Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Anoniem20

Bericht 15 Dec 2013 22:35

Re: Leuke uitspraken-topic!

Gister moest ik voor wat kleine dingen naar de action, oudste ging gezellig mee. Vriend lag met jongste in bed.
L zit in de kar en wil er zelf uitklimmen, waarop ik zeg " doe maar niet, straks val je eruit".
L: "Nee hoor, ben stoere vent.......papa niet".
Dus ik vraag waarom niet.
L: "papa heeft een pyjamabroek aan"
<<

Anoniem275

Bericht 15 Dec 2013 22:47

Re: Leuke uitspraken-topic!

gisteren kwam mijn man en kinderen even langs op mijn werk ivm de auto, maar T wilde mama zoeken.
ik werk in uniform (zorg), dus hij vond het een beetje vreemd allemaal en zei geen woord.
eenmaal thuis zei hij tegen mijn man dat mama wel een gekke trui aan had.. :laughcry:
<<

Anoniem 42

Bericht 30 Dec 2013 00:30

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dochter tegen meisje achter de kassa met tongpiercing: 'Oh wat erg dat ze die oorbel per ongeluk door je tong hebben gemaakt!'
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Dec 2013 01:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Twellie schreef:Dochter tegen meisje achter de kassa met tongpiercing: 'Oh wat erg dat ze die oorbel per ongeluk door je tong hebben gemaakt!'


Whaha haha werkelijk ge-ni-aal!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 30 Dec 2013 11:32

Re: Leuke uitspraken-topic!

expressob schreef:past wel in dit topic:

Mijn moeder was in de bouwmarkt, hoort ze ineens een kindje roepen.. "mamaaaaaa ze hebben geen wc papier!"
bleek nou.. kindje was gaan zitten poepen op 1 van de showmodellen hahaha
(mijn moeder had toen wat zakdoekjes gegeven :P)


Haha doet me denken aan jackass :P
M:21072011
J :08012014
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 30 Dec 2013 13:06

Re: Leuke uitspraken-topic!

Twellie schreef:Dochter tegen meisje achter de kassa met tongpiercing: 'Oh wat erg dat ze die oorbel per ongeluk door je tong hebben gemaakt!'


:thumbup: geniaal !!
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 30 Dec 2013 13:48

Re: Leuke uitspraken-topic!

Twellie schreef:Dochter tegen meisje achter de kassa met tongpiercing: 'Oh wat erg dat ze die oorbel per ongeluk door je tong hebben gemaakt!'


:lol: Hoe reageerde de cassière?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 30 Dec 2013 13:49

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha, Twellie :thumbup:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 30 Dec 2013 21:15

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dochter:'Mama, ik heb echt enorme drinkenhonger' :-)
Ik vraag:' Heb je misschien dorst?'
'Jahaa dat zeg ik toch.! Ik heb hele erge honger in drinken' met een heel boos gezicht
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 31 Dec 2013 09:13

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat grappig Twellie.

Wat een lekkere eigenwijsheid Amaryllis
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 31 Dec 2013 09:22

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik zat met S foto's te kijken van het afgelopen jaar. Op een aantal foto's staan opa, oma en S met een theedoek om (de theedoek diende als dansrokje). Bij het zien van die foto's zei S: kijk daar waren we aan het theedansdoeken!
<<

Anoniem20

Bericht 02 Jan 2014 14:11

Re: Leuke uitspraken-topic!

Heb stiekem een chocolaatje uit de nieuwsjaarszak van de oudste gegeten.
Ziet hij net dat papiertje op tafel..."hee, wie heeft dat gegeten?"
Dus ik zeg "papa" :)
Hij kijkt nog een keer goed naar mij..."hee, niet. Jij hebt gegeten. Jij geknoeid om mond. Jij jokkelblok" :nopompom:
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 02 Jan 2014 14:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

We zaten vanochtend even woezel en pip te kijken, het filmpje heette ijspret en T.iebe zei het na: iPad!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 02 Jan 2014 17:05

Re: Leuke uitspraken-topic!

S zat net samen met oma met de barbie's te spelen. S zei dat de Barbie van oma naar het ziekenhuis moest. Oma vroeg zich af waarom. Volgens S omdat er een scheur in haar onderbroek zat!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 02 Jan 2014 17:52

Re: Leuke uitspraken-topic!

_Jet schreef:S zat net samen met oma met de barbie's te spelen. S zei dat de Barbie van oma naar het ziekenhuis moest. Oma vroeg zich af waarom. Volgens S omdat er een scheur in haar onderbroek zat!


dat is ook wel heel erg naar! :lol:
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Jan 2014 19:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik zette N. vanmiddag op de fiets toen ik haar had opgehaald van het KDV. Ze was moe, huilerig en wilde dat ik haar spenen, knuffel en knutselwerk vast hield. Ik zei: "Ik heb niet tien handen, dat gaat niet." Gehuil ging de hele weg naar huis door, niks was goed. Voor de deur stappen we af. Ik wil de fiets 'parkeren' en op slot zetten en vraag N. om haar knutselwerk even van mij aan te pakken. Zegt ze huilend: "Maar dat gaat toch niet?! Ik heb geen tien handen mama!"
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 03 Jan 2014 10:46

Re: Leuke uitspraken-topic!

Lotte heeft vandaag een oranje trui aan met Ernie erop. Ze was zelf allemaal bezig met de kleuren van haar kleding, grijze romper, sokken met roze, groen en grijs, maar bij haar trui liep ze vast.
Ik wilde helpen en zei: ooooo
Maakt ze af:Dennenboom!
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Jan 2014 12:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha die is grappig
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 42

Bericht 05 Jan 2014 20:12

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dochter probeert een tent te bouwen van lakens en stoelen maar het lukt niet en ze raakt steeds gefrustreerder. Dochter: 'Ik ben echt ZO boos: als ik van jou godverdorie had mogen zeggen, had ik het nu gezegd.'
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 05 Jan 2014 22:01

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wij zaten vanmorgen koffie te drinken toen onze dochter een proefpakketje maandverband bij de post zag liggen. Toen zei ze mama ik wil ook graag ongesteld zijn. (Op haar manier iets anders geformuleerd, 3 jaar.) Ik zei tegen mijn man dat had ik graag op had willen nemen voor als ze het later werkelijk wordt!
<<

Anoniem144

Bericht 05 Jan 2014 22:08

Re: Leuke uitspraken-topic!

MrsMath schreef:Lotte heeft vandaag een oranje trui aan met Ernie erop. Ze was zelf allemaal bezig met de kleuren van haar kleding, grijze romper, sokken met roze, groen en grijs, maar bij haar trui liep ze vast.
Ik wilde helpen en zei: ooooo
Maakt ze af:Dennenboom!


Hahaha :laughcry:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 05 Jan 2014 22:21

Re: Leuke uitspraken-topic!

Niet echt eennuitspraak, maar vond 'm wel grappig. M'n zoon zat in een tijdschrift te bladeren, wijst ie naar een foto van een mevrouw en zegt 'slaapzak'. Ik kijken, bleek het vrouwtje een trouwjurk aan te hebben. :wink:
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 05 Jan 2014 23:54

Re: Leuke uitspraken-topic!

N. kwam pas 's ochtends bij me in bed. Ik had die nacht in alleen een onderbroek geslapen dus op een gegeven moment zag ze m'n blote borst. Ze zei toen: "Mama's borsten zijn zooooooo groot!" (Valt wel mee, hoor :wink:) Vervolgens ziet ze mijn tepel en zegt ze "Hé, een worstje!"
<<

Anoniem272

Bericht 07 Jan 2014 10:47

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha Novalee! Hier ook een mooie. Ik was I. aan het verschonen boven. Mijn man kwam even overleggen of T. een Sultana mocht en hoeveel dan. We hadden het er even over en kwamen toen op een ander onderwerp. We stonden er niet bij stil dat de babyfoon aan stond en T. alles kon horen beneden. Hij weet blijkbaar hoe de 'terugpraatknop' werkt, want plotseling schalt er door de babyfoon boven: 'mag ik nou één of twee Sultana's?!!' We schrokken ons rot haha :D
<<

Anoniem12

Bericht 07 Jan 2014 10:51

Re: Leuke uitspraken-topic!

Lonely Goatherd schreef:Niet echt eennuitspraak, maar vond 'm wel grappig. M'n zoon zat in een tijdschrift te bladeren, wijst ie naar een foto van een mevrouw en zegt 'slaapzak'. Ik kijken, bleek het vrouwtje een trouwjurk aan te hebben. :wink:

Haha, geweldig. Arme mevrouw! :dance:
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny, Valkyrie