Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 29 Dec 2013 12:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic

LCN, hoe gaat het met je? Hoe gaat het met je zwangerschap?
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:54

Bericht 29 Dec 2013 12:25

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@bisq: wat spannend zeg!
@aagje: kan ik me goed voorstellen....moeilijk is dat he. Inderdaad open zijn over wat je voelt. .als dat kan/lukt bij deze vriendin.

@lindsya: ja gaat verder goed hoor! Natuurlijk wel wat ongemakken en buik zit al behoorlijk in de weg. Maar gaat verder super eigenlijk..als ik verhalen hoor van andere tweeling moeders. En ze zitten nog mooi veilig in mijn buik met alweer ruim 31 wk, wat natuurlijk heel fijn is. Hoe is het met jou?
Afbeelding
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 29 Dec 2013 13:42

Re: Moeilijk zwanger worden topic

LCN, gelukkig dat ze in je buik zitten nog, hopelijk blijven ze daar nog even een tijdje zitten. Hoeveel eerder kan je bevallen? Ja die buik gaat op den duur in de weg zitten en jij heb dan twee kleintjes erin zitten. Mijn buik begin nu wel echt te groeien, ik heb lasten van mijn banden maar verder is het goed te doen. De misselijkheid was met 26 weken weg en ik ben nu 28 weken en het gaat gelukkig nu goed. De babykamer is klaar, alleen nog een matras halen en ik wil graag met acht maanden een fotosessie doen met mijn zoontje als herinnering omdat dit echt mijn laatste zwangerschap is.
Wil jij nog een keer proberen hierna of niet? Mag je wel in het gewone ziekenhuis bevallen of ga je waar je behandeling heb gedaan bevallen?
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:54

Bericht 29 Dec 2013 15:29

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Met een tweeling beval je gemiddeld met 37 weken, dus hoop dat ik dat haal. Ik ben verder helemaal klaar in die kliniek sinds ik zwanger ben. Controles en bevalling zijn gewoon in het ziekenhuis hier.
We gaan sowieso niet meer een hele icsi behandeling doen. We hebben nog wel 1 cryo over. Misschien dat we die nog wel eens terug laten plaatsen. Eerst maar kijken hoe t voelt met twee kindjes :-).

Fijn dat het met jou en de zw schap ook goed gaat! Extra genieten dus nu het echt de laatste keer is. Nooit meer in de mmm!
Afbeelding
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 29 Dec 2013 16:33

Re: Moeilijk zwanger worden topic

LCN, hopen dat ze tot 37 weken blijven zitten. Gelukkig dat je het gewone ziekenhuis loop. Wij hebben nog 3 embryo's in de koeling zitten maar het zwanger zijn val zo tegen bij mij. Bij de eerste was ik ook zo ziek en was het makkelijk want je kon gaan liggen en alles zonder om te kijken maar nu met mijn zoontje erbij val het zwanger zijn me nog zwaarder omdat ikzelf gewoon voor hem wil zorgen maar als je zo ziek ben val het niet mee. Maar ik voel me gelukkig nu goed dus ik kan nu genieten van mijn zwangerschap en voor mijn zoontje zorgen. Ik heb al sterilisatie aangevraagd dus geen mmm meer voor ons en de embryo's laat ik vernietigen.
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 29 Dec 2013 19:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ bisq; Wat ontzettend spannend zeg!!

@ Aagje; :hug:

@ Sabje; Is de ergste pijn weer achter de rug?

@ LCN; Goed te lezen dat het zo goed gaat met je zwangerschap! Gaat al opschieten zeg.

@ Lindsya; Vervelend dat je weer zo misselijk bent geweest. Gelukkig gaat het nu weer beter!

Bedankt voor de lieve woorden die hier eerder al geplaatst zijn!
Ik heb vandaag mn eisprong. Dus nog 2 weken wachten! Ik ben natuurlijk altijd erg verwend, maar moet er niet vanuit gaan dat het gelijk weer raak is.
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 29 Dec 2013 20:13

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aagje: Dikke Knuffel

Weegschaal: de ergste pijn moet nog komen. Vandaag al wel pcm moeten pakken. Dinsdag zal de ergste dag zijn. Jij nu weer op het wachtbankje spannend!

Le chat noir: Ik slik het al voordat het doorzet, omdat ik dan ook al flinke pijn heb. Zal er deze keer is pcm bij slikken, misschien dat het dan een beetje beter gaat.

All: Dank jullie voor de knuffels en lieve woorden. Wat wel fijn is dat deze week mijn man vrij is en voor mijn mannetje kan zorgen kan ik lekker in bed blijven liggen.
We hebben ook nog een weekend weg geboekt. Nu met zijn drieën. Gaan 14 februari naar center parcs. Welke blijft nog een mystery haha
Ben ook al voor de zomervakantie aan het kijken. We wachten volgende maand nog af en als ik dan niet zwanger ben gaan we boeken. Heb al een paar mooie campings (wel in een stacaravan) gezien.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 30 Dec 2013 08:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic

:cry: ben net ongesteld geworden. Wat een teleurstelling en tegelijkertijd een opluchting dat ik in ieder geval weer ongesteld ben geworden.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem219

Bericht 30 Dec 2013 08:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ sabje, dat klinkt wel heftig zeg, balen dat je dat elke maand hebt :(... Wel fijn dat je deze week rustig aan kan doen. Scheelt toch al weer een beetje....
Leuk zeg een weekendje in het vooruitzicht. Wij gaan in april naar landal, ook nu al zin in.

@bisq, ik snap je dubbele gevoel helemaal! Balen van je menstruatie, maar wel fijn te weten dat alles nog steeds werkt.

@all: bedankt voor de lieve woorden weer! ik heb haar gister een smsje gestuurd met dat ik ondanks dat ik heel blij voor ze ben en ze alles gun, het ook wel even hard aan komt. Ze begreep het helemaal en zei dat ik echt geen sorry hiervoor hoef te zeggen. Ben blij dat ze het begrijpt. Wel fijn dat ze het zo snel al verteld. Ze had zelf het gevoel het gewoon tegen mij te moeten zeggen.... heel lief. Hopelijk sluit ik snel bij haar aan en kunnen we samen gaan baby shoppen :)
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Dec 2013 09:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aagje, hoe ben jij eigenlijk aan de Clomid geraakt? Je had wel n cyclus toch? Je hoeft t niet te vertellen hoor, gewoon interesse. Bij de eerste ook clomid gebruikt?

ik hoop dat je snel zwanger mag zijn samen met je vriendin!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem219

Bericht 30 Dec 2013 09:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Nee bij de eerste was ik zonder problemen de tweede ronde zwanger. Mooie cyclus van 29 dagen en nooit last na mijn eisprong.


Toen ik in okt 2012 mijn spiraaltje liet verwijderen toen werd ik na 46 dagen ongesteld. Best netjes na een paar jaar anticonceptie. Maar daarna had ik na de helft van mijn cyclus heel veel last van (wat ik zelf dacht PMS) Hoofdpijn, stemmingswisselingen, down, pijn borsten etc etc. Dus in april ben ik naar de ha gestapt om te vragen of daar iets aan te doen was, ik had helemaal niet de bedoeling om onderzoeken te laten doen of iets dergelijks. Maar de dokter zei: nou ik ga het even overleggen met de gyn, want normaal bij PMS (hij dacht dus hetzelfde) geven we de pil en dan word het veel minder. die zelfde middag belde hij me terug dat de gyn me even wilde zien om toch wat onderzoeken te laten doen.

Eerst een echo gehad, en daar waren heel veel kleine ei blaasjes op te zien. De echoscopiste zei dat dit kenmerkend was voor pcos, maar dat kon je niet alleen met een echo zien. Daarna had ik de afspraak met de gyn die wilde bloed laten prikken dat kon gelijk die zelfde middag, omdat hij dacht aan of pcos of vervroegde overgang (mijn moeder was op 36 in de overgang dus het zou bij mij ook vroeg kunnen zijn, maar dan kan het dus ook op 28 al gebeuren). Ik heb een week in spanning gezeten want als het overgang was dan was het einde verhaal. Uit de bloed test kwam dat ik wel een eisprong had gehad, maar geen goede. Je waardes als ik me niet vergis moeten in de 20 zijn voor een eisprong waar je ook wat aan hebt, en dat van mij lag op 17 dacht ik. Dus net eronder.
Dus heb als klein hulp middeltje clomid 50mg gekregen en dat werkt voor mijn eisprong super. Voel hem nu ook heel duidelijk dat ik me af en toe afvraag of het wel maar 1 eitje is die groeit/springt haha...

Dus ja eigenlijk met mazzel een beetje erachter gekomen dat mijn eisprong gewoon net niet goed was.

oh en die pms klachten heb ik nu nog steeds, maar die neem ik maar voor lief, net als alle bijwerkingen van de clomid.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 30 Dec 2013 10:40

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ bisq, balen dat je ongesteld bent geworden.

@weegschaal,moet je direct al die medicijnen gaan nemen als blijkt dat je zwanger bent of nu al?

Ik moet nog een weekje wachten. Tot nu toe gaat het wachten me goed af.
En verder voel ik me niet top. Ik slaap de laatste dagen zo slecht door enorme rugpijn en ben nog ateeds 's morgena wat misselijk en mn borsten doen nog steeds pijn van de pregnyl. Deze keer duurt het wel erg lang voordat het uit mn lichaam is.

Alvast een fijne jaarwisseling en op een goed 2014 voor ons allemaal!
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 30 Dec 2013 11:59

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal, spannend weer voor jullie. Ik lees niet altijd mee maar gebruik je wel weer medicijnen? Ik ga voor je duimen in ieder geval.

Bisq, balen dat je ongesteld geworden ben.

Aagje, jij ook succes. Gelukkig dat je niet in de overgang was. Hopelijk doe de clomid binnenkort goed zijn werk.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Dec 2013 12:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aagje duidelijk! Hopelijk ben je snel zwanger met de Clomid!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 30 Dec 2013 17:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic

:hug: Bisq, aan de ene kant natuurlijk een teleurstelling en aan de andere kant weer goed dat je ongesteld bent geworden, omdat je dan een cyclus hebt. Hoop voor jullie dat je snel zwanger mag zijn!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 31 Dec 2013 12:41

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik wens alle meiden in dit topic een goed nieuw jaar met veel positieve testen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 31 Dec 2013 12:56

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik wil iedereen in dit topic ook even het beste wensen voor 2014!! Dat er maar veel positieve testen mogen komen!!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 31 Dec 2013 13:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik sluit me bij de vorige reacties aan.
Meiden dat 2014 voor jullie een gelukkig en vruchtbaar jaar mag worden!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 31 Dec 2013 15:20

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ook ik wil jullie een heel vruchtbaar 2014 wensen! Dat jullie grootste droom werkelijkheid mag worden!!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 31 Dec 2013 15:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Voor de volle 100% wens ik jullie een mooi, voorspoedig maar vooral vruchtbaar nieuwjaar. Geef niet op! Ik wens jullie stuk voor stuk een positieve test en voorspoedige zwangerschap toe. Weet dat er aan jullie wordt gedacht en met jullie wordt meegeleefd. Ik hoop echt dat jullie hier een ienieminie beetje steun aan ervaren.
L2014 & H2017
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 31 Dec 2013 15:41

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik sluit me bij bovenstaande reacties aan. Begin dit jaar heb ik ook mee geschreven hier en het is fijn om onderling elkaar te steunen. Ik hoop echt dat 2014 voor jullie allemaal een heel bijzonder jaar gaat worden en dat jullie hier elkaar kunnen blijven steunen en je frustraties eruit kan gooien.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem171

Bericht 31 Dec 2013 17:12

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Meiden die in dit topic meeschrijven ik hoop dat 2014 jullie jaar is en jullie lang gekoesterde wens in vervulling mag gaan!
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:48

Bericht 31 Dec 2013 19:41

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik wens alle meiden in dit topic een heel vruchtbaar en gelukkig jaar toe! Dit soort dagen zijn altijd een beetje dubbel ; aan de ene kant een nieuw jaar met nieuwe kansen, maar aan de andere kant een jaar waarin je droom niet is uitgekomen. Dus voor alle meiden die hem kunnen gebruiken: een dikke knuffel :hug:
Ik wens jullie heel veel geluk in het nieuwe jaar!
2013
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 31 Dec 2013 21:19

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Dankjewel dames! Ik hoop voor mezelf en alle meiden die hier meeschrijven dat we allemaal zwanger mogen worden(en blijven,ik hoop nooit meer een miskraam mee te hoeven maken).
<<

Anoniem219

Bericht 31 Dec 2013 21:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat lief van iedereen!

Ook ik wens iedereen goed nieuws in 2014!!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers