Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je haar 's nachts

<<

Anoniem26

Bericht 28 Dec 2013 21:34

Re: Je haar 's nachts

Los. Maar ik föhn het wel eerst als ik het heb gewassen. Ik heb haat tot iets boven mijn kont en dat is echt niet fijn als het nat is. Ook duurt het lang voor het droog is dan.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 28 Dec 2013 21:39

Re: Je haar 's nachts

Bloom schreef:Altijd in een staart. Ik heb krullend haar en anders ben ik in de ochtend helemaal een :afro:


+1. Gisteravond was ik zo moe dat ik het niet op een staart had gedaan en vanmorgen zat het weer alle kanten op haha. Ik vind het ook fijner in een staart, dan kriebelt het niet in mijn gezicht en vooral in de zomer vind ik het ook extra warm als ik mijn haar los heb 's nachts dus ik doe mijn haar eigenlijk altijd in een staart. Ik slaap meestal op mijn zij dus voel die staart ook niet.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem 47

Bericht 28 Dec 2013 22:43

Re: Je haar 's nachts

Ik heb 's nachts mijn haar los. Vaak ga ik met nat haar slapen en zit het de volgende dag goed. Ik hoef alleen 's ochtends m'n haar te borstelen en er wat haarlak in te spuiten.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 29 Dec 2013 00:21

Re: Je haar 's nachts

Tot 2 jaar gelden altijd los. Tegenwoordig doe ik onderin mijn haar een elastiek zodat mijn haar niet in mijn gezicht ligt of op een andere manier in de weg ligt.
Afbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 29 Dec 2013 20:12

Re: Je haar 's nachts

Ik slaap altijd met mijn haar los.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 29 Dec 2013 20:14

Re: Je haar 's nachts

Eigenlijk altijd in een knot. Ik heb er geen last van tijdens het slapen. Ik slaap eigenlijk altijd op mijn zij.
<<

Anoniem187

Bericht 29 Dec 2013 20:16

Re: Je haar 's nachts

Los. Ik heb van die fijne super dikke stugge haren.. Dus doe ik er een staart/vlechtje in, dan blijft mijn haar de dag erna gewoon in een staart/vlechtje staan alleen dan een stuk slordiger.. En die heerlijke knik van een elastiekje heb ik er ook altijd in, of ik er nu een los en een strak elastiekje in heb maakt geen verschil.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 29 Dec 2013 20:19

Re: Je haar 's nachts

Gewoon los.
<<

Anoniem185

Bericht 30 Dec 2013 00:54

Re: Je haar 's nachts

Als het droog is los, soms in een lage staart.
Als het nat is altijd in een 'strakke' lage staart, omdat ik anders altijd van die haar-bobbels op mijn hoofd krijg de volgende ochtend.
<<

Anoniem17

Bericht 30 Dec 2013 11:43

Re: Je haar 's nachts

Ik heb mijn haar altijd los 's nachts. Ik vind het heel onprettig slapen als het in een vlecht/knot/staart of wat dan ook zit, en ik heb dan ook altijd de volgende dag 'haarpijn', zelfs als ik het heel losjes doe.
Ik ga nooit met nat haar slapen, dan ziet m'n haar er de volgende dag écht niet uit. Daarom was ik het bijna nooit 's avonds, alleen heel vroeg op de avond, zodat het droog is voordat ik ga slapen. Al lukt dat in de praktijk nooit, omdat het serieus uren duurt voordat m'n haar goed droog is.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 30 Dec 2013 13:36

Re: Je haar 's nachts

Ook los. Ik heb vorig jaar een keer geslapen met een vlecht in en de volgende ochtend had ik een heel vreemd pluis kapsel, dus dat doe ik ook niet meer.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers