Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Jan 2014 19:41

Re: Datetopic

Doet hij werkelijk nooit zijn deur open?
<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2014 19:52

Re: Datetopic

Tabbie schreef:
Izar schreef:
Lief dat je ernaar vraagt hoe het met mijn liefdesleven gaat, maar ik post zo weinig mogelijk over mijn eigen leven op het internet.


Begrijpelijk, maar ook niet in code taal? Als in goed of niet goed?

(sorry, ik ben gewoon altijd heel nieuwsgierig en ik weet dat je een oude forummer bent die nu graag meer in de anonimiteit wilt blijven, dus je moet je ook niet verplicht voelen hoor.)



Haha, nee ook niet in codetaal.;)
<<

Nyx

Bericht 02 Jan 2014 20:25

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Doet hij werkelijk nooit zijn deur open?


Nee, tenzij hij iemand verwacht. Een tijd terug moest ik iets uit mijn eigen huis halen en toen gaf hij mij zijn huisdeursleutel mee, omdat hij niet wist of hij wel weer opendeed. Niet omdat hij niet wilde dat ik niet weer binnen zou komen, maar omdat hij bang was in slaap te vallen. Ik zei toen: Ik wil ook wel thuis blijven, want dan kun je lekker gaan slapen?" Maar dat was dus ook niet de bedoeling. Dat we moeten kloppen komt omdat hij de bel onklaar heeft gemaakt. Hij wil gewoon alleen zijn als hij daar behoefte aan heeft en dat heeft hij kennelijk heel erg vaak.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Jan 2014 20:38

Re: Datetopic

Hmmm, ja dat maakt het lastiger ja.
<<

Anoniem285

Bericht 02 Jan 2014 22:50

Re: Datetopic

Hoi!
Weer veel gemist zie ik.

Bliss, ik zou gewoon zien waar het schip strandt. Hij weet immers er niets vanaf dat jij van plan was niet meer met hem te praten, dus dan heeft het ook weinig met eer te maken. In een scharrelrelatie lijkt het me niet vreemd om af en toe gewoon even minder contact te hebben. En uiteindelijk moet je gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.

Nijntje, fijn dat jullie het toch gewoon goed hebben gevierd samen, en dat het in ieder geval nu duidelijk is voor jou wat je ervan verwacht.

Nyx, als hij de deur niet voor je opendoet en niet reageert op je berichtjes, snap ik wel waar je twijfels vandaan komen...

RYW, januari hopelijk... Hoop het echt! Klinkt echt super goed bij jullie, lijkt me heel wat dat hij zijn ouders over je heeft verteld! Klinkt mij toch wel officieel in de oren, maar daar zou ik ook geen haast mee hebben inderdaad. Wat leuk dat jullie zo verliefd zijn!! Hoop dat je je ondertussen beter voelt, migraine is a bitch!!
Oh en heb je een foto? Via PM? Ben ook super benieuwd naar jullie! :D

Toet, super goed teken!! Op naar de volgende :D

Liv, spannend lijkt me dat, op date na zo’n lange relatie!

Bolletje, wtf, sinds wanneer heeft hij je opeens geblokkeerd? Waaaarom?

Tabbie, dankjewel :D Ja, volgende keer een meet? Gezellig! Wow jij hebt ook ff de tijd genomen om te schrijven! :D En wat een goede update!! Die realisatie dat je klaar bent met gedoe en alleen het echte werk wilt, ik ken het. Op het feit dat the object of your affection in het buitenland zit na, lees ik eigenlijk alleen maar positieve dingen in je update! Leuk ook dat jullie zitten te chatten en dat hij hetzelfde gevoel heeft.
En die vriend van jou is dus blijkbaar geen vriend, maar een vriend die hoop heeft op meer? Hmzzz einde vriendschap? Jammer!

Cupcake, moet nog altijd lachen om de niet-orinigele dates, hoop dat jullie ondertussen wat leukers bedacht hebben! :D

Carra, ben ook benieuwd of je al met je date gesproken hebt. En ben er ook van overtuigd dat je geen oude vrijster wordt :P

Majira, hebben jullie nog veel contact gehad? Hopelijk snel een date, goed begin van het nieuwe jaar!

Mijn update:
Ten eerste, ja, wij spreken Spaans. Hij spreekt ook Engels en verstaat me prima, maar mijn Spaans is beter dan zijn Engels dus spreken we gewoon Spaans. Mijn Spaans is echter niet perfect, dus dat brengt ook genoeg hilariteit met zich mee :P
We hebben de afgelopen dagen veel gemaild, geskyped, en plannen gemaakt om elkaar weer te kunnen zien – wij hebben nu een plan waarbij we elkaar 2 dagen bij hem thuis kunnen zien en, en daarna een paar dagen in een ander land, MAARRR ik moet afwachten of dat goedgekeurd wordt door mijn baas... Ik heb mijn baas een paar uur geleden gemaild met mijn plan, even afwachten dus, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik flink teleurgesteld zou zijn als mijn werk nu roet in het eten gooit! Ik heb namelijk al heel lang met volle overgave alles voor het bedrijf gedaan, voor mijn gevoel is het nu tijd om een beetje met mij mee te denken.
<<

Anoniem285

Bericht 02 Jan 2014 23:03

Re: Datetopic

Oh ik moet trouwens even lachen hier, ik had mijn vriendin in zijn woonplaats gemaild om te laten weten dat ik nu met iemand samen ben uit haar stad. Zij natuurlijk enthousiast en benieuwd wie het was, ik had al aan hem gevraagd of hij haar toevallig kent, niet dus. Ik net foto's gestuurd en krijg ik al meteen bericht terug van haar, dat zij hem zelf niet kent inderdaad, maar haar vriendin die voor hetzelfde bedrijf werkt wel! Ze hebben blijkbaar nooit gepraat, maar ze heeft hem vaak gezien en 'he looks like a good guy, hehe, so we will be watching him' :D

Echt, de wereld is zo klein!!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 03 Jan 2014 01:27

Re: Datetopic

Haha wat grappig Polly! Ik wil trouwens ook foto's zien! :cheering:
<<

Anoniem285

Bericht 03 Jan 2014 03:50

Re: Datetopic

Ik kan ze niet via het forum versturen, als je me je email adres geeft in een PM stuur ik je een mailtje! :D
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 03 Jan 2014 09:47

Re: Datetopic

@RYW Ik ben er nog steeds oké mee dat het zo gaat, ookal zou ik nog steeds graag uiteindelijk meer willen... Ik denk stiekem na eergisteren dat dat wel komt, maar dat het tijd nodig heeft vanuit hem :) En als het uiteindelijk niet komt heb ik op zn minst een fijne tijd met hem gehad ^^

@Tabbie het was erg gezellig... deel 1 vd hobbit gekeken, dat wil zeggen de 1e 20-30 minuten :p ik heb zn kat gekamd en daarmee laten kwijlen (sorry klinkt vies, maar was heel grappig) en ja na dat stukje hobbit of eigenlijk al tijdens raakten we beiden afgeleid :p uiteindelijk was hij positief anders dan de vorige keren :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem58

Bericht 03 Jan 2014 10:32

Re: Datetopic

Joyce, klinkt gezellig!

Die date heeft mij al meteen geblokkeerd op facebook, maar ik heb zijn nummer gisteren gewist. Via hem heb ik wel iemand anders leren kennen, nieuwe "date" kent hem en ik heb hem toen toegevoegd uit interesse en toen is die jongen mij gaan porren en na aan paar dagen porren sprak hij mij aan, in het engels want hij komt van Cuba (hele goede trompettist). Klikt heel goed weer, en hij komt hier in de buurt wonen over een maand en wil dan graag een koffie doen en misschien een keertje voor mij koken. Ik merk wel dat ik na die eikel een stuk voorzichtiger ben geworden (weer). Dus ik durf nog niet zo goed het achterste van mijn tong te laten zien, vooral omdat ik nu weer dat het wel kan klikken maar dat je dan net zo hard gedumpt kan worden, om het zo maar eens te zeggen.

Polly, wat leuk dat er die connectie is! De wereld is inderdaad maar klein :)
<<

Anoniem 47

Bericht 03 Jan 2014 12:42

Re: Datetopic

Nyx, hij heeft in het ziekenhuis gelegen met een longontsteking.
Tabbie, ik ben ook benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik vind het wel enorm spannend.
Polly Dot, dat vind ik ook. Mijn ex en ik zijn bijna 10 jaar samen geweest en dan date met een andere man. Hij is ook een heel ander type man dan mijn ex. Dat is niet erg, maar wel even wennen.

Gisteravond gezellig met m'n date zitten whatsappen en Skypen. Ik vond het gewoon leuk om hem te zien en spreken. Ik merkte dat hij nog niet helemaal fit was en vermoeid, maar toch wilde hij graag kletsen. Op een gegeven moment zei ik ook tegen hem dat hij echt moest gaan rusten. Dat wilde hij niet, want hij vond het ook gezellig. Dat is natuurlijk een goed teken. :) Ik merk wel dat ik het ontzettend leuk vind, maar ook ontzettend spannend. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
<<

Artemis

Bericht 03 Jan 2014 14:16

Re: Datetopic

Mag ik hier een beetje meebabbelen? Ik heb natuurlijk al lang verkering, maar ik ben heel voorzichtig weer een beetje een date aan het plannen. En gek genoeg werkt dat allemaal zo ongeveer hetzelfde als wanneer je echt verkering zoekt :laughcry:
En ik heb gewoon géén ervaring met rare mannen :P

Ik had een leuke meneer via tinder opgescharreld, beetje heen en weer bericht. Ik zocht een leuk vriendje, hij zocht een leuke mevrouw en geen verkering. Bij voorkeur een beetje ouder dan hij. Nah, dat was ik, hij was leuk en hij vond mij ook leuk. En hij woont in de buurt. Dus beetje heen en weer gechat, nog wat foto's uitgewisseld, enz. Toen vroeg hij mijn nummer, gegeven. Nog wat heen en weer gechat, en hij kwam heel normaal en duidelijk en open over. Ik moest hem een beetje afremmen qua enthousiasme anders hadden we de volgende dag nog een date, en dat ging niet. Gezegd dat we begin jan weleens zouden afspreken voor een kop koffie.
En opeens een paar dagen later midden in een gesprek: foetsie.... Volgende dag kort gevraagd hoe het was, geen reactie.. Ook goed, naast me neergelegd en niet meer mee bezig geweest. Nummer uit mijn telefoon gegooid een paar dagen later, ik heb geen zin in gedoe.
Maar goed, ruim 2 weken na dato krijg ik een berichtje. Sorry sorry sorry, het lag niet aan mij, gedoe in zijn familie en dus had hij andere dingen aan zijn hoofd. Ok. Even gecheckt of hij niet toch een vriendin had (je weet het nooit, dat was wat ik dacht toen hij opeens verdween) en dat was niet zo, of hij het goed kon maken, hij vond het zo leuk om me weer te spreken en we gingen toch snel afspreken......
Dus paar berichtjes uitgewisseld en ik bleef wat op de vlakte, en net toen ik dacht 'goh, maar eens een datum plannen, een kop koffie kan geen kwaad' en dat tegen hem zei kreeg ik een berichtje dat ik zijn type niet was
:confused:

Ok... Ook prima. Maar waarom neem je dan in godsnaam na 2 weken radiostilte uit jezelf contact met me op terwijl ik je nummer had weggemieterd en doe je zo je best om me te overtuigen dat je toch graag wilt afspreken?
Ik ben de weg echt een beetje kwijt. Lopen er meer van dat soort types rond? Of was dit gewoon een rare? Nummer maar weer verwijderd en klaar. Maar wel jammer, want hij was lekker :thumbup:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jan 2014 14:22

Re: Datetopic

Ja, zo zijn er wel meer hoor, helaas! Niet te volgen en je moet het vooral niet wíllen snappen ook! Vreemd verhaal in elk geval en tja, een gemiste kans voor hem dan toch?
❤ 7 juni 2018
<<

Artemis

Bericht 03 Jan 2014 14:29

Re: Datetopic

Ik wil dat dan toch altijd snappen :laughcry: vooral omdat ik het niet gewend ben. Niet dat ik er wakker van lig, ik was hem eigenlijk alweer vergeten in die twee weken dat hij weg was. Ik dacht dat het een leeftijdsdingetje was misschien, maar ik heb er nog 1 waar ik misschien mee af ga spreken en die is ook 26 en doet (vooralsnog) wel normaal.

Maar idd his loss, rare jongen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jan 2014 14:34

Re: Datetopic

Ja ik wil het dus ook altijd snappen en vind dit soort dingen dan ook vreselijk frustrerend! Maar ja, inmiddels weet ik dat het verspilde energie is om er lang bij stil te staan. Sommige mensen zijn gewoon raar en onbeschoft.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jan 2014 14:36

Re: Datetopic

Zo zijn er heel heel heel heel heel veel!
<<

Artemis

Bericht 03 Jan 2014 14:39

Re: Datetopic

Ow. :(

Ik ben soms een beetje naïef :thumbup:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jan 2014 14:44

Re: Datetopic

Welcome to our world!
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jan 2014 14:46

Re: Datetopic

Bliss schreef:Welcome to our world!


:popcorn:
<<

Artemis

Bericht 03 Jan 2014 14:52

Re: Datetopic

:laughcry: nou, we zullen zien. Dat internetten was maar een ideetje, ik kom vanzelf irl wel wat tegen als ik wil. Ik hoef ook niet per se iets natuurlijk. Al hoop ik dat degene die ik nu nog over heb wel leuk blijkt.

Ik ben A: gewoon geen afwijzing gewend, ik wijs meestal af ipv andersom
B: niet gewend om op zoek te zijn
C: gewend dat mensen relatief eerlijk en open zijn

En ik denk dat alledrie de punten niet in mijn voordeel zijn :laughcry:
<<

Anoniem285

Bericht 03 Jan 2014 14:58

Re: Datetopic

Liv, gaat goed!

Bolletje, leuk dat je een nieuw projectje hebt. Die Cubaan woont nu nog niet in NL?

Artemis, dat komt echt wel vaak voor. Meestal kom je er niet eens achter wat nu precies het probleem was, maar het kunnen echt de stomste dingen zijn. Zo kwam ik er ooit een keer achter wat het was, want maanden later zocht hij opeens weer contact (en had ik geen interesse meer) en toen had hij opeens de Facebook status "Maybe her laugh wasn't so annoying after all".

En zo gek is mijn lach echt niet hoor. :D

Ik vind dat altijd zo asociaal, of nee, onvolwassen gewoon! Afknappen, ok. Maar ik laat altijd wel even netjes weten dat het wat mij betreft hierbij blijft.
<<

Anoniem58

Bericht 03 Jan 2014 15:10

Re: Datetopic

Artemis, leuk dat je hier mee schrijft! En wat je schreef is inderdaad heel herkenbar.
Polly, ik vind het ook leuk :) hij heef in Italië gewoond en woont nu tot februari nog in lichtenstein en verhuist dus binnenkort naar Limburg (of all places)
<<

Anoniem285

Bericht 03 Jan 2014 15:21

Re: Datetopic

Liechtenstein - off all places!! :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jan 2014 15:27

Re: Datetopic

Bolletje, zei jij laatst niet over mij dat je dat 'obsessieve bezig zijn met daten' niet snapte? Ik vind dit toch een beetje een geval van een pot en een ketel, maar goed. Volgens mij is er hier maar één aan het serial daten en dat ben ik in elk geval niet. Maakt niet uit verder, ik gun je alle geluk, maar ik vond dat nogal een vreemde reactie naar mij toe.
❤ 7 juni 2018
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 03 Jan 2014 15:59

Re: Datetopic

Bliss schreef:Bolletje, zei jij laatst niet over mij dat je dat 'obsessieve bezig zijn met daten' niet snapte? Ik vind dit toch een beetje een geval van een pot en een ketel, maar goed. Volgens mij is er hier maar één aan het serial daten en dat ben ik in elk geval niet. Maakt niet uit verder, ik gun je alle geluk, maar ik vond dat nogal een vreemde reactie naar mij toe.


Wat een trieste reactie. :laughcry:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers