Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Brugge of Antwerpen

<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 27 Dec 2013 21:34

Brugge of Antwerpen

Maandag willen we er met vrienden een dag op uit gaan en een stad bezoeken. We twijfelen tussen Brugge en Antwerpen. Ik ben in beide nog nooit geweest. Iemand van jullie wel als eens in één of beide steden geweest? Wat is leuk om te zien/bezoeken/doen? En welke stad zou je aanraden?
<<

Anoniem119

Bericht 27 Dec 2013 22:39

Re: Brugge of Antwerpen

Antwerpen is beter om echt een dag te winkelen, maar Brugge is historischer en dus beter om een dag de toerist uit te hangen.
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 27 Dec 2013 22:54

Re: Brugge of Antwerpen

Hoe zit het met de openingstijden van winkels / restaurantjes op maandag in België?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 28 Dec 2013 00:27

Re: Brugge of Antwerpen

Ik ben in zowel Antwerpen, Gent als Brugge geweest.
Ik vond Antwerpen en Gent allebei echt super (Antwerpen idd meer om te winkelen, Gent meer als toerist en de sfeer), en Brugge vond ik meer een Gent in het klein, en aangezien ik eerder in Gent als in Brugge was viel dat enorm tegen.
Ik zou dus zeggen, afhankelijk van je wensen dan, naar Gent of naar Antwerpen toe!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 28 Dec 2013 01:01

Re: Brugge of Antwerpen

Ja Gent is inderdaad ook nog een optie! Er gaan ook twee heren mee dus denk dat het meer cultuur snuiven wordt dan echt shoppen. Misschien dan Gent ook maar eens overwegen!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 28 Dec 2013 02:09

Re: Brugge of Antwerpen

Van die drie is Gent echt het allerleukste, ook qua gezellige kroegjes enzo. Gent is iig leuker dan Brugge, iets groter en iets meer te doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Dec 2013 07:07

Re: Brugge of Antwerpen

Als je naar Brugge gaat en je wilt een drankje drinken. Op de markt betaal je de hoofdprijs, letterlijk. Vier euro voor eenbiertje is daar niet raar. Je zit wel leuk, maar als je 3 meter verder om een hoek zit betaal je de normale prijzen.

Bij een keuze tussen Antwerpen of Brugge, zal ik eerder voor Brugge gaan, Het is wel kleiner, maar je kan er leuk wandelen langs de grachten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem157

Bericht 29 Dec 2013 12:11

Re: Brugge of Antwerpen

Dan zou ik voor Antwerpen kiezen, Brugge is ook superleuk. Wij waren daar ook een dagje, maar voor een dagje vind ik het te kort. Weet niet waar je woont en hoe de afstand is, maar Brugge is ook veel verder rijden voor ons dan Antwerpen.
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 29 Dec 2013 13:36

Re: Brugge of Antwerpen

Nou, we hebben besloten om morgen toch een dagje Antwerpen te doen! Brugge en/of Gent doen we dan gewoon een andere keer, want als ik jullie reacties lees moet dat toch ook echt leuk zijn.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Dec 2013 13:37

Re: Brugge of Antwerpen

Ik vond in Brugge de bier brouwerij ook echt leuk, lijkt me ook leuk met mannen. Leuke tour door de brouwerij en daarna op het terras daar een biertje drinken. En in het biercafé Cambrinus kan je heerlijk en niet te duur eten en drinken.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Dec 2013 13:37

Re: Brugge of Antwerpen

OH haha net een seconde te laat met m'n reactie ;)
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 29 Dec 2013 13:41

Re: Brugge of Antwerpen

Veel plezier in Antwerpen. Als je toch nog iets van cultuur wil snuiven. Het treinstation daar, is van zowel de buitenkant maar vooral ook de binnenkant echt super mooi!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2013 13:44

Re: Brugge of Antwerpen

Ik zal in Antwerpen ook zeker even achter het station even langs de joodse diamantwijk lopen. Super indrukweekend en het liggen mooie sierraden tussen, maar ook hele lelijke. dat ik mij echt afvraag koopt iemand het. De dierentuin is ook heel leuk daar, maar om dat allemaal te doen is het gewoon te kort dag.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 29 Dec 2013 14:18

Re: Brugge of Antwerpen

Ow dat zijn nog leuke tips! Thnx :)

Haha Marin, voor het tripje morgen wel. Maar ik vind dat we Brugge en Gent ook maar eens moeten bezoeken. Zo'n bierbrouwerij bezoeken is wel een heel leuk idee, zeker voor de mannen. We hebben dat in Lieshout eens gedaan bij Bavaria. Leuk om te zien en te proeven!
<<

Anoniem119

Bericht 29 Dec 2013 14:27

Re: Brugge of Antwerpen

Leuk! Heel veel plezier!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Dec 2013 23:10

Re: Brugge of Antwerpen

Veel plezier in Antwerpen!

Voor als je naar Brugge gaat in de toekomst: bierbrasserie Cambrinus (wat Marin ook al zei hierboven) is ontzettend gezellig en daar kan je heel lekker eten en ze hebben daar meer dan 400 verschillende soorten (Belgische) bieren. Ik zou wel op voorhand reserveren.
Verder is Historium echt een aanrader om te bezoeken! Dat zit op de markt. Ik zou op de markt niks eten of drinken, als je zijstraatjes in gaat betaal je gewoon normale prijzen maar op de markt is het duur.

Tip voor een leuk hotel in Brugge: Hotel Biskajer. Niet ver van de markt en ontzettend vriendelijke mensen die het runnen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers