toe niet meer erger. En er zitten af en toe wat betere momenten tussen. Dus daar houden we ons maar aan vast, en ik hoop heel hard dat het net als de vorige keer toch nog redelijk op tijd wegtrekt. Voel me icm de vermoeidheid wel net een oude, zieke bejaarde af en toe :nopompom: Maargoed, als alles uiteindelijk helemaal goed afloopt is het wel voor een goed doel geweest! Nu nog even volhouden tot half maart, en hopelijk trekken de ergste klachten ruim voor die tijd weg.

Hoe gaat het trouwens met jou, nu zo met drie meiden (wat lijkt me dat trouwens geweldig, een echt meidengezin!) ?
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Sep 2013 20:21

Re: Hoe is het met...

Ben ook heel benieuwd naar papilon rose, ik hoop zo dat ze zich al beter voelt!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem180

Bericht 08 Sep 2013 20:21

Re: Hoe is het met...

Sanne schreef:Ook hier: hoe is het met Jans? Ben je blij dat je bent doorgegaan met borstvoeding? Gaat het inmiddels ook weer wat beter?


En ook hier weer mijn vervolg vraag:
Ik ben benieuwd of Stefan Kleintjes je nog goede tips/adviezen heeft gegeven?
<<

Anoniem180

Bericht 08 Sep 2013 20:22

Re: Hoe is het met...

Ik ben ook benieuwd hoe het nu met het slapen gaat van L. van Amber-.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 08 Sep 2013 20:54

Re: Hoe is het met...

Fijn dat het alweer iets beter gaat Roze!
<<

Anoniem 42

Bericht 08 Sep 2013 20:57

Re: Hoe is het met...

@Roze: Wat ontzettend fijn zeg, dat er nu wat momenten zijn om je aan vast te houden. Ziekenhuisopname heb je nog weten te voorkomen of niet? Ik hoop ook heel hard dat het na de 20 weken toch weer wat beter wordt.

Het gaat hier gewoon goed, ik ben erg blij met mijn meidengezin :).
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 20:58

Re: Hoe is het met...

En ik ben ook wel benieuwd naar Lejow (niet dat je nou zou lang weggeweest bent hoor...).
Maar eerder zag ik nog wel eens topics of reacties waarin je zorgen uitte over de vroeggeboorte van B.

Hoe gaat dat nu, ruim anderhalf jaar later. Kun je alles loslaten, uitgaande van hoe goed ze alles doet?

Roze, wat fijn dat het in ieder geval beter gaat. Hopelijk blijft deze stijgende lijn zich voordoen en ga je een betere zwangerschap tegemoet.
<<

Anoniem73

Bericht 08 Sep 2013 21:02

Re: Hoe is het met...

Roze, wat fijn dat het beter gaat.
<<

Anoniem 82

Bericht 08 Sep 2013 21:06

Re: Hoe is het met...

Bedankt voor de lieve reacties!

Twellie, inderdaad heb ik een ziekenhuisopname gelukkig weten te voorkomen. Hoe ik het gered heb weet ik nog steeds niet, maar ik ben echt heel blij dat het me tot nu toe gelukt is niet het ziekenhuis in te hoeven. Vorige zwangerschap vond ik het nog niet eens een ramp (al ging ik natuurlijk liever niet), maar nu A. er is wilde ik gewoon echt het ziekenhuis niet in. Gelukkig waren ze het daar ook wel met me eens dat ze toch vrij weinig voor je kunnen betekenen behalve wat vocht aanvullen, dus zolang ik niet meer uitdroog of andere gekke dingen krijg hoef ik er gelukkig ook niet naartoe. Leuk om te lezen dat het goed gaat en dat je geniet van je gezin!
<<

Anoniem66

Bericht 08 Sep 2013 21:10

Re: Hoe is het met...

Oké, volgens mij valt hier een kwartje. Jans is L....?
<<

Anoniem20

Bericht 08 Sep 2013 21:11

Re: Hoe is het met...

ja
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Sep 2013 21:14

Re: Hoe is het met...

en van Roze valt ook een kwartje hahaha

God al die namen..
<<

Anoniem16

Bericht 08 Sep 2013 21:15

Re: Hoe is het met...

Lejow schreef:en van Roze valt ook een kwartje hahaha

God al die namen..



Hier niet... grrr ben zo'n doos daarmee. Help me! ;)
<<

Anoniem20

Bericht 08 Sep 2013 21:21

Re: Hoe is het met...

Printje schreef:
Lejow schreef:en van Roze valt ook een kwartje hahaha

God al die namen..



Hier niet... grrr ben zo'n doos daarmee. Help me! ;)



kijk eens naar de 6de post in dit topic :wink:
<<

Anoniem16

Bericht 08 Sep 2013 21:22

Re: Hoe is het met...

hahahaha dank je wel!!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers