Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeders voor moeders

<<

Anoniem25

Bericht 08 Sep 2013 11:55

Moeders voor moeders

Heb jij mee gedaan? Waarom wel/niet?

Ik heb bij Luuk mee gedaan en heb me nu ook weer opgegeven. Stiekem zie ik er een beetje tegenop om weer in die kannen te gaan plassen, maar aan de andere kant zijn het max. 10 weken en is dat vast zo weer voorbij...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 08 Sep 2013 11:59

Re: Moeders voor moeders

Ik heb wel meegedaan, ik las op het forum dat mensen hun medicijn niet konden krijgen en zo een ronde niet konden proberen om zwanger te worden door een tekort aan de hcg uit de urine. Ik vond het niet echt fijn om te doen, zo'n gehannes elke keer. Toch zou ik het de volgende keer zo weer doen! O en de wikkeldoek die ik als bedankje kreeg heb ik echt heel veel gebruikt, daar was ik ook heel blij mee!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem103

Bericht 08 Sep 2013 12:06

Re: Moeders voor moeders

De eerste keer wel maar ik vond het echt heel vervelend. Daarom heb ik ook de tweede keer niet meegedaan.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Sep 2013 12:07

Re: Moeders voor moeders

Ik heb mee gedaan.
Zelf heb ik er ook gebruik van gemaakt, dus ik geen moment getwijfeld om mee te doen.
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 08 Sep 2013 12:08

Re: Moeders voor moeders

Nee ik heb niet meegedaan en zou een eventueel volgende zwangerschap ook niet mee doen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Sep 2013 12:20

Re: Moeders voor moeders

Ik heb niet mee gedaan. De volgende zwangerschap zou ik het wel overwegen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem20

Bericht 08 Sep 2013 12:26

Re: Moeders voor moeders

1ste zws wel opgegeven, werd mk, toen durfde ik niet meer bij 2de zws.
3de niet opgegeven, 4de wel.

heb dus 1x meegedaan. volgende zws doe ik ook weer mee.
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 12:32

Re: Moeders voor moeders

Ik heb niet meegedaan. Een volgende keer ga ik het wel proberen denk ik.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 08 Sep 2013 12:41

Re: Moeders voor moeders

Ja. Het is een kleine moeite.
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 08 Sep 2013 12:44

Re: Moeders voor moeders

Vorige keer wel meegedaan, maar het was bijna niet te doen vanwege de misselijkheid. Deze keer eerst afgewacht hoe ik me zou voelen, weer zo ziek, dus nu niet meegedaan.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 08 Sep 2013 12:49

Re: Moeders voor moeders

Roze schreef:Vorige keer wel meegedaan, maar het was bijna niet te doen vanwege de misselijkheid. Deze keer eerst afgewacht hoe ik me zou voelen, weer zo ziek, dus nu niet meegedaan.
+1
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 08 Sep 2013 12:52

Re: Moeders voor moeders

Ik heb alleen de eerste zwangerschap mee gedaan maar ik werd ook zo misselijk van het goedje in die kannen. Bij een volgende zwangerschap zou ik het wel weer gaan doen.
<<

Anoniem133

Bericht 08 Sep 2013 13:07

Re: Moeders voor moeders

Bij de eerste was dat nog niet hier in de buurt, bij de tweede wel, maar toen ben ik zo ziek geweest dat niet de energie had om ook nog eens een keer per week die kannen weg te gaan brengen. Ophalen doen ze hier namelijk niet.
<<

Anoniem73

Bericht 08 Sep 2013 13:10

Re: Moeders voor moeders

ik heb meegedaan maar ben vroegtijdig gestopt. Ik ben 40 weken ziek geweest waarvan de eerste 30 extreem ziek. Werd zo misselijk van de geur dat ik ermee ben gestopt.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 08 Sep 2013 13:18

Re: Moeders voor moeders

Eerste keer heb ik meegedaan en ook de 10 weken volgemaakt. De tweede keer ben ik al best snel gestopt omdat ik gewoon echt niet tegen de geur van die kannen kan. Verder viel de misselijkheid wel mee, maar elke keer als ik die dingen opendeed moest ik zo verschrikkelijk kokhalzen. En dat terwijl ik mijn neus en mond al ver voor de fles open ging dicht deed en pas ver buiten de badkamer weer adem haalde. Tijdens de eerste zwangerschap had ik dat ook wel, maar toen had ik geen peuter rondlopen die er weinig begrip voor heeft als je na elk toiletbezoek 5 minuten bij moet komen :wink:

Ik denk niet dat ik een volgende keer nog mee doe, maar wellicht probeer ik het dan wel. Al word ik nu alleen al misselijk als ik aan die geur denk :thumbdown:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 08 Sep 2013 14:08

Re: Moeders voor moeders

Ik heb ook meegedaan. Ik ben gestart met 5 weken en heb het vol gemaakt tot 16 weken. Eerlijk is eerlijk, het is niet geweldig en vond het op een gegeven moment ook irritant worden. Maar ben wel blij dat ik andere mensen ermee heb kunnen helpen. Bij een volgende zwangerschap zou ik weer meedoen, ongeacht dat ik nu al weet wat voor een gedoe ik het weer vind tegen die tijd.
<<

Anoniem186

Bericht 08 Sep 2013 14:10

Re: Moeders voor moeders

Eerste keer wel, de tweede keer niet.

Ik vond het zoveel gedoe. Iedere keer gedoe met afhalen enzo. Daar had ik de laatste keer geen zin in. 1 keer een bijdrage vond ik eigenlijk ook wel voldoende.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Sep 2013 14:43

Re: Moeders voor moeders

Ik heb meegedaan en zou het een volgende zwangerschap weer doen. Al vond ik het wegbrengen van de kannen wel zwaar en ophalen aan huis was hier niet mogelijk.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 08 Sep 2013 14:59

Re: Moeders voor moeders

Ik heb vanaf week 6 tot week 16 meegedaan , moet wel zeggen dat ik op het laatst minder mee deed omdat ik het vaak vergat. Ik had namelijk alles ervoor boven in de badkamer staan.
Zou het de volgende keer zo weer doen, moet wel zeggen dat ze het bij ons gewoon ophaalden en denk als ik het weg moest brengen dat ik er wel over na zou denken.
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 08 Sep 2013 15:52

Re: Moeders voor moeders

Ik heb met beide zwangerschappen meegedaan en zou een volgende keer ook weer meedoen!
<<

Anoniem123

Bericht 08 Sep 2013 16:05

Re: Moeders voor moeders

Ik heb wel meegedaan met de zwangerschap van de MA. Maar toen ging het mis, netjes doorgegeven en nooit wat gehoord meer. Kreeg toen wel nog een tas, kwam extra hard aan na zoveel weken.
Met S toen dus niet meegedaan.
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 08 Sep 2013 16:09

Re: Moeders voor moeders

Bij de eerste niet, bij de tweede wel. Ik vond het wel een beetje gedoe. Mijn zoon vond die flessen reuze interessant en ik kon zr bij de vk omruilen, maar dat hek was regelmatig dicht en dan zat ik met al die flessen.
Maar het idee dat je er mensen mee kunt helpen vind ik wel erg goed!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 08 Sep 2013 16:18

Re: Moeders voor moeders

Ik ben met 4 weken en 2 dagen begonnen, maar na 5 weken ben ik gestopt. Ik spuugde de hele dag en was heel ziek. Ik had ook bijna geen urine doordat ik aan het uitdrogen was. Ik moest continue overgeven van de geur. Daarnaast voelde ik me zo ellendig dat ik geen zin had om me ook nog druk te maken om die kannen.

Ik vond het ook vervelend dat ik de kannen zelf naar een depot moest brengen omdat hier in het dorp niets wordt opgehaald.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 08 Sep 2013 16:33

Re: Moeders voor moeders

Ik doe wel mee vanaf de 5e week. Ik vind het een fijn idee dat je er andere mensen mee kan helpen.
Ik wordt wel erg misselijk van de geur, dus echt neus dicht en adem inhouden.
Wel vind ik het vervelend dat het hier niet wordt opgehaald, maar dat ik er een stukje voor moet rijden.
Ondanks het goede doel, ben ik nu
wel al aan het Aftellen. En ik moet nog tot 16 Oktober..
Ik weet niet of ik een volgende keer weer mee zal doen.
Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 08 Sep 2013 16:43

Re: Moeders voor moeders

.
Laatst gewijzigd door Marie op 01 Jan 2019 18:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers