Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

<<

Anoniem100

Bericht 31 Dec 2013 17:40

KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Wij hebben nu voor de tv Digitenne van KPN en internet via Online. Laatste tijd veel storing bij de zenders vanaf rtl8 en hoger, heel irritant. Met storm en slecht weer vallen die zenders vrijwel helemaal weg.

Hebben al vaker gekeken naar een andere aanbieder en ook van die combi-pakketten. Alleen hoeven we er geen telefoon bij, hebben beiden mobiel en werken allebei.

Nu is KPN Interactieve TV & Internet een van de pakketten die bij ons in de wijk zou kunnen.... Heeft iemand zo'n pakket en ervaring mee? Hoe bevallen de HD zenders? En heeft iemand ook de draadloze verbindingsset daarbij?
Laatst gewijzigd door Anoniem100 op 31 Dec 2013 17:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 31 Dec 2013 17:48

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Hebben wij en bevalt goed. En wij hebben wifi bedoel je dat ?
<<

Anoniem122

Bericht 31 Dec 2013 17:50

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Wij hebben dan het glasvezelpakket, maar bevalt hier erg goed. Hebben ook die draadloze verbindingsset er bij, werkt prima.`
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 31 Dec 2013 17:56

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Oow ja wij hebben ook via glasvezel bedenk ik mij nu.
<<

Anoniem100

Bericht 31 Dec 2013 18:01

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Wifi willen/hebben we dan sowieso. Die draadloze verbindingsset zijn losse stekkerdoosjes zodat je geen kabels om hoeft te leggen. Ideaal voor ons, aangezien de officiële aansluiting van de tv aan de andere kant van de kamer staat, dan waar we nu de tv hebben. En aangezien het een woonstichting-huis is hebben we ook niet veel zin om van alles overhoop te halen voor een paar kabels...

Glasvezel kan hier (nog) niet en vinden we ook niet echt nodig. Wellicht dat we met 1-2 jaar verhuizen, zo'n pakket met verbindingsset is dan de beste oplossing voor nu.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Jan 2014 15:47

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

IK heb het pakket van Telfort, maar dat gaat via KPN. En ik ben daar tevreden over. Als telfort, als klein zusje van KPN goed is, lijkt het mij dat KPN zelf ook goed is. Zeker omdat hun een grotere naam hoog te houden hebben. Al zegt dat niet zo heel veel.
Hoe de HD zenders zijn kan ik (nog ) niet zeggen. Maar dat ligt meer aan mijn TV dan aan de mogelijkheden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 01 Jan 2014 21:53

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Ik heb onlangs voor Telfort gekeken omdat ik daar goede verhalen over hoorde. Helaas leveren zij bij mij in de wijk alleen nog maar via glasvezel, dat vind ik te duur! Heb het nu ook, jaar gratis, maar merk weinig verschil met daarvoor.
Ik vind KPN erg duur en zou dan dus eerder voor Telfort gaan! Maar met beide zelf geen ervaring dus.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 01 Jan 2014 23:57

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Ik heb nu ook al 3 jaar Interactieve tv en internet van KPN en ben er nog steeds tevreden over.
Mijn kastje was alleen erg sloom met reageren een tijd geleden, toen hebben ze 'm helemaal gereset maar dat werkte helaas niet. Dus ik weer de klantenservice gebeld, ondertussen waren er nieuwe kastjes op de markt gebracht en de dag erna zijn ze die al meteen om komen ruilen zonder problemen. Prima service dus!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 02 Jan 2014 08:15

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Sinds 2 weken nu Kpn interactieve tv (glasvezel) en het is echt ontzettend snel.
Hiervoor waren we bij Ziggo maar er zat een fout bij het kastje in de straat bij ons waardoor ons internet steeds wegviel. Dit lag aan de kabel, dus we waren er zat van. Tot nu toe bevalt Kpn super goed. Service is ook prima.
2016
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 02 Jan 2014 11:16

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Wij zijn nu met kpn voor het eerst tevreden. Hebben o.a. al ziggo, upc, telfort en vodafone gehad maar bij geen van allen tevreden geweest.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 02 Jan 2014 11:49

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Wij hadden eerst KPN, tevreden over kwaliteit en vooral ook de klantenservice. Helaas een paar keer nodig gehad, maar van KPN altijd alleen maar super goede service gehad. Vanwege kostenbesparing overgestapt naar Telfort, dochterbedrijf van KPN, zelfde pakket, alleen dan paar tientjes goedkoper. Super tevreden over :)
<<

Anoniem 43

Bericht 02 Jan 2014 12:23

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Jan 2014 13:55

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Ik had het in m'n vorige huis. Was er erg tevreden mee.
<<

Anoniem100

Bericht 02 Jan 2014 15:01

Re: KPN Interactieve TV & Internet; iemand ervaring mee?

Dat klinkt goed tot nu toe! We zijn er zo goed als uit, het gaat waarschijnlijk het instappakket worden van Interactieve TV & Internet en dan daarbij de draadloze verbindingsset.

Qua mobiel zitten we beiden al supergoedkoop, sim only voor € 15,- per maand. Dat zijn de kosten dus niet, maar kan het nog wel even vergelijken.

Thnx voor jullie ervaringen! :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers