Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 29 Dec 2013 14:23

( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

Heeft iemand een tip voor een kindvriendelijke camping in Frankrijk?
We hebben nu de Dordogne in ons hoofd, omdat het daar wel redelijk warm is in juni en niet al te ver rijden.
Dus dit heeft onze voorkeur.

Maar op een andere plek in Frankrijk is ook prima.

'Vereisten' zijn:
Lekkere temperatuur eind juni.
Fijne stacaravans.
Mooie omgeving ( mooie natuur, maar ook leuke dorpjes enz. ).
En niet al te ver rijden, zo'n 1000 km ongeveer.
Enigszins een leuke prijs ;).

Bedankt voor het meedenken.
Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 29 Dec 2013 15:04

Re: ( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

Ik zou zo snel geen camping weten aangezien ik nog nooit in Frankrijk op vakantie ben geweest, maar wij hebben het boek van vacansoleil hier liggen en de die campings zijn bijna allemaal super voor kinderen en ik vind de prijzen buiten het hoogseizoen ook erg meevallen.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 29 Dec 2013 23:53

Re: ( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

_Lana_ schreef:Heeft iemand een tip voor een kindvriendelijke camping in Frankrijk?
We hebben nu de Dordogne in ons hoofd, omdat het daar wel redelijk warm is in juni en niet al te ver rijden.
Dus dit heeft onze voorkeur.

Maar op een andere plek in Frankrijk is ook prima.

'Vereisten' zijn:
Lekkere temperatuur eind juni.
Fijne stacaravans.
Mooie omgeving ( mooie natuur, maar ook leuke dorpjes enz. ).
En niet al te ver rijden, zo'n 1000 km ongeveer.
Enigszins een leuke prijs ;).

Bedankt voor het meedenken.

Die afstand is nogal lastig rekening mee te houden. Ik woon in Zuid Limburg en zit dan een stuk verder in Frankrijk als jou :wink: Dus wellicht handig om dan te vermelden in welke regio jij woont.
Wij hebben afgelopen jaar 1200km gereden en zaten daarmee aan de Côte d'Azur, maar das denk ik te ver voor jullie he.
07.12.2011
11.12.2014
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Dec 2013 00:04

Re: ( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

Haha Mickey, dat is een hele goede. Ik reken altijd vanaf Utrecht.
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 31 Dec 2013 12:08

Re: ( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

Camping Le Pommier, ligt in de Ardeche, ongeveer 1000 km rijden. Mijn zusje heeft hier vorig jaar stage gelopen in het animatieteam, ik ben er toen drie keer geweest. N. vond het helemaal geweldig, vooral het animatieteam.

Een tip: boeken via de website van de camping zelf, niet via Vacansoleil. Vacansoleil heeft een eigen gebied waar de stacaravans staan, dat is ver gelegen van het zwembad en het restaurant/podium. Het is één groot kamp van stacaravans, allemaal op een rij, heel ongezellig.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 31 Dec 2013 14:16

Re: ( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

Parisienne schreef:Camping Le Pommier, ligt in de Ardeche, ongeveer 1000 km rijden. Mijn zusje heeft hier vorig jaar stage gelopen in het animatieteam, ik ben er toen drie keer geweest. N. vond het helemaal geweldig, vooral het animatieteam.

Een tip: boeken via de website van de camping zelf, niet via Vacansoleil. Vacansoleil heeft een eigen gebied waar de stacaravans staan, dat is ver gelegen van het zwembad en het restaurant/podium. Het is één groot kamp van stacaravans, allemaal op een rij, heel ongezellig.


Hé wat grappig, op die camping ben ik vroeger met mijn ouders geweest!
Dat klinkt wel heel erg leuk, die stacaravans en bedankt voor de tip.
Ik dacht dat de Ardeche verder was dan de Dordogne.
Ik ga even op de site van de camping kijken.
Afbeelding
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 01 Jan 2014 21:20

Re: ( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

Parisienne schreef:Camping Le Pommier, ligt in de Ardeche, ongeveer 1000 km rijden. Mijn zusje heeft hier vorig jaar stage gelopen in het animatieteam, ik ben er toen drie keer geweest. N. vond het helemaal geweldig, vooral het animatieteam.

Een tip: boeken via de website van de camping zelf, niet via Vacansoleil. Vacansoleil heeft een eigen gebied waar de stacaravans staan, dat is ver gelegen van het zwembad en het restaurant/podium. Het is één groot kamp van stacaravans, allemaal op een rij, heel ongezellig.


Deze camping staat op 1 op mijn lijstje :D
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem129

Bericht 04 Jan 2014 18:30

Re: ( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

sabje schreef:
Parisienne schreef:Camping Le Pommier, ligt in de Ardeche, ongeveer 1000 km rijden. Mijn zusje heeft hier vorig jaar stage gelopen in het animatieteam, ik ben er toen drie keer geweest. N. vond het helemaal geweldig, vooral het animatieteam.

Een tip: boeken via de website van de camping zelf, niet via Vacansoleil. Vacansoleil heeft een eigen gebied waar de stacaravans staan, dat is ver gelegen van het zwembad en het restaurant/podium. Het is één groot kamp van stacaravans, allemaal op een rij, heel ongezellig.


Deze camping staat op 1 op mijn lijstje :D


Ik ben daar twee jaar geleden geweest en heb er hele slechte ervaringen mee, moet er wel bij vertellen dat dit in het hoogseizoen was. Wij zaten niet in een stacaravan maar hadden gewoon een eigen tent. Toiletgebouwen waren niet ingesteld op het aantal bezoekers, toiletten waren vies en douches 9 van de 10 keer koud. In het zwembad was een ligbeddenterreur, mensen gingen om 10 uur handdoek brengen en gingen dan pas om 2 uur een keer naar het zwembad. Hygiëne in het zwembad was ook teleurstellend, er had een kind in het zwembad gepoept, werd eruit geschept en iedereen kon gewoon weer zwemmen! Het piratenschip in het kinderbad had gewoon een groene rand van de alg. Tot overmaat van ramp werd iedereen ziek op die camping (overgeven en diarree).

Jullie moeten het zelf weten maar ik ga er nooit meer naartoe!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Jan 2014 20:05

Re: ( Kindvriendelijke ) camping in Frankrijk

Wij zijn anderhalf jaar geleden naar Moulin de la Pique geweest in de Dordogne. Op zich een erg leuke camping, maar het huisje vond ik absoluut niet kindvriendelijk (lees: onveilig). Als je gaat kamperen heb je daar natuurlijk geen last van. De omgeving vond ik erg mooi maar wel wat saai.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers