Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Anoniem 41

Bericht 29 Dec 2013 08:39

Re: Trouwen in 2014

Ik zou niet blij worden van een dresscode.
Mijn vriend heeft alleen jeans, wel een nette maar toch jeans.
Ik heb geen jurk of rok, alleen jeans.
Maar bij onze bruiloft is het dan ook van doe maar gewoon, doen we gek genoeg.

De zwangere bruidjes, gefeliciteerd! Leuk zeg!
De nieuwe bruidjes ook proficiat!
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 30 Dec 2013 21:54

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:Hoe staan jullie ervoor met het organiseren van jullie trouwdag? Wij hebben afgelopen maand wel een aantal sprongen kunnen maken. Locatie is geregeld, gaan maandag nog een keer langs om de dingen af te spreken en contract te tekenen.
Mijn outfit is klaar, haar en make up is ook geregeld (afspraak gemaakt met degene die het gaat doen etc). Ik heb al zelfs bedankjes bedacht en besteld.


Ik heb vanavond een kaart verstuurd voor de getuigen, donderdag gaan we om ringen kijken en sieraden voor bij de jurk.
Schoenen al wel gekeken, maar wil nog niet lukken.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 30 Dec 2013 22:35

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:
Siep schreef:Hoe staan jullie ervoor met het organiseren van jullie trouwdag? Wij hebben afgelopen maand wel een aantal sprongen kunnen maken. Locatie is geregeld, gaan maandag nog een keer langs om de dingen af te spreken en contract te tekenen.
Mijn outfit is klaar, haar en make up is ook geregeld (afspraak gemaakt met degene die het gaat doen etc). Ik heb al zelfs bedankjes bedacht en besteld.


Ik heb vanavond een kaart verstuurd voor de getuigen, donderdag gaan we om ringen kijken en sieraden voor bij de jurk.
Schoenen al wel gekeken, maar wil nog niet lukken.


Ik zag je vraag in het schoenen topic, ik heb mijn schoenen via jjshouse besteld (buitenlandse website), ik dacht ik neem de gok, heb nu voor 50 dollar hele mooie schoenen. Toen ik ze binnen kreeg waren ze nog mooier dan op de site. Misschien een tip als je het risico wikt nemen.

Ga je naar een specifieke juwelier voor de ringen? Al in gedachten wat je wilt?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 30 Dec 2013 22:57

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:
Sunshine27 schreef:
Siep schreef:Hoe staan jullie ervoor met het organiseren van jullie trouwdag? Wij hebben afgelopen maand wel een aantal sprongen kunnen maken. Locatie is geregeld, gaan maandag nog een keer langs om de dingen af te spreken en contract te tekenen.
Mijn outfit is klaar, haar en make up is ook geregeld (afspraak gemaakt met degene die het gaat doen etc). Ik heb al zelfs bedankjes bedacht en besteld.


Ik heb vanavond een kaart verstuurd voor de getuigen, donderdag gaan we om ringen kijken en sieraden voor bij de jurk.
Schoenen al wel gekeken, maar wil nog niet lukken.


Ik zag je vraag in het schoenen topic, ik heb mijn schoenen via jjshouse besteld (buitenlandse website), ik dacht ik neem de gok, heb nu voor 50 dollar hele mooie schoenen. Toen ik ze binnen kreeg waren ze nog mooier dan op de site. Misschien een tip als je het risico wikt nemen.

Ga je naar een specifieke juwelier voor de ringen? Al in gedachten wat je wilt?


Is dus wel betrouwbare site? Ik zit met de hakhoogte, mag niet meer dan 5 cm zijn. Die ik mooi vind is hoger dan 5 helaas.
We gaan hier in de buurt naar twee juweliers, bij de ene zaak kopen we wel vaker sieraden. We willen iets simpels, maar ook geen servetringen. Bij de jurk wil ik een fijne, kleine halsketting met bijpassende oorbellen.

Wat voor bedankjes heb je?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 31 Dec 2013 12:12

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:
Is dus wel betrouwbare site? Ik zit met de hakhoogte, mag niet meer dan 5 cm zijn. Die ik mooi vind is hoger dan 5 helaas.
We gaan hier in de buurt naar twee juweliers, bij de ene zaak kopen we wel vaker sieraden. We willen iets simpels, maar ook geen servetringen. Bij de jurk wil ik een fijne, kleine halsketting met bijpassende oorbellen.

Wat voor bedankjes heb je?


Ik heb er een goede ervaring mee maar vond het zelf wel een gok om te nemen. Je ziet de schoenen en de kleur niet in het echt dus kan ook verkeerd uitpakken.. Ik vond schoenen van 140 euro echt te veel daarom maar gereporteerd. Je moet wel even goed zoeken op die site, er zat ook wel veel tussen wat ik niks vind.

Qua bedankjes heb ik soyscents in allerlei vrolijke kleuren en geuren besteld.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 31 Dec 2013 21:42

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:
Sunshine27 schreef:
Is dus wel betrouwbare site? Ik zit met de hakhoogte, mag niet meer dan 5 cm zijn. Die ik mooi vind is hoger dan 5 helaas.
We gaan hier in de buurt naar twee juweliers, bij de ene zaak kopen we wel vaker sieraden. We willen iets simpels, maar ook geen servetringen. Bij de jurk wil ik een fijne, kleine halsketting met bijpassende oorbellen.

Wat voor bedankjes heb je?


Ik heb er een goede ervaring mee maar vond het zelf wel een gok om te nemen. Je ziet de schoenen en de kleur niet in het echt dus kan ook verkeerd uitpakken.. Ik vond schoenen van 140 euro echt te veel daarom maar gereporteerd. Je moet wel even goed zoeken op die site, er zat ook wel veel tussen wat ik niks vind.

Qua bedankjes heb ik soyscents in allerlei vrolijke kleuren en geuren besteld.



Leuke bedankjes, staan de schoenen die je besteld hebt er nog op? Ben wel benieuwd! Hoe vallen de schoenen?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 01 Jan 2014 17:43

Re: Trouwen in 2014

Ja het zijn deze schoenen: http://www.jjshouse.com/nl/Vrouwen-Kant-Satijn-Stiletto-Heel-Closed-Toe-Pumps-047024513-g24513
Bij mij viel de maat prima, gewoon als "normaal". De schoenen zijn in het echt mooier dan op de foto (bij mij tenminste). De zool zit mooier geplakt etc.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 01 Jan 2014 18:27

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:Ja het zijn deze schoenen: http://www.jjshouse.com/nl/Vrouwen-Kant-Satijn-Stiletto-Heel-Closed-Toe-Pumps-047024513-g24513
Bij mij viel de maat prima, gewoon als "normaal". De schoenen zijn in het echt mooier dan op de foto (bij mij tenminste). De zool zit mooier geplakt etc.


Precies wat ik zoek haha, wat grappig. Alleen ze zijn te hoog voor bij mijn jurk :( , is steeds zo als ik mooie schoenen zie.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 01 Jan 2014 19:31

Re: Trouwen in 2014

Wat bedoel je met te hoog voor je jurk? Is je jurk al ingenomen? Wel grappig dat zelfde smaak hebben, ben ik wel benieuwd naar jouw jurk ;)
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 01 Jan 2014 19:46

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:Wat bedoel je met te hoog voor je jurk? Is je jurk al ingenomen? Wel grappig dat zelfde smaak hebben, ben ik wel benieuwd naar jouw jurk ;)



Mijn jurk wordt op helemaal op maat gemaakt, we hebben toen de hoogte van de hak afgesproken.Helaas verkocht deze winkel geen schoenen meer. Omdat ik slecht op hoge hakken kan lopen hebben we afgesproken 3 tot 5 cm. Ben ook wel benieuwd naar jouw jurk,heb je ook al een boeket geregeld?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 01 Jan 2014 20:17

Re: Trouwen in 2014

We kunnen elkaar in een pm een foto sturen van het model? Ik heb gisteren aan mijn aanstaande doorgegeven wat ik leuk vind qua boeket. Hij gaat dit samen met zijn moeder regelen dus ben benieuwd.. Ik hoef dus niks te regelen ;)
We hebben geregeld:
-datum
-locatie
-trouwkleding (pak, jurk en schoenen)
-bedankjes besteld

Ik denk dat we deze week nog de ceremonie bij gemeente vast gaan leggen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 03 Jan 2014 16:18

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben gister de afspraak gemaakt voor de ondertrouw :).
Op de dag precies een jaar na onze verloving!

Volgende week zaterdag gaan we naar een drukker, om trouwkaarten te bekijken!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 03 Jan 2014 18:51

Re: Trouwen in 2014

Leuk Snirp, dat maakt het wel heel concreet hè? Leuk dat jullie precies een jaar na de verloving doen!
Heb je al iets in gedachten voor de kaarten?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 03 Jan 2014 21:08

Re: Trouwen in 2014

Ja, nu wordt het zeker allemaal een stuk echter :dance:

Aangezien we het feest op het strand houden, willen we misschien iets met een achtergrond met zand o.i.d.
Verder gaan we, waarschijnlijk, niet voor iets met hele felle kleuren.
Ook een 3/4/5/6-zijde kaart heeft niet echt onze voorkeur. Een kaart waarbij je alles tegelijk kan zien/lezen staat hoog op ons eisen-lijstje :)
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 03 Jan 2014 22:29

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:We kunnen elkaar in een pm een foto sturen van het model? Ik heb gisteren aan mijn aanstaande doorgegeven wat ik leuk vind qua boeket. Hij gaat dit samen met zijn moeder regelen dus ben benieuwd.. Ik hoef dus niks te regelen ;)
We hebben geregeld:
-datum
-locatie
-trouwkleding (pak, jurk en schoenen)
-bedankjes besteld

Ik denk dat we deze week nog de ceremonie bij gemeente vast gaan leggen.



Zal eens kijken of ik een afbeelding kan vinden, wij hebben gisteren mooie ringen gezien, dus dat is ook bijna geregeld.
<<

Anoniem157

Bericht 04 Jan 2014 11:52

Re: Trouwen in 2014

Wij gaan 10 februari in ondertrouw :)
Verder is mijn vriend nu druk bezig met de uitnodigingen, deze maakt hij zelf.
We zitten ons nu te orienteren op bruidstaarten of petit fours. We weten nog niet precies wat we willen.
Volgende week komt de visagiste even op bezoek om kennis te maken.
Volgende week ga ik ook de kapper regelen en ook ga ik regelen dat onze hond 2 dagen naar een goed huis gaat.

Ow jaa, bedankjes wil ik ook waarschijnlijk volgende week bestellen.
<<

Anoniem173

Bericht 04 Jan 2014 12:57

Re: Trouwen in 2014

Ik heb gisteravond mijn vrijgezellen feest gehad deel 1 dan van vriendinnen, een andere groep organiseer een eigen. Mijn vriend is van daags op pad. Erg leuk.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 04 Jan 2014 13:52

Re: Trouwen in 2014

Oh tof Atelier Madame! Wat hebben jullie gedaan?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jan 2014 14:14

Re: Trouwen in 2014

Ik ben ook druk in de weer geweest.
De papieren liggen nu in de gemeente waar we gaan trouwen, daar kreeg ik een mail van met vragen die ik moest beantwoorden. Vervolgens een formulier gekregen die ondertekend moet worden door de locatie en dan weer terug moet naar de gemeente.
Heb de formulieren gestuurd naar de ambtenaar die wij graag willen (dit omdat het een ambtenaar uit een andere stad is), hij gaat er voor zorgen dat dat in orde komt.
Ook van hem een mail gekregen met vragen (hoe lang zijn jullie samen, waar ontmoet, blaaaaaaaa), dus die gaan we ook beantwoorden.

Onze locatie is op het strand, dus we willen ook een mooie strand uitnodiging. Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe of wat, en welke tekst ik dan op het kaartje ga zetten.
Ook ben ik er nog steeds niet uit hoe ik het nou wil doen met mensen uitnodigen.
Wij gaan trouwen, hebben daarna de bruidstaart met champagne en daarna gaat de barbecue aan.
Wat mij betreft is iedereen welkom bij de ceremonie, en gaan we daarna met degene die er zijn proosten en taart eten, om erna met een select clubje te gaan barbecueën.
Maar, vanwege de taart, moeten we dan wel weten wie er naar de ceremonie komen.
Voor de barbecue nodigen we de leidinggevende van mijn vriend en zijn vrouw ook uit (ook omdat hij daar erg goed mee op kan schieten), en dat brengt mij weer in twijfel wat ik ga doen met mijn collega's.
Ik heb een duo collega, een bouw coordinator, een adjunct en een directrice. En dan nog 'normale' collega's. Nu mogen alle collega's komen bij de ceremonie (al ga ik 's morgens ook naar school), maar nodig ik die andere 4 dan uit voor bij de barbecue, of gewoon helemaal niet? Of de ene wel en de ander niet.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Ben heel erg bang voor het 'waarom zij wel en ik niet'- gevoel....
:thumbdown:
<<

No. 3

Bericht 04 Jan 2014 18:00

Re: Trouwen in 2014

Lejow, ik doe op dat gebied gewoon helemaal wat ik zelf wil of wat mijn vriend wil. Als het jou leuk lijkt om je collega's erbij te hebben, moet je dat zeker doen, maar niet slechts omdat je bang bent dat ze zich buitengesloten voelen. Bovendien, zij weten toch niet wie de leidinggevende van jouw vriend is?
<<

Anoniem129

Bericht 04 Jan 2014 18:04

Re: Trouwen in 2014

Lastig is dat Lejow! Ik werk op een middelbare school en zit een beetje met hetzelfde, vrij klein team maar hoef niet iedereen erbij en wat doe ik met de leerlingen? Ik denk dat ik ook maar op school langs ga maar dat moet dan voor het trouwen zeg maar en dat vind ik ook weer gek. Pff er komen zoveel dingen bij kijken.

We gingen vandaag eigenlijk locatie kijken maar nu is mijn vriend ziek,niersteenaanval, dus dat is het ook niet geworden!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jan 2014 22:20

Re: Trouwen in 2014

Ik ga naar mijn werk, vind dat dat erbij hoort als kleuterjuf.

Nee, zij weten dat niet, maar ik bedoel, wat nou als ik mijn duo en leidinggevende wel uit nodig, maar de rest niet ofzo.. Ben dan heel bang voor dat 'zij wellll wij nieeeett' gebeuren.
En ik weeeeet dat het onze dag is enzo, maar kan dat niet zo makkelijk van me af zetten helaas..

Gelukkig heb ik nog even om er over na te denken haha
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 04 Jan 2014 22:30

Re: Trouwen in 2014

Lejow schreef:Ik ga naar mijn werk, vind dat dat erbij hoort als kleuterjuf.

Nee, zij weten dat niet, maar ik bedoel, wat nou als ik mijn duo en leidinggevende wel uit nodig, maar de rest niet ofzo.. Ben dan heel bang voor dat 'zij wellll wij nieeeett' gebeuren.
En ik weeeeet dat het onze dag is enzo, maar kan dat niet zo makkelijk van me af zetten helaas..

Gelukkig heb ik nog even om er over na te denken haha


Wij gaan niet naar het werk, ook beide in het onderwijs. Maar ik snap je dilemma, vervelend. Doen waar jezelf goed bij voelt.
Laatst gewijzigd door Roos op 04 Jan 2014 22:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 04 Jan 2014 22:31

Re: Trouwen in 2014

Lien schreef:Lastig is dat Lejow! Ik werk op een middelbare school en zit een beetje met hetzelfde, vrij klein team maar hoef niet iedereen erbij en wat doe ik met de leerlingen? Ik denk dat ik ook maar op school langs ga maar dat moet dan voor het trouwen zeg maar en dat vind ik ook weer gek. Pff er komen zoveel dingen bij kijken.

We gingen vandaag eigenlijk locatie kijken maar nu is mijn vriend ziek,niersteenaanval, dus dat is het ook niet geworden!



Ik snap niet waarom je in het onderwijs bij school langs moet, verwacht altijd iedereen. Je gaat als je vriend boer is toch ook niet naar de boerderij :P. Maar goed iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt en niet wat anderen verwachten!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jan 2014 22:40

Re: Trouwen in 2014

Ik wel, ik vind dat het erbij hoort. De kids weten dat ik ga trouwen, leven er al een hele poos naar toe, willen voor me zingen en dansen en weet ik het wat.
Dan ga ik liever naar hen toe, dan dat ze komen bij de ceremonie.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers