Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen zondag

<<

Dharma

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 26

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:29

Bericht 08 Sep 2013 06:52

Goedemorgen zondag

Goedemorgen.

Ik zit al aan het ontbijt en zo door de regen naar mn werk fietsen.
Het regent hier al de hele nacht/ochtend.
Na het werken maar lekker relax middag houden.
Jullie nog leuke plannen?
Fijne dag!
<<

Snack a Jack

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Woonplaats: Uithoorn

Bericht 08 Sep 2013 07:02

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen!

Ik zit ook aan het ontbijt. Straks aankleden en daarna gaan we naar mijn ouders in Helmond.

Fijne dag allemaal!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 08 Sep 2013 07:15

Re: Goedemorgen zondag

Helmond! Jeuj!

Ik zit nu aan mijn ontbijt, ik kon niet meer slapen en had honger... Of ik kon niet meer slapen van de honger... Anyway, het is weer zover.

Vanmiddag naar de kroeg en daar kom ik dinsdagavond weer uit!
<<

Anoniem4

Bericht 08 Sep 2013 07:18

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen.
Hier regent het ook :(
Straks ga ik eerst naar de sportschool en daarna naar mijn ouders, die zijn gisteren teruggekomen van vakantie.
Fijne dag allemaal!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Sep 2013 07:59

Re: Goedemorgen zondag

Goede morgen allemaal

Toetsenbord van ipad is kapot, vandaar zoveel spaties. Los toetsenbord

Ik zit nu nog in Luxemburg en straks met de motor naar huis. Helaas door de regen dus we zullen de snelle weg naar huis rijden in plaats van binnendoor. Beetje jammer, maar gisteren wel heerlijk gereden.

Fijne dag allemaal.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Snirp

Bericht 08 Sep 2013 08:02

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen!

Hier ook al wakker, maar nog lekker even in bed forummen op mijn telefoon.
Vandaag lekker weinig op de planning, alleen even de weekboodschappen doen.
Verder wordt het een lekkere luie hangzondag.

Fijne dag!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 08 Sep 2013 08:04

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen,

De dag begon al vroeg hier. Heb de was al gedaan, al gestreken. Zo nog even de vaatwasser uitruimen. Verder krijgen we vanmiddag visite.
<<

whiteflower

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:49

Bericht 08 Sep 2013 08:15

Re: Goedemorgen zondag

Goeiemorgen,

Wij gaan vandaag naar ons nieuwe huisje om verder te gaan met klussen. Een paar dingen moeten nog geschilderd worden en de slaapkamermuur gesaust. Nog een weekje en dan kunnen we eindelijk over!
Ga me zo even klaarmaken en dan gaan we :)

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem 47

Bericht 08 Sep 2013 08:17

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen!

Hier regent het ook. Mijn vriend gaat zo met een vriend naar een beurs. Ik wil dan even stofzuigen en ons konijn schoonmaken. Voor de rest ook hier een luie zondag. Misschien ga ik nog even bij mijn ouders kijken.

Een fijne dag allemaal!
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:45

Bericht 08 Sep 2013 08:19

Re: Goedemorgen zondag

Vandaag even een lazy sunday ingepland met dit regenweer. Laatste dagen beetje té druk gehad, mijn lijf protesteert daar flink tegen. Vandaag dus goed naar mijn lichaam luisteren en verplicht niksen, heerlijk!

Maare Helmond, is hier niet ver vandaan! ;)
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 08:22

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen! Ik was veel te vroeg wakker voor een zondag en zit dus al een tijdje op de bank achter m'n laptop en met mtv aan. Zo maar even iets te ontbijten verzinnen. Vandaag een beetje huishouden doen en vanmiddag wil ik langs m'n schoonouders om al m'n schoonmoeders haakspullen in beslag te nemen :P
<<

Snack a Jack

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Woonplaats: Uithoorn

Bericht 08 Sep 2013 08:31

Re: Goedemorgen zondag

Joli86 schreef:Vandaag even een lazy sunday ingepland met dit regenweer. Laatste dagen beetje té druk gehad, mijn lijf protesteert daar flink tegen. Vandaag dus goed naar mijn lichaam luisteren en verplicht niksen, heerlijk!

Maare Helmond, is hier niet ver vandaan! ;)


Haha, is dat zo? Kom er zelf niet vandaan hoor. Dit is de tweede vrouw van mijn vader en hij is een jaar of 6 geleden naar Helmond verhuisd. Misschien de volgende keer zwangerschapkwaaltjes uitwisselen? Ben bijna 17 weken zwanger:).
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Sep 2013 08:32

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen, om 7.30 u werd L. wakker, hij heeft nog tot 08.15 u rustig naast me gelegen en ik heb nog een eetje liggen dommelen. Daarna heb ik nog een tijdje met hem in mijn armen gelegen, hij lag gezellig te kletsen en toen heb ik een fles maakt. Nu zit ik in bed met de ipad en hij doet verwoede pogingen om vooruit te komen op zijn buik.
Heerlijk, echt zo'n luie zondagmorgen.

Ik ga zometeen even douchen, met L. In bad, wat wassen draaien en vanmiddag ga ik naar een vriendin. Ik heb haar al een tijd niet gezien dus ik heb er zin in!
<<

Anoniem87

Bericht 08 Sep 2013 09:06

Re: Goedemorgen zondag

Ik lig nog lekker in bed te forummen. Ga er zo ook maar eens uit, moet nog wat wassen draaien en de badkamer schoonmaken. Vanmiddag op visite bij mn broer, verder een relaxed dagje.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Sep 2013 09:15

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen :)

Vriend gaat zo beginnen in de tuin, ik ga zo het huis schoonmaken.

Fijne dag!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 08 Sep 2013 09:19

Re: Goedemorgen zondag

Good morning!

Ik was er al vroeg uit, ben in de motregen gaan hardlopen. Verder vandaag rustig: beetje huishouden, wat voor de studie doen, op de bank hangen... Vanavond Boer zoekt Vrouw kijken!

Fijne dag allemaal!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Sep 2013 09:26

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen!
Volgens mij regent het hier al sinds gisteravond... Maar gelukkig hoef ik vandaag de deur niet uit :) MIjn ouders komen straks gezellig op bezoek!
Fijne dag allen!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 08 Sep 2013 09:41

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen!
Ik ben al eventjes beneden, vriend ligt nog te koesen. Ik ga straks weer verder met m'n knutsels. Gister op internet hele toffe cupcake en donut sleutelhangers gezien en nagemaakt dus ik wil meer leuke dingen vinden en maken! :D

Fijne dag allemaal!
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:45

Bericht 08 Sep 2013 09:45

Re: Goedemorgen zondag

Snack a Jack schreef:
Joli86 schreef:Vandaag even een lazy sunday ingepland met dit regenweer. Laatste dagen beetje té druk gehad, mijn lijf protesteert daar flink tegen. Vandaag dus goed naar mijn lichaam luisteren en verplicht niksen, heerlijk!

Maare Helmond, is hier niet ver vandaan! ;)


Haha, is dat zo? Kom er zelf niet vandaan hoor. Dit is de tweede vrouw van mijn vader en hij is een jaar of 6 geleden naar Helmond verhuisd. Misschien de volgende keer zwangerschapkwaaltjes uitwisselen? Ben bijna 17 weken zwanger:).


Die zwangerschapskwaaltjes mag je houden hoor ;) heb van mezelf al kwaaltjes genoeg... Hihi
Maar lijkt me leuk, maar ook 'eng'. Kom hier nu redelijk anoniem op het forum en eigenlijk wil ik dat zo wel houden..
Afbeelding
<<

Anoniem198

Bericht 08 Sep 2013 09:48

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen allemaal!
Ik ben net wakker en aan het bijkomen van een lange dag gister.
Wij hadden een bruiloft gister net over de grens. We werden om 9.30 uur verwacht en waren vanochtend om 3.30uur thuis.
Straks douchen en rustig aan vandaag.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 08 Sep 2013 09:53

Re: Goedemorgen zondag

Goeienmorgen!

Ik heb lekker uitgeslapen. Vandaag lekker luie zondag houden en vanmiddag aan het huishouden.

Fijne dag!
<<

Anoniem168

Bericht 08 Sep 2013 09:55

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen allemaal!

Vandaag een relaxdagje, na een paar daagjes er tussen uit te zijn geweest met een vriendin. Gisteravond dan ook op tijd gaan slapen, zodat ik nog een hele zondag voor me zou hebben.
Gister wat nieuwe herfstdecoratie spulletjes ingeslagen, misschien dat ik daar vandaag al wat mee ga doen, aangezien het al lekker herfstig buiten kijkt.
Verder lekker niksen.

Fijne dag iedereen!
<<

Snack a Jack

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Woonplaats: Uithoorn

Bericht 08 Sep 2013 09:58

Re: Goedemorgen zondag

Joli86 schreef:
Snack a Jack schreef:
Joli86 schreef:Vandaag even een lazy sunday ingepland met dit regenweer. Laatste dagen beetje té druk gehad, mijn lijf protesteert daar flink tegen. Vandaag dus goed naar mijn lichaam luisteren en verplicht niksen, heerlijk!

Maare Helmond, is hier niet ver vandaan! ;)


Haha, is dat zo? Kom er zelf niet vandaan hoor. Dit is de tweede vrouw van mijn vader en hij is een jaar of 6 geleden naar Helmond verhuisd. Misschien de volgende keer zwangerschapkwaaltjes uitwisselen? Ben bijna 17 weken zwanger:).


Die zwangerschapskwaaltjes mag je houden hoor ;) heb van mezelf al kwaaltjes genoeg... Hihi
Maar lijkt me leuk, maar ook 'eng'. Kom hier nu redelijk anoniem op het forum en eigenlijk wil ik dat zo wel houden..


Same here! Ik stuur je als we weer naar Helmond gaan een PB en zien wel of het durven?
<<

Anoniem9

Bericht 08 Sep 2013 09:59

Re: Goedemorgen zondag

Goedemorgen! :D

Vandaag krijgen we visite van een nicht van mijn vriend. Voor de rest gaan we lekker op de bank hangen! Dat mag met dit weer ;)

Fijne dag!
<<

Anoniem27

Bericht 08 Sep 2013 12:55

Re: Goedemorgen zondag

Goedemiddag! Mijn vriend komt thuis van een weekendje weg :cheering:. Ik ga zo lunchen met een vriendin, heerlijke relaxte zondag.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers