Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke zorgverzekering?

<<

Anoniem321

Bericht 30 Dec 2013 05:34

Re: Welke zorgverzekering?

Ik heb nu naast basis een aanvullende tandverzekering. Hiermee wordt 80 % van de tandartskosten vergoed. Vanaf 1 januari heb ik er een aanvullende budget verzekering bij die anticonceptie en 9 fysiotherapiebehandelingen vergoedt. Ik ga voor het geheel 104 euro per maand betalen. (dit is al met collectiviteitskorting). Ik heb hiervoor gekozen omdat ik aan hardlopen doe en ik die fysiotherapie dan wel een prettig idee vind.
Ik zit trouwens bij de Friesland.
<<

Anoniem186

Bericht 30 Dec 2013 22:45

Re: Welke zorgverzekering?

Het is gelukt! We stappen over naar PMA. We gaan 60 euro per maand besparen en er wordt meer vergoed van wat wij nodig denken te hebben. Ik ben tevreden!
We gaan per jaar betalen, dat scheelde 3% op de totaalprijs.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 31 Dec 2013 01:00

Re: Welke zorgverzekering?

Ik moet nog veranderen.
Mijn man wordt behandeld bij ggz.
Meerdere mensen zeggen dat het vergoed wordt uit de basis verzekering.
Maar ik ben bang dat ik straks bedragen om de oren krijg waar ik u tegen zeg.

Als het wel klopt zijn wij 60 euro per maand goedkoper uit.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 31 Dec 2013 03:03

Re: Welke zorgverzekering?

Ik heb een verzekering van Univé met nu: het tand goed pakket en het best pakket (de laagste aanvullende voor de tandarts en de gemiddelde voor de rest)

Ik had altijd andersom: de gemiddelde voor de tandverzekering en de laagste aanvullende voor de rest van de verzekeringen. Aangezien ik inmiddels alles aan aan mij gebit heb laten verbouwen vond ik dat die verzekering wel omlaag kon en de andere omhoog.

Ik ga nu € 130,95 per maand betalen en de tanddarts wordt tot 250 euro voor 80 % vergoed.., 400 euro per jaar voor fysio en nog een aantal andere dingen die voor mij van belang waren....
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Dec 2013 12:48

Re: Welke zorgverzekering?

Na lang uitzoeken en twijfelen is het toch Ik! geworden. Was het liefst bij mijn huidige verzekering gebleven maar dan met een hoger pakket. Dit scheelt echter 15 euro per maand in de kosten, worden ongeveer dezelfde dingen vergoed (al heeft mijn huidige verzekering een hogere dekkingsgraad) en ik hoef geen medische selectie door. Ben benieuwd want waar ik nu zit (PNO) vond ik wel echt een fijne verzekering.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers