Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe weet je of schoenen goed zitten?

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 03 Jan 2014 21:00

Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Stomme vraag... wij hebben laatst de voeten van de jongste op laten meten en ze zou nu schoenmaat 24 hebben. Ik heb nu laarsjes van Shoesme bestelt maar kan niet echt bepalen of ze nou goed zitten, de neus is te hard om haar tenen goed te voelen. Hoe kom ik hier achter, waar let ik op?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Jan 2014 21:00

Re: Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Het zooltje eruit halen en dan het voetje erop zetten. Of kan dat bij shoesme niet?
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem28

Bericht 03 Jan 2014 21:02

Re: Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Als ze geen pijn aangeeft en er goed op loopt vertrouw ik er maar op dat ze goed zitten. Kun je aan de zijkant wel voelen of de schoenen aansluiten op haar voeten?
<<

anoniem196

Bericht 03 Jan 2014 21:11

Re: Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Voetje op een vel papier zetten, omtrekken, uitknippen en in de schoen leggen :thumbup:
<<

Anoniem122

Bericht 03 Jan 2014 21:13

Re: Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Rejoy schreef:Als ze geen pijn aangeeft en er goed op loopt vertrouw ik er maar op dat ze goed zitten. Kun je aan de zijkant wel voelen of de schoenen aansluiten op haar voeten?


Veel kinderen voelen niet zo snel pijn bij te kleine schoenen en geven dit dus ook niet snel aan. Daardoor kan het voorkomen dat kinderen lang met te kleine schoenen lopen. Dus ik zou daar niet zo van uit gaan.

Zijn het schoenen met veters? Dan kan je proberen de veters er uit te halen zodat de schoen volledig open kan, en dan de voet zo ver mogelijk naar voren schuiven, dan kan je bij de hiel zien hoeveel ruimte er nog zit. Er moet ongeveer 1 vinger tussen kunnen.
En verder kan je de voet overtrekken op een kartonnetje, en deze in de schoen passen.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 03 Jan 2014 21:19

Re: Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Ik haal altijd het zooltje eruit
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 03 Jan 2014 21:21

Re: Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Ze is niet echt betrouwbaar qua aangeven of ze goed zitten. Zodra ze nieuwe schoenen aanheeft loopt ze altijd te zeuren dat ze uit moeten, kan ze ineens niet meer lopen etc. Dramaqueen :)

De tip van het voetje natekenen is een goede! Er zitten helaas geen veters in. Ik kan ook nog even kijken naar het zooltje, of dat eruit kan. Bedankt voor de tips zover!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 03 Jan 2014 21:24

Re: Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Gelijk even gekeken en het zooltje kan er uit, morgen gelijk passen. Hoeveel ruimte moet ze ongeveer overhouden aan de voorkant?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 03 Jan 2014 21:29

Re: Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Ik haal ook het zooltje eruit. Bij schoesme kan dat gewoon.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem144

Bericht 03 Jan 2014 22:22

Re: Hoe weet je of schoenen goed zitten?

Wij kwamen er vorige week achter dat D. Ruim 2 maten te klein droeg. Ik ga haar voetjes vanaf nu maandelijks op laten meten en pas schoentjes in de winkel. Daar kunnen ze ook de binnenkant van de schoen opmeten en vergelijken met de lengte van haar voet. Ze heeft trouwens nooit aangegeven pijn of ongemak te hebben gehad. Stel dat de schoenen goedkoper op internet te vinden zijn, pas ik ze in de winkel en bestel ik ze daarna gewoon.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers