Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 08 Sep 2013 07:35

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Ik vind het vooral jammer dat dit topic 3 keer zo kort is als het topic over huilen!
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 08 Sep 2013 07:37

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Ik ook!!
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 07:17

Bericht 08 Sep 2013 09:09

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Gisteren. Ik had de dag ervoor een onbedoeld grapje, en gisteren ging mijn vriend er nog even op door. Het is voor omstanders echt ontzettend flauw, maar wij gingen echt helemaal stuk.
Laatst gewijzigd door Pancake op 08 Sep 2013 13:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Sep 2013 11:29

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Ik lach sowieso vaak, maar gisteravond lag ik echt weer in een deuk om Friends, en dat terwijl ik alle afleveringen al ontzettend vaak heb gezien ;)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 08 Sep 2013 11:34

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Suus schreef:Ik lach sowieso vaak, maar gisteravond lag ik echt weer in een deuk om Friends, en dat terwijl ik alle afleveringen al ontzettend vaak heb gezien ;)


Heel herkenbaar. Dat stuk dat die deur doormidden is en dat Chandler (of was het Joey) er over heen valt :laughcry: En die bank die de trap op moet bij Ross :laughcry:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem157

Bericht 08 Sep 2013 12:53

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Vanmorgen nog :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Sep 2013 14:18

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Caroow schreef:
Suus schreef:Ik lach sowieso vaak, maar gisteravond lag ik echt weer in een deuk om Friends, en dat terwijl ik alle afleveringen al ontzettend vaak heb gezien ;)


Heel herkenbaar. Dat stuk dat die deur doormidden is en dat Chandler (of was het Joey) er over heen valt :laughcry: En die bank die de trap op moet bij Ross :laughcry:


Ik ben pas geleden weer helemaal opnieuw begonnen met de serie en die eerste scene heb ik pas geleden ook weer gezien, ik plaste bijna in mijn broek! Vaak ook al voordat het echt gebeurt, gewoon omdat je al weet wat er komt :razz:
Soms denk ik wel eens dat ik die baby nog uit mijn buik lach, haha!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Nyx

Bericht 08 Sep 2013 14:31

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Gisteren enorm gelachen om iets dat wellicht helemaal niet leuk is.

Mijn oma heeft een sos mobiel gekocht. Een gewone mobiel met een sos knop op de achterkant. Oma zelf kreeg de hele telefoon al niet van de vergrendeling, dus mijn vader had hem opgehaald om erna te kijken. Ik heb vervolgens dat ding ingesteld met telefoonnummers van de kinderen en dus ook de sos knop. En dat moest uitgetest worden. Maar nergens in de handleiding stond dat dat ding zo'n hels kabaal zou gaan maken. Ik drukte op de knop en loeien dat kreng. Van schrik gooide ik de telefoon weg. Niet veel later ging de telefoon. Mijn tante, want haar nummer had ik ingesteld als sos, en die gaf aan dat hun telefoon ook aan het loeien was geslagen en dat ze een sms hadden gekregen met SOS emergency. Was vergeten dat mijn oom en tante geen Engels kunnen en dus ook geen idee hadden wat er stond. Goed, de hele situatie was wel lachwekkend en we hebben er smakelijk om gelachen. Ook al is die telefoon een serieuze zaak, denk dat wij zo met zulke situaties omgaan. Alles weglachen.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 08 Sep 2013 18:56

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Caroow schreef:Net na de bevalling, nog vol met hormonen dus, waren we bij de kruidvat. Daar zag ik van die correctie-hemden liggen. Ik zei tegen mijn vriend dat ik die wilde hebben, hij vroeg waarom. Dus ik zeg "dan zie je geen vetrollen meer". O zegt hij, koop er dan maar 2.

Kwaad was ik! Ik was echt heel boos. Hij bedoelde echter 1 voor zichzelf, als grapje. Ik vatte het op alsof hij vond dat ik 2 corrigerende hemden nodig had.

Nu vind ik het wel grappig, maar ik heb toen een paar uur niet tegen hem gepraat.


Net nog, om deze opmerking. (Sorry Caroow)
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem 52

Bericht 08 Sep 2013 19:12

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Haha ik heb ook net gelachen om Caroows stukje :D
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 08 Sep 2013 22:46

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

2 dagen geleden toen de oudste 2 papa martelden. De 1sprong op zijn nek de ander stopt haar teen in zijn oog en hun grens waren ze allang voorbij dus stoppen ho maar... de tranen liepen over mijn wangen.
Mother of 3 adorable children
<<

Evalynn

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:39

Bericht 09 Sep 2013 11:53

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Gisterenavond, ging uit eten met een groep vrienden. Dus ja, dan lach je altijd wel.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 09 Sep 2013 12:34

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Ik heb gister heel erg veel gelachen op stap, maar net bij de fysio ook de slappe lach, ik ben blijkbaar nogal een lastige patiënte!
<<

Anoniem321

Bericht 09 Sep 2013 12:52

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Vanmorgen nog, toen hadden mijn collega's en ik een lolletje.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 09 Sep 2013 12:54

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Evalynn schreef:Gisterenavond, ging uit eten met een groep vrienden. Dus ja, dan lach je altijd wel.


+1
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Sep 2013 16:29

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Net! Mam en ik stonden in de keuken en ik wilde achter haar langs lopen met m'n handen vol. Dus ik schoof voorzichtig langs met één of andere WalklikeanEgypian-move, loopt mam gewoon weg.. En ik ben nog zo duf als een konijn en bleef dus gewoon doorschuiven ipv gewoon te gaan lopen :laughcry:
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 09 Sep 2013 22:11

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Net om onze hyperactieve zoon met zijn onschuldige gezicht in zijn bed.
Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Sep 2013 10:18

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Net :D Ik ben aan 't rappen op Jay-Z en Linkin Park en Frits zit me echt aan te kijken van.. Wat doe je.... En als ik stop begint-ie te spinnen!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15896

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Sep 2013 11:32

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Gisteravond laat. Mijn vriend wilde mij opvrolijken en deed echt zó gek, ik heb me kapotgelachen. Het heeft dus wel geholpen. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem130

Bericht 11 Sep 2013 11:39

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Gisteravond. Samen met twee vriendinnen gekookt (resultaat was lekker maar hilarisch), gegeten (nog steeds moeten gniffelen) en 'Ik ook van jou' en 'The big bang theory' gekeken. Succes gegarandeerd! :)
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 12 Sep 2013 23:39

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

gewoon ergens om glimlachen doe ik dagelijks wel, maar echt ergens heel hard om lachen..... kan ik me niet herinneren. Ik denk dat het maaaanden terug is dat ik echt bijna in mn broek gepiest heb van het lachen... was nog in 2012
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 13 Sep 2013 05:00

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Gisteren, ik ga voor en na schooltijd altijd even langs bij mijn collega/goede vriendin en zij is zo grappig. Als zij iets aan het vertellen is dan is het net een toneelstuk.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 13 Sep 2013 06:47

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

De afgelopen minuut bij het lezen van dit topic :thumbup:

Ow, dat verhaal over die corrigerende hemdjes... Echt top! Whahaha...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Sep 2013 07:12

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Gisteravond, tijdens een spelletje regenwormen met mijn vriend en een vriend van hem.

Afgelopen weekend heb ik ook heel erg hard-tranen-in-mijn-ogen gelachen. Ik organiseerde met 3 anderen het vrijgezellenfeest van een vriendin van mij, en werkelijk ALLES ging mis :laughcry: Denk aan; degene die de outfit voor de vrijgezel zou meenemen was dat vergeten, we gingen naaktmodel schilderen zonder naaktmodel (kwam niet opdagen) en toen we 's middags met 17 vrouwen, een boel flessen Prosecco en een paar dozen met hapjes op een aanlegsteiger stonden kwam de boot die we geregeld hadden niet opdagen; alle accu's waren leeg. :laughcry: :laughcry: . Daar ben je dan al vanaf maart mee bezig. Om te huilen, maar op een gegeven moment hadden we het niet meer :)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 13 Sep 2013 12:03

Re: Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Vanochtend in bed, mijn vriend en ik gingen kijken of je echt iemand zou kunnen vermoorden door een kussen op z'n gezicht te duwen. (Ehm, ja :laughcry: ) Anyway, dat kan. Alleen mijn neus stond er even helemaal scheef van wat mijn vriend al heel grappig vond en toen gingen we bedenken wat je tegen de dokter zou moeten zeggen als je op deze manier je neus gebroken zou hebben ofzo. "Ehm, ja ik ging kijken of ik mijn vriendin zou kunnen vermoorden met een kussen op haar hoofd... blabla" In het echt was het grappiger geloof ik. :wink:
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers