Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Quarterlifecrisis

<<

Anoniem38

Bericht 28 Dec 2013 17:42

Re: Quarterlifecrisis

Dan heb ik last van het 30ers dilemma..!
<<

Anoniem23

Bericht 28 Dec 2013 18:05

Re: Quarterlifecrisis

Ik had rond mijn 20ste heel erg het gevoel van wat wil ik maar nu juist helemaal niet meer. Ik weet niet hoe het komt maar op de een of andere manier heb ik echt een rotsvast vertrouwen in dat ik "vanzelf" op mijn plek terecht kom. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik nog aan het studeren ben en geen gezin. Ik heb nog zoveel mijlpalen om naar uit te kijken om het zo maar te zeggen.. Wie weet krijg ik het gevoel dat jullie hebben ook wel als er kinderen en een vast baan zijn.

Ik denk dat het goed is om voor jezelf te bedenken of je echt niet blij bent of dat het iets tijdelijks en misschien wel hormonaals :P is. Mijn moeder is op haar 55ste nog een master gaan doen omdat ze meer wilde en dat vind ik zo tof. Het kan echt allemaal nog! Laat je niet tegenhouden door je leeftijd of door wat het geijkte pad is. Bedenk goed wat je belangrijk vindt en wilt en ga er voor!
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 29 Dec 2013 13:40

Re: Quarterlifecrisis

Angst houdt mij vooral tegen. Want het roer omgooien, hoe doe je dat dan? Eerst moet ik natuurlijk weten waar ik het roer naar om wil gooien, en dat weet ik nog niet. Bij mij zit het vooral op werkgebied. En misschien een beetje privé. Ik werk nu 2 jaar in een functie welke toch niet helemaal mijn ding is. Maar wat wil ik dan? En hoe kom ik eruit? Privé ga ik wel meer uit het leven halen. Afgelopen oktober iets akeligs meegemaakt wat mij nog eens temeer laat beseffen dat je alles uit het leven moet halen. Ik wil graag wat van de wereld zien en ook mooie reizen maken, nou dat ga ik doen in 2014! Maar van mijn werk wordt ik nu niet gelukkig. En het leven is te kort om niet gelukkig te zijn. Dus wil aan de slag om uit te vogelen wat ik dan wil. Maarja het lef om mijn baan op te zeggen heb ik niet. Er is ook een hypotheek die betaald moet worden.
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 29 Dec 2013 13:46

Re: Quarterlifecrisis

Ik heb hier ook last van, eigenlijk al een aantal jaar. Ik ben ook van plan om volgend jaar mijn leven om te gooien. Ik woon nu in het buitenland (Spanje). Ben hierheen gekomen voor mijn exvriend. Nu het uit is heb ik hier niet veel te zoeken meer. Het enigste wat mij tegenhoud is angst. Wat als ik geen werk kan vinden in NL? Huis vinden is ook moeilijk omdat ik niet ingeschreven sta bij een woningbouw.
Ik wil een plan van aanpak gaan maken. Sowieso vanuit hier werk gaan zoeken en dan een tijdelijk huisje zoeken vanwaar ik weer verder kan zoeken naar een ander huisje. Ik zou bij mijn moeder terecht kunnen maar daar wil ik niet langer dan een aantal weken blijven.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 29 Dec 2013 23:43

Re: Quarterlifecrisis

Ucantsitwithus schreef:Ik heb hier ook last van, eigenlijk al een aantal jaar. Ik ben ook van plan om volgend jaar mijn leven om te gooien. Ik woon nu in het buitenland (Spanje). Ben hierheen gekomen voor mijn exvriend. Nu het uit is heb ik hier niet veel te zoeken meer. Het enigste wat mij tegenhoud is angst. Wat als ik geen werk kan vinden in NL? Huis vinden is ook moeilijk omdat ik niet ingeschreven sta bij een woningbouw.
Ik wil een plan van aanpak gaan maken. Sowieso vanuit hier werk gaan zoeken en dan een tijdelijk huisje zoeken vanwaar ik weer verder kan zoeken naar een ander huisje. Ik zou bij mijn moeder terecht kunnen maar daar wil ik niet langer dan een aantal weken blijven.

Waarom schrijf je je niet toch even in? in een aantal steden/gebieden waar je zou willen wonen.
<<

Anoniem 42

Bericht 30 Dec 2013 00:41

Re: Quarterlifecrisis

Ik heb / had ook wel een crisis. Al zit het ook wel in mijn karakter dat het avontuur altijd lonkt, ik denk dat ik dat over vijftig jaar nog steeds heb. Maar ik heb het nu wel meer dan normaal.

Heb de afgelopen tijd ook wat grote beslissingen genomen en het voelt goed om die knopen nu doorgehakt te hebben, al is het niet de makkelijke weg die ik nu gekozen heb.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers