Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPhone 4s vraag

<<

Anoniem85

Bericht 29 Dec 2013 23:02

iPhone 4s vraag

Is het normaal dat als je de iPhone met het schuifje aan de zijkant in de stille modus zet, er geen icoontje hiervan wordt weergegeven op het beeldscherm?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 29 Dec 2013 23:12

Re: iPhone 4s vraag

Nee, dat is niet normaal. Er hoort dan nog steeds een bel met een streep erdoorheen op je scherm te verschijnen.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 29 Dec 2013 23:14

Re: iPhone 4s vraag

Alleen als de telefoon vergrendeld is dan zie je dat niet.
Moet wel je scherm aan zijn.
D. 💙14-01-2019💙
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Dec 2013 23:42

Re: iPhone 4s vraag

Er word wel een icoontje weergegeven zodra je het schuifje omzet maar die verdwijnt bij mij ook weer gelijk, deze wordt dan groot op het scherm aangegeven. Blijft geen icoontje bovenin het scherm staan met een belletje met streep erdoor bij mij.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem85

Bericht 29 Dec 2013 23:45

Re: iPhone 4s vraag

Oh wat gek, bij mijn telefoon is dat niet. Wel een klokje als ik de wekker gezet heb maar geen belletje met een streep erdoor
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Dec 2013 23:48

Re: iPhone 4s vraag

Ja de wekker zie ik ook inderdaad als ik die aanzet. Maar geen blijven icoontje van een belletje met streep erdoor.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem85

Bericht 29 Dec 2013 23:51

Re: iPhone 4s vraag

Gek toch, nu weet ik dus niet zonder te schuiven dat hij in de stille stand staat
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Dec 2013 23:56

Re: iPhone 4s vraag

Als het schuifje op stille stand staat dan zie ik een gekleurd (oranje) streepje. Als hij op geluid aan staat dan zie ik geen streepje naast het schuifje.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem119

Bericht 30 Dec 2013 00:17

Re: iPhone 4s vraag

Je ziet dat alleen groot in beeld tijdens de handeling zelf, dus wanneer je m stil zet. Daarna niet meer. Je kunt het gewoon controleren bij dat schuifje aan de zijkant.
<<

Anoniem 53

Bericht 30 Dec 2013 06:36

Re: iPhone 4s vraag

JustMeDaan schreef:Alleen als de telefoon vergrendeld is dan zie je dat niet.
Moet wel je scherm aan zijn.

Als mijn telefoon vergrendeld is en ik zet hem op stil krijg ik gewoon dat belletje met een streep er doorheen hoor. Heel even maar, dat wel, maar ik zie het wel.
<<

Anoniem85

Bericht 30 Dec 2013 13:35

Re: iPhone 4s vraag

Mijn telefoon is normaal dus haha. Als ik m op stille stand zet dan komt het idd heel even in beeld. Was gewend van voorgaande telefoons dat dat ook bovenin beeld kwam en bleef staan zoals wekker, Bluetooth etc.
Thnx voor de antwoorden
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Dec 2013 14:42

Re: iPhone 4s vraag

Nu je het zegt is dat eigenlijk inderdaad best raar, dat het niet in beeld blijft rechtsbovenin!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem7

Bericht 30 Dec 2013 14:44

Re: iPhone 4s vraag

Sun schreef:Mijn telefoon is normaal dus haha. Als ik m op stille stand zet dan komt het idd heel even in beeld. Was gewend van voorgaande telefoons dat dat ook bovenin beeld kwam en bleef staan zoals wekker, Bluetooth etc.
Thnx voor de antwoorden

Als je dan gewoon even naar de zijkant van je telefoon kijkt, naar dat schuifje, als je dan een rode streep ziet bij dat schuifje dan geeft dat aan dat hij in de stille stand staat.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron