Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Anoniem12

Bericht 08 Sep 2013 09:03

Re: Het tattoo topic

Ik heb er 6, hopelijk volgend jaar weer 5 en ik laat niet zo snel weer een tattoo zetten.
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 09:04

Re: Het tattoo topic

Ohja Rush, jij bent al bezig met laseren toch? Hoe gaat het?
<<

Anoniem12

Bericht 08 Sep 2013 09:06

Re: Het tattoo topic

Jaaa, over 2 weken heb ik sessie 4 geloof ik, of 5 ik weet het niet zeker. Het gaat dus langzaam, maar het gaat goed. Het wordt allemaal a een stuk lichter, dus ik ben tevreden. Als het resultaat op foto's goed te zien is, zal ik wel eens een foto plaatsen.
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 09:14

Re: Het tattoo topic

Het duurt wel lang voordat ie helemaal weg is zeker? Is het erg pijnlijk?
<<

Anoniem12

Bericht 08 Sep 2013 09:18

Re: Het tattoo topic

Ja mijn huid herstelt niet echt vlot, dus er zitten bij mij soms wel 4 maanden tussen een behandeling. Nu is mn huid alweer een tijd vrij goed hersteld, dus ik wil er voor de volgende keer 3 maand weer tussen doen. Het zal nog wel tot eind 2014 of 2015 duren voordat ie helemaal weg is ja.

Opzich is de pijn goed te doen, tenzij je ongesteld bent of minder weerstand hebt, dan is het wel echt pijnlijk. Ik heb nu een verdovende zalf gekregen wat ik ga proberen. Die haalt net even het scherpe randje eraf.
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 09:35

Re: Het tattoo topic

Wel balen dat het zo lang duurt. Maar goed, dan ben je er straks ook vanaf! Gelukkig dat de pijn wel te handelen is. Zo'n verdovende zalf lijkt me wel handig. Kun je ook niet van tevoren een paar paracetamol nemen? Dat doe ik als ik laat harsen :P
<<

Anoniem315

Bericht 08 Sep 2013 12:48

Re: Het tattoo topic

Elsa schreef:Ik wil er ook 1, maar weet niet precies wat..
Hoe wisten jullie dat degene die jullie hebben HET was?
Ik heb op mn enkel/voet altijd mooi gevonden, en dan een soort bloemenlijn (en dan nog de vraag welke bloem) met de naam van mn dochter of letter erin/erbij. Maar alleen de naam daar met evt een klein bloemetje erbij is ook wel mooi. Of evt op de pols. Ik vind het moeilijk hoor...


Ik heb ongeveer een halfjaar gewacht met zetten. Ik wist al precies wat het zou gaan worden en op welke plek en visualiseerde hem daar ook. Op een gegeven moment kon ik hem daar niet meer wegdenken en 'zat hij er al'.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 08 Sep 2013 13:03

Re: Het tattoo topic

Elsa schreef:Ik wil er ook 1, maar weet niet precies wat..
Hoe wisten jullie dat degene die jullie hebben HET was?
Ik heb op mn enkel/voet altijd mooi gevonden, en dan een soort bloemenlijn (en dan nog de vraag welke bloem) met de naam van mn dochter of letter erin/erbij. Maar alleen de naam daar met evt een klein bloemetje erbij is ook wel mooi. Of evt op de pols. Ik vind het moeilijk hoor...


Ik riep al vanaf mijn vierde dat ik een tatoeage wilde. Zag daar ooit iemand mee lopen en wilde dat ook. Ik wilde nooit zomaar wat laten zetten, maar echt met een bijzondere betekenis. Toen we hoorden dat mijn moeder zou komen te overlijden, wist ik dat ik na haar overlijden mijn tattoo ging laten zetten.
Tussen de dag van overlijden en de crematie heb ik toen zelf mijn tattoo getekend. Vervolgens heb ik nog 2,5 maand gewacht met zetten (was een dag voor moederdag..extra bijzonder voor mij). Ondertussen zit ie er alweer ruim twee jaar.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Sep 2013 13:20

Re: Het tattoo topic

Meneer de uil, ik heb ook altijd gezegd dat een tattoo een betekenis moet hebben, en vind nu mn dochter een goede. Maar nu ik dus voor t echt aan het zoeken ben valt het wat en waar erg tegen, vind zoveel mooi..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem273

Bericht 08 Sep 2013 13:23

Re: Het tattoo topic

Ik heb een tatoeage van ongeveer 65 centimeter, vanaf m'n linker bovenarm naar m'n linker bovenbeen. Dit is overigens de enige. Ik zou het stukje op m'n bovenarm t.z.t. wel willen uitbreiden naar een hele kleine sleeve, rondom. Maar ik weet nog niet met wat, het moet dan wel bij m'n andere tattoo passen natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 09 Sep 2013 09:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 08 Sep 2013 13:32

Re: Het tattoo topic

Azi, ik vind jou tattoo zo mooi hè. Het past ook echt goed bij je, zover ik je dan 'ken' natuurlijk.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 08 Sep 2013 13:41

Re: Het tattoo topic

Ik heb iemand gekend met een walgelijk lelijk Vitesse logo op z'n arm. Zag er niet uit. Alsof iemand van vijf het had gemaakt ofzo.
Ik zelf heb 2 tattoo's op mijn schouderbladen. Ik heb vier Japanse tekens met de betekenis vader. Deze zijn gezet voor mijn overleden vader. En aan de andere kant heb ik vier tekens van de band Led Zeppelin.

Azi wat een prachtige tattoo.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 08 Sep 2013 18:25

Re: Het tattoo topic

Exogenesis schreef:Hij wilde al niet dat ik de eerste zette, was daar echt boos om (hij heeft me zo'n 3 dagen genegeerd). Hij vind het heel lelijk en wil niet dat ik er onder kom te zitten. Maar ik blijf het proberen, want ik wil de tweede op een heel onopvallende plek (nek of enkel).


nou negeert hij je toch een paar dagen :P ik zou overigens niet voor je nek gaan, nek tattoo is wel een no go plek
enkel is prima keus toch, word toch maar klein en je wilt iets bijzonders, de naam van jullie kindje
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 08 Sep 2013 18:30

Re: Het tattoo topic

ik ga die afleveringen eens kijken van tattoo stories, ben benieuwd haha
<<

Anoniem273

Bericht 08 Sep 2013 18:34

Re: Het tattoo topic

expressob schreef:
Exogenesis schreef:Hij wilde al niet dat ik de eerste zette, was daar echt boos om (hij heeft me zo'n 3 dagen genegeerd). Hij vind het heel lelijk en wil niet dat ik er onder kom te zitten. Maar ik blijf het proberen, want ik wil de tweede op een heel onopvallende plek (nek of enkel).


nou negeert hij je toch een paar dagen :P ik zou overigens niet voor je nek gaan, nek tattoo is wel een no go plek
enkel is prima keus toch, word toch maar klein en je wilt iets bijzonders, de naam van jullie kindje


Waar in je nek zou je 'm willen Exo? Ik vind tattoos in de nek niet mooi, aan de zijkanten dan vooral. Een beetje aso vind ik dat staan. Achterkant nek, onder je haar, vind ik wel gaaf.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 08 Sep 2013 18:56

Re: Het tattoo topic

Exogenesis schreef:Hij wilde al niet dat ik de eerste zette, was daar echt boos om (hij heeft me zo'n 3 dagen genegeerd). Hij vind het heel lelijk en wil niet dat ik er onder kom te zitten. Maar ik blijf het proberen, want ik wil de tweede op een heel onopvallende plek (nek of enkel).


Vervelend voor je! Wat kinderachtig dat hij zo doet. Vooral omdat het om iets kleins en onopvallends gaat. Jouw lichaam, jouw keuzes toch?
<<

Anoniem315

Bericht 08 Sep 2013 18:58

Re: Het tattoo topic

Ja Azi, dat laatste dus. Bij de haargrens, achter in de nek.

Of zoals dit:

Afbeelding

Of bij het oor:

Afbeelding

Moira, tja, dat is zo. Maar hij accepteert die ene na veel boosheid, dus een tweede moet ik hem misschien dan maar niet aandoen. Ik durf niet een huwelijks-crash te riskeren :(
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 08 Sep 2013 19:02

Re: Het tattoo topic

als jij hem kan laten zien wat je wilt... en hoe het eruit komt te zien en het hierbij zal blijven..
ach wie weet als die kleine er eenmaal is ;)
<<

Anoniem10

Bericht 08 Sep 2013 19:07

Re: Het tattoo topic

Ik vind dat voorbeeld wat je laat zien Exo, in de nek, echt heel erg mooi. Misschien veranderd je man van gedachten na de geboortje van jullie kindje.
<<

Vita

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 08 Sep 2013 18:26

Bericht 08 Sep 2013 19:51

Re: Het tattoo topic

Ik wil graag de voorletter van mijn overleden vader laten tatoeëren, in zijn eigen handschrift op de zijkant van mijn pols.
Nu nog wat lef kweken....
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Sep 2013 20:18

Re: Het tattoo topic

Bisq, heel mooi! Mijn moeder heeft deze op haar voet laten zetten voor haar 50ste verjaardag.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 08 Sep 2013 20:56

Re: Het tattoo topic

leuk programma, heb al 3 afleveringen gekeken wat een 'held' hahaha, die kerel die Ludo Sanders op zijn kuit laat zetten.
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Sep 2013 21:30

Re: Het tattoo topic

Azi, jouw tatoeage is echt prachtig!
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 08 Sep 2013 21:35

Re: Het tattoo topic

Ik heb 2 tattoo's. Een band boven mijn enkel. Zelf ontworpen en de letters van mijn man en oudste erin. Jongste was toen nog niet geboren. De tweede heb ik gisteren laten zetten. Sterrenbeeld van mijn beide dochters, vissen. Op mijn rug. Als je het plaatje van exo pakt en dan en stukje lager zodat het onder mijn shirt valt.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 08 Sep 2013 21:39

Re: Het tattoo topic

foto's Lynn?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers