Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Dec 2013 21:37

Re: Weight Watchers

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 28 Dec 2013 22:21

Re: Weight Watchers

CCC schreef:Lana heb je een link, zie nl. alleen het online programma voor 3 maanden voor zo'n prijs staan.


Die bedoelde ik ook, sorry.
De combipas is wel wat duurder. Te duur, vind ik.
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 28 Dec 2013 23:23

Re: Weight Watchers

Helaas :( Ja vind ik dus ook. Wacht nog heel even af, misschien komt er 1 januari een goede aanbieding...
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 29 Dec 2013 10:40

Re: Weight Watchers

Als je echt heel graag naar de cursus wil, dan valt het eigenlijk qua kosten wel mee. Want je hebt hier ook het onlineabonnement bij twv. 15 euro per maand.
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 29 Dec 2013 12:42

Re: Weight Watchers

Ja klopt, alleen kom je wel op maandelijks 39 euro. Plus dat de tijden echt om te janken zijn hier, dus moet even afwegen. Vond het zo stressvol op tijd te komen altijd. Of ik start gewoon met de onlineversie, en ga om de week wegen daar ofzo. Scheelt ook weer haasten en stressen.
<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 30 Dec 2013 11:32

Re: Weight Watchers

Hallo!

Alvast een nieuwtje voor de twijfelaars ... In januari is de combipas 25,- zonder inschrijfkosten dus dat lijkt me een mooie aanbieding! De prijzen gaan per januari allemaal iets omhoog waardoor de combipas normaal 39,95 wordt en een zegeltje ( per keer betalen ) komt op 12,- euro uit, maar wanneer je hiervoor kiest betaal je wel eenmalige inschrijfkosten a 16,-euro.

Ook start per januari de Powerstart .. Misschien hebben jullie er ook al wel wat over gehoord? De nieuwe cursisten gaan de eerste twee weken beginnen met producten met een 'groen' logo. Vervolgens krijgen ze na de 2 weken uitproberen van groene producten de uitleg met puntwaardes en gaan ze aan de slag zoals wij dat al doen.
Wat ik begrepen heb, krijgen alle huidige cursisten ook het startboekje van Powerstart en staan daar ook weer menu-opties in en wie weet wat nieuwe ideeën voor ons!

Vanavond help ik op de cursus in Oosterhout en heb ik als afsluiter van het jaar een oliebollencake ( recept van de WW ) gebakken; een voordelige puntenvariant van de oliebol en goed te eten! Ben benieuwd wat de cursisten er van vinden!
Zelf zit ik op het gewicht wat ik voor mijn weekendje weg had en dat is dus het laagste gewicht wat ik tot op heden behaald heb! Super netjes van mezelf en ik geniet echt van alle feestdagen, alleen de tussenliggende dagen let ik goed op. 7 Januari weer wegen op de cursus waar ik altijd weeg ( blijf ik dus ook bewust die dag doen om het resultaat echt per week te zien ), hopen dat ik dan onder mijn huidige gewicht zit!
Hoe gaat het bij jullie?
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 30 Dec 2013 20:38

Re: Weight Watchers

Oh cool Stoplicht, weet je ook wanneer dat ingaat? En is dat alleen voor 1 maand of meerdere maanden?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Dec 2013 20:49

Re: Weight Watchers

Ideaal stoplicht! Ga ik m weer verlengen.

Supergoed dat je nog op dat gewicht zit!
Oliebollen taart klinkt goed :thumbup:
<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 31 Dec 2013 16:06

Re: Weight Watchers

De aanbieding van de combipas voor 25,-euro geldt vanaf heden tot 8 februari meen ik ... Wanneer je je bij de cursus inschrijft, krijg je uiteraard de uitleg over de Powerstart en krijg je na 2 weken de uitleg voor de pro-points.
Daarnaast krijg je bij inschrijving op de cursus een gratis half-jaarabonnement op het magazine Vrouw Glossy.

Ook loopt er nu een actie via het Veronica Magazine, welke te bekijken is via de volgende link:
http://www.veronicamagazine.nl/entertai ... t-watchers

Er is ook een Weight Watchers Event voor Veronica Magazine leden en inschrijvers via bovenstaande link, maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet veel interessanter is dan de cursus bezoeken. Angela Groothuizen komt op het event haar ervaringen delen en de diëtist van de Weight Watchers legt wat meer uit over het programma. Echter hebben de coaches van de WW ook regelmatig kaderdagen ( terugkomdagen ) en worden zij op deze dagen weer up-to-date gehouden waardoor zij dit weer door kunnen geven aan de cursisten die de cursus bezoeken.

De oliebollencake was echt heerlijk! Heel makkelijk en helemaal niet vet doordat hij dus niet in het vet, maar de oven gaat ... Je mengt 250gr. oliebollenmix met 200ml water. Vervolgens voeg je hier 100gram rozijnen / krenten aan toe en laat je het geheel 45min rijzen. Daarna doe je het mengsel in een ingevette bakvorm, 25min. op 200gr. in de oven en smullen maar! De cursisten, coach en ik zelf waren allen erg enthousiast over de smaak!

Fijne jaarwisseling allemaal en volgend jaar gaan we er vast allemaal weer tegenaan!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 31 Dec 2013 16:35

Re: Weight Watchers

Dat is maar voor 1 maand hoor denk ik. Hier zit een addertje onder het gras ;).
Je moet minimaal 3 maanden afnemen en de 2e en 3e maand is de gewone prijs.

Wat ik wil zeggen, kijk het maar goed na.
Afbeelding
<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 31 Dec 2013 18:35

Re: Weight Watchers

Nee hoor Lana, de combipas is maandelijks opzegbaar dus gewoon een maand voor €25,- en verder geen verplichtingen ... Wanneer je de combipas niet op zegt, ga je na die maand het normale tarief van €39.95 betalen.
Het is dus aan een ieder waar hij/zij voor kiest.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Jan 2014 12:56

Re: Weight Watchers

Klopt, per maand opzegbaar! Ik heb nog geen enkele keer de volle mep betaald.
Mijn groupon vouchers zijn steeds een maand geldig, en gaan daarna over op het normale tarief, dus die zeg ik dan gewoon op en zoek weer een andere aanbieding.
Mijn abo loopt nu tot 27 januari, dus kan daarna mooi een maandje aansluiten met deze aanbieding!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 01 Jan 2014 14:22

Re: Weight Watchers

Als je het voor een maandje wil doen, is het wel een goede hoor Lejow.

Zijn jullie oud&nieuw allemaal doorgekomen? Wij wel, we hebben een heerlijke vissalade gehad en een foccacia met roomkaas en druiven. Verder geen hapjes meer. Ik ben ook ziekig, dus vandaag een slechte dag. Wel binnen de punten gebleven, maar niet zo'n trek in groente enz.
Vanavond eet ik ook maar een broodje. Man is naar een nieuwjaarsborrel en ik ben thuis met de kinderen. Voor hun hebben we nog een restje aardappelen met wortels van gisteren, dus ik eet maar makkelijk.
Misschien nog een soepje erbij.

In ieder geval alle goeds voor 2014 en heel veel succes!!
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 01 Jan 2014 16:26

Re: Weight Watchers

De beste wensen voor het nieuwe jaar meiden!

Hier een goed Oud en Nieuw gehad, al was het enorm rommelig en racen. Maar vond het een heerlijke avond. Ik heb niet zo heel veel gegeten op 1 bananenbol die ik zelf had gemaakt en 1 oliebol na. En ohja, 1 glaasje wijn. Ik was al om 5.30 uur opgestaan voor het werk en was zo moe dat ik ook amper eetlust had. Vandaag kook ik wel uitgebreid omdat mijn vriend gisteren moest werken, ik heb vooraf gerookte zalm met rucola en van alles om het aan te kleden, als hoofd de kip van Roodkapje met aardappeltoefjes uit de oven en na Eton Mess. Heb er nu al trek in!

Ohja, ben wel ontzettend verwend op mijn werk met enorm veel bonbons en chocola van de kids, echt ontzettend lief en hoop dat ik me een beetje kan inhouden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Jan 2014 16:44

Re: Weight Watchers

Ohhh das altijd zo erg he CCC, al die chocolaatjes..

Ik heb gister overdag heel netjes gedaan, maar gisteravond best wat gesnoept. Al hoewel.. Eigenlijk valt het wel mee ook.
We hebben gebarbecued en ik heb 2 kipsateetjes op, 2 hamburgers en een speklapje.. Later op de avond nog 2 cupcakes en een paar glaasjes cassis.
Vandaag weer netjes in de punten, lekker soep eten vanavond.
Morgen weer wegen.. Ben echt heel erg benieuwd.
Denk dat ik wel boven mijn gewicht zit van vorige week donderdag, maar wel weer onder mijn gewicht van de laatste keer wegen bij WW.

CCC, die kip klinkt echt zo lekker, ga hem toch ook maar een keer maken, Ook al is die totaal niet WW proof haha

Lana, balen dat je je niet zo lekker voelt!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 01 Jan 2014 17:16

Re: Weight Watchers

Daarom doe ik vanavond nog een keer uitgebreid koken en lekker genieten, en dan morgen gewoon weer back to basic. Ik moet trouwens ook echt meer gaan bewegen, ik ben echt dramatisch. Die paar passen die ik op mijn werk zet, zet ook lekker zoden aan de dijk :p

Ja en die chocolaatjes, denk dat ik die door mijn vriend en laat opeten en laat verstoppen :) Anders vreet ik alles zo weg.

Hoop dat het meevalt Lejow! Ik weeg echt weer 1.5 te zwaar. Ik moet en ongesteld worden maar mijn cyclus neemt weer eens een loopje met me en heb gewoon teveel zitten vreten de afgelopen periode. Dus morgen echt normaal doen weer.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 01 Jan 2014 19:17

Re: Weight Watchers

Ah joh Lejow, moet een keer kunnen hoor. En dat zijn dan toch je extra punten?
CCC: Dat klinkt allemaal lekker. En de kip van Roodkapje?? Vertel?? ;)
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 01 Jan 2014 20:39

Re: Weight Watchers

Ja te lekker! Gewoon kipfilet door midden, parmaham en plak brie erop en wat pesto. Was echt heerlijk! :D
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Jan 2014 12:42

Re: Weight Watchers

CCC schreef:Ja te lekker! Gewoon kipfilet door midden, parmaham en plak brie erop en wat pesto. Was echt heerlijk! :D


Hmm, ik zag al wat lekkers voorbij komen ;). En dan in de oven?
Lekker zeg!!
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Jan 2014 12:43

Re: Weight Watchers

Ik ging vanmorgen stiekem op de weegschaal staan ( weegdag is vrijdag ) en er was 1,1 kilo af. Normaal gaat het bij mij wel wat sneller in het begin, maar ik vind het een goed begin!! :)
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Jan 2014 16:55

Re: Weight Watchers

Wat sneller?
Mens 1,1 kilo is al super goed!! In hoeveel dagen?

Ik ging ook stiekem wegen net en woog 75,3. Dat betekent dat er toch weer een kilo af is sinds 19 dec. Nu nog avondeten en dan vanavond op de officiele weegschaal bij WW..
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 02 Jan 2014 19:42

Re: Weight Watchers

Ja dan in de oven 180 graden en dan 20 min (ik heb het iets langer gedaan, omdat ik als de dood ben dat ik er ziek van word :p).

Wat goed Lana! Ik ga maandag weer normaal eten, ben nu nog even vrij en mag nog even genieten vond ik.

Ben benieuwd lejow!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Jan 2014 21:02

Re: Weight Watchers

Hoppaaa 0.9 kilo eraf sinds 19 december!!!

Ik ga niet die 2 wkn powerstart (2wkn alleen maar groen eten) doen, maar wil het wel een paar dagen proberen.
De bakker bij ons verkoopt groen brood 'voller koren', dus dat maar eens proberen.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 03 Jan 2014 10:39

Re: Weight Watchers

Vind ik ook hoor CCC. Dan kun je er straks echt voor gaan!

Lejow, wat goed!! Je bent echt goed bezig!! Vandaag mijn officiële weegdag en ik ben deze week 1,2 kilo kwijt.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Jan 2014 10:41

Re: Weight Watchers

Dat is echt super goed Lana! En dat in 1 week, dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen hoor :D
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers