Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijke situatie.

<<

Hunnie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 31

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:11

Bericht 31 Dec 2013 12:27

Moeilijke situatie.

Bericht verwijdert..

(voelt toch niet fijn dit openbaar te zetten)
Laatst gewijzigd door Hunnie op 31 Dec 2013 13:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Vanilla Queen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 71

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 31 Dec 2013 13:04

Re: Moeilijke situatie.

Psychotisch zijn en een potje van je leven maken vind ik toch wel 2 andere dingen, tussen (geestelijk)ziek zijn en een zielige zeikerd zijn zit toch wel een heel groot verschil. Het is idd wel moeilijk, heftig voor je beste vriendin ook. Ik weet niet hoe ik echt in zo'n situatie zou reageren maar jij en je vriendin hebben er ook niet om gevraagd om in deze situatie te komen, en toch gebeurt het, dus ik denk dat ik in jouw plaats er wel over zou beginnen en het vertellen. Je kunt ook een steun voor elkaar zijn uiteindelijk.
<<

Anoniem 48

Bericht 31 Dec 2013 14:21

Re: Moeilijke situatie.

Eerlijk zijn werkt denk ik het beste. Gewoon tegen je vriendin zeggen dat je het zo'n lastige situatie vind.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers