Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 31 Dec 2013 08:38

Re: Datetopic

Nyx schreef:Ik zal het topic trouwens niet bevuilen met al mijn twijfels. Ik ben gewoon een beetje bang. ;)

Mijn broertje viert morgen O&N bij één van zijn beste vrienden. Mijn buurman viert morgen O&N bij één van zijn beste vrienden. En die twee beste vrienden zijn buren van elkaar en lopen de deur bij elkaar plat. Wat een kleine wereld is het toch soms.


Serieus Nyx... ga-er-iets-mee-doen. Jij vindt hem leuk, hij jou. Neem actie!!!! Als er iemand vrij weinig te verliezen heeft hier, ben jij dat. Je weet immers al dat hij je ziet zitten. Dus kom op. als je hem wil, moet je er ook iets voor doen. Anders heeft het geen zin.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 31 Dec 2013 09:00

Re: Datetopic

Heel erg eens met Caro. Je mag best onzeker en bang zijn, maar als je niks doet weet je zeker dat er nooit iets gaat gebeuren. Dus gá er nou gewoon voor. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hij kan nee zeggen. Nou, dan weet je dat en kan je door. Dan is het even awkward omdat jullie buren zijn, maar dat overleef je best wel.
<<

Anoniem58

Bericht 31 Dec 2013 09:29

Re: Datetopic

Hallo daar ben ik weer, het concert was hartstikke vet! Het toeval wil dagmenu ene date, die van de fanfare waar het zo lang mee geduurd had voor we zoenden er ook was, dus daar heb ik de hele avond bij gezeten, super gezellig weer. Ik heb alleen de kriebels niet meer echt, en volgens mij krijgt hij ze nu juist. Ik heb de botte date niet meer gesproken achteraf, ik stuur hem straks nog een appje en dan is dat voor mij afgesloten.
<<

Nyx

Bericht 31 Dec 2013 10:36

Re: Datetopic

Caro schreef:
Serieus Nyx... ga-er-iets-mee-doen. Jij vindt hem leuk, hij jou. Neem actie!!!! Als er iemand vrij weinig te verliezen heeft hier, ben jij dat. Je weet immers al dat hij je ziet zitten. Dus kom op. als je hem wil, moet je er ook iets voor doen. Anders heeft het geen zin.


En waarom ben ik dan toch het bangste van allemaal? Ik word echt gek van mezelf. Ik loop over van verliefdheid, weet het zeker, maar ga zitten op de bank en doe helemaal niets. Story of my life. Vervelend deel.

Edit: Ik moet inderdaad actie ondernemen. Het moet, het moet, het moet.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 31 Dec 2013 10:38

Re: Datetopic

Nyx, neem een glas champagne en zoen die man om 00:00 vol op zijn mond. Tongzoenend het nieuwe jaar in. :fire:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 31 Dec 2013 10:39

Re: Datetopic

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SoGood op 31 Dec 2013 10:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Dec 2013 10:41

Re: Datetopic

Uitstekend plan van SoGood! Doe het nou gewooohoooon.

Edit: wow what the hell is dit hierboven?? :D
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 31 Dec 2013 10:44

Re: Datetopic

Bliss schreef:Uitstekend plan van SoGood! Doe het nou gewooohoooon.

Edit: wow what the hell is dit hierboven?? :D


Wijze raad? :D Ik zag alleen een kruisje, wat zag jij dan? Het is inmiddels aangepast.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Dec 2013 10:46

Re: Datetopic

Ik zag heeeeeel veel rare tekens, wel een A4 onder elkaar haha!
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 31 Dec 2013 10:47

Re: Datetopic

Bliss schreef:Ik zag heeeeeel veel rare tekens, wel een A4 onder elkaar haha!


Euuuj cool
<<

Nyx

Bericht 31 Dec 2013 10:49

Re: Datetopic

SoGood schreef:Nyx, neem een glas champagne en zoen die man om 00:00 vol op zijn mond. Tongzoenend het nieuwe jaar in. :fire:


Haha! :D Leuk plaatje ook!

Misschien wordt hij wel de eerste man die ik zoen in 2014, maar dat zal niet om 00.00u zijn. Altijd thuis, maar vanavond weer juist niet. :thumbdown:
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 31 Dec 2013 11:09

Re: Datetopic

Heb mijn tas opgehaald en dat was redelijk akward. Hij heeft een kindje en die stond er bij te kijken dus we hebben wel even kort met elkaar gesproken en hij heeft ook wel laten merken dat hij het een leuke avond vond. Maar ik ben dus eigenlijk gelijk weer naar huis gegaan. En nu krijg ik hem dus maar niet uit mijn hoofd en twijfel elke dag of ik hem een berichtje zal sturen. Misschien vond hij het namelijk alleen maar leuk voor een avondje en verder niet. Maar ja daar kom ik natuurlijk nooit achter als ik geen berichtje stuur. Wat zouden jullie doen? Ik wil namelijk ook niet al te wanhopig overkomen.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 31 Dec 2013 11:11

Re: Datetopic

O en Nyx ik denk ook dat je het jaar gewoon goed moet beginnen door lekker met hem te zoenen! :yes:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 31 Dec 2013 13:03

Re: Datetopic

RYW en Polly! Wat een fijne updates van jullie! Heel veel geluk in het nieuwe jaar!

Nyx, ik sluit me aan bij de rest.. Je moet het gewoon doen! Voor het dadelijk te laat is..

Ik heb niks te vertellen. Heb wel wat contact met jongens en een paar keer gezoend (ook mn sexleven niks te klagen maar dat ter zijde) maar dat stelt niks voor. Ik droom de laatste tijd veel over mijn ex-date en dat is wel vervelend maar ik heb geen contact meer met hem gehad :)

Voor jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en laten we hopen op een liefdevol 2014! Ik bedacht me trouwens net dat 2013 mijn eerste volle jaar als vrijgezel was :p
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 31 Dec 2013 16:17

Re: Datetopic

Fijne jaarwisseling allemaal!

Ik ga nu naar vrienden om Oud&Nieuw te vieren en vanuit daar gelijk naar Schiphol, dus tot over een week!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Dec 2013 16:39

Re: Datetopic

Heeeeel veel plezier SG!! Een kleine update tussendoor kan misschien nog wel toch? :angel:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 49

Bericht 31 Dec 2013 17:23

Re: Datetopic

Whahaha! Sinds eergisteren een leuke jongen tegengekomen op Badoo. Poos gewhatsappt, daarna nog een uurtje geskypt.
Nu heb ik met mijn grote mond gezegd dat hij best de eerste jongen mag zijn die mij zoent in 2014. En nu komt hij mij misschien om 00.00u opzoeken! HELP!
<<

Anoniem32

Bericht 01 Jan 2014 09:55

Re: Datetopic

Majira schreef:Whahaha! Sinds eergisteren een leuke jongen tegengekomen op Badoo. Poos gewhatsappt, daarna nog een uurtje geskypt.
Nu heb ik met mijn grote mond gezegd dat hij best de eerste jongen mag zijn die mij zoent in 2014. En nu komt hij mij misschien om 00.00u opzoeken! HELP!



En en en????¿
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 01 Jan 2014 10:38

Re: Datetopic

Iedereen hier een Gelukkig, gezond en liefdevol 2014 :)

Ik ga vanavond weer naar mijn date toe :)
Het voorstel kwam uit hem, dus ik ben happy ^^
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jan 2014 14:19

Re: Datetopic

En, Majira?!

Hoe was jullie avond? De mijne was erg matig, vind oud en nieuw echt zwaar overrated en ben meestal weer blij als het achter de rug is :P
Kreeg vanmorgen ineens een bericht van m'n scharrel! "Gelukkig nieuwjaar", heel origineel :wink: Vaag dat ie nu ineens wel weer wat laat horen. Heb nog niks teruggestuurd, maar ik wens m straks nog wel ff hetzelfde.

Oh ja en uiteraard wens ik iedereen een heel gelukkig, gezond en vooral LIEFDEVOL 2014!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 01 Jan 2014 14:36

Re: Datetopic

Bliss schreef:En, Majira?!

Hoe was jullie avond? De mijne was erg matig, vind oud en nieuw echt zwaar overrated en ben meestal weer blij als het achter de rug is :P
Kreeg vanmorgen ineens een bericht van m'n scharrel! "Gelukkig nieuwjaar", heel origineel :wink: Vaag dat ie nu ineens wel weer wat laat horen. Heb nog niks teruggestuurd, maar ik wens m straks nog wel ff hetzelfde.

Oh ja en uiteraard wens ik iedereen een heel gelukkig, gezond en vooral LIEFDEVOL 2014!


Jeetje het is ook niet gauw goed hè.
Hij heeft je een berichtje gestuurd, leuk toch? Doe anders net als Majira, vraag 'm of hij de eerste man van 2014 wil zijn die jou zoent (of met je het bed deelt). Gaat 'ie er niet op in dan weet je dat en heb je ook meteen je closure.
Laatst gewijzigd door Anoniem156 op 01 Jan 2014 14:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem32

Bericht 01 Jan 2014 14:43

Re: Datetopic

Poubelle schreef:
Bliss schreef:En, Majira?!

Hoe was jullie avond? De mijne was erg matig, vind oud en nieuw echt zwaar overrated en ben meestal weer blij als het achter de rug is :P
Kreeg vanmorgen ineens een bericht van m'n scharrel! "Gelukkig nieuwjaar", heel origineel :wink: Vaag dat ie nu ineens wel weer wat laat horen. Heb nog niks teruggestuurd, maar ik wens m straks nog wel ff hetzelfde.

Oh ja en uiteraard wens ik iedereen een heel gelukkig, gezond en vooral LIEFDEVOL 2014!


Jeetje het is ook niet gauw goed hè.
Hij heeft je een berichtje gestuurd, leuk toch? Doe anders net als Majira, vraag 'm of hij de eerste man van 2013 wil zijn die jou zoent (of met je het bed deelt). Gaat 'ie er niet op in dan weet je dat en heb je ook meteen je closure.


2014 :yes:
<<

Anoniem156

Bericht 01 Jan 2014 14:45

Re: Datetopic

Stuiterbal schreef:
Poubelle schreef:
Bliss schreef:En, Majira?!

Hoe was jullie avond? De mijne was erg matig, vind oud en nieuw echt zwaar overrated en ben meestal weer blij als het achter de rug is :P
Kreeg vanmorgen ineens een bericht van m'n scharrel! "Gelukkig nieuwjaar", heel origineel :wink: Vaag dat ie nu ineens wel weer wat laat horen. Heb nog niks teruggestuurd, maar ik wens m straks nog wel ff hetzelfde.

Oh ja en uiteraard wens ik iedereen een heel gelukkig, gezond en vooral LIEFDEVOL 2014!


Jeetje het is ook niet gauw goed hè.
Hij heeft je een berichtje gestuurd, leuk toch? Doe anders net als Majira, vraag 'm of hij de eerste man van 2013 wil zijn die jou zoent (of met je het bed deelt). Gaat 'ie er niet op in dan weet je dat en heb je ook meteen je closure.


2014 :yes:


Haha ehmm ja dat zou ik idd doen. :drunken:
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Jan 2014 14:52

Re: Datetopic

Sorry had vanmorgen even familie verplichtingen!

Uiteindelijk is hij niet geweest. De vriendin bij wie ik uit zat, zat er duidelijk niet om te springen dat hij kwam. Vannacht nog wel even een uurtje geskyped! :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jan 2014 14:56

Re: Datetopic

Haha Poubelle, zo bedoelde ik het helemaal niet hoor, dat het niet goed is ofzo. Het was maar een grapje :laughcry:

Edit: hoe was het trouwens met je ex en die andere man die naar de kroeg kwam?
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers