Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eerste werkdag na je verlof...

<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 08 Sep 2013 10:02

Eerste werkdag na je verlof...

... Moest jij toen huilen toen je de kleine gedag zei?

Ik ben vorige week weer begonnen en ik heb echt staan brullen boven de wieg. En zo'n beetje de hele weg naar het werk toe. Wat een drama die hormonen. :laughcry:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 08 Sep 2013 10:03

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Ja echt wel. En nog steeds voel ik me niet heel vrolijk als ik hem kus als ik weg ga. Vooral als ik 's avonds werk, dan kan ik hem niet voorlezen :(
R. 2013
D. 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Sep 2013 10:05

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Ik moest wel huilen, maar niet omdat B naar de gastouder ging.
Ik moest huilen, omdat de laatste keer dat ik op mijn werk was er nog 'niks' aan de hand was en ik natuurlijk weg ben gegaan op vrijdag, en niet meer terug gekomen ben omdat ik maandag bevallen was.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Sep 2013 10:10

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Nee dat had ik niet, ik had ouderschapsverlof opgenomen en had dus langer verlof dan het gebruikelijke. Maar ik vond het echt meeeer dan prima om weer aan het werk te gaan.
:heart: :heart: 2011
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 08 Sep 2013 10:14

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Gehuild op de eerste dag, de tweede dag, de derde dag etc. Nog steeds vind ik het moeilijk om hem uit handen te geven. Dat begrijpen mensen niet altijd, "we doen toch ons best?". Daar gaat het niet om, ik wil gewoon graag met hem samen zijn.
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 10:20

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Nee, ik heb niet gehuild. Ik vond het wel fijn om weer te gaan werken.
Wel heb ik me de eerste twee weken zorgen gemaakt om H., omdat ze niet uit de fles wilde drinken. Toen de leidsters mij belden om te zeggen dat ze 80 cc uit de fles had gedronken, was ik zo blij dat die zorgen ook weg vielen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 08 Sep 2013 10:25

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Mijn knul besloot voor het eerst uit te slapen op mijn eerste werkdag. Hij sliep toen nog bij ons op de kamer. Ik ben eruit gegaan en had verwacht dat hij wel wakker zou zijn voordat ik weggging. Toen ik bijna wegging heb ik onder aan de trap staan luisteren of ik hem al hoorde. Maar nee. Uiteindelijk was dit denk ik wel makkelijker.
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 08 Sep 2013 10:57

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Ik heb ook ontzettend lopen brullen toen ik weer moest werken. .
Kwam Denk Ik ook omdat hij de eerste dag naar het kdv ging. Ik wist natuurlijk wel waar hij terecht kwam enzo maar verder hadden we geen ervaring met een kdv. Gelukkig is het allemaal meegevallen. Hogelijk valt het afscheid van deze uk wat meer mee.
2011 - 2013
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:41

Bericht 08 Sep 2013 11:02

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Nee, ik heb niet lopen huilen o.i.d.. Moest wel even diepzuchten toen ik weer aan het werk moest en toen ik wegreed om naar mijn werk te gaan. Misschien kwam het ook wel omdat mijn man met name de 1e weken thuis bij de kinderen was als ik moest werken.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Anoniem286

Bericht 08 Sep 2013 11:08

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Ik hield mezelf de hele tijd voor dat ik niet hoefde te huilen, maar toen ik haar weggaf aan de leidster op het kinderdagverblijf moest ik er echt gauw vandoor, anders moest ik wel huilen. Ik kon het dus nog net inhouden.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Sep 2013 11:36

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Onderweg in de auto wel even een traantje weggepinkt.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 08 Sep 2013 12:21

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Nee, ik heb niet lopen huilen. Had wel een giga brok in mijn keel en zat de eerste dagen ook niet lekker op mijn werk.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 08 Sep 2013 12:44

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Nee, ik moest niet huilen en vond het fijn om weer te gaan werken.
Afbeelding
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 08 Sep 2013 12:50

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Nee, niet bij het afscheid, wel de avond ervoor. Vond het zó'm naar idee haar achter te moeten laten! :(

Gelukkig is het redelijk goed gegaan en kan ik haar di. Met een iets geruster hart achterlaten.. :nopompom:

Hoe is het gegaan met D. En zijn flesjes?
<<

Anoniem 42

Bericht 08 Sep 2013 12:56

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Huilen weet ik niet meer, maar leuk vond ik het in elk geval niet.
<<

Anoniem133

Bericht 08 Sep 2013 13:03

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Ik heb niet gehuild, maar ik had meteen op mijn eerste dag tot 's avonds een verplichte cursus en ik vond het verschrikkelijk om hem dan zo lang niet te zien.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 08 Sep 2013 16:22

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Zenna: De eerste dag was echt drama en heeft hij de hele dag alleen maar gehuild maar aan het einde van de week dronk hij zo ineens de fles leeg! En nu gaat het nog steeds goed. :cheering:
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 08 Sep 2013 17:34

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Ik kon niet stoppen me huilen ;) vond het verschrikkelijk! En dat werd eigenlijk niet minder en hebben we besloten dat ik zou stoppen met werken. Beste keuze ever geweest en omdat ik grafisch vormgever ben ik toen voor mezelf begonnen vanuit huis. Echt helemaal super
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem123

Bericht 08 Sep 2013 17:44

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Nee dat heb ik niet gehad, hij was in goede handen en ik vond het heerlijk om weer aan het werk te mogen.
<<

Anoniem 77

Bericht 08 Sep 2013 19:12

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Nee had ik ook niet. Net niet haha. Zat op het randje.
<<

Anoniem57

Bericht 08 Sep 2013 19:19

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Nee, helemaal niet. Na al die maanden niks doen vond ik het een verademing weer te mogen gaan werken.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Sep 2013 19:21

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Ik ben wel benieuwd naar die dag. Denk niet dat ik tijd heb om te gaan huilen, want zodra ik het kind heb afgezet bij de opvang, loop ik naar m'n lokaal in hetzelfde gebouw. De eerste kinderen komen daarna binnenwandelen. En in de pauze kan ik dan even gaan kijken hoe het gaat :yes:
Oh, wacht, mijn eerste werkdag zal op een maandag zijn en dan gaat hij/zij naar mijn ouders of schoonouders. Ja, dan wordt het toch wel even een ongemakkelijk gevoel denk ik.

Ik kan me absoluut voorstellen dat het heel moeilijk is om je kind achter te laten.
<<

Kruidkoek

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 02 Sep 2013 23:25

Bericht 08 Sep 2013 19:38

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Ik heb niet hoeven huilen, maar dat komt denk ik ook omdat we hem de maanden daarvoor elke keer in het ziekenhuis moesten achterlaten. Daar heb ik wel een paar keer met tranen in mijn ogen het ziekenhuis verlaten, vooral als hij erg onrustig was en pijn had. Soms werden we dan door de arts naar huis gestuurd omdat die aanvallen uren konden duren, wij er vaak al uren waren en ze niet wilden dat wij er onderdoor gingen. De artsen en verpleging waren heel goed en lief voor hem, dus ik wist dat ik hem in goede handen achter liet maar toch .... Daar zijn we door gehard denk ik. Ze belden wel altijd als het weer goed met hem ging en hij lekker rustig lag te slapen.

Bij de gastouder hadden en hebben we nog steeds een heel goed gevoel.
Hij heeft daar een paar leuke uren met andere kindjes en dan komt papa hem weer halen.
(Ik werk vooral late diensten dus breng hem pas om 13:00 uur naar de gastouder en om 17:30 haalt mijn vriend hem weer op)
Laatst gewijzigd door Kruidkoek op 08 Sep 2013 19:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 08 Sep 2013 19:39

Re: Eerste werkdag na je verlof...

ik huilde maar meer van bijdschap, vond het heerlijk om weer aan de slag te gaan. M. bleef thuis bij mijn vriend.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem16

Bericht 08 Sep 2013 19:42

Re: Eerste werkdag na je verlof...

Alhoewel ik enorm blij was om weer te gaan werken had ik er bij beiden ook wel moeite mee. dat heb ik nu nog na vakanties haha.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lady, Tom