Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


tips voor weekend weg/citytrip

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 29 Dec 2013 13:09

tips voor weekend weg/citytrip

13 februari zijn mijn man en ik 8 jaar samen. Ik zou hem graag willen verrassen met een weekend weg of een citytrip (denk dat dat leuker is) Maar wat kunnen jullie aanraden? Ik wil totaal ongeveer 300 euro uitgeven en het zou fijn zijn om midden in een centrum te zitten.
Als het met de auto is ongeveer 2u rijden van Eindhoven af (ik kan niet lang autorijden) en ook qua vlucht is Eindhoven het fijnst. Graag jullie tips :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2013 13:22

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Je kan kijken voor een vlucht naar Kiev? Ik ben daar 3 jaar geleden geweest. Voor 5 dagen met trein reis in Nederland en in Duitsland en in Oekraine ( van Kiev naar Charkiv) waren we 300 euro kwijt. Dat was inclusief overnachtingen in een hostel. Kiev is een hele mooie stad om te zien. Ik ben er toen ook in de winter geweest en toen was het zelf indrukwekkend.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem119

Bericht 29 Dec 2013 13:23

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Dan zou ik een leuk plaatsje in België uitkiezen, dat ligt natuurlijk dicht bij Brabant. Antwerpen, Brussel, Gent, Brugge, Leuven.. Allemaal leuk! Of nog net iets zuidelijker naar Lille in Frankrijk.
<<

Anoniem29

Bericht 29 Dec 2013 14:07

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Misschien met de thalys naar Parijs? Ik zit die week zelf ook in Parijs en heb een goedkoop ticket kunnen boeken. Dat was wel een week of 2/3 geleden, weet niet of ze nu al een stuk duurder zijn geworden.

Verder kun je vanuit Venlo vaak goedkoop met de nachttrein naar Kopenhagen. Lijkt mij ook erg leuk om te doen!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 29 Dec 2013 18:25

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Vandaag op groupon, o.a texel met leuke aanbieding en praag incl vlucht vanaf eindhoven voor een prikkie!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 29 Dec 2013 18:58

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Thanks voor de tip van groupon. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb :) morgen maar eens bellen met het werk van mijn man wanneer hij in februari een weekend vrij kan zijn.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Dec 2013 23:13

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Een leuke stad in Duitsland of België. Brugge is ontzettend leuk. Verder misschien Gent, Antwerpen etc.

Mijn vriend is laatst naar Bratislava geweest met het vliegtuig en dat beviel hem ontzettend goed en het is daar ook lekker goedkoop. Ik weet niet of er vluchten zijn vanuit Eindhoven. Anders misschien ook steden zoals Praag, Boedapest etc.?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem173

Bericht 29 Dec 2013 23:14

Re: tips voor weekend weg/citytrip

300 euro Inc vliegen, hotel en daar uitgeven of alleen hotel en vliegen? Ik zou anders lekker met de auto naar België gaan of bijv Maastricht
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Dec 2013 23:16

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Als je totaal ongeveer 300 euro wilt uitgeven zou ik niet voor een citytrip met vlucht gaan. Ik denk dat het dan vrij krap is. Ik zou dan naar Brugge of Gent gaan ofzo. Brugge vonden mijn vriend en ik echt super! Zo'n romantische, gezellige stad! Mocht je voor Brugge gaan, kan ik je altijd wat tips geven waar je lekker kan eten of wat leuk is om te bezoeken :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Dec 2013 09:33

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Voor dat bedrag zou ik ook met de auto naar Belgie gaan. Gent vond ik erg leuk, en ik vind Brussel ook erg leuk maar daar zijn de meningen over verdeeld. Brugge vond ik zelf niet zo veel aan, het is wel een leuke stad op zich, maar je bent er snel uitgekeken.
<<

Anoniem119

Bericht 30 Dec 2013 10:31

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Ik zou voor dat budget inderdaad liever naar België gaan en dan een keer lekker uit eten dan een city trip en met dat budget een hotelletje achteraf te moeten zoeken.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 31 Dec 2013 15:42

Re: tips voor weekend weg/citytrip

Je kan eventueel ook Brugge en Gent of een andere stad combineren. 1 overnachting is genoeg in Brugge, wij waren er 2 nachten en dat was echt te veel.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers