Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Jan 2014 12:14

Re: Biechttopic

Jip83 :hug: Niet leuk dat je al zo lang slecht in je vel zit!! En dat je alleen was gister met o&n. Ik denk dat stuiter wel gelijk heeft. Je kunt beter je eenzaam voelen als je alleen bent, als eenzaam in een relatie.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Jan 2014 13:46

Re: Biechttopic

Ik geloof dat ik ooit begonnen ben met die gevleugelde uitspraak :-). En het is wel waar. Alleen zijn sucks, is niet leuk, soms keihard, maar in een relatie zitten waarin je op je tenen loopt en je je doodongelukkig voelt schiet ook niet op.

Maar Jip.. hóu je nog van hem? Zit er nog iets dat je bij hem zou houden als er iets zou veranderen?
<<

Hera

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 25 Nov 2013 15:45

Bericht 01 Jan 2014 15:32

Re: Biechttopic

Oh Jip, wat rot. Het is niet niks, een relatie van zovele jaren afsluiten en opnieuw beginnen... Tuurlijk ben je angstig, dat is helemaal te begrijpen. En dan heb je misschien meer de neiging om in 'oude' patronen te vallen, zoals eetproblemen die je vroeger had. Maar je bent je ervan bewust, en dat is al heel wat.
Mijn man en ik staan ook op het punt om te scheiden. Het constante getwijfel en bijhorende angsten breken mij op, dit kan ook niet meer te lang aanslepen. Eenzaamheid in een relatie is zo pijnlijk! Ik zat hier gisteren alleen met mijn katten en hoewel ik veel heb lopen huilen, toch weet ik diep vanbinnen dat ik alleen verder moet en dat dat ook wel zal lukken. Door de bittere pil heen bijten lijkt zo moeilijk he. Maar uiteindelijk zal het wel goed komen, probeer daar in te blijven geloven.
<<

Anoniem38

Bericht 01 Jan 2014 16:48

Re: Biechttopic

Caro schreef:Ik geloof dat ik ooit begonnen ben met die gevleugelde uitspraak :-). En het is wel waar. Alleen zijn sucks, is niet leuk, soms keihard, maar in een relatie zitten waarin je op je tenen loopt en je je doodongelukkig voelt schiet ook niet op.

Maar Jip.. hóu je nog van hem? Zit er nog iets dat je bij hem zou houden als er iets zou veranderen?


Ik appte vanmiddag met een vriendin en toen zei ik dat ik er nog vanalles voor over zou hebben om het weer te laten werken, maar dat het eigenlijk ook wel op is. Volgens mij ben ik al sinds we een huis samen kochten niet meer gelukkig geweest, als ik zo terug denk... Er zou wel heeeeeel veel moeten veranderen dan.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 01 Jan 2014 17:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat naar om te lezen Jip. Een aantal jaar geleden zat ik ook in zo'n soort situatie en heb ik na 3 jaar eindelijk de knoop durven door te hakken. Ik was ook bang voor de gevolgen zoals mijn huis, geen vrienden om me heen enz. Maar uiteindelijk ben ik echt 10 keer gelukkiger geworden en heb ik mijn hele leven rustig aan opgebouwd.

Helpt het misschien samen met iemand te praten? Een professional?
<<

Anoniem38

Bericht 01 Jan 2014 18:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb vrijdag weer een afspraak bij de haptonoom. Ik heb verder 'geen zin' in professionals. Ik blijf maar steeds achter afspraken aanrennen...ik ontspan veel meer van sporten en krijg dan dingen ook beter op een rijtje.
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 02 Jan 2014 22:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jip, als fervent meelezer wil ik toch op jouw berichten reageren.
Jij sprong in 2013 voor mij eruit als forumster. Ik heb het gevoel dat jij een flinke ontwikkeling doormaakte en nog steeds doet. Je geeft aan dat je er tegenop ziet om je moeder op de hoogte te brengen van de situatie. Dit herken ik. Toch denk ik dat het uiteindelijk een opluchting zal zijn om je gedachten, gevoelens, angsten en frustraties met mensen die dichtbij je staan te delen. Doe vooral die dingen waar jij je goed bij voelt!

Veel succes met het maken van en uitspreken van keuzes. Je bent sterker dan je denkt!
<<

Anoniem38

Bericht 02 Jan 2014 22:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat een lieve reactie Natural! Dank je.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Jan 2014 21:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik wil ook iets opbiechten: ik ben nog nooit klaargekomen door seks met mijn vriend.
Niet tijdens de penetratie, niet tijdens beffen en ook niet tijdens het vingeren. Als ik mijzelf vinger kan ik ook niet klaarkomen. Ik voel me hier best rot door, en vind het ook zielig voor mijn vriend.
We hebben een kleine vibrator en als ik die gebruik bij mijzelf krijg ik wel een orgasme, soms gebruiken we hem tijdens de seks en dan lukt het af en toe ook na een tijdje.
Is dit herkenbaar voor anderen of ben ik de enige? Als ik het er met vriendinnen over heb, blijkt dat zij dit niet hebben en daar voel ik me onzeker door.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 03 Jan 2014 21:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben nog nooit klaargekomen bij/door iemand anders. Alleen van een vibrator kom ik klaar en dan ook alleen als ik alleen ben.
Zielig voor mn vriend vind ik het niet. Vind het zieliger voor hem dat ik nooit zin in sex heb.

Een vriendin van mij komt ook nooit klaar. Ze heeft het idee daardoor ontzettend veel te missen maar ik persoonlijk vind klaarkomen een beetje overrated....
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 04 Jan 2014 18:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben ook nog nooit klaargekomen door of bij een man. Ik vind het jammer, maar ook weer niet een heel groot probleem. Ik geniet zowiezo wel van de sex en ik vind het vaak sneuer voor mijn vriend dan voor mezelf, omdat hij wel echt zijn best doet. Gelukkig maakt hij er verder geen probleem van.

Nu ik hier toch anoniem schrijf, ben ik ook wel benieuwd hoe jullie masturberen. Vingeren, vibrator of een andere manier? Ik doe het namelijk wel, maar de manier waarop is niet echt normaal volgens mij.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Jan 2014 19:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat is dan niet normaal Anoniem Antwoord. Als jij er van geniet en je doet er geen dieren mee pijn (sorry, daar gaat mijn gedachte naar met 'niet normaal'), dan is er toch niets verkeerds aan.
Laatst gewijzigd door Tabbie op 06 Jan 2014 10:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 04 Jan 2014 20:30

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hahah nee er zijn geen dieren bij betrokken. Tenminste, geen echte :P Vroeger als kind heb ik kennelijk ooit ontdekt dat het fijn voelt om tegen een knuffel of kussen aan te schuren om het zo maar te zeggen, dit kan al wel 20 jaar geleden zijn. En eigenlijk werkt deze manier nog steeds het beste voor mij, om dus met mijn clit ergens tegenaan te wrijven. Ik vindt het nogal genant om te beschrijven zo, maar goed, zo is het dus. Ik heb wel het idee dat het niet op een andere manier lukt mdat ik het al zo lang op deze manier doe en daar zo aan gewend ben geraakt. Ik doe dit gewoon met kleding aan doorgaans en als een man mij vingert, is het contact vaak te direct en word het snel te gevoelig. Ik vind het wel heel lekker, maar trek zijn hand vaak snel weg, omdat het dus te gevoelig en daardoor pijnlijk wordt. Ik twijfel wel eens of ik niet gewoon helemaal moet stoppen met masturberen en kijken of het dan wel lukt bij m'n vriend.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 04 Jan 2014 20:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Anoniem Antwoord schreef:Hahah nee er zijn geen dieren bij betrokken. Tenminste, geen echte :P Vroeger als kind heb ik kennelijk ooit ontdekt dat het fijn voelt om tegen een knuffel of kussen aan te schuren om het zo maar te zeggen, dit kan al wel 20 jaar geleden zijn. En eigenlijk werkt deze manier nog steeds het beste voor mij, om dus met mijn clit ergens tegenaan te wrijven. Ik vindt het nogal genant om te beschrijven zo, maar goed, zo is het dus. Ik heb wel het idee dat het niet op een andere manier lukt mdat ik het al zo lang op deze manier doe en daar zo aan gewend ben geraakt. Ik doe dit gewoon met kleding aan doorgaans en als een man mij vingert, is het contact vaak te direct en word het snel te gevoelig. Ik vind het wel heel lekker, maar trek zijn hand vaak snel weg, omdat het dus te gevoelig en daardoor pijnlijk wordt. Ik twijfel wel eens of ik niet gewoon helemaal moet stoppen met masturberen en kijken of het dan wel lukt bij m'n vriend.


Ik doe masturbatie ook op deze manier, blijkt nog best vaak voor te komen. Het is mij iig ook nog niet gelukt om via direct contact (dus met vingers) klaar te komen. Met een man lukt het me trouwens wel om met direct contact klaar te komen als ik op z'n piemel schuur, is voor hem ook wel geil. En sinds mijn laatste ex heb ik geleerd dat ik ook vaginaal kan klaar komen; dan moet ik bovenop zitten en mij echt tegen hem aan drukken. Misschien kun je dat ook eens proberen?
Laatst gewijzigd door Anoniem Antwoord op 04 Jan 2014 20:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Jan 2014 20:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oh, nee, dat is niet 'niet normaal' hoor! Volgens mij begint het ook juist vaak op die manier. Over dat te gevoelig zijn herken ik trouwens. Ook zijn mannen niet zo zachtjes in het algemeen. Het is te vergelijken met de eikel van de man, die is ook gevoelig en dat ben jij ook.

Heb je weleens jezelf gevingerd? Dan kan je ook kijken hoe dat is met een soft touch zeg maar. Ook misschien een tip: misschien eens proberen met de slip aan (dus vingeren zonder dat de vingers er in gaan zeg maar; gewoon enkel de wrijving dus.
Laatst gewijzigd door Tabbie op 06 Jan 2014 10:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 04 Jan 2014 21:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Okee, ik ben blij dat ik niet de enige ben die het zo doet. Het is ook gewoon effectief, werkt snel en makkelijk. Maar liever zou ik ook eens gewoon van vingeren klaarkomen, lijkt me wel zo makkelijk.

@ Tabbie: ja ik vinger mezelf wel eens, soms wil ik het toch eens proberen en ik vind dat wel lekker, maar kom niet echt verder zeg maar. Ik denk dat mijn touch weer te soft is juist en dat ik misschien te snel 'opgeef' ook als het niet meer prettig voelt. Mijn vriend denkt dat hij soms juist even door moet gaan als ik zijn hand weg wil trekken en dat is misschien ook zo, maar toch lukt het dan net niet en het word dan toch te gevoelig. Ik heb het ook wel eens met slip aan geprobeerd idd, maar dat is hetzelfde verhaal. Het is wel lekker, maar ik mis toch die druk of wrijving die ik wel heb bij mijn oude vertrouwde manier.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Jan 2014 21:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Even een vraagje: als je tegen je kussen aanwrijft lig je dan op je buik? En bij je vriend op je rug? Onthoud ook dat vingeren ook op verschillende manieren kan gebeuren.. het is vooral even kijken wat voor jou werkt. Dat schuren op de piemel, zoals ander anoniem antwoord zegt, is trouwens ook een goede.
Laatst gewijzigd door Tabbie op 06 Jan 2014 10:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 05 Jan 2014 12:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Klopt, als ik het zelf doe lig ik op m'n buik en bij m'n vriend op m'n rug. Ik heb hem nooit verteld hoe ik zelf masturbeer, dat durf ik niet omdat ik me ervoor schaam. Vindt het daarom een lastig onderwerp. Ik merk wel dat als we bijvoorbeeld liggen te zoenen met de kleding nog aan, dat het dan fijn voelt als ik over zijn piemel wrijf (zoals hierboven ook beschreven wordt), maar ik durf er dan niet echt mee door te gaan omdat ik bang ben dat hij dat stom vindt of dat dat voor hem niet fijn voelt of pijn doet. Klinkt nogal stom allemaal en verder ben ik verre van preuts in bed en weet ik echt wel wat ik doe, maar dit ligt gewoon nogal gevoelig.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2014 12:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Anoniem Antwoord schreef:Klopt, als ik het zelf doe lig ik op m'n buik en bij m'n vriend op m'n rug.

Ik merk wel dat als we bijvoorbeeld liggen te zoenen met de kleding nog aan, dat het dan fijn voelt als ik over zijn piemel wrijf (zoals hierboven ook beschreven wordt), maar ik durf er dan niet echt mee door te gaan omdat ik bang ben dat hij dat stom vindt of dat dat voor hem niet fijn voelt of pijn doet.


Uit mijn persoonlijke ervaring is dit vaak ook heel fijn en opwindend voor de man. Misschien eens er gewoon mee doorgaan?

En: mocht je het nog eens willen proberen: probeer dan eens een andere vorm van masturberen liggend op de buik. Misschien merk jij dan net als ik ook verschil. :angel:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 05 Jan 2014 21:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Dat stelt me een beetje gerust.
Over masturberen, ik gebruik de waterstraal of een vibrator en dan is het in een hele korte gepiept.
Dat vind ik soms ook wel raar, dat ik dan zo snel een orgasme kan krijgen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2014 21:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Niet raar vinden. Ik heb ook zo m'n momenten. Maar ach, sommige jongens doen er toch ook soms maar een paar seconden en dan weer een paar minuten :P
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 09 Jan 2014 00:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb dan eindelijk m'n kwartetje MVVM gehad en het was geweldig. :thumbup:
<<

Anoniem14

Bericht 09 Jan 2014 03:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-
Laatst gewijzigd door Anoniem14 op 15 Jan 2014 20:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem58

Bericht 09 Jan 2014 08:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oh gympie, wat verdrietig! Heeft hij een reden gegeven, zijn zijn gevoelens weg? Wat vreselijk zeg. Sterkte!!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 09 Jan 2014 08:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat vreselijk Gympie, zo out of the blue... Heel veel sterkte! Is hij al weg of kunnen jullie er vandaag nog wel samen over praten? :hug:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers