Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

<<

Anoniem238

Bericht 30 Dec 2013 21:46

Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

Vanaf 2e kerstdag genoten van het Olympisch Kwalificatie toernooi schaatsen voor de olympische spelen in Sochi in 2014 en dan wordt de uitzending vanavond afgesloten met het nieuws dat de 27-jarige marathonschaatser Sjoerd Huisman is overleden aan een hartstilstand.

Ik kreeg echt kippenvel toen ik de schaatsers een ere ronde zag maken voor hem, zijn zus was ook nog in het stadion,
Die jongen is net zo oud als ik...dan word ik echt weer even stil...

Wie heeft die nieuws nog meer meegekregen??
<<

Anoniem121

Bericht 30 Dec 2013 21:56

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

Heel heftig. Ben er ook even stil van, het is een bekende van ons...
<<

Anoniem238

Bericht 30 Dec 2013 21:57

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

Pluis schreef:Heel heftig. Ben er ook even stil van, het is een bekende van ons...

@pluis, dan is het nog veel heftiger...ik kende zijn naam alleen uit de schaatswereld...
<<

Anoniem126

Bericht 30 Dec 2013 21:58

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 18:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:11

Bericht 30 Dec 2013 22:01

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

Het nieuws sloeg hier in als een bom. Wij gaan regelmatig naar marathons en skeelerwedstrijden, ook omdat ik vroeger altijd zelf geschaatst en geskeelerd heb. Dan kom je elkaar tegen, zegt elkaar goeie dag etc... dit is echt niet te geloven. Kan er niet bij... :(
<<

Anoniem238

Bericht 30 Dec 2013 22:02

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

Vond het heel moedig hoe Dione de Graaf het nieuws bracht..
Schaatste zijn zus Mariska nou ook mee in de ereronde?
<<

Anoniem126

Bericht 30 Dec 2013 22:29

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 18:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem121

Bericht 30 Dec 2013 22:46

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

May schreef:Nee volgens mij niet. Althans ik zie haar niet mee schaatsen en als dat wel zo was geweest dan had ze vast voorop geschaatst. Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat ze in Thialf was zo kort na het nieuws. Lijkt me dat ze dan liever thuis omringd door haar familie dan is.


Ze zou vanmiddag schaatsen in Thialf. Daar werd ze gebeld met dit droevige nieuws. Daarom was het in Thialf ook zo snel bekend.
<<

Anoniem126

Bericht 30 Dec 2013 23:15

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 18:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 30 Dec 2013 23:26

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

Ik kende hem alleen van naam, maar inderdaad erg heftig. Net zo oud als ik en dan gewoon ineens niet meer wakker worden....
<<

Anoniem121

Bericht 30 Dec 2013 23:33

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

May schreef:
Pluis schreef:
May schreef:Nee volgens mij niet. Althans ik zie haar niet mee schaatsen en als dat wel zo was geweest dan had ze vast voorop geschaatst. Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat ze in Thialf was zo kort na het nieuws. Lijkt me dat ze dan liever thuis omringd door haar familie dan is.


Ze zou vanmiddag schaatsen in Thialf. Daar werd ze gebeld met dit droevige nieuws. Daarom was het in Thialf ook zo snel bekend.


Ah oké, ik had gelezen dat hij afgelopen nacht al was overleden, dus ging er eigenlijk automatisch al vanuit dat ze vanochtend voordat ze naar Thialf vertrok het nieuws al had gehoord.


Hij is 's nachts overleden en 's middags gevonden. Z'n vriendin zag z'n auto staan maar er werd niet open gedaan en de deuren waren op slot. Toen heeft de buurman hem gevonden.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 31 Dec 2013 08:24

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

Wat een verdrietig nieuws. Je voelde ook echt die stemming omslaan op het middenterrein.

Ik begreep dat ze het bewust nog een paar uur stil hebben gehouden vanwege het OKT. Zodat de schaatser met een leeg en geconcentreerd hoofd konden schaatsen.
<<

Anoniem238

Bericht 31 Dec 2013 08:58

Re: Marathonschaatser Sjoerd Huisman (27) overleden

Er werd ook gemeld inderdaad dat zijn zus Mariska Huisman nog in het stadion was en gisteravond mee zou schaatsen in de 'mass-start'.
Ik dacht ook dat zij vooraan de groep meeschaatste bij de ereronde...maar dat heb ik verkeerd begrepen.
Ik moest echt even slikken toen Dione de Graaf met dit nieuws de uitzending afsloot.

Vind het wel 'goed' dat ze het hebben stil gehouden, als dit nieuws eerder bekend was, zou dit enorm het Olympisch Kwalificatie Toernooi beïnvloed hebben, omdat er dan schaatsers die geschaatst hebben voor het nieuws en schaatsers die schaatsen na het nieuws...

Een dag later besef je echt, 27 jaar...zo oud ben ik nu en ik sta in de bloei van mijn leven...

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers