Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor de wasbare luiers gebruikers

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 01 Jan 2014 13:41

Voor de wasbare luiers gebruikers

Ik heb 150 euro aan cadeaubonnen gekregen voor een webshop van wasbare luiers. In eerste instantie wilde ik strikluiers overkopen van iemand en met de gekregen cadeaubonnen van kerst overbroekjes kopen. Nu heb ik wel iets meer cadeaubonnen gekregen dan verwacht en dacht ik gelijk wat makkelijkere luiers te kopen (en de tweedehands strikluiers voor thuis) voor het kinderdagverblijf en mijn vriend. Ik heb nu 3 Bumgenius Flip dagpakketten (in totaal 6 overbroekjes en 18 inleggers) in mijn winkelmandje liggen. Is dat een goed aantal? Of kan ik ook een pakket minder doen (-2 broekjes en 6 inleggers)? Ik zal 20 strikluiers met inleggers overkopen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Velvet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 78

Geregistreerd: 12 Sep 2013 21:05

Bericht 01 Jan 2014 13:53

Re: Voor de wasbare luiers gebruikers

Ik denk dat je met wat minder overbroekjes ook al toekomt, ik zou dan wat extra inleggers nemen. Je zou ook kunnen overwegen om wat verschillende pocketluiers uit te proberen. Flip overbroekjes zijn in ieder geval erg fijn en met een heleboel luiers te combineren :)
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 01 Jan 2014 13:55

Re: Voor de wasbare luiers gebruikers

Ik had ook al gereageerd op je berichtje bij d&v. Ik zou echt eerst een klein pakketje aanschaffen. Je hoort zoveel verhalen van kinderen die juist wel of niet in hun wasbaren passen. Ik zou eerst de luiers uitproberen voor ik een groot pakket aan zou schaffen (en het is natuurlijk best een heel bedrag). Overigens hoor ik wel veel goede verhalen van de flippakketten.

Ook kan je evt bij KaatjeKatoen geloof ik een consulent raadplegen. Kan je gewoon vrijblijvend wat luiers passen, ook al is het dan altijd nog de vraag hoe die dingen het houden als ze echt hun werk moeten doen.

Om echt antwoord te geven op je vraag, buiten mijn mening over het meteen aanschaffen van een heel pakket, hihi, het klinkt als een goed aantal :laughcry:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem28

Bericht 01 Jan 2014 14:01

Re: Voor de wasbare luiers gebruikers

Ik zou niet direct van één luier een heleboel kopen. Eventueel op D&V een aantal verschillende types uitproberen en pas als je zeker weet dat de pasvorm goed is en het type luier je bevalt zou ik er meer aanschaffen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 01 Jan 2014 14:13

Re: Voor de wasbare luiers gebruikers

Ik heb al een pakket gehuurd en uitgeprobeerd. En de pocketluiers van Bumgenius, Charlie Banana en de strikluiers vond ik veruit het fijnst. Maar Charlie Banana ligt (helaas) wat buiten het budget.

Maar ik heb nu de bestelling gedaan, heb 2 paketten gekocht. Bij het pakket van tweedehands strikluiers zitten een 40tal (dikke) inleggers.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 01 Jan 2014 16:10

Re: Voor de wasbare luiers gebruikers

Wij hebben via babybum.nl eerst verschillende wasbare luiers uitgeprobeerd en daarna 20 stuks aangeschaft met 20 inleggers. Het zijn er nu ruim genoeg.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Jan 2014 16:19

Re: Voor de wasbare luiers gebruikers

Wij hebben nu zo'n 20 pocketluiers. Is opzich voldoende maar ik was ze apart en wil er nog wat.bij hebben om niet zo vaak te hoeven wassen.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 03 Jan 2014 12:40

Re: Voor de wasbare luiers gebruikers

Onze 2 pakketjes zijn toegekomen. De eerste komt van bij Klein Spook (foto) en het tweede pakket zijn 20 strikluiers en een boel inleggers.
Afbeelding

De inleggers liggen nu te weken in water en de wolbroekjes krijgen een lanolinekuur, hopelijk zijn ze klaar om vanavond al te gebruiken.

Ik ben dus eerst begonnen met de strikluiers te gebruiken. Bij Julie ging het heel gemakkelijk, bij Louise moeilijker. Ik denk dat ik voor Louise ook enkele wolbroeken ga aankopen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron