Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede tijden slechte tijden topic

<<

Kannibaal

Bericht 23 Dec 2013 17:38

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nou inderdaad. Iedere keer denk ik van 'mens ga het nou gewoon zeggen en maak je niet druk'. Waarom doet Maxime er überhaupt zo geheimzinnig over? Is dat nog iets van heel vroeger?
<<

Anoniem331

Bericht 23 Dec 2013 17:41

Re: Goede tijden slechte tijden topic

expressob schreef:
Tangerine schreef:Maxime heeft tegenwind gehad in deze aflevering gehad geloof ik... :afro:


:khaha: d'r kapsel viel inderdaad wel op! vond het niet mooi, ben wel benieuwd wanneer het uitkomt dat Vincent haar zoon is!



Is het inderdaad echt haar zoon? Ik verwacht het namelijk ook wel, maar je weet maar nooit he.

Ik volg GTST trouwens niet. Maar bij gebrek aan beter kijk ik soms 1 of 2 keer in de week. Net als The Bold... Je kunt tijden niet kijken, en toch niks missen van de lijn der verhalen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2013 17:47

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ja is echt haar zoon hoor, da's allang bekend :P (meerdere malen over gesproken in de serie)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 23 Dec 2013 17:49

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Dan mis ik toch iets :)
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 23 Dec 2013 20:15

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik irriteer mij echt aan Nouran haar scheve wenkbrauwen. Is dat altijd zo geweest?
Kijk sinds het voorjaar maar toen was het mij niet opgevallen...
<<

Nyx

Bericht 23 Dec 2013 20:57

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind ze wel borstelig, maar verder is het me niet echt opgevallen.

Ik irriteer me mateloos aan de nieuwe Bianca. Maar dat komt niet door de nieuwe Bianca, maar ik die het verschrikkelijk vind als een persoon niet wacht op de woorden van een ander en er maar doorheen blijft tetteren en dan ook nog slaat. Zo'n pesthekel aan. Je vraagt een ander iets, heb het dan ook in je om even te wachten op antwoord i.p.v. tetteren.
<<

Anoniem75

Bericht 24 Dec 2013 13:00

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind haar irritant praten. Op dezelfde toon ook steeds.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 24 Dec 2013 13:04

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Vind het altijd wel wennen als er een vervanger de rol overneemt maar deze Bianca kan ik nog steeds niet aan wennen, vind haar ook irritant.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Kannibaal

Bericht 24 Dec 2013 15:13

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Mwah ik kan deze Bianca wel hebben. Ik vond Femke wel ronduit verschrikkelijk.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 24 Dec 2013 19:22

Re: Goede tijden slechte tijden topic

ik ga er eigenlijk vanuit dat Nina en Vincent eerst wat krijgen voordat het uitkomt dat hij de zoon van Maxime is. Dan hebben we namelijk weer een nieuw probleem waar we weer een paar weken mee kunnen vullen:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 26 Dec 2013 12:08

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Eens met Kannibaal!

Plien, dat denk ik ook!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem173

Bericht 26 Dec 2013 12:50

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik ben echt benieuwd hoe ze Rik zijn lijn gaan laten verlopen. Kan me niet voorstellen dat hij eruit gaat :-s
<<

Kannibaal

Bericht 27 Dec 2013 01:24

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik denk dat op een gegeven moment wel bekend wordt wat Aysen heeft geflikt met Danny en dan zegt de rechter dat het verzachtende omstandigheden zijn en dan is Rik voordat je het weet weer vrij (ofzoiets).
<<

Nyx

Bericht 27 Dec 2013 01:29

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Kannibaal schreef:Ik denk dat op een gegeven moment wel bekend wordt wat Aysen heeft geflikt met Danny en dan zegt de rechter dat het verzachtende omstandigheden zijn en dan is Rik voordat je het weet weer vrij (ofzoiets).


Ja. En dan praten we nergens meer over. ;)
<<

Kannibaal

Bericht 27 Dec 2013 11:13

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nyx schreef: Ja. En dan praten we nergens meer over. ;)


Precies! :thumbup:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 27 Dec 2013 13:08

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vond dat de piano muziek gister zo hard stond. Vooral tijdens het stukje dat Janine en Bianca aan tafel zaten. Het was geen achtergrond muziekje meer haha.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 31 Dec 2013 20:25

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik hoop dat Janine naar Ludo gaat, alleen al om Maxime te zieken haha
<<

Anoniem73

Bericht 31 Dec 2013 21:49

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Welke naam stond er nou eigenlijk doorgekrast bij lucas?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 31 Dec 2013 21:52

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Magenta schreef:Welke naam stond er nou eigenlijk doorgekrast bij lucas?

Stefano
<<

Nyx

Bericht 01 Jan 2014 02:52

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik zet het even in een spoiler, omdat ik niets wil bederven.

Spoiler: weergeven
Volgens mij is het zo dat Stefano niet weet dat zijn zoon op jongens valt. Hij is jaren geleden in de serie geschreven en kwam toen uit Amerika om even in Nederland te sletten met mannen, omdat het zijn vader het zo niet zag en hij wel uit kon komen voor zijn ware geaardheid? Staat me vaag bij in ieder geval. Denk dat Lucas hem heeft doorgekrast en iemand hem wel uitgenodigd. En daar is Stefano weer. :D
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 01 Jan 2014 17:12

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nyx schreef:Ik zet het even in een spoiler, omdat ik niets wil bederven.

Spoiler: weergeven
Volgens mij is het zo dat Stefano niet weet dat zijn zoon op jongens valt. Hij is jaren geleden in de serie geschreven en kwam toen uit Amerika om even in Nederland te sletten met mannen, omdat het zijn vader het zo niet zag en hij wel uit kon komen voor zijn ware geaardheid? Staat me vaag bij in ieder geval. Denk dat Lucas hem heeft doorgekrast en iemand hem wel uitgenodigd. En daar is Stefano weer. :D


Dat kan ik mij niet zo herinneren.
Spoiler: weergeven
Ik dacht dat hij in NYC juist daar heel open over was, maar het hier lastiger vond en z'n moeder moest vertellen.Ik dacht dat hij Stefano's naam had doorgekrast omdat hij had laten weten niet te kunnen komen? Want als je hem toch al niet uitnodigt, waarom dan op de lijst zetten?
En dan komt Stefano toch als verrassing.
En in ondertussen advocaat geworden of zo en haalt Rick uit de gevangenis :D
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 01 Jan 2014 17:35

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Zoals Jorja het beschrijft zo herinner ik mij dat ook. Ik denk ook dat Stefano iets gaat doen in de verhaallijn van Rick want ik kan me niet voorstellen dat Rick vertrekt uit de serie.
<<

Nyx

Bericht 01 Jan 2014 20:31

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Dat was het inderdaad! :redface:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Jan 2014 13:27

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Zo.... zo aan de sneak preview te zien die in de reclame voorbij komt (en op de gtst facebook staat) wordt het best weer spannend..
<<

Anoniem253

Bericht 04 Jan 2014 20:54

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik ben benieuwd! Zou Maxime Vincent de waarheid gaan vertellen??
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers