Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onthoud jij dingen van andere forummers?

<<

Anoniem83

Bericht 08 Sep 2013 00:36

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Eigenlijk niet mits het hele ingrijpende/grote dingen zijn en meestal van bekendere forumsters.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Sep 2013 01:19

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

xxxMINIxxx schreef:Eigenlijk niet mits het hele ingrijpende/grote dingen zijn en meestal van bekendere forumsters.


Tenzij? ;)

Ik onthoud best veel, maar soms gaan topics in Persoonlijk bijvoorbeeld totaal langs me heen, dus het is niet zo dat ik van alles goed op de hoogte ben.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 02:23

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik onthoud best veel verhalen, maar kan vaak de juiste forumnaam er niet meer bij koppelen. Net zoals dat ik ook geen held ben aan het gezichten aan namen koppelen. Ik haal gewoon veel mensen door elkaar.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Sep 2013 09:18

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Hierin zou ik wel wat attenter willen zijn, ook in het dagelijks leven. Het is niet dat ik het niet boeiend genoeg vind, maar ik vind het lastig om het moment te onthouden. Vaak kom ik er pas een week later op terug ofzo.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 08 Sep 2013 09:20

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik onthoud wel veel dingen, dat heb ik buiten het forum ook. Het is niet dat ik er mijn best voor hoef te doen, het gaat eigenlijk gewoon automatisch.
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:45

Bericht 08 Sep 2013 09:21

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

loura schreef:Nee ik ben daar echt heel slecht in. Ik heb al moeite met namen onthouden. Verhalen en personen haal ik dus ook best vaak door elkaar :confused:


Dit kan ik hebben geschreven.... :P
Afbeelding
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 08 Sep 2013 10:21

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Bazinga schreef:Ja oké dan heb ik wel de goede voor me :D Ik weet van jou van je posts eigenlijk.. Niks. Maar van de meeting weet ik nog wel wat dingen! Je hebt al heel lang je rijbewijs, maar hebt een hekel aan rijden. En daardoor wist ik ook dat je ouder was dan ik je had geschat ;)

En je kan met korting naar de Japanner :D



Haha heel goed!
Ik onthou van mensen die ik in het echt ontmoet ook veel meer. Maar mensen die ik niet in het echt ken en moet onthouden aan alleen een naam en plaatje vind ik veel moeilijker!
<<

Anoniem177

Bericht 08 Sep 2013 10:23

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Nee totaal niet.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Sep 2013 10:33

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik wil altijd graag attent zijn, en probeer dingen echt wel te onthouden maar vaak vergeet ik de precieze details. Ach dan vraag ik er nog wel eens naar, dan toon ik tenminste interesse denk ik maar. T is geen onwil dat ik t vergeet.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 08 Sep 2013 11:05

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Sommige dingen onthoud ik wel, andere weer niet.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Sep 2013 11:15

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik zou graag meer willen onthouden hier omdat ik het gevoel heb dat een aantal forummers wel dingen van mij onthouden en me zo soms kunnen steunen. Maar heel vaak lukt het me niet. Als mensen foto's posten wordt het wel wat makkelijker. Heel vaak weet ik het verhaal nog wel maar weet ik niet meer welke forummer daarbij hoort.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem27

Bericht 08 Sep 2013 13:53

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Jah van de oude garde weet ik wel veel. Op dit moment zijn er zoveel namen dat ik weinig onthou.
<<

Anoniem273

Bericht 08 Sep 2013 14:06

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik onthoud nutteloze dingen wel altijd goed en weet veel van veel forummers. Maar echt attent zijn en onthouden wie er wanneer naar het ziekenhuis oid is geweest, dat heb ik dan weer wat minder.
<<

Anoniem198

Bericht 08 Sep 2013 17:26

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Aziraphale schreef:Ik onthoud nutteloze dingen wel altijd goed en weet veel van veel forummers. Maar echt attent zijn en onthouden wie er wanneer naar het ziekenhuis oid is geweest, dat heb ik dan weer wat minder.


Voor mij inderdaad hetzelfde.
In het dagelijks leven schrijf ik van vrienden nog wel eens in mijn agenda op als die persoon iets belangrijks heeft.
Ik wil graag attent zijn en laten blijken dat ik meeleef oid.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 08 Sep 2013 18:31

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Forti schreef:Van bepaalde forummers onthoud ik 'belangrijke' dingen. Geen dingen die in een discussie worden genoemd, zoals laatst tegen mij werd gebruikt (waarvan ik al niet eens meer wist hoe en in wat voor context het gezegd was). Ging om iets van 1,5 jaar geleden. Ik vind dat best ver gaan :P
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 08 Sep 2013 18:46

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Slakje schreef:Ik onthoud enkel vaag de dingen van de dames uit mijn WAgroepje. Heel erg vaag dat wel.


Nou slakje dat valt me nou tegen van je :nopompom:

Ik onthoud weinig, alleen de "schokkende" verhalen.
<<

Anoniem83

Bericht 08 Sep 2013 20:09

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Bliss schreef:
xxxMINIxxx schreef:Eigenlijk niet mits het hele ingrijpende/grote dingen zijn en meestal van bekendere forumsters.


Tenzij? ;)
.


Haha, ja je hebt helemaal gelijk. Ik las het zelf net pas terug :)
<<

Anoniem75

Bericht 08 Sep 2013 20:12

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Weinig eigenlijk. Hele ingrijpende gebeurtenissen onthoud ik wel en ook dingen van forumsters die ik op fb heb.
<<

Hanna

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:31

Bericht 08 Sep 2013 20:22

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Maple schreef:Ik onthoud best veel verhalen, maar kan vaak de juiste forumnaam er niet meer bij koppelen. Net zoals dat ik ook geen held ben aan het gezichten aan namen koppelen. Ik haal gewoon veel mensen door elkaar.


Ik onthou niet veel, maar ik weet nog wel dat ik 4 jaar geleden een foto plaatste van mijn zoontje en dat jij toen over de lolly begon die hij vasthad :yes:
Afbeelding
<<

Anoniem10

Bericht 08 Sep 2013 20:24

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik ben heel slecht in dingen onthouden van mensen, zowel in het dagelijks leven als hier. Heftige dingen onthoud ik wel en als ik een forummer aardig vind onthoud ik ook makkelijker dingen van diegene.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Sep 2013 21:01

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Van sommige forummers onthou ik wel het eea, maar van een hele grote bunch niet. En die haal ik dan ook standaard door elkaar :-)!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Sep 2013 21:05

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Oeh Caro, living on the edge, de burgemeesters hebben gevraagd of niemand meer een 'keep calm'-avatar wil nemen, zodat zij zelf goed herkenbaar zijn met die avatar! :P
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Sep 2013 21:16

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Bliss schreef:Oeh Caro, living on the edge, de burgemeesters hebben gevraagd of niemand meer een 'keep calm'-avatar wil nemen, zodat zij zelf goed herkenbaar zijn met die avatar! :P



Ohh kijk! Dat wist ik niet.. nouhou. Deze is zo leuk! En ik hou er normaal niet van.. zucht! Ik leefde in een soort vaccuum de afgelopen paar dagen vanwege mijn ex.

Sorry mods! :nopompom:
<<

PoesjeMauw

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 09 Sep 2013 10:32

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik onthou van alles om het vervolgens aan de verkeerde forumster te koppelen...
<<

Evalynn

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:39

Bericht 09 Sep 2013 13:00

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Nee, ik onthoud niets. Soms wel dingen zoals namen van kinderen, maar meer niet. Denk ik.
Ik onthoud zelfs niet met wie ik wel eens een discussie heb gehad of wie me ergerde in een gesprek. Dus misschien lijk ik ook wel heel vergevingsgezind.

Maar goed, in het echt kan ik ook geen namen onthouden dus misschien dat het daar aan ligt?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers