Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

<<

Anoniem8

Bericht 18 Dec 2013 09:47

Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

Ik vind dit zo'n lief jurkje en denk erover om hem voor kerstmis te kopen. Maar de H&M jurkjes die op de site omschreven worden als 'knielang' vallen bij mij doorgaans 'net wel of net niet over de billen'. Ik vind het niet erg als hij aan de korte kant is, maar wel als mijn billen er onderuit komen :thumbdown: . Heeft iemand dit jurkje toevallig (gepast) en kun je vertellen hoe hij in het echt valt (ook qua maat)?


Afbeelding
<<

Anoniem34

Bericht 18 Dec 2013 11:08

Re: Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

Ja, ik heb deze toevallig in de kast hangen voor kerst. Hij valt bij mij ongeveer een cm of 10 boven mijn knie. Sluit ook echt mooi aan, erg mooi jurkje. Ik draag altijd een maat S, dit jurkje valt mooi op maat.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 18 Dec 2013 13:00

Re: Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

Ik heb hem ook (in het zwart) en hij is in het echt juist nog leuker! Ik was erg verbaasd in elk geval.
Ik heb een maar M (wegens zwangerschapsbuik en borsten) en hij zit perfect, en inderdaad hij is echt knielang. Ben zelf 175 en zelfs met zwangere buik komt hij 10 cm boven mijn knieen.
<<

Anoniem8

Bericht 19 Dec 2013 18:56

Re: Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

Dankzij jullie reacties heb ik hem net toch maar even gepast en het is een super leuk jurkje inderdaad! In het echt nog leuker dan op het plaatje. Ik heb hem wel in het zwart, rood was op. Maar zelfs in maat s en bij een lengte van 1.81m valt dit jurkje niet te kort. Ik ben helemaal blij :cheering:

Bedankt voor jullie reacties!
<<

Anoniem 43

Bericht 20 Dec 2013 12:09

Re: Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

Dit jurkje vind ik ook zo leuk, heb hem ook besteld!
Hopelijk komt hij snel binnen! :)
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 31 Dec 2013 00:05

Re: Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

Jurkje net besteld, nog 7 euro in de sale:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 31 Dec 2013 00:40

Re: Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

Ha die heb ik ook besteld, leuk shoppen zo :)
<<

Anoniem 43

Bericht 31 Dec 2013 14:10

Re: Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

:silent:
Is ie nu nog maar 7 euro? Ik heb hem ook besteld in de sale, maar voor meer volgens mij!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Jan 2014 17:46

Re: Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

Ja, hij staat voor 7 euro in de sale!
<<

Anoniem 43

Bericht 01 Jan 2014 21:02

Re: Heeft iemand dit H&M jurkje (gepast)?

.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers