Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem285

Bericht 01 Jan 2014 15:55

Re: Datetopic

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Ik ben hartstikke gaar, gisteravond feestje (was mwah – het was niet zo speciaal voor iemand zoals ik; niet dronken en niet op zoek naar iemand om het bed mee in te duiken), ik vond het wel leuk maar ik was liever ergens anders geweest.

Majira, spannend, dat klinkt goed!! Nou zeg, heb je opeens super leuk contact met iemand, wat leuk! Is toch ook niet normaal om dan een uur te zitten Skypen, dat gebeurt niet zomaar! Maar snel afspreken voor die kus dan :D

Stuiterbal, ja als ik eenmaal aan het typen ben vind ik het lastig om het kort te houden... Als ik je verhaal lees denk ik niet dat het aan jou ligt en dat je er niet klaar voor bent, hij klinkt gewoon erg opdringerig en daar zou ik ook niet van gediend zijn. Veel plezier op de dating sites :P

Carra, wat lief, dankjewel :D Ik vind het zelf ook wow! Wat jammer dat het er bij jou niet in zit. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het nog gaat komen, als het er nog niet is. Je klinkt gewoon niet bijster enthousiast, dus dan kun je het beter nu afkappen dan dat je er nog langer mee doorgaat... Jammer, ook sneu voor hem! Wanneer ga je het erover hebben?

Bliss, ik zou niets meer sturen aan je scharrel, graag of niet hoor. Zou ik echt niet achteraan gaan appen! Moet wel lachen om je opmerking ‘Ik ben alleen altijd ZO nieuwsgierig gewoon, dat gaat zelfs ten koste van mn eigen eer’ :D Maar ik vind het wel aardig dat hij wel gewoon ‘Gelukkig nieuwjaar’ stuurt, misschien had hij het dus gewoon druk en hoor je vanzelf weer van hem. Jullie hadden immers geen afspraak over de frequentie, of wel? :P
Poubelle, goeie tip!!

RYW, dankjewel, lief! :D Het positieve afscheid vind ik ook positief, we maken er niet te veel drama over, maar het wordt NU al moeilijker en we zijn pas een paar dagen uit elkaar... Komt tijd, komt raad!
Ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie als een verliefd stelletje door Amsterdam dwalen, hoe romantisch :D Hoe was O&N voor jullie samen? Is het al officieel?

Bolletje, leuk dat het concert zo leuk was, en dat je hebt kunnen praten met iemand die wel interesse toont! Misschien komen je kriebels wel weer terug (bij mij nog nooit gebeurd maar schijnt te kunnen, toch?)

Jules, dankjewel :D Wat jammer dat er bij jou weinig gebeurt, een projectje hier en daar is toch altijd wel leuk. Maar het is een nieuw jaar, met een nieuwe ronde en nieuwe kansen, en ik kijk uit naar je date verhalen die ongetwijfeld gaan komen (wel hier schrijven dan he!)

SuperGrover, heel veel plezier in Zweden en ik kijk uit naar je update!!

Esperanza, ja lijkt helemaal zoals het zou moeten zijn! Fijn gevoel. Maar ik zie het allemaal vanzelf wel, ik had een keer eerder in mijn leven het gevoel dat ik een toekomst had met iemand en dat eindigde nogal lullig. Je weet het dus maar nooit. Maar angst heb ik totaal niet! Heel gek, alle twijfels en alle gedoe en drama van de afgelopen jaren is gewoon compleet vergeten, lijkt wel.
Die date van jou van vorig jaar (ha!) vond ik ook echt raar inderdaad, na die ‘Sorry’ nooit meer iets laten horen, nou en bedankt. Goed dat je er meteen klaar mee was! Hopelijk dit jaar een hele leuke man voor jou!!

Nyx, heb je nu al actie ondernomen???????

Char, leuk dat je een date op het programma hebt staan! Hij lijkt jou ook wel leuk dus?

Nijntje, ben heel benieuwd hoe O&N bij jou was? Is er nog gezoend? Leuk dat je weer verder gaat daten :D

Sokpop, klinkt awkward inderdaad... Ik zou afwachten of je van hem iets hoort. Ik ben er heilig van overtuigd dat als een man geinteresseerd is, hij je dat wel laten weten. Tenzij het een extreem verlegen type is, maar daar klinkt het niet naar. Maar goed, tegenwoordig, met emancipatie en zo, kun je natuurlijk ook gewoon een berichtje sturen. “Gelukkig nieuwjaar! Vond het gezellig laatst. Wanneer doen we een herhaling?” (of zoiets, ik schud dit even uit de mouw he :P)

Dankjewel Toet! :D Fijn dat je van je vrijgezelle leven aan het genieten bent, klinkt goed! Vervelend dat je over je ex-date droomt, ik blijf het vreemd vinden dat dat niets is geworden, logisch dat het jou bezighoudt. Ik heb nog jaren gedroomd over mijn ex, nachtmerries waren het meer :P Lijkt me normaal als iets niet ‘afgesloten’ is.
En een vol jaar als vrijgezel , niets mis mee toch? :D

Ik heb gisteren voor het eerst met hem geskyped, en vandaag gaan we weer op Skype. Gisteren de hele dag door berichtjes gestuurd, weer lachen! :D Maar we missen elkaar wel, buhhhhhhh. We moeten ook lachen om de reacties van onze vrienden, die blij zijn voor ons en ook verbaasd. Ugh ik kan niet wachten om hem weer te zien...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jan 2014 16:38

Re: Datetopic

Nou, ik had toch maar ff wat teruggestuurd naar de scharrel, gewoon heel kort "thanks, jij ook" en toen vroeg ie toch hoe de kerst was geweest enzo. Poosje gekletst en toen zei hij dat ie me eigenlijk vannacht een bericht had willen sturen, of ik zin had om t jaar goed in te luiden :P (maar hij dacht dat ik al sliep)
Maar goed, ik ben dus al twee weken soort van ongesteld (ga morgen ff dokter bellen hierover), heb ik hem ook gezegd, maar ik zei dat ie wel welkom was voor een (nieuwjaars)borrel en een blowjob :angel: (hahaha sorry hoor, dit zal wel weer too much information zijn), dus nu komt ie morgenavond langs en dan zien we wel waar het schip strandt. Ofzo. Heb in elk geval niks gezegd over dat ik niks meer van hem hoorde, toch maar de eer aan mezelf gehouden :wink:

Ooh Polly, lijkt me wel moeilijk hoor, dat je m dan spreekt/ziet en hem het liefst vast wil houden, maar dat kan dan niet! Maar zo fijn dat jullie lekker op één lijn zitten en zo blij worden van elkaar :D Spreken jullie nou trouwens Spaans met elkaar?
❤ 7 juni 2018
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 01 Jan 2014 17:50

Re: Datetopic

Polly Dot, er is idd gezoend en ook nog wel meer.

Oud en nieuw was heel gezellig gisteravond met vrienden erbij, lekker spelletjes gedaan en melig door de alcohol :). Hij heeft wel gewoon op de bank geslapen omdat ik anders helemaal geen oog dichtdoe maar vandaag was het nog wel even gezellig en hij is in de middag pas weggegaan. Toen merkte ik ook wel dat het voor mij wel weer ff klaar was, eeeeven eigen tijd ofzo.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 01 Jan 2014 19:20

Re: Datetopic

Bliss schreef:?


Vind je? Je staat meteen weer klaar voor sex.... Dat noem ik niet zozeer de eer aan jezelf gehouden hebben...
Laatst gewijzigd door Amandine op 01 Jan 2014 20:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem156

Bericht 01 Jan 2014 19:23

Re: Datetopic

KOL schreef:
Bliss schreef:Nou, ik had toch maar ff wat teruggestuurd naar de scharrel, gewoon heel kort "thanks, jij ook" en toen vroeg ie toch hoe de kerst was geweest enzo. Poosje gekletst en toen zei hij dat ie me eigenlijk vannacht een bericht had willen sturen, of ik zin had om t jaar goed in te luiden :P (maar hij dacht dat ik al sliep)
Maar goed, ik ben dus al twee weken soort van ongesteld (ga morgen ff dokter bellen hierover), heb ik hem ook gezegd, maar ik zei dat ie wel welkom was voor een (nieuwjaars)borrel en een blowjob :angel: (hahaha sorry hoor, dit zal wel weer too much information zijn), dus nu komt ie morgenavond langs en dan zien we wel waar het schip strandt. Ofzo. Heb in elk geval niks gezegd over dat ik niks meer van hem hoorde, toch maar de eer aan mezelf gehouden :wink:

Ooh Polly, lijkt me wel moeilijk hoor, dat je m dan spreekt/ziet en hem het liefst vast wil houden, maar dat kan dan niet! Maar zo fijn dat jullie lekker op één lijn zitten en zo blij worden van elkaar :D Spreken jullie nou trouwens Spaans met elkaar?


Vind je? Je staat meteen weer klaar voor sex.... Dat noem ik niet zozeer de eer aan jezelf gehouden hebben...


Dat heeft niks met de eer aan jezelf houden te maken hoor KOL, dat is ten slotte de afspraak die zij heeft met haar scharrel. Het woord zegt het al, anders had hij hier wel 'de date' geheten.
<<

Nyx

Bericht 01 Jan 2014 19:28

Re: Datetopic

Hoi!

Vannacht had ik hem een bericht willen versturen, maar ik wist niet wat. Ik wilde niet het standaard, maar iets speciaals. Vandaag kon ik nog niets verzinnen en eigenlijk was ik het gruwelijk aan het uitstellen, om het vervolgens helemaal niet te doen. Maar ik heb hem net een bericht gestuurd. Hij komt alleen niet aan. :P
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jan 2014 19:34

Re: Datetopic

Oh my Lord.

Edit: en willen jullie mijn post even verwijderen uit jullie quote? Thanks!
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 01 Jan 2014 20:42

Re: Datetopic

Goed dat je toch een berichtje hebt gestuurd Nyx!

Er wordt wel overdreven gereageerd op Bliss haar laatste bericht. Het is tenslotte toch een seksscharrel?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 01 Jan 2014 20:47

Re: Datetopic

Nou als hij een tijd niks van zich laat horen en hij dan opeens met z'n vingers knipt, dan zou ik ook niet zo snel klaar staan, ook al is het een scharrel. Zal wel aan mij liggen...

Ik wens je in ieder geval veel succes met het vinden van een vriend.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Nyx

Bericht 01 Jan 2014 21:02

Re: Datetopic

Voor mij is een scharrel iemand waar ik niets anders mee deel dan het bed. Als een scharrel een bericht stuurt dan weet ik al hoe laat het is. Heb ik zin, dan is hij welkom. Heb ik geen zin, dan mag hij wegblijven. No hard feelings. Ik heb mijn scharrels tijden geleden al opgegeven. Vond het wel leuk geweest.

Het bericht is inmiddels aangekomen. Maar ja, hij heeft 'm nog niet gelezen. Wat is het ook een boerendroplul. :P
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jan 2014 21:04

Re: Datetopic

Hup Nyx, klop gewoon ff aan bij de buurman en drink een nieuwjaarsborrel (en kom to the point)!
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 01 Jan 2014 21:12

Re: Datetopic

Bliss schreef:Hup Nyx, klop gewoon ff aan bij de buurman en drink een nieuwjaarsborrel (en kom to the point)!


Ik zou niets liever willen, maar hij doet nu toch de deur niet open.
<<

Anoniem59

Bericht 01 Jan 2014 21:15

Re: Datetopic

Hallo allemaal, happy new year!

Sokpop: hmmm jammer dat het awkward voelde! Ik zou ook gewoon een berichtje sturen, nu met het nieuwe jaar heb je daar mooi gelegenheid voor!

Polly: leuk dat jullie vrienden zo blij voor jullie zijn! Het klinkt ook echt te cute, en dat jullie elkaar al missen, ahhh... Januari zien jullie elkaar weer toch? Dat is relatief snel! Nee, hier is het nog niet officieel :) komt vanzelf wel als we daaraan toe zijn! A'dam was wel heel romantisch inderdaad, met veel geknuffel en gekus!

Majira: dat klinkt leuk! Een uur Skypen, dan hebben julie elkaar zeker wat te vertellen! Hou ons op de hoogte :)

Joyce: fijn! Ben je er nog steeds ok mee dat hij niets voor vast wil? Je klinkt alsof je hem heel leuk vindt!

Bolletje: klinkt leuk, fijn dat het concert cool was!

Bliss: ik begrijp wel een beetje waarom KOL dat zegt eigenlijk.. Niet zozeer omdat ik niet begrijp dat hij een scharrel is, maar omdat je boos was op hem dat hij niet eens de decency had om netjes af te zeggen. Je had gezegd dat hij, als hij dan-en-dan niet reageerde, hij het kon uitzoeken en zo. Als ik zelf daar zo stellig over was zou ik geen blowjobs gaan aanbieden eigenlijk. Maar goed, je moet natuurlijk doen wat jij wil, iedereen is anders natuurlijk :) maar KOL, ik snap jouw opmerking dus wel een beetje.

Onze oud en nieuw was echt heel fijn! Zoenend en knuffelend op de bank gezeten, hij had zijn best gedaan en allemaal lekkere hapjes gehaald en het sapje dat ik zo lekker vind :) lief! We hebben film gekeken, veel gekletst, over afgelopen jaar en komend jaar... Om 12 uur elkaar lekker gezoend, champagne gedronken, en de jongens gebeld :) was zo fijn! Vanmorgen zat ik in mijn ondergoed op de bank bij hem terwijl hij ontbijt voor me maakte (jeeej!) en hij vertelde dat hij inmiddels wel zijn ouders heeft verteld over mij. Heel wat voor hem, aangezien hij over zijn hele vorige relatie niets aan zijn ouders verteld heeft, ooit :) dat maakte me blij! Daarna werd ik helaas ziek, migraine-aanval :( en hij heeft heel lief voor me gezorgd en me naar huis gebracht met de auto (een uur heen en terug) want hij weigerde me zo op de trein te zetten. Bij mij thuis heeft hij me naar bed gebracht, water en paracetamol voor me gepakt, zo lief... Ik hen de halve dag geslapen en zag net een berichtje van hem, hoe het met me gaat en dat hij aan me denkt :) gelukkig gaat het nu wat beter, en ach... Nu heeft hij me ook op mijn niet-zo-best meegemaakt en hij vindt me nog steeds lief en leuk! Dus ondanks ziek in bed voel ik me toch blij :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jan 2014 21:27

Re: Datetopic

Joehoe goed nieuws weer RYW! Kan ik hem op FB aanschouwen trouwens? :angel:

Ik weet idd dat ik dat gezegd heb, over die deadlines enzo, maar vanmiddag hadden we best een leuk gesprek via WA en toen leek het erop alsof het er verder gewoon niet van kwam vanwege alle feestdagen en daarmee de gebroken weken enzo. Ik was zelf ook de helft van de tijd niet eens in town, dus afspreken was sowieso erg lastig geworden.
En die blowjob, tja. Ik gooide het er meer als geintje uit in het gesprek, maar het is nou eenmaal een scharrel, dus we weten dan allebei wel wat het idee achter de afspraak is natuurlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem59

Bericht 01 Jan 2014 21:35

Re: Datetopic

Ah zo! Nou ja, als jij je er maar goed bij voelt toch? Die deadlines waren alleen de reden dat het mij verbaasde, vandaar :)

Nee, hij heeft geen Facebook! Maar als je mij even je telefoonnummer geeft via FB app ik je wel een foto :) ik kan ook niet bij photobucket op mijn telefoon en voel me te verrot om achter de laptop te kruipen :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jan 2014 21:47

Re: Datetopic

He's hot!

En idd, als ik me er maar goed bij voel. Dat wisselt nog wel eens, maar soit. Dingen die ik hier typ zijn trouwens regelmatig met een knipoog of sarcastisch bedoeld, maar ik heb het idee dat dat menigeen nog wel eens ontgaat.
Note to self: duidelijkere grappen maken.
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 01 Jan 2014 22:20

Re: Datetopic

RYW, wat fijn dat je het zo fijn hebt gehad!

Het spijt me heel erg, maar ik ben er alweer helemaal klaar mee. Ik stuur hem de beste wensen, doe er nog netjes drie xxx-jes achter, ondanks dat ik daar echt een pesthekel aan heb, hij heeft 'm inmiddels gelezen, maar antwoorden? Nee, want dat is niet nodig. Het is Nyx maar. Nyx staat de eerst volgende keer wel weer voor de deur als ik daar zin in heb. Het interesseert me inmiddels echt niet meer of hij zoiets nu doet bij iedereen. Of je vindt me leuk en doet ook een beetje moeite of je vergeet het gewoon, dan doe ik dat ook. Bah!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jan 2014 22:28

Re: Datetopic

Ja maar daarom moet je nu gewoon eens duidelijk zijn! Misschien weet hij ook wel gewoon niet waar hij aan toe is met jou? Come on girl, er is maar één manier om dingen helder te krijgen tussen jullie!
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 01 Jan 2014 22:42

Re: Datetopic

Ik wil heel erg graag duidelijk zijn, maar hij is ook echt niet de gemakkelijkste.

Als ik bij hem ben dan heeft hij alleen maar aandacht voor mij. Of zijn vrienden er nu bij zijn of niet. Ik vroeg hem of hij mij wel echt leuk vindt en hij zei dat als dat niet het geval was dat ik echt niet met mijn hoofd op zijn schoot had mogen liggen. Hij is echt lief voor me, maar dan moet ik wel bij hem zijn.

Want ik trek de deur nog niet achter me dicht of ik hoor niets meer van hem tot hij er weer zin in heeft. Hij heeft zijn gedrag wel uitgelegd, maar als je iemand echt, echt, echt leuk vindt dan reageer je toch gewoon op een stom berichtje? Ik krijg steeds meer het idee dat ik maar voor één ding goed ben en dan vooral als hij een feestje heeft gehad. Nu is het niet zo dat ik alleen bij hem kom als hij een feestje heeft gehad, maar toch krijg ik dat gevoel steeds meer.

En misschien ben ik wel de schuldige. Misschien moet ik wat meer mijn best doen. Maar hoe doe je dat als de andere helemaal niets (meer) doet.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Jan 2014 00:27

Re: Datetopic

Mijn ex-date appte me vannacht een gelukkig nieuwjaar. Ik heb daarop gereageerd, daarna hadden we een kort saai gesprekje (hoe was je oud&nieuw, hoe gaat het, etc.) en guess what.. Ik heb gewoon niks meer terug te zeggen op hem. Ik heb geen idee waar ik het over zou moeten hebben. Dus ik heb maar niet meer op z'n laatste bericht gereageerd.. Nou, best een goed teken denk ik.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jan 2014 10:43

Re: Datetopic

Idd Toet, lijkt me een teken dat je t nu echt aan het afsluiten bent. Fijn!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 47

Bericht 02 Jan 2014 10:55

Re: Datetopic

Gelukkig nieuwjaar!

Ik ben de afgelopen dagen druk geweest. M'n date is dinsdag uit het ziekenhuis gekomen en gister even leuk met hem zitten whatsappen. Hij is nog niet fit, maar wil wel snel met me afspreken. Voor de rest is er weinig nieuws.

Toet, ik denk ook dat je klaar met hem bent.

Nyx, dat lijkt me een moeilijke situatie.
<<

Anoniem58

Bericht 02 Jan 2014 12:15

Re: Datetopic

Toet, inderdaad een goed teken!
Nyx, lijkt mij ook wel heel moeilijk als jullie allebei een moeilijk karakter hebben. En ik snap inderdaad dat je niet alleen maar het gevoel wil hebben bijzonder te zijn als je bij hem bent, reageren op een appje lijkt me een kleine moeite.

Nou, ik heb mijn laatste date nog een bericht gestuurd wat ik hem in hemelsnaam gedaan heb, hij heeft mij geblokkeerd op facebook en whatsapp, maar had laatst wel twee smsjes van hem gekregen. Misschien moet ik het laten rusten en als ik na vandaag niks meer hoor dan laat ik het los.
<<

Nyx

Bericht 02 Jan 2014 14:23

Re: Datetopic

Toet, komt heel erg over alsof je het voor jezelf aan het afsluiten bent. Een fijn gevoel, lijkt me.

Liv, klinkt positief. Heb het niet meegekregen, maar waarom lag hij in het ziekenhuis?

Bolletje, wat vreemd! Hoop dat je duidelijkheid krijgt. Is altijd wel handig om het dan af te sluiten.

Ik ben vanmorgen wakker geworden met hetzelfde pesthumeur als waar ik gisteren mee ben gaan slapen. Dus mijn moeder maar even gevraagd of ik mijn complete gal mocht spuwen. Dat luchte wel op, al ben ik er nog geen steek verder mee. Mijn moeder zei dat als ik echt zo gek op hem ben als ik zeg dat ik ben, dat als ik echt mijn dagen met hem wil slijten (ze noemde het zelf oud mee wil worden, vond ik iets te zwaar beladen), dan moest ik me niet zo laten afschepen en actie ondernemen. Al moest ik ervoor voor zijn deur gaan liggen. Ja, dat is ook echt iets wat ik ga doen. :nerd: Ze snapt er verder niets van, maar zij is er van overtuigd dat het wel eens aan mij kan liggen. Waarom, waarom hebben mijn ouders zo'n hoge pet van mij op. Als ze nu eens gewoon zei dat het een rottige rotzak was, dat hij mij niet waard is etc. dan krijg ik toch nog ergens mijn gelijk. Maar zo schiet het niet op. :P
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jan 2014 14:57

Re: Datetopic

Haha Nyx, ouders ook he pff. Maar je weet dat ik het helemaal met je moeder eens ben :p En hij moet gewoon leren dat ook wanneer hij helemaal in z'n uppie wilt zijn, hij dan maar in z'n uppie bij jou moet zijn. Nee, het lijkt me een lastige situatie. Echter kan ik me niet voorstellen dat hij niet zou begrijpen dat hij moet veranderen als hij ooit een relatie wilt hebben. Verder doe jij ook gewoon moeilijk. Je woont naast hem verdorie! En dan stuur je een berichtje met een paar kusjes.. hallo! Waarom niet gewoon die kussen in het echt?

Enne, als je er echt klaar mee zou zijn.. dat me niet lijkt aangezien je die buurman al eeuwenlang naar voren komt.. dan zou het je ook niets meer schelen. Dan zou je nu geen pesthumeur hebben. Duss, maar 1 ding aan te doen: of actie en misschien breekt hij je hart, maar dan kan je verder met verwerken. Of actie en je krijgt een relatie. Gewoon doen dus, want zo schiet het inderdaad niet op.

@Bolletje: wat enorm raar! Wtf!

@RYW: jouw verhalen klinken zo leuk! Heb echter 1 vraag, waarom is het niet officieel? Trouwens, zo'n label maakt toch helemaal niets uit, dus voor mij is het nu gewoon je vriend en niet je date :D

@Polly: echt, de verliefdheid straalt ervan af! Ik vind het zo leuk voor je en jullie zien er zo leuk uit met zijn tweeën. Leuk dat je hem waarschijnlijk al snel weer gaat zien. En volgende keer als je hier in de buurt bent, langskomen jah!

@Liv: klinkt goed. Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

@Toet: Klinkt inderdaad dat je het goed aan het afsluiten bent. Die dingen kosten jammer genoeg altijd tijd, maar dan is het wel fijn om te merken dat jullie elkaar niet echt meer iets te melden hebben. En nu nog maar 1 vol jaar vrijgezel.. ik al zo'n 3 ofzo, dus het kan altijd erger ;)

@Carra: heb je al voor jezelf nu besloten om je date af te zeggen? Ik denk inderdaad net als de andere, als het gevoel er niet is… niet iets proberen op te dringen in elk geval. Je bent hartstikke leuk! Dus ik geloof niet dat je anders een oude vrijster wordt.

@Sokpop: Heb je hem alweer gesproken sinds dat tasophaal tafereel?

@Stuiterbal: ik vind trouwens echt dat je er goed aan gedaan hebt toen te breken met je date. Ik denk dat hij echt te opdringerig was en je dat niet kan gebruiken, zeker niet nu. Geniet trouwens gewoon lekker van de aandacht online en in het eggie. Niets mis mee, zolang je niet onbedacht ergens induikt dat niet goed voor je is.

@Nijntje: Oelala, klinkt als een prima avond!

@Majira: wacht schrijf ik dat nu goed? Anyways, klinkt als een goede skypedate. Wanneer gaat dit zich naar offline vertalen? Hou ons op de hoogte!

@Joyce: en jij natuurlijk ook! Hoe was het????

@Cupcake: en eindelijk al eens op een originele date geweest?

@Esperanza: Ja, ga lekker met Jules op mannenjacht! Dan hebben we vast binnen de kortste tijd weer wat te lezen van jullie :)

@Char: ja, die feestdagen he. Volgens mij worden mensen dan toch opeens .. tja hoe zeg je dat.. dat ze minder single willen zijn iig. Nog wat leuke dates eruit gehaald?

@SG: wij willen een update vanuit Zweden!

@Bliss: en is hij nog langsgekomen? Ik snap je wel hoor en daarvoor is hij er ook enkel. Ik vind ook niet dat je direct weer voor hem kruipt ofzo.

Even niet direct op jou gericht, maar wel op bovenstaande:
het is immers een seksscharrel en sorry hoor mensen, maar dat soort gast in je telefoonboek hoeft je ook niet elke dag te appen. Vooral niet wanneer hij ook nog eens heeft aangeven dat het iets minder gaat met die en die en hij het druk heeft. Dat is juist het voordeel aan zo'n persoon. Dat je dus niet de lasten heb. Gewoon geen deadlines meer stellen, maar meer; ik kijk wel of ik zin heb wanneer hij een berichtje stuurt. En kom op single ladies, we hebben allemaal zo onze behoeftes en ik ben juist blij dat Bliss juist even haar wilde haren laat waaien.

Verder jammer dat er geen knappe mannen te vinden waren op die speeddate avond, maar binnenkort gaan wij gewoon weer eens helemaal fabuleus te kroeg in en dan kijken we eens rond haha. Komt echt wel goed, al snap ik wel dat je het in december even op je heupen kreeg net als de meeste hier (waaronder ik).

Hier ook een update. Ik heb nog steeds contact met m'n vk-love en we hebben ook al gebruik gemaakt van videochat om beter te kunnen kletsen dan over de whatsapp. Ik vind hem duidelijk nog steeds leuk, dus m'n exdates, exloveaffair en exscharrel konden me niets boeien toen ze contact met me zochten tijdens kerst en oud en nieuw. Dus dat is een enorme vooruitgang haha. Eentje was ook echt verbaasd dat ik nee zei tegen seks met hem hahaha, sorry maar hij geloofde me echt niet en dat was gewoon heel grappig. Maar degene die ik wilde kussen met oud en nieuw zit dus helaas in een ander land en de realist in mij zegt dat ik eerst maar eens moet kijken hoe dat gaat en niet perse alle mannen hier moet negeren opeens. Echter zit ik met mijn gevoel ergens anders op de wereld, dus dan moeten ze wel heel leuk zijn. Trouwens ik vertelde dit tegen een vriend van me, dat ik dus ten eerste niet meer zit te wachten op mannen die enkel willen scharrelen en ten tweede dat ik iemand in het buitenland heb ontmoet.. en daarna zoende hij me uit het niets. Wtf, ik heb hem weggeduwd en hem nog fijne feestdagen gewenst. Echt mannen! Weird! Moest ik toch even melden dat mannen nooit ophouden om me te verbazen.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron