Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2014 16:07

Re: Datetopic

KOL schreef:Nou als hij een tijd niks van zich laat horen en hij dan opeens met z'n vingers knipt, dan zou ik ook niet zo snel klaar staan, ook al is het een scharrel. Zal wel aan mij liggen...

Ik wens je in ieder geval veel succes met het vinden van een vriend.


Ik denk dat het er maar net aan ligt wat je onder een scharrel verstaat. Als het puur op seks gebaseerd is, benader je elkaar denk ik ook alleen maar als je zin hebt in seks en verder is het allemaal niet zo interessant hoe het leven van die andere persoon eruitziet. Echt dus puur de lusten en niet de lasten. Je kan ook een scharrel hebben, met wie je geen relatie hebt maar er wel iets meer is dan alleen het bed delen, waardoor je elkaar ook benadert uit interesse en als er dan een tijdje opeens radiostilte is van 1 kant, het dan wel een beetje ongemakkelijk voelt voor die ander.

Het ligt er dus maar net aan wat je onderling met elkaar hebt afgesproken, denk ik. Onduidelijkheid kan er niet ontstaan als je beiden er hetzelfde in staat en dan vind ik daten nog weer iets anders. Dat doe je om elkaar beter te leren kennen en vaak is er dan wel een klik die je verder wil 'onderzoeken', om te kijken of er meer in zit. Bij scharrelen is dat niet zozeer het geval.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jan 2014 16:30

Re: Datetopic

Precies, Izar. Misschien moet ik een scharreltopic openen en het hier niet meer over mn scharrel hebben (al betwijfel ik of daar animo voor is :laughcry:). We hebben eerder dit jaar een date gehad, we waren geen match, en nu zijn we elkaar weer tegengekomen en blijkt het in bed goed te klikken. Weinig mis mee toch? (ok behalve dan dat ik hem de vorige keer misschien toch een beetje leuk dacht te vinden, eens kijken hoe dat vanavond is)

En dank voor je mooie woorden, Tabster! Ik denk dat we Robert ten Brink binnenkort maar moeten inschakelen voor jou en de Israëli! Wel vreemd van die vriend trouwens, jou ineens zoenen. Wat denkt ie wel? Pff, kerels! :P
Laatst gewijzigd door Bliss op 02 Jan 2014 16:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Jan 2014 16:32

Re: Datetopic

Bliss schreef:Precies, Izar. Misschien moet ik een scharreltopic openen en het hier niet meer over mn scharrel hebben. We hebben eerder dit jaar een date gehad, we waren geen match, en nu zijn we elkaar weer tegengekomen en blijkt het in bed goed te klikken. Weinig mis mee toch? (ok behalve dan dat ik hem de vorige keer misschien toch een beetje leuk dacht te vinden, eens kijken hoe dat vanavond is)

En dank voor je mooie woorden, Tabster! Ik denk dat we Robert ten Brink binnenkort maar moeten inschakelen voor jou en de Israëli! Wel vreemd van die vriend trouwens, jou ineens zoenen. Wat denkt ie wel? Pff, kerels! :P


Doe dat maar niet :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jan 2014 16:33

Re: Datetopic

Zie mijn edit. Het was idd ook een heel serieuze suggestie.
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Jan 2014 16:35

Re: Datetopic

Haha ik bedoelde; als ik daar mee moet schrijven, win ik volgend jaar waarschijnlijk de award voor forum-slet
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jan 2014 16:38

Re: Datetopic

Haha, nou ik vind het een goed idee :thumbup:

Komt tenminste niemand over alsof ze wanhopig op zoek zijn naar een vriend.

edit: en gewoon geen scharrels meer leuk gaan vinden! :yes:
Laatst gewijzigd door Tabbie op 02 Jan 2014 16:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jan 2014 16:38

Re: Datetopic

Oh zo bedoel je. Ik dacht al, ga jij me nou ook al zitten te lopen te dissen hier?! :P
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 02 Jan 2014 16:39

Re: Datetopic

Tabbie, je hebt helemaal gelijk hoor. En mijn moeder ook wel, denk ik.

Ik vind het heel erg moeilijk om tegenover mezelf en anderen eerlijk te zijn over mijn gevoelens. Ik merk het ook als ik weer eens probeer om mijn gevoelens op papier te krijgen. Feiten gaan goed, ben ik een ster in, maar als ik dan moet vertellen wat ik denk, wat ik voel... Dan komt er niets meer op papier. En ook niet uit mijn mond. Want ik ben ook een ster in een ander vertellen wat ze moeten doen/voelen, maar als ik moet dan klap ik dicht.

Net als nu...

Alles in mijn schreeuwt dat dit mijn dekseltje is. Dit is de man waar ik oud mee wil worden en het ook opeens niet meer erg vind om ouder te worden. Maar wat nu als ik er bergen energie in steek en mijn intuïtie er niet verder naast had kunnen zitten? Wat dan? Ooit, tien jaar geleden, was er een man die alle alarmbellen liet rinkelen en iedereen zei me dat ik me anders moest opstellen. Al met al liep hij weg. Ja, ik had een gebroken hart, maar ik vond het erger dat ik anderen mijn intuïtie had laten overschaduwen. Nu loopt het precies zo, met als enige verschil dat ik echt denk dat dit mijn dekseltje is. Maar dan doet hij iets fout, in mijn ogen, en hoor ik dat het aan mij ligt. En dan vraag ik me af of ik nu op de mening van een ander kan bouwen of gewoon moet wegrennen. Rennen is wel het makkelijkste, maar dan laat ik ook mijn dekseltje gaan.

Helder? Nee. Maar ik krijg het ook gewoon niet beter uitgelegd. Truus die ik ben.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jan 2014 16:43

Re: Datetopic

Maar Nyx, wat heb je aan rennen? Dan is je hart ook gebroken, maar heb je het ook nooit een kans gegeven dat dat niet zo kan zijn. Eigenlijk bepaal jij zo het einde al. Ik snap je wel hoor, jezelf open stellen is enorm eng en een hart kan enorm pijn doen.. vooral als er op gestampt wordt. Echter.. je hebt niets te verliezen. En ik weet het echt en ik haat het ook op gevoelens te delen. Echter, dan blijf je veilig zitten en eenzaam en met een pijnlijk hart. Soms is de moeilijkste weg het mooiste.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jan 2014 16:45

Re: Datetopic

Bliss schreef:Wel vreemd van die vriend trouwens, jou ineens zoenen. Wat denkt ie wel? Pff, kerels! :P


JAAAAAA zo vreemd. Zag het ook totaal niet aankomen.

En neej, nog geen Robert ten Brinck bitte. Misschien met kerst haha
<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2014 16:49

Re: Datetopic

Bliss, lijkt mij ook niets mis mee, mits jullie er beiden hetzelfde over denken. Als je het ook leuk vindt bijvoorbeeld om tussendoor te appen om te vragen hoe het gaat en hij die behoefte niet voelt, wordt het wat lastiger. Persoonlijk lijkt het mij heel kil om wel je heel kwetsbaar op te stellen op seksueel gebied en verder geen band te delen. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
<<

Nyx

Bericht 02 Jan 2014 16:50

Re: Datetopic

Misschien moet ik het gewoon nog één kans geven. Dat als hij me vraagt om langs te komen of zelf voor de deur staat dat ik met hem ga zitten om eens te praten. Hoe moeilijk kan het zijn om te vertellen wat ik echt van hem vind? Dan weet hij dat en kan hij zelf bepalen wat hij ervan vindt en mee wil.

Het blijft natuurlijk ook een feit dat ik uit bed ben gestapt en bij het weggaan naar hem heb gezwaaid. Dat had anders gekund en waarom ben ik eigenlijk opgestaan? Misschien denkt hij wel hetzelfde: "Hebben we een gezellige avond, leuke nacht en dan gaat ze zo weg? Heeft ze misschien spijt?" Ik weet niet of mannen zo kunnen denken? Maar dat zat ik me zo te bedenken.
<<

Anoniem 49

Bericht 02 Jan 2014 16:55

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Majira, spannend, dat klinkt goed!! Nou zeg, heb je opeens super leuk contact met iemand, wat leuk! Is toch ook niet normaal om dan een uur te zitten Skypen, dat gebeurt niet zomaar! Maar snel afspreken voor die kus dan :D

Ja, ik vind 't ook leuk! :) Haha, sommige dingen verschillen we wel heel erg in van mening, maar ach! Haha, nee inderdaad. Wat me wel opvalt is dat er op Skype veel meer stiltes zijn dan in 't echt! Haha, dat zei ik ook al tegen hem, wanneer hij hem dan wel kwam brengen. Had hij nog geen idee over! :)

Tabbie schreef:@Majira: wacht schrijf ik dat nu goed? Anyways, klinkt als een goede skypedate. Wanneer gaat dit zich naar offline vertalen? Hou ons op de hoogte!

Je schrijft 't helemaal goed hoor! :)
Ik heb geen idee wanneer 't offline wordt, hij woont bijna een uur rijden bij me vandaan, dus even spontaan op een avond een drankje doen zit er bijna niet in.

Ik zal straks even al jullie verhalen bij lezen, zodat ik even op jullie allemaal kan gaan reageren! :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jan 2014 16:57

Re: Datetopic

Haha, inderdaad Nyx. Wie staat nu op en zwaait? Als ik dat doe dan.. was hij gewoon heel slecht in bed en heb ik een enorme kater :redface: Ik kan me niet eens herinneren dat een scharrel, fwb of wat voor soort gast dan ook mijn bed uitsloop.. en al helemaal niet zonder terug te komen en me nog een kus te geven. (oké, misschien was dat scharreltopic in 2013 wel helemaal mijn ding geweest..)

Gewoon eens zeggen. En wat heeft hij nu eigenlijk verkeerd gedaan? Geen smsje terug gestuurd nu. Misschien is die gast wel helemaal in de war van die zwaai. Misschien ook niet natuurlijk. Daar kom je echter zo nooit achter.

@Izar, tijdens de seks hoef je je niet perse kwetsbaar op te stellen hoor. Het kan ook pure lust zijn. Echter mochten er gevoelens spelen.. dan word het ingewikkeld om met iemand enkel lol en seks te hebben (he, nyx?). Het is inderdaad hoe je er beide tegenaan kijkt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jan 2014 16:59

Re: Datetopic

Ja Nyx, doehoen!!! En snel!

Izar: ik voel tussendoor die appbehoefte ook niet eigenlijk, maar de laatste twee keer dat ie hier was, hadden we wel erg leuke gesprekken en dan twijfel ik ineens toch een beetje. Maar goed, verder vind ik het eigenlijk wel ff prima zo, wel de lusten en niet de lasten, zeg maar.

Majira, gewoon snel afspreken joh, dat werkt beter dan eindeloos bellen/mailen/skypen/faxen!
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 02 Jan 2014 17:12

Re: Datetopic

Het niet antwoorden op een whatsapp vind ik nog niet eens zo erg. Ik vind het ronduit kut dat hij mij geen gelukkig nieuwjaar heeft gewenst en hij nog niet de eerste man is die mij dit jaar zoent. Dat kan nog, want zelfs mijn vader heeft me geen kussen gegeven. Ik ben nog kusloos dit jaar begonnen, door griep. :P
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jan 2014 17:15

Re: Datetopic

ik zeg… stap even je voordeur uit .. en loop een paar stappen … en klop op de deur…
<<

Nyx

Bericht 02 Jan 2014 17:18

Re: Datetopic

Tabbie schreef:ik zeg… stap even je voordeur uit .. en loop een paar stappen … en klop op de deur…


Jaja, i know. Voordeur uit, stap voor uit, stap naar links, stap naar links, kloppen, nog een keer kloppen en dan stap naar achteren, stap naar rechts en stap naar rechts. Ik durf gewoon nog niet. Even geduld, moet er nog van bijkomen dat ik mijn mening weer heb veranderd. Niet te lang hoor. ;)
<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2014 17:21

Re: Datetopic

Tabbie schreef:
@Izar, tijdens de seks hoef je je niet perse kwetsbaar op te stellen hoor. Het kan ook pure lust zijn. Echter mochten er gevoelens spelen.. dan word het ingewikkeld om met iemand enkel lol en seks te hebben (he, nyx?). Het is inderdaad hoe je er beide tegenaan kijkt.


Ik denk dat dit dan o.a. een punt is waarop mensen van elkaar verschillen. Naakt zijn in het bijzijn van een man, ervaar ik als kwetsbaar opstellen c.q. zijn. Puur voor de lust en lol zou mij naderhand een 'leeg' gevoel geven, dus voor mij is het niets.:)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jan 2014 17:32

Re: Datetopic

Nyx, ik check over 10 min. weer. Dan moet je er van bijgekomen zijn hoor!

En Izar, het is ook niet voor iedereen. Heel eerlijk heb ik ook altijd geroepen dat het helemaal niets voor mij zou zijn. Na een tijdje vrijgezel zijn werden vriendinnen echter gek van mij en vonden ze dat ik gewoon eens een goede beurt moest krijgen. Dat was de eerste keer ook echt raar trouwens en inderdaad soort van 'leeg' gevoel. Maar ik heb daar zo mijn trucjes voor en het voordeel is dat ik door die scharrels me ook totaal niet meer schaam voor mijn lichaam in dergelijke naakte situaties. Ik heb meer moeite om mijn emotie te tonen, oh en klaarkomen ervaar ik ook nog als kwetsbaar (niet quoten mensen). Net als Nyx, vind ik het moeilijk om te zeggen wanneer ik iemand echt leuk vind (ja, ik met die grote mond). Ik denk dat het trouwens ook een bepaalde drempel is.

Ok, verder, hoe zit het met jouw liefdesleven :D
<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2014 18:05

Re: Datetopic

Ik denk dat als je iemand echt leuk vindt, het altijd lastig is om dat te uiten. Als het niet wederzijds blijkt te zijn, houdt het op en dat wil je natuurlijk liever niet. Niemand wil graag het risico lopen om afgewezen te worden.

Lief dat je ernaar vraagt hoe het met mijn liefdesleven gaat, maar ik post zo weinig mogelijk over mijn eigen leven op het internet.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jan 2014 18:20

Re: Datetopic

Izar schreef:
Lief dat je ernaar vraagt hoe het met mijn liefdesleven gaat, maar ik post zo weinig mogelijk over mijn eigen leven op het internet.


Begrijpelijk, maar ook niet in code taal? Als in goed of niet goed?

(sorry, ik ben gewoon altijd heel nieuwsgierig en ik weet dat je een oude forummer bent die nu graag meer in de anonimiteit wilt blijven, dus je moet je ook niet verplicht voelen hoor.)
<<

Nyx

Bericht 02 Jan 2014 18:26

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Nyx, ik check over 10 min. weer. Dan moet je er van bijgekomen zijn hoor!

Hahaha! :)

Het komt wel. Ik moet nu eerst boodschappen doen. Zoveel inkopen moeten doen voor kerst, dat ik nooit door heb gehad dat als dat allemaal uit de koelkast was er ook echt niets meer over was voor mezelf. En ik ben hongerig. :yes:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jan 2014 18:29

Re: Datetopic

Vraag je toch of hij ook iets nodig heeft? Of komt eten? Of of .. je helpt sjouwen?
<<

Nyx

Bericht 02 Jan 2014 18:31

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Vraag je toch of hij ook iets nodig heeft? Of komt eten? Of of .. je helpt sjouwen?


Waarom had ik dat toch verwacht? Had ik al gezegd dat hij zijn deur niet opendoet? Als ik op hem moet bouwen dan heb ik als voordeel dat ik eindelijk mijn kg kwijt raak. ;)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron