Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Jan 2014 15:10

Re: Datetopic

Ucantsitwithus schreef:
Bliss schreef:Bolletje, zei jij laatst niet over mij dat je dat 'obsessieve bezig zijn met daten' niet snapte? Ik vind dit toch een beetje een geval van een pot en een ketel, maar goed. Volgens mij is er hier maar één aan het serial daten en dat ben ik in elk geval niet. Maakt niet uit verder, ik gun je alle geluk, maar ik vond dat nogal een vreemde reactie naar mij toe.


Wat een trieste reactie. :laughcry:


Nee, dit voegt wat toe?
<<

Nyx

Bericht 03 Jan 2014 15:21

Re: Datetopic

Wel lief houden hè. ;)

Ik kwam de buurman net beneden tegen. Hij liep op me af en zei zo enthousiast hoi dat ik ervan schrok. :laughcry: En in plaats van wat echt tegen te zeggen, zeg ik wijzend op de zak mc Donalds in de hand:"Goh, had je honger". En ik spurt er vandoor. Wat voor soort ben ik eigenlijk? Damn!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Jan 2014 15:24

Re: Datetopic

Hahaha, typisch Nyx. Zegt hij wat, sla jij de deur weer dicht. Gekkie ben je ook. Dat was een prima kans om hem een gelukkig nieuwjaar te kussen!
<<

Nyx

Bericht 03 Jan 2014 15:35

Re: Datetopic

Dat had ik me ook echt voorgenomen. Maar nee, ik vraag naar de bekende weg. Hij heeft geen Mc Donalds bij zich als hij geen honger had gehad. Trek, honger vind ik zo'n dom woord.
<<

Anoniem58

Bericht 03 Jan 2014 15:37

Re: Datetopic

Ucantsitwithus schreef:
Bliss schreef:Bolletje, zei jij laatst niet over mij dat je dat 'obsessieve bezig zijn met daten' niet snapte? Ik vind dit toch een beetje een geval van een pot en een ketel, maar goed. Volgens mij is er hier maar één aan het serial daten en dat ben ik in elk geval niet. Maakt niet uit verder, ik gun je alle geluk, maar ik vond dat nogal een vreemde reactie naar mij toe.


Wat een trieste reactie. :laughcry:


Hahahaa ik heb welgeteld 2 dates gehad dit jaar :P en ook nog met dezelfde man :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Jan 2014 15:48

Re: Datetopic

Tabbie schreef:
Ucantsitwithus schreef:
Bliss schreef:Bolletje, zei jij laatst niet over mij dat je dat 'obsessieve bezig zijn met daten' niet snapte? Ik vind dit toch een beetje een geval van een pot en een ketel, maar goed. Volgens mij is er hier maar één aan het serial daten en dat ben ik in elk geval niet. Maakt niet uit verder, ik gun je alle geluk, maar ik vond dat nogal een vreemde reactie naar mij toe.


Wat een trieste reactie. :laughcry:


Nee, dit voegt wat toe?


Nou idd :laughcry: Weet je wat ik triest vind? Mensen die zich hier nooit laten zien en dan alleen ff binnen komen vallen voor zulk soort reacties. Blijf dan helemaal weg, als je niks zinnigs hebt toe te voegen hier.

Ik word hier uitgemaakt voor obsessief, wanhopig, hysterisch, desperate, sneu en weet ik wat nog meer en dat kan kennelijk allemaal maar gewoon gezegd worden. Niet dat ik me dat persoonlijk aantrek, maar goed (ik beschik gelukkig over een flinke dosis zelfspot en lach mezelf dan ook regelmatig ff keihard uit). Maar als ik dan eens iets terugzeg (Bolletje, ik dacht dat dit de derde man op rij was in zeer korte tijd - niet dat dat verder uitmaakt, maar noem mij dan niet obsessief), dan is het ineens triest. Come on!
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 03 Jan 2014 16:14

Re: Datetopic

Juist die zelfspot vind ik zo leuk aan je hier op het forum Bliss. Ik heb dat namelijk in het dagelijks leven ook (hier op forum minder geef ik toe). Je hebt een fijne open persoonlijkheid. Daar kan Ucantsitwithus denk ik nog wel iets van leren.

Nyx, dat was idd. een kans. Je had bijv. iets kunnen zeggen in de trand van: "Ik weet een betere plek om iets te eten dan de Mc Donalds" . Mooie stille hint voor een date om ergens wat te gaan eten.
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 03 Jan 2014 16:17

Re: Datetopic

Bliss schreef:
Nou idd :laughcry: Weet je wat ik triest vind? Mensen die zich hier nooit laten zien en dan alleen ff binnen komen vallen voor zulk soort reacties. Blijf dan helemaal weg, als je niks zinnigs hebt toe te voegen hier.

Ik word hier uitgemaakt voor obsessief, wanhopig, hysterisch, desperate, sneu en weet ik wat nog meer en dat kan kennelijk allemaal maar gewoon gezegd worden. Niet dat ik me dat persoonlijk aantrek, maar goed (ik beschik gelukkig over een flinke dosis zelfspot en lach mezelf dan ook regelmatig ff keihard uit). Maar als ik dan eens iets terugzeg (Bolletje, ik dacht dat dit de derde man op rij was in zeer korte tijd - niet dat dat verder uitmaakt, maar noem mij dan niet obsessief), dan is het ineens triest. Come on!


Blijft een openbaar forum dus iedereen kan posten. Of mogen wij alleen positief commentaar geven?
Maar er zeggen meerdere mensen dat je obsessief bezig bent, maar als jij ervan overtuigd bent niet te zijn is dat toch goed? :cheering:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Jan 2014 16:34

Re: Datetopic

Nee hoor, je hoeft zeker niet alleen maar positief commentaar te geven, maar geef dan op z'n minst een inhoudelijke reactie ipv alleen te zeggen dat iets een trieste reactie is. Pff en dan die laatste zin met die smiley erachter. Hahaha.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Jan 2014 16:35

Re: Datetopic

Oh en dank je Fred, fijn dat ik nog van mijn groupies op aan kan!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 03 Jan 2014 16:43

Re: Datetopic

Bliss, man 1 was de jongen die ik iedere week zie op vrijdagavond omdat hij bij dezelfde vereniging zit en waar ik een keer mee gezoend heb. We hebben nooit een officiele date gehad.
Man 2 was de man waar ik helemaal van ondersteboven was en wel twee keer mee heb afgesproken inderdaad en die mij daarna keihard heeft laten vallen.
Deze nieuwe man wil ik nog niet eens een date noemen daarom schreef ik "date" vanmorgen op deze manier tussen haakjes. We hebben via fb contact en misschien ga ik met hem afspreken, als ik dat durf, volgende maand of de maand daarna. Ik ben niet obsessief bezig, ik merk wel dat ik nu eindelijk toch eens iemand wil vinden. Ik stond eerst totaal niet open ervoor en zag dus ook geen leuke mannen, nu sta ik er wel blijkbaar open voor en zie ik dus wel leuke mannen (toevalllig nu 3 achter elkaar :p). Betekent niet dat ik iedere week op date ga, en op zoek ben. De laatste twee hebben zelf initiatief getoond.
Dit is een date topic, betekent dat je schrijft over je dates, of andere verhalen over mannen. Als we hier over alles zouden spreken wat ons bezig hield denk ik dat het veel minder zou lijken dat iemand obsessief is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Jan 2014 16:48

Re: Datetopic

Tuurlijk, het is een datetopic, bedoeld om te praten over dates. Daarom veroordeel ik ook niemand, maar ik vind het jammer dat dat andersom wel regelmatig gedaan wordt. Toevallig heb ik jou ook een paar keer zien schrijven dat je weer ff helemaal klaar bent met mannen, dus het verbaasde me gewoon even. Maar goed, ik weet zelf ook hoe dat gaat hoor, de ene keer ben je er helemaal klaar mee en een week later begint het toch weer te kriebelen. Daarom van mijn kant no hard feelings (richting jou in elk geval), maar ik vind het wel jammer dat je mij sneu noemt omdat ik misschien een keer een biertje ga drinken met een oude scharrel. Kom op, wij vrijgezellen must stick together ipv elkaar af te gaan zeiken.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 03 Jan 2014 16:51

Re: Datetopic

Ik ben er ook klaar mee, nog steeds. Ik ben bang dat als ik mij nu weer open stel ik weer hetzelfde mee maak.
Maar waar ik helemaal klaar mee ben is op familie feestjes de eeuwige vrijgezel te zijn, dat heb ik afgelopen feesdagen wel gemerkt. Je hebt gelijk, ik had je niet sneu moeten noemen, sorry vanuit mijn kant.
<<

Anoniem156

Bericht 03 Jan 2014 17:01

Re: Datetopic

Nyx, als je zo bang bentnom het hem fave to face te zeggen waarom app je m dan niet gewoon een heel verhaal waarin je vertelt hoe of wat?

Polly, ik word vrolijk van jouw berichten!

Artemis, wat een rare kerel. Helaas zijn er dan idd veel meer van zulke gasten.


Ik heb morgen m'n date met die vriend van m'n collega.
De afspraak met m'n ex vorige week heb ik afgezegd, had er geen zin in.
<<

Anoniem 47

Bericht 03 Jan 2014 19:01

Re: Datetopic

Poubelle, veel plezier morgen!
<<

Anoniem285

Bericht 03 Jan 2014 19:08

Re: Datetopic

Bliss en Bolletje, fijn dat jullie weer vriendjes zijn :P

Ucantsitwithus, ik word een beetje moe van jouw negatieve reacties. (Ja, het is een openbaar forum, blablabla...) Ook op een openbaar forum vind ik het gewoon niet zo gezellig als je alleen maar langkomt om de zuurpruim uit te hangen. Maar goed, doe vooral wat je niet laten kunt.

Poubelle, ben benieuwd hoe het morgen gaat met jullie! Het klinkt alsof het wel een gezellige avond zal worden. Wat gaan jullie doen? Veel plezier!

Wij hebben leuke vooruitzichten, want hij heeft gisteren te horen gekregen dat hij een paar weken langer vakantie krijgt dan hij dacht - dat betekent meer kansen om elkaar te zien. Yay!! :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Jan 2014 19:50

Re: Datetopic

Joepie Polly!


En veel plezier morgen Poubelle.
<<

Anoniem 49

Bericht 03 Jan 2014 20:25

Re: Datetopic

Veel plezier Poubelle!
<<

Anoniem108

Bericht 03 Jan 2014 21:10

Re: Datetopic

Artemis, ik vind je niet naïef hoor. Hoe sommige mensen met elkaar omgaan in de 'wereld van daten', vind ik eerder bizar en onfatsoenlijk.
<<

Nyx

Bericht 03 Jan 2014 21:19

Re: Datetopic

Poubelle, veel plezier!

Ik zou hem alles in een whatsapp kunnen zetten, maar reageren doet ie toch niet. Daarnaast vind ik het geschreven woord enger dan wat dan ook. Dan staat het vast ofzo. Had ik al gezegd een complex persoontje te zijn?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Jan 2014 21:25

Re: Datetopic

Nyx schreef:Had ik al gezegd een complex persoontje te zijn?


Was me nog totaal niet opgevallen :P
<<

Nyx

Bericht 03 Jan 2014 22:08

Re: Datetopic

Haha, Tabbie! :)
Laatst gewijzigd door Nyx op 05 Jan 2014 17:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem156

Bericht 04 Jan 2014 11:20

Re: Datetopic

Thanks meiden!
Ik heb er zin in. Heel gek, voor m´n vorige date, met die tattooboy, was ik heel zenuwachtig, maar dat heb ik nu helemaal niet.
Tattooboy was 9 jaar ouder en deze jongen is 5 jaar jonger, maar ik heb met hem leukere gesprekken dan met die van 36!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2014 13:55

Re: Datetopic

Have fun, Pou!
❤ 7 juni 2018
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 04 Jan 2014 17:55

Re: Datetopic

Poubelle heel veel plezier vanavond! Ben benieuwd :)
Gelukkig dat je niet zenuwachtig bent, ik ben dat na 8x Nog steeds altijd wel wat :p
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers