Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 17 Dec 2013 08:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oeps, ik zou zeker niet met hem afspreken, er is niets wat hem nu tegenhoud om iets bij jou te proberen. Uit zijn buurt blijven dus!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 17 Dec 2013 10:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jeejtje zeg, ik zou dan inderdaad het idee hebben dat ik een homewrecker ben (geweest). Ik vind het trouwens erg slecht dat hij je dit appt. Was het enkel een mededeling? Ik denk het eerlijk gezegd niet.. ik vermoed dat er meer stond in het bericht of .. tja, en waarom zei hij dat niet gewoon op straat? Ik ben ook erg benieuwd hoe snel je dit nieuws gaat horen van je ouders (die zijn toch immers goed bevriend met hem en zijn vrouw?).

Inderdaad! Niet nu hem opzoeken! Vooral om dan een teneergeslagen/verdrietige man te zien, komen vaak van die verzorgende gevoelens naar boven in een vrouw en maak je de verleiding voor jezelf enkel erger.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Dec 2013 17:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie; hij wilde het vertellen toen ik hem op straat tegen kwam maar ik heb het gesprek afgekapt. Hij vond wel dat ik het moest weten, van hem en niet van een ander. Mijn ouders zijn niet goed bevriend maar wonen al jaren bij hem in de straat. Ik heb ze niet gesproken nog, inmiddels wel via via gehoord dat ze uit elkaar zijn en ook hun beide facebookprofielen zijn aangepast.

Hij heeft vandaag hier voor de deur gestaan, hoorde de bel gaan en heb via boven gekeken wie het was. Uiteraard niet open gedaan.
Later kreeg ik een app van hem waarom ik niet open deed, hij had gezien dat ik wel thuis was namelijk. Heb terug gestuurd erg in de war te zijn en nog steeds geen contact te willen hebben. Had niet verwacht dat ik dat zo moeilijk zou vinden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 18 Dec 2013 17:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oh meid toch! Zie je in elk geval dat de mensen in dit topic gelijk hadden dat hij echt wel meer wilt van je. Het spijt me heel erg, maar als jij echt niets op het spel wilt zetten dan moet je toch even heel goed duidelijk maken dat hij bij je vandaan moet blijven. Hij stond gewoon voor je deur joh! Ik vind het bijna stalkergedrag.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 18 Dec 2013 22:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik biecht op dat ik er een naar gevoel kreeg van de fysiobiecht. Ik ga zelf ook naar de haptotherapeut en ik vind dit soms ook heel intiem (ook al is het heel professioneel, het blijft toch intiem). Ik praat me dit altijd uit mijn hoofd dat er niks aan de hand is, het er gewoon bij hoort etc. Daarom schrok ik ook wel dat een fysio wel degelijk deze gevoelens kan hebben (heel naief misschien). Al is het in deze ook wel wederzijds natuurlijk, wat bij hem misschien zijn gevoel aangewakkerd kan hebben.

Ik vind het wel een slecht verhaal (sorry). Hij is veel ouder, vraag hem je met rust te laten en ga niet uiteten, afspreken etc. En misschien lucht het juist wel op om het gewoon tegen je vriend te zeggen, dan kan hij je helpen om meer afstand te nemen, en je bij staan als het idd wel heel stalkerig wordt. En als hij het weet word het misschien ook wel wat minder spannend allemaal.
<<

Anoniem 48

Bericht 18 Dec 2013 23:30

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lot schreef:Ik biecht op dat ik er een naar gevoel kreeg van de fysiobiecht. Ik ga zelf ook naar de haptotherapeut en ik vind dit soms ook heel intiem (ook al is het heel professioneel, het blijft toch intiem). Ik praat me dit altijd uit mijn hoofd dat er niks aan de hand is, het er gewoon bij hoort etc. Daarom schrok ik ook wel dat een fysio wel degelijk deze gevoelens kan hebben (heel naief misschien).


Hier een reactie van de andere kant, ik vind het ergens ook wel eng dat dit kan hoor. Ik ben toch de professional en hoop nooit in deze situatie te komen dat een van mijn patiënten op mij valt. Ik kreeg vorige week al een opmerking naar mijn hoofd waarvan ik dacht ok dit is echt op het randje. Die ft is gewoon niet professioneel bezig geweest. Daarbij is zij ook gewoon te ver gegaan. Patienten zijn heel erg kwetsbaar en moeten zich ook kwetsbaar opstellen. Als therapeut moet je dan zorgen dat ze zich oo hun gemak voelen. Dit kan idd erg intiem zijn, want bij sommige behandelingen heb je nou eenmaal heel intiem contact.
<<

Anoniem58

Bericht 19 Dec 2013 07:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vraag mij af, is er misschien niet al iets gebeurd wat niet door de beugel kan? Ik kan mij niet voorstellen dat je als je allebei alleen hebt uitgesproken gevoelens te hebben, dat je dan bij iemand op de stoep staat en vertelt dat je in scheiding ligt. Volgens mij is er al veel meer gebeurd dan alleen een beetje praten en elkaar diep in de ogen kijken.
<<

Anoniem321

Bericht 19 Dec 2013 11:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Fysiobiechtje, ik zou nu alle contact afkappen. Stuur hem een bericht dat je geen enkel contact wilt, dan is dat ook maar weer duidelijk.
Spreek er over met je vriend. Want hierbij sluit ik me bij Lot aan, dat kan je misschien helpen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 21 Dec 2013 19:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

schaamlipbiechtje: Bij mij zijn ze gigantisch groot. Ik heb er dagelijks last van, ze liggen vaak open. Ik ben er voor de bij de artsen geweest, maar het wordt niet vergoed voor me. Het zou om 1500 euro gaan. Nog een tijdje sparen dus. Het staat wel vast dat vanaf dat ik dat geld heb, ik er wat laat aandoen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 21 Dec 2013 22:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Vandaag waren mijn vriend en ik aan het vrijen, niks aan de hand, heel fijn en intens allemaal. Toen het klaar was begon ik uit het niets ineens hard te huilen, geen idee waar het vandaag kwam maar ik kon het niet onder controle houden. Ik was niet verdrietig ofzo, wel een beetje suf/hoofdpijn omdat het zo intens was. Hoe kan dat? Hebben jullie dat ook weleens?
<<

Anoniem186

Bericht 21 Dec 2013 22:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja, ik heb dat ook wel eens een paar keer gehad. Een soort ontlading ofzo. Heel vaag vond ik dat.
<<

Anoniem30

Bericht 21 Dec 2013 23:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat is helemaal niet vreemd hoor - ik heb dat ook zeer regelmatig.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 22 Dec 2013 11:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat is zeker niet vreemd. Bij seks komen veel hormonen vrij, en dan kan zoiets gebeuren.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Dec 2013 00:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik biecht op dat ik totaal in de war ben. Ruim 2 jaar geleden kreeg ik een nieuwe baan. Ik had direct een klik met een collega (mannelijk), onzettend veel lol samen, maar ook erg goede gesprekken. Vorige jaar strandde zijn huwelijk en heb ik hier veel met hem over gepraat, kort daarna strandde mijn relatie en heb ik omgekeerd erg op hem kunnen leunen. Heel even dacht ik toen dat ik hem leuk vond, maar ik weet het aan het feit dat ik verdrietig was en het gewoon fijn vond dat hij er voor mij was. Ook wilde ik er verder niets mee, de vriendschap die wij hadden opgebouwd was voor mij belangrijker. Sinds een tijdje heb ik een nieuwe relatie, helemaal leuk, roze wolk etc etc. Nu was ik afgelopen week met mijn collega een dagje weg. Uit het niets biecht die opeens op dat hij me leuk vind, meer dan leuk zelfs. Ik was totaal overdonderd en kon ook niet iets terug zeggen. We hebben die dag veel gepraat met elkaar, maar duidelijkheid is er niet van gekomen. Ik weet totaal niet wat ik moet voelen, denken of doen. Ik wil nadenken wat ik er mee moet, maar heb geen idee. Hij heeft die dag ook wel sorry gezegd en aangegeven dat hij het misschien voor zich had moeten houden. Ik ben aan de ene kant blij dat hij het mij heeft vertelt, maar ik merk wel dat mijn wereld op z'n kop staat. Weet ook niet zo goed wat ik verder aan jullie moeten vragen, wilde meer even mijn verhaal kwijt en dan niet onder mijn eigen naam.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 26 Dec 2013 12:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

SDL schreef:Ik geloof er geen ene ruk van.

Ik wilde het wat subtieler verwoorden, maar eigenlijk ben ik het gewoon met je eens. elke keer als mensen reageren komt er weer een mooi verhaal bij...
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Dec 2013 00:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Na jaren proberen, kan ik klaarkomen. Het lukt me wel alleen als mijn vriend mij verwent, op een bepaalde manier, maar het lukt. Ik schaam me alleen een beetje, want als ik klaarkom, gebeurd het meerdere keren achter elkaar én ik spuit. Ik kan daar alleen echt niks aan doen, mijn vriend vindt het wel grappig volgens mij..
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 28 Dec 2013 10:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Na jaren proberen, kan ik klaarkomen. Het lukt me wel alleen als mijn vriend mij verwent, op een bepaalde manier, maar het lukt. Ik schaam me alleen een beetje, want als ik klaarkom, gebeurd het meerdere keren achter elkaar én ik spuit. Ik kan daar alleen echt niks aan doen, mijn vriend vindt het wel grappig volgens mij..


No worries. Geniet er gewoon van. Je kan klaarkomen! De rest maakt niet uit :cheering:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 31 Dec 2013 13:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik biecht op dat ik me heel erg alleen voel, ik heb 1 vriendin en heb mijn hele leven vrijwel geen enkele vriend(in) gehad. Ik voel me vandaag zo alleen, het is dat ik gelukkig een vriend heb maar voel me er zo ellendig onder. Waarom lukt het mij niet om vrienden te krijgen? :cry:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 01 Jan 2014 09:09

Biechttopic

Ik begin het nieuwe jaar waarschijnlijk als vrijgezel :-(
<<

Anoniem166

Bericht 01 Jan 2014 09:14

Re: Biechttopic

Jeetje, Biechtje, dat is kut. Kwam het onverwacht of is er wat gebeurd vannacht? Wat een rottig begin van het nieuwe jaar zeg. :hug:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 01 Jan 2014 09:27

Re: Biechttopic

Het gaat al maanden, zo niet jaren, niet goed. Er verandert steeds maar niks. Toen hij gisteren besloot om naar zijn ouders te gaan en mij alleen thuis te laten met oud en nieuw (ik had geen zin om weg te gaan, drukke week en was best moe) was de emmer vol. Hij weet het zelf nog niet dat ik dit besloten heb, want er is volgens hem nooit een goed moment om te praten. Gisteren was oudejaarsdag, vandaag nieuwjaarsdag, en in het weekend is het weekend. Ik heb er vanalles aan gedaan om het weer te laten werken, en dat doet het niet. Ik steek er nu ook geen energie meer in, al een paar weken niet. Dus we lopen elkaar nu alleen maar te verwijten dat we allebei er niks meer aan doen...en we doen er ook niks aan om het te veranderen. Dan is het wat mij betreft duidelijk. Ik ben alleen bang voor wat komen gaat.. Een eigen huis verkopen, een plek voor mezelf vinden, word ik niet eenzaam, kan ik wel goed voor mezelf zorgen (ik ben dezelfde biecht als hierboven met eetprobleem), kwijn ik niet weg, red ik het financieel... Maar nu voel ik me ook zo eenzaam als wat.... Hij gaat vanavond naar de film met zijn vader en ik zit weer gezellig alleen thuis.
<<

Anoniem32

Bericht 01 Jan 2014 09:54

Re: Biechttopic

Wat ontzettend naar!
Wat je zegt over eenzaamheid. Je kunt je beter eenzaam voelen als je alleen bent, dan eenzaam in een relatie.
Hoe het allemaal gaat lopen weet niemand. Maar als deze keuze voor jou goed voelt, moet je je hart volgen.
Heel moeilijk ik weet het als geen ander. Maar probeer er in te geloven dat het goed komt.

Erg jammer dat hij niet wilt praten. Ik zou hem nu toch dwingen tot een serieus gesprek. Zeker nu de relatie op kiepen staat.

Succes en sterkte!
<<

Anoniem38

Bericht 01 Jan 2014 10:30

Re: Biechttopic

Ik ben het dus. Ik ben al jarenlang eenzaam in mijn relatie. Hij is mijn maatje, maar dat is het ook wel. Een relatie hebben behelst wel meer..
<<

Anoniem166

Bericht 01 Jan 2014 10:46

Re: Biechttopic

Dat dacht ik al, Jip. Maar meis, je kunt toch nog beter alleen zijn, je misschien wat eenzaam voelen in het begin, dan al jaren ongelukkig in je relatie. Bij een nieuwe start kun je ook weer dingen opbouwen. Het klinkt nu alsof je helemaal vast zit. Ik zou er toch met je vriend over praten, ook al vindt hij het niet een geschikt moment. Misschien als jij laat merken dat het echt één voor twaalf is, dat hij het gesprek dan toch nog aan wil gaan?

Zorg alsjeblieft goed voor jezelf, ik heb even teruggelezen en het lijkt erop dat je toch best wat moeite moet doen om niet af te glijden. Als je zo worstelt met jezelf, moet je juist de steun van je vriend krijgen. En volgens mij is je relatie onder andere de oorzaak van je worstelingen.

Is er iemand met wie je hierover en over het verleden kan praten?
Ik heb het enorm met je te doen. :hug:
<<

Anoniem38

Bericht 01 Jan 2014 10:58

Re: Biechttopic

Lief bericht Sanne. Ik zit inderdaad helemaal vast. Ik draai steeds in hetzelfde kringetje rond. Ik word er bijna weer depressief van. Ik ga naar een haptonoom, maar misschien moet ik mijn moeder ook eens gaan inlichten over hoe het met mij gaat....en dat vind ik zoooooo moeilijk.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron