Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem285

Bericht 01 Jan 2014 15:55

Re: Datetopic

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Ik ben hartstikke gaar, gisteravond feestje (was mwah – het was niet zo speciaal voor iemand zoals ik; niet dronken en niet op zoek naar iemand om het bed mee in te duiken), ik vond het wel leuk maar ik was liever ergens anders geweest.

Majira, spannend, dat klinkt goed!! Nou zeg, heb je opeens super leuk contact met iemand, wat leuk! Is toch ook niet normaal om dan een uur te zitten Skypen, dat gebeurt niet zomaar! Maar snel afspreken voor die kus dan :D

Stuiterbal, ja als ik eenmaal aan het typen ben vind ik het lastig om het kort te houden... Als ik je verhaal lees denk ik niet dat het aan jou ligt en dat je er niet klaar voor bent, hij klinkt gewoon erg opdringerig en daar zou ik ook niet van gediend zijn. Veel plezier op de dating sites :P