Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom ben jij trots op jezelf?

<<

Anoniem122

Bericht 19 Dec 2013 10:15

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik ben trots dat ik na jaren depressief te zijn geweest en ongelukkig dat heb kunnen overwinnen, dat ik dankzij dat ik hulp gezocht heb (en de diagnose ADHD heb gekregen als gevolg van het zoeken naar hulp) mijn opleiding heb kunnen doorlopen en niet gestopt ben ondanks dat mijn cijfers het eerste jaar rampzalig waren.. En ik ben vooral trots dat ik de stap durf te wagen om 5,5 maand alleen naar Thailand te gaan om mijn droom uit te laten komen, ga stage lopen bij een geweldig mooi bedrijf dat over de gehele wereld vestigingen heeft en ondanks mijn angsten (vriend moeten missen, alleen gaan etc) het toch door gezet heb en me niet heb laten tegen houden door de angsten, terwijl ik dat vroeger wel deed.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Dec 2013 10:26

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

AnnaK schreef:Wat leuk Lady, dat je zo'n fijne stiefmoeder bent. Dat is heel veel waard :sunny:



Herkenbaar voor jou? Fijn dat je er weer bent!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem59

Bericht 19 Dec 2013 10:34

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik ben trots dat ik 2 prachtkinderen heb gebaard en grotendeels alleen opvoed, dat ik naast het alleenstaande moederschap ook mijn master (bijna cum laude) heb gehaald terwijl ik ook een fulltime baan had, dat ik nu een nieuwe coole uitdagende baan heb en mijn boontjes goed alleen kan doppen, en dat ik na wat er allemaal gebeurd is nog steeds kan liefhebben.
<<

Anoniem23

Bericht 19 Dec 2013 10:55

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Dat zeg je mooi Guus :)

Wat leuk om te lezen lady!
<<

Anoniem23

Bericht 19 Dec 2013 11:10

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

En super leuk en goed TukTuk, wordt vast een fantastische ervaring die je niet had willen missen!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 19 Dec 2013 16:29

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik ben trots op mezelf omdat in een HBO opleiding mag gaan doen, meer ga verdienen en meer uren kan gaan werken, lang leven de crisis haha.
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Dec 2013 23:41

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik ben er trots op dat ik na mijn studie een half jaar in het buitenland heb gewoond, dat ik weer opgekrabbeld ben na twee hele moeilijke periodes waarin in met mezelf in de knoop zat en dat ik een carriereswitch heb durven maken.
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:54

Bericht 30 Dec 2013 15:06

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik ben trots op mezelf dat ik mijn kinderwens niet heb opgegeven en alles geregeld heb rondom de behandeling in Duitsland. Dat ik elke keer doorgezet heb bij eerdere teleurstellingen en daarnaast ook nog gewoon door ben gegaan met mijn leven, werk/sociaal etc. En nu heel trots op het resultaat natuurlijk :-).
Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 30 Dec 2013 15:08

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Yay LCN!
<<

Anoniem130

Bericht 30 Dec 2013 15:20

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Zijn jullie echt "trots" op deze dingen? Absoluut niet dat het geen dingen zijn om trots op te zijn, in tegendeel zelfs, maar het is voor mij zo moeilijk me dat voor te stellen. Misschien til ik te zwaar aan het woord ofzo, maar ik ben nergens trots op. Misschien nog wel iets waarvan ik tegen mezelf zeg van "dat heb je wel mooi gedaan", maar trots?

Daarom echt een serieuze vraag, hebben jullie echt gevoelens van trots op jezelf zijn? Ben ik zo damaged dat ik me dat niet voor man stellen?
<<

Anoniem23

Bericht 30 Dec 2013 15:37

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik weet niet of trots het goede woord is. Maar ik vind wel echt dat ik blij mag zijn met mezelf en dingen die ik gedaan/bereikt heb. Ik doe niet alles goed of perfect maar ik vind mezelf wel leuk. Ik vind dat ik daar best trots op mag zijn, op mezelf, haha. Is dat gek?
<<

Anoniem17

Bericht 30 Dec 2013 15:40

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik vind dat niet gek hoor Harri! Ik ben bijvoorbeeld heel trots op mijzelf dat ik laatst een 5 km run heb uitgerend, terwijl ik nogal a-sportief ben. Ik vind het juist een beetje raar wat Whatever zegt, dat ze nergens trots op is. Whatever, til jij misschien een beetje te zwaar aan het woord 'trots'?
<<

Anoniem23

Bericht 30 Dec 2013 15:42

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ja precies, dat is ook wel weer zo. Ik ben al trots als ik mezelf van de bank sleep om te gaan hardlopen inderdaad hahaha!
<<

Anoniem29

Bericht 30 Dec 2013 15:49

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Bij mij is trots vaak ook voor of om iets waar ik moeite voor heb moeten doen.

Als het allemaal lukt met mijn opleidingsdroom dan ben ik echt heel erg trots op mijzelf, omdat ik het echt zelf heb gedaan.

Ik wil aankomend jaar eigenlijk gaan trainen voor een halve marathon. Dan zou ik ook echt trots op mijzelf zijn.



Ik ben gewoon trots op het feit dat ik dromen heb en deze najaag :D (Soms zijn ze iets te hoog gegrepen of onhaalbaar, maar dan kom ik daar vanzelf wel achter). Ik ben trots op die instelling haha.
<<

Anoniem 52

Bericht 30 Dec 2013 18:41

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Whatever, wat is in jouw ogen iets om trots op te zijn, dan? Beschouw jij je eigen intelligentie als vanzelfsprekend? Als 'normaal'? Als een cadeautje van je ouders?
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 30 Dec 2013 18:51

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Omdat ik afgelopen zaterdag in mijn eentje naar een salsa feestje ben gegaan en nog flink heb gedanst ook. :cheering: Om bepaalde redenen zou ik dat voorheen nooit gedaan of gedurfd hebben.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 31 Dec 2013 16:00

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik ben trots hoe we het eerste jaar met ons drieën als gezin hebben beleefd
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 31 Dec 2013 16:58

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Bazinga schreef:Whatever, wat is in jouw ogen iets om trots op te zijn, dan? Beschouw jij je eigen intelligentie als vanzelfsprekend? Als 'normaal'? Als een cadeautje van je ouders?


Intelligentie an zich vind ik idd een cadeautje van je ouders waar ik wel blij mee zou zijn maar niet trots op. Wat ik ermee doe daar zou ik wel trots op kunnen zijn want om dingen te bereiken zijn nog meer eigenschappen nodig zoals lef of doorzettingsvermogen. In jouw geval kun je bijv toch trots zijn dat je na veel tegenslag vwo certificaten hebt gehaald om daarmee je droom achterna te kunnen gaan ipv door te stromen in een hbo opleiding.
Smile, it's free!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Dec 2013 18:23

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik vind het ook lastig hoor! Maar dat is ook omdat ik aan mezelf gewoon hele hoge eisen stel en heel streng ben voor mezelf. Ik kan nooit écht zeggen dat ik iets goed heb gedaan, want het kan altijd beter. Ja, ik heb twee studies afgerond en ik werk nu op een fijne plek waar mensen me mogen etc etc. Maar dat zie ik niet echt als dingen waar ik trots op mag en kan zijn. Op mezelf ook niet echt, ik zie gewoon continue dingen die me niet bevallen. En dat is eigenlijk ook niet echt leuk van mezelf!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 31 Dec 2013 19:03

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik ben trots op mezelf dat ik voor het eerst in mijn leven een halve marathon heb gelopen in 2 uur en 1 minuut.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 31 Dec 2013 19:14

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

Ik ben trots op mijzelf dat ik door ga met afvallen en niet opgegeven heb, net als het hardlopen/sporten. Ook al gaat het even wat minder goed, ik herpak mijzelf telkens weer.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 31 Dec 2013 19:15

Re: Waarom ben jij trots op jezelf?

D'n Ibbel schreef:Dat ik een baan heb waar ik ook graag wilde werken (niet perse deze organisatie maar de branche algemeen).

Dat ik al zoveel afgevallen ben.

Dat ik leuke en ontzettend lieve en dierbare vriendinnen heb gevonden via hier.

En dat mijn ouders er zijn voor ons waar nodig is.


O en dit hahaha. Wist even niet dat ik al gereageerd had.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron