Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 05 Sep 2013 19:03

Re: Datetopic

Tabbie schreef:We hebben welgeteld 3 dates gehad :D Jaja, mijn persoonlijke record.

Waar in Brabant zoek je ergens Jeanette, misschien weet ik er nog wel een paar. ;)


Omgeving Den Bosch haha.

Doen hoor Koko, want jij bent hartstikke leuk! :D

Ik wil weer verliefd zijn als een 16-jarige puber haha.
<<

Anoniem4

Bericht 05 Sep 2013 19:30

Re: Datetopic

Jeanette schreef:Ik wil weer verliefd zijn als een 16-jarige puber haha.

Ik ook! Ik wil vlinders in mijn buik, het geluid van mijn telefoon als er weer een lief/leuk/spannend appje van hem binnenkomt.
<<

Anoniem59

Bericht 05 Sep 2013 19:36

Re: Datetopic

Wat een leuke lieve reacties!

Ja het contact is echt heel leuk! We zijn allebei erg druk en dat herkennen we ook bij elkaar, ik ivm de jongens natuurlijk, en hij ivm zijn werk... Maar dat is ok, we bellen elke dag en dat is gewoon heel leuk en lief! Hij vindt het superleuk als ik vol passie over mijn nieuwe werk vertel en hij heeft ook altijd zoveel te vertellen en hij wordt echt blij van zijn werk en dat vind ik dan weer leuk ;) oh, en hij wil graag dat we samen gaan koken bij hem thuis.. En bood heel lief zijn excuses aan dat hij zo weinig contact zoekt (ehm weinig...?! 20 appjes per dag!) omdat hij zo druk is maar dat hij veel aan me denkt. Lief!

Tabbi... Waarom blijf je telkens steken op 3 dates dan? What's wrong?

Kowalski: moet je het niet gewoon tegen hem zeggen dan, dat je hem zo leuk vindt? Of denk ik nu te simpel?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 06 Sep 2013 08:23

Re: Datetopic

Ja ik wil ook weer die vlinders in mijn buik en opspringen als ik een telefoongeluidje hoor.

@RYW: Ik blijf niet telkens steken op 3 dates.. die 3de date komt eigenlijk bijna nooit voor :) Verder wil ik gewoon onbezorgd het leuk hebben en niet gelijk vragen moeten beantwoorden hoe ik het dan zie over zoveel jaar en of we wel op lange termijn kunnen werken. Laten we eerst gewoon lol hebben denk ik dan.

@Kowalski: Ben benieuwd of je het durft te uiten tijdens de kermis :D

@Jeanette: Hmm misschien weet ik wel iets. Waar viel jij ook alweer op?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 06 Sep 2013 11:00

Re: Datetopic

Die kriebels heb ik nu dus en ik snap er niks van! Ik ken 'm niet eens!

@RYW: zijn vrienden hebben tegen me gezegd dat ze denken dat hij me wel leuk vindt, maar dat ik een beetje rustig aan moet doen omdat hij nog niet zolang een relatie achter de rug heeft. Ze adviseerden me hem een beetje de tijd te geven, omdat ik hem anders misschien juist af zou schrikken. Dus ik probeer nu een beetje die balans te vinden, laten merken dat ik hem interessant vind, maar niet te stalkerig gaan doen.
En ach, als wij voor elkaar gemaakt zijn dan komt dat toch wel goed :thumbup:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Sep 2013 16:01

Re: Datetopic

Ko, ik vroeg het laatst ook al ergens, maar hoe zit het met die jongen die naar het buitenland ging, waar je eerst ook nog ff mee gedatet hebt? Heb je daar geen contact meer mee? Je vond hem toch ook erg leuk?
❤ 7 juni 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 06 Sep 2013 21:26

Re: Datetopic

Ja ik vond hem wel even leuk, maar achteraf was het denk ik meer omdat ik ook eens een vriendje wilde hebben. Maar ik heb helemaal geen kriebels gehad ofzo, het kwam nog niet in de buurt bij wat ik nu voel (en deze ken ik dus amper, kan je nagaan!). En toen hij naar het buitenland ging, waar hij nu nog zit, had ik helemaal geen zin om er moeite voor te doen, dus dat zegt wel genoeg! En ik kan me nu ook echt niet meer voorstellen dat dat mijn vriend zou zijn, al hebben we nog wel enig contact via de app, maar gewoon omdat ik benieuwd ben hoe het daar gaat.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 06 Sep 2013 21:39

Re: Datetopic

Mijn moeder wil me opgeven voor http://www.televizier.nl/nieuws/amuseme ... 2652.lynkx
Ik zat zelf meer aan het programma The Undateables te denken :nopompom:
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 07 Sep 2013 09:20

Re: Datetopic

Lenthe schreef:Mijn moeder wil me opgeven voor http://www.televizier.nl/nieuws/amuseme ... 2652.lynkx
Ik zat zelf meer aan het programma The Undateables te denken :nopompom:


Whahahaha :D

Van de week zei ik toevallig voor de gein tegen mijn vader; 'Als er nou een leuke boer mee doet met BZV, dan geef ik me op. Ga ik toch nog op vakantie dit jaar haha.' Vader in een scheur. :laughcry: Niet dat ik het zou doen overigens haha.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 07 Sep 2013 09:24

Re: Datetopic

Ik wil niet met m'n hoofd op tv, maar het eerste programma zou wel wat voor me zijn ;) Bzv is niks voor mij, boeren kan ik hier in de buurt genoeg vinden... Die probeer ik juist te mijden! haha
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 07 Sep 2013 10:17

Re: Datetopic

Voor mij ook niet hoor! :wink: Maar de vakantie klinkt wel leuk haha. Ben dit jaar namelijk voor het eerst niet weg geweest, omdat ik net mijn huisje heb en blut ben. :nopompom:
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 07 Sep 2013 13:04

Re: Datetopic

Weer wat succesverhalen in het topic :D

Hier gebeurt er vrij weinig op date gebied.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Sep 2013 17:32

Re: Datetopic

Ik heb een paar dates gehad de laatste tijd. Maar het is het allemaal net niet.

Had vorige week nog wel een leuke date. Erg gelachen, maar we kwamen wel tot de conclusie dat we vrijwel niks gemeen hebben. Wellicht komt het nog tot een tweede date, maar misschien ook niet.

RYW; je klinkt verliefd! Leuk!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Sep 2013 10:25

Re: Datetopic

Carra schreef:Ik heb een paar dates gehad de laatste tijd. Maar het is het allemaal net niet.

Had vorige week nog wel een leuke date. Erg gelachen, maar we kwamen wel tot de conclusie dat we vrijwel niks gemeen hebben. Wellicht komt het nog tot een tweede date, maar misschien ook niet.

RYW; je klinkt verliefd! Leuk!


Ik lees stiekem mee met dit topic omdat ik het gewoon leuk vind om jullie verhalen te lezen. Maar op jouw stukje wil ik toch even reageren. Als je aan mij vraagt wat ik met mijn vriend gemeen heb kan ik ook niks bedenken hoor. En toch zijn we al 6 en half jaar bij elkaar en hebben we het gewoon leuk, goed en gezellig samen. Maar we delen geen gezamelijk hobby's, onze interesse's liggen soms ontzettend ver uitelkaar. Het kan zijn dat je het zelf heel belangrijk vind dat weet ik natuurlijk niet, maar ik zou het daarom niet meteen afkappen.
:heart: :heart: 2011
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Sep 2013 12:25

Re: Datetopic

Groupon heeft nu een kortingsactie van Pepper: http://www.groupon.nl/deals/leeuwarden/ ... l-26258827
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 08 Sep 2013 15:19

Re: Datetopic

Gisteren eindelijk weer eens gezoend. ...
Ik vraag me alleen af wat ik allemaal heb gezegd tegen hem... Ik had behoorlijk wat wijn op :drunken: Toen iemand aan hem vroeg "is dat je nieuwe vriendin?" heb ik heel blij "ja!" geroepen (als grap, maar weet niet of dat ook zo is over gekomen), ik ben heel boos op hem geworden toen hij een geintje maakte (ik snapte hem niet haha)... Ik geloof niet dat ik me van mijn beste kant heb laten zien! :laughcry:
Laatst gewijzigd door Lenthe op 10 Sep 2013 20:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 08 Sep 2013 16:28

Re: Datetopic

Haha Lenthe, geniaal! En heerlijk toch om weer eens te zoenen.

Heb ik vrijdag ook nog onbeschaamd gedaan midden in de kroeg. En ik werd gisteren zo waar mee uit gevraagd. Ik krijg straks nog een date-leven joh.

Koko! Hoe is het gegaan? Heb je het hem verteld?
<<

Anoniem59

Bericht 08 Sep 2013 16:29

Re: Datetopic

Smooth, Lenthe, very smooth ;) hoeveel jonger was hij dan?

Tabbie, ik snap 'm. Alsof je zo'n sollicitatiegesprek zit te voeren, niet echt relaxed inderdaad...

Kowalski: ook duidelijk. Lijkt me wel ingewikkeld, voelt dat niet alsof je op je tenen moet lopen? En heb je hem nou nog wat laten merken dan?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 08 Sep 2013 17:19

Re: Datetopic

..
Laatst gewijzigd door Lenthe op 10 Sep 2013 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 08 Sep 2013 21:35

Re: Datetopic

6 jaar! Lenthe, je hebt een toyboy! :D
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 09 Sep 2013 20:05

Re: Datetopic

Haha ja :angel: We passen zó niet bij elkaar, maar hij is zó lekker :razz:
We hebben nu een paar berichten naar elkaar gestuurd, dus hij is niet helemaaaal afgeknapt op mijn "is dat je nieuwe vriendin?" "Jaaahaaa! :drunken: :drunken: "
<<

Anoniem4

Bericht 09 Sep 2013 20:52

Re: Datetopic

Nou, mijn plan om buurman te negeren is ook weer jammerlijk mislukt :laughcry:
Kwam hem tegen en was van plan niks te zeggen, maar toen hij zei: "Nou buurvrouw, zeggen we geen gedag meer tegenwoordig?" kon ik het niet over mijn hart verkrijgen dat niet te doen. Toen heb ik hem ook maar meteen gefeliciteerd met zijn verjaardag. Als je je toch al niet aan je voornemen kunt houden, kun je het ook maar beter goed doen.

Hij blijft gewoon zo pijnlijk aantrekkelijk!
<<

Nyx

Bericht 09 Sep 2013 21:11

Re: Datetopic

Ik mag hier helemaal niet posten, maar vroeg me eigenlijk af of de buurman van Lacey nog bij zijn vriendin is...
<<

Anoniem285

Bericht 09 Sep 2013 22:03

Re: Datetopic

Lacey, ik ben ondertussen echt super benieuwd naar een foto van die buurman van jou. Hij klinkt als een arrogante zak, maar hij is nog altijd aantrekkelijk - dat moet toch wel een echte seksgod zijn... :)

Nyx, waarom mag je niet hier posten? Ik ben ook niet bezig met daten, maar ik schrijf hier ook af en toe.

Voor wie er benieuwd naar is; ja, we hebben nog altijd contact, maar een stuk minder vaak. Is ook goed zo. Ik ben echt happy met de situatie zoals het is, en I'll just go with the flow. Als ik hem weer tegen kom, prima! Mocht dat niet zo zijn, dan komt er vast wel weer iemand anders op mijn pad. Ik ga me er niet meer druk om maken, zonde van mijn tijd! Een relatie klinkt me als zoveel gedoe in de oren, wil ik daarvoor kiezen, dan moet ik echt 0,0% twijfels hebben, anders vind ik het gewoon de moeite niet waard. Ik ben juist blij dat ik helemaal geen last meer heb van mijn nasty break-up, dat heeft lang genoeg geduurd, en dan ga ik me niet zomaar weer aan iemand anders binden. Ik kijk eerst liever rustig rond :)
<<

Nyx

Bericht 09 Sep 2013 22:10

Re: Datetopic

Nieuwe naam polly dot? Ik kan er even geen oude forumnaam aan koppelen, dus vertel? :angel:

Ik post hier liever niet, omdat ik ook niet date. Maar soms kan ik mezelf niet bedwingen en moet ik iemand even vragen naar het hoe en wat.

Niet daten, maar saai thuis zitten is geen daten toch? Want anders wil ik best een lidmaatschap overwegen. :P
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers