Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem124

Bericht 28 Dec 2013 18:27

Re: Datetopic

Bliss schreef:
M-Train schreef:Maar...ben ik dan de enige die het heel gek zou vinden als mijn bijv. mijn man (heeft ook vrouw en kinderen) rond de kerstdagen een Appje zou krijgen van een oude scharrel en maar haar in de stad met haar biertjes zou gaan drinken?

Ik denk dat we allebei hard zouden moeten lachen om dat Appje en een beetje medelijden zouden hebben vanwege die nostalgische bui. Als ikzelf in jouw schoenen zou staan, zou ik daar ook wel bang voor zijn, dat z'n vrouw dat Appje zou lezen en ze samen zoiets zouden hebben van wtf? Snap je wat ik bedoel? Dat zou me echt m'n eer te na zijn gewoon.

Maargoed als ik het goed begrijp is die gast niet helemaal netjes.


Je maakt het groter dan t is. Ik heb hem op FB en we hebben daar zo af en toe nog wat contact. Nu sprak ik m dus ff op de chat daar en toen t over de stamkroeg ging, kwam dit spontaan in me op. Ik stuurde dus geen appje, want ik had zn goede nr niet eens meer. Ik vind dat je een rare draai aan dit verhaal probeert te geven en vraag me af waarom.


Ik probeer een rare draai aan dit verhaal te geven en jij vraagt je af waarom? Ik denk eerder dat jij de realiteit voor jezelf goedpraat. Als je nou een probeerde in te zien wat ik oprecht bedoel zou je misschien beter leren begrijpen waarom daten bij jou zo'n gedoe vaak is. Want precies dit soort situaties is investeren in zaken die toch nergens oo uitlopen. Als je dat nou eens zou inzien (ipv het neer te zetten alsof IK er een rare draai aan geef) zou je misschien eens leren investeren un wat zinvoller contacten, want ik neem aan dat dat wel is waar je naar oo zoek bent.

Echt waar, ik zou er als vrouw zo niet van gediend zijn als mijn man een Appje kreeg van jou.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Dec 2013 19:01

Re: Datetopic

Prima. In elk geval ben ik t een beetje zat om mezelf hier steeds te moeten verdedigen, dus ik trek me voorlopig terug uit dit topic. Misschien reageer ik nog wel op iemand, maar ik zal zelf in elk geval ff niks meer delen.
❤ 7 juni 2018
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 28 Dec 2013 19:23

Re: Datetopic

Ben het een met M-Train. Ik herken het een beetje in een vriendin van mij, die is ook heel erg geforceerd bezig met het vinden van een vriend. Bliss probeer gelukkig met jezelf als single te zijn. Een vriend moet iets toevoegen aan je leven, het moet geen noodzaak zijn om een gelukkig leven te hebben.
<<

Anoniem124

Bericht 28 Dec 2013 19:27

Re: Datetopic

Ik doel nog niet eens op het geforceerd zoeken van een relatie ofzo. Ik geloof best dat Bliss ook zo best gelukkig is en ik vind haar niet wanhopig ofzo. Ik vind alleen sommige keuzes van haar uiterst apart en zou me kunnen voorstellen dat het tijd is voor het heroverwegen van bepaalde contacten omdat achteraf vaak blijkt dat Bliss er zelf ook niet helemaal lekker mee omgaat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Dec 2013 19:47

Re: Datetopic

Klopt, ook als single voel ik me doorgaans prima en ik ben blij met m'n leven. Als ik de 'leeftijdsdruk' niet zo voelde, dan zou ik me al helemaal nergens druk om maken. Ik heb al eerder gezegd dat ik me vaak te veel aantrek van wat (ik denk dat door anderen) normaal wordt gevonden of wat sociaal wenselijk is. Aangezien ik word doodgegooid met babyfoto's, vriendinnen met relaties etc. etc., krijg ik steeds het gevoel dat ik dat ook móét, terwijl ik me zo ook nog wel ff vermaak. Het maakt me onrustig, waardoor ik dus regelmatig denk van 'laat ik maar weer eens gaan daten', terwijl algemeen bekend is dat dat niet bepaald mn hobby is. Ik vind dan ook absoluut niet dat ik geforceerd bezig ben met het vinden van een vriend. Als dat zo was, zou ik wel meer gaan daten/actiever op zoek gaan. In dit hele jaar heb ik welgeteld drie dates gehad! Het hele gebeuren houdt me dus wel vaak bezig, omdat ik die 'druk' voel (die ik mezelf ook deels aanpraat, maar ja, als je er steeds mee geconfronteerd wordt, gaat het bijna vanzelf). Het blijft dus een soort innerlijke strijd. Ik voel me gewoon nog 25 en wou dat ik die leeftijd ook nog had, zodat ik nog iets rustiger aan kon doen op dit gebied. Ik ben altijd al overal een laatbloeier mee geweest (ik zoende bijv. pas voor het eerst op mn 18e en heb als puber dus werkelijk NIKS uitgespookt, waardoor ik nu soms ineens het idee heb dat ik nog ff wat aan het inhalen ben wat ik toen heb gemist ofzo) en nou ja, als dat patroon zich voortzet, zal t misschien wel een keer goedkomen met me.

Dit staat trouwens los van het contact met die ex-scharrel, dat heeft ook geen bal met daten te maken natuurlijk. Als ik hem tegenkom, maken we altijd wel ff een praatje en dat is gewoon gezellig. Ik zie dus wel of ie nog een keer contact opneemt als ie in de buurt is. Gisteren stuurde hij nog wel een berichtje hoe het in de kroeg was geweest donderdagavond.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem108

Bericht 28 Dec 2013 20:06

Re: Datetopic

Bliss, misschien moet je het eens omkeren voor jezelf. Die 'leeftijdsdruk' waarover je praat, zit in je hoofd. Ik neem aan dat je nu dus ook vindt van jezelf dat je op een leeftijd bent gekomen dat het idee van huisje-boompje-beestje naartoe gewerkt gaat worden i.p.v. 'vrijheid blijheid'. Dan zou ik dus ook, net als wat M-Train aangeeft, eerder je richten op mannen die echt iets kunnen gaan toevoegen in je leven dan jouw gebrek aan aandacht invullen. Dat laatste klinkt wellicht bot, maar zo lees ik overwegend jouw posts; aanpappen met mannen wat een kansloze missie is, maar ze geven je wel aandacht. Aandacht waar je uiteindelijk niet gelukkig van wordt, maar wat voor dat moment volstaat.

Misschien lees ik het wel geheel verkeerd, hoor. Dat kan. Maar het valt mij ook op dat het daten bij jou niet soepel gaat en dat je voornamelijk jezelf ermee in de weg zit. Het kan ook zo op mij overkomen door de manier waarop je het omschrijft, maar ik voel bijna je stress die je ervan krijgt door het beeldscherm heen en dat lijkt me toch bovenal voor jezelf zwaar klote.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Dec 2013 20:25

Re: Datetopic

Ik snap wat je zegt, maar eigenlijk geniet ik dus wel ff van het 'vrijheid blijheid'-gebeuren nu. Als er echt een leukerd op mn pad komt, ga ik dat natuurlijk niet uit de weg, maar tot die tijd vind ik t wel ff goed zo geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem32

Bericht 28 Dec 2013 20:41

Re: Datetopic

Bliss schreef:Ik snap wat je zegt, maar eigenlijk geniet ik dus wel ff van het 'vrijheid blijheid'-gebeuren nu. Als er echt een leukerd op mn pad komt, ga ik dat natuurlijk niet uit de weg, maar tot die tijd vind ik t wel ff goed zo geloof ik.


Niet geloof ik zeggen, maar je moet het voelen!

Meid je gaf mij doorgaans hetzelfde advies wat men nu aan jou geeft. Ik weet precies hoe jij je voelt en waar je onbewust op zoek naar bent. Het is ook niet verkeerd, maar het haalt ook niks uit idd.
Jij zei tegen mij dat het verstandiger was om rust nu te nemen voor mezelf en mijn zoontje. Ik geef jou hetzelfde advies.
Laat de mannen voor wat ze zijn. Houd het contact gewoon oppervlakkig en niet meteen gaan doemdenken ( oh dit kan een potentieel iemand zijn)
Ik ervaar het nu zelf ook en ik geef je gelijk wat je tegen mij zij.
Contacten zijn leuk, maar ik heb er geen verwachtingen meer van. Het loopt zoals het loopt. En een biertje drinken met die man is niet verkeerd verder, zolang je er verder ook niks bij voelt.

Vind de rust terug in jezelf. Ik heb zo sterk het gevoel dat je zo enorm onrustig bent als ik jou berichten lees in dit topic.
Geen verwijt overigens. Je bent een leuke meid en het is zo zonde dat je hierdoor je leven zo laat bepalen.
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 20:56

Re: Datetopic

Dank jullie wel meiden.

Ik lees precies wat ik al dacht: Ik ben weer aan het vluchten. Een ex zei zes jaar geleden al: Ze kwam, ze zag en ze ging weer. Geen woord van gelogen. Als het mij te heet onder de voeten wordt vlucht ik weg. Wil ik niet, maar doe ik wel. Gisteren lag het op het puntje van mijn tong om precies te zeggen wat ik voel en wat ik van hem wil en toch heb ik het maar weer ingeslikt. Ik durf gewoon niet. En dan ga ik in mijn hoofd alles wat goed is fout maken. Waar is toch dat meisje van vroeger gebleven? Ik zeg continu dat ik gegroeid ben, maar als ik dan moet kijken waarin, dan is het alleen mijn gewicht. :P
<<

Anoniem124

Bericht 28 Dec 2013 21:12

Re: Datetopic

Bliss, ik denk dat we elkaar wel begrijpen als ik je laatste post lees. En ik snap je gevoel wel. Ik zou m'n tijd alleen niet verspillen aan mensen die het niet waard zijn (plus het is niet echt leuk naar z'n vrouw toe). Thats all.
<<

Anoniem59

Bericht 28 Dec 2013 21:50

Re: Datetopic

Polly, wat heerlijk! Geniet ervan!

Sokpop, spannend! Ik ben benieuwd hoe het is/was!

Caro: het zou niet uit moeten maken, je lichaam. Ik heb wel ervaren dat het voor sommige mannen wél uitmaakt. Een tijdje terug was ik een stuk zwaarder.. En ik ben zo'n 20 kilo lichter nu en heb zoveel aanspraak ineens, van mannen... Ook soms een stuk jonger dan ik, afgelopen zomer heb ik met mijn 31 jaar nog staan rotzooien met een jongen van 22. Het type mannen dat me aanspreekt is ook anders: veel meer de op uiterlijk gerichte mannen, die het verder weinig kan schelen dat ik ook nog intelligent ben, en dat ik dromen heb en ambities en meningen en een temperament en alles. Die mannen zijn totaal niet geïnteresseerd in mijn persoonlijkheid, alleen in mijn lichaam. Daar heb ik me een tijdje mee vermaakt en mijn ego door laten kietelen, maar eerlijk... Dat zijn geen mannen die je moet willen, hoor. Je moet iemand willen die jouw totale pakket de moeite waard vindt om voor door het vuur te gaan. Tuurlijk, het oog wil ook wat... Maar zo'n kortzichtigheid en oppervlakkigheid zou helemaal niet bij je passen, is echt niks voor jou... Zo'n man zou jou, slank of niet, toch niet ten volle kunnen waarderen, als het alleen daarom gaat.

Tabbie: haha, alle Nederlandse mannen vallen in het niet bij de vakantiehunk he... Geniet lekker ban dat gezwijmel, heerlijk toch!

Nyx!!! Hup!!! Doe het! Hij vindt jou leuk! Als je geen (verbale) actie onderneemt en hem zegt wat je voelt, dan ga je zo'n spijt krijgen en er later met verdriet op terugkijken.. Gun jezelf nou eens dat geluk, meisje!

Bliss: ik had juist de indruk dat je het serieuze daten wat had losgelaten de laatste tijd en vond je niet meer zo hysterisch (sorry, stom woord) daarover doen, juist. Ik had ook niet die man uitgenodigd voor een drankje, persoonlijk, dat niet. En natuurlijk, als mr. Right je leven binnen wandelt schop je hem er niet uit... Maar ik vond je niet naarstig op zoek de laatste tijd hoor! Heb je nog wat van je scharrel gehoord?

Hier elkaar anderhalve week niet gezien door drukte in mijn leven. Maar morgen gaan we samen naar Amsterdam, naar het Rijks, een beetje shoppen, lekker uit eten.. Ik slaap thuis want hij moet maandag werken, maar dinsdag zien we elkaar weer voor oud en nieuw! Hij belt elke dag even, en zelfs zijn nerdy hobby's vertederen me :) en hij heeft een kerstcadeautje voor me! Spannend ;)

Oh, en een oud-scharrel stuurde me nog een berichtje vandaag! Voorheen zou ik daar zeker op ingegaan zijn, hij was echt gewéldig in bed en heeft ook heel romantisch me getekend, ooit (denk Titanic, haha) maar nu deed het me helemaal niets... Ik heb hem laten weten niet geïnteresseerd te zijn, en heb gezegd dat ik bezet ben :) dat was voor het eerst, dat ik dat zo concreet gezegd heb!
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 22:09

Re: Datetopic

Klinkt goed, RYW.

Had je ook je eigen le coeur de la mer? Soms doen mensen je gewoon niets meer. En dan weet je ook dat het gewoon klaar is. Soms ben ik wel blij dat niet iedereen iets met me doet en ik het ook gewoon van mijn rug kan laten glijden. Heeft wel lang geduurd, maar ach...

Ik moet trouwens ook echt actie ondernemen. Ik vind het alleen doodeng. Maar ja, ik vind wel meer eng in het leven en toch doe ik het. Nu moet het ook maar gewoon een keer doen.
<<

Anoniem59

Bericht 28 Dec 2013 22:27

Re: Datetopic

Haha helaas moest ik het doen met een bescheiden setje oorbellen :) ook leuk, daar niet van... Het is maar goed dat sommige voormalige blikseminslagen je ineens niets meer doen, dat de chemische cocktail gewoon uitgewerkt is.. En nu in mijn geval helemaal, aangezien ik mijn date gewoon zo leuk vind :)

Maarre... Je moet het inderdaad gewoon doen! Ga nu geen spijt hebben van iets niet gedaan hebben... En het risico is maar klein, hij vindt jou leuk en jullie kunnen elkaar maar niet loslaten.. Kom op Nyx! Je kan het! Het is even jezelf kwetsbaar opstellen maar je kan het echt!
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 22:50

Re: Datetopic

Helemaal niets mis met een paar leuke oorbellen. :)

Ik ben niet zo zeer bang om afgewezen te worden, maar meer bang om wat het kan worden/zijn.

Dat we top zijn samen weet ik al vier jaar. Toen ik mezelf aan hem voorstelde wist ik gelijk dat we goede buren zouden worden. Menig zomermiddag/avond samen op het balkon gezeten en altijd even gezellig. Ik weet dat hij mij al vier jaar in de gaten houdt. Hij weet precies wat er in mijn huis gebeurd. Ik word daar niet eens kriegel van, ik vind het juist wel fijn dat er iemand een beetje op mij let.

Maar we lijken zo ongelofelijk veel op elkaar, gaan we elkaar wel aanvullen? Ik ben sinds een jaar een familiemens, hij is het niet en zal het nooit worden. Hij heeft soms echt tijd voor zichzelf nodig en ik zeker. We kunnen gezellig zijn, maar wel als het onszelf uitkomt. Gaan we wel het beste van elkaar naar boven halen? Want ik herken zoveel van hem in mezelf dat ik hem zou laten in zijn "grillen". Dat lijkt me niet gezond.

Ik denk vaak aan Lady. Lady was van zichzelf al leuk, maar sinds ze met haar partner is is ze alleen maar leuker, doordachter etc. Het lijkt erop alsof haar partner het beste uit haar haalt en zij dat waarschijnlijk ook uit hem haalt. Ga ik dat ook krijgen? Hoe dan? Als we beiden zo makkelijk leven dan blijven we onszelf en misschien worden we er gewoon wel slechter van. En dan denk ik: "Hij is beter af bij een meid die extravert is, hem meesleurt naar familiegelegenheden, hem verteld hoe bepaalde dingen werken, dat kan ik niet".

Tja, als het al tot een relatie komt, hoe dan verder?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Dec 2013 00:26

Re: Datetopic

Nerdy hobby's, RYW? Doet ie ook aan fantasy roleplays? :wink: Leuk dat je hem dinsdag weer gaat zien! Ik heb niks van de scharrel gehoord. En gezien mijn eeuwige behoefte aan closure wilde ik nog wel een keer iets naar hem sturen, over hoe het nu zit en of het nu klaar is. Maar ik was net bij Kiek en zij zei 'je kunt ook zelf beslissen dat het nu klaar is, dat hoeft iemand anders niet voor je te doen' en dat is natuurlijk ook zo. Dus bij dezen laat ik het lekker voor wat het is en ga ik er niet meer achteraan. Mocht hij toch nog een keer wat laten horen, dan kan ik dan altijd nog zien of ik er iets mee doe. Voor nu is het klaar. Vind het wel jammer op zich, maar het is niet anders. Op naar een celibatair bestaan :wink:

Nyx: hoe dan verder? Dat wijst zich vanzelf toch wel dan? Spreek het nou eerst naar elkaar uit, dan zie je vanzelf hoe het loopt. Van dit om elkaar heen draaien word je uiteindelijk ook niet gelukkiger!
❤ 7 juni 2018
<<

cupcake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:14

Bericht 29 Dec 2013 00:47

Re: Datetopic

Mijn 4e date zit er alweer aan te komen maar er moet me even iets van het hart.
We hebben nu al 3x iets gedronken en gegeten op dezelfde locatie.
Hij is niet heel erg creatief in het verzinnen van iets anders en ik momenteel ook niet.
Ik ben bang dat de 4e date een beetje van hetzelfde gaat zijn.

We spreken ons al een week of 10 en de dates plannen we nu nog in de
weekenden dat we beide kinderloos zijn.
Hij is de ideale persoon, ietsjes ouder, ook een kindje, heeft werk, is erg lief, zeer geinteresseerd in
mij en mijn kind. Hij appt elke avond ( al ben ik niet zo'n apper ) alleen
lijkt hij mij erg onzeker over zichzelf en is hij erg verlegen.
Ik ben op dat gebied ook wel verlegen dus we gaan echt in een slakkengangetje en ik weet nog niet
zo goed wat ik ermee aanmoet. Hij ziet er goed uit maar soms denk ik " man waar zijn je ballen, geef me eens wat weerstand"!

Hij vind tot nu toe alles prima en alles leuk.
Ik weet het hij klinkt goed en ik denk dat het "probleem" bij mij ligt.

Iemand trouwens leuke ideetjes voor een leuke date? Ik ben momenteel
echt inspiratieloos ;)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2013 08:39

Re: Datetopic

Geen tips om hem aan te geven dat hij meer ballen met krijgen.
Maar iets van een actieve date? Schaatsen, indoor skien-snowboarden? Efteling doet het ook altijd goed. Indoorklimmen.
Wandeling door het bos gaan maken, strandwandeling? Ik weet niet waar je woont, maar misschien is er iets leuks te doen in de omgeving.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Dec 2013 12:22

Re: Datetopic

RYW schreef:
Caro: het zou niet uit moeten maken, je lichaam. Ik heb wel ervaren dat het voor sommige mannen wél uitmaakt. Een tijdje terug was ik een stuk zwaarder.. En ik ben zo'n 20 kilo lichter nu en heb zoveel aanspraak ineens, van mannen... Ook soms een stuk jonger dan ik, afgelopen zomer heb ik met mijn 31 jaar nog staan rotzooien met een jongen van 22. Het type mannen dat me aanspreekt is ook anders: veel meer de op uiterlijk gerichte mannen, die het verder weinig kan schelen dat ik ook nog intelligent ben, en dat ik dromen heb en ambities en meningen en een temperament en alles. Die mannen zijn totaal niet geïnteresseerd in mijn persoonlijkheid, alleen in mijn lichaam. Daar heb ik me een tijdje mee vermaakt en mijn ego door laten kietelen, maar eerlijk... Dat zijn geen mannen die je moet willen, hoor. Je moet iemand willen die jouw totale pakket de moeite waard vindt om voor door het vuur te gaan. Tuurlijk, het oog wil ook wat... Maar zo'n kortzichtigheid en oppervlakkigheid zou helemaal niet bij je passen, is echt niks voor jou... Zo'n man zou jou, slank of niet, toch niet ten volle kunnen waarderen, als het alleen daarom gaat.

Hier elkaar anderhalve week niet gezien door drukte in mijn leven. Maar morgen gaan we samen naar Amsterdam, naar het Rijks, een beetje shoppen, lekker uit eten.. Ik slaap thuis want hij moet maandag werken, maar dinsdag zien we elkaar weer voor oud en nieuw! Hij belt elke dag even, en zelfs zijn nerdy hobby's vertederen me :) en hij heeft een kerstcadeautje voor me! Spannend ;)

Oh, en een oud-scharrel stuurde me nog een berichtje vandaag! Voorheen zou ik daar zeker op ingegaan zijn, hij was echt gewéldig in bed en heeft ook heel romantisch me getekend, ooit (denk Titanic, haha) maar nu deed het me helemaal niets... Ik heb hem laten weten niet geïnteresseerd te zijn, en heb gezegd dat ik bezet ben :) dat was voor het eerst, dat ik dat zo concreet gezegd heb!


Ohh ik snap heus wel dat het oog ook wat wil. En ik zou liegen als ik niet op uiterlijkheden zou letten. Maar zoals hij het zei, draaide alles álleen maar om het lichaam. En niet om welk hoofd je hebt, of je persoonlijkheid. Als je alleen al kijkt naar Tinder, wat puur om het uiterlijk draait, merk je gewoon dat mensen er op letten. Dat is nu eenmaal zo. Maar met tijd en wijlen twijfel ik ook gewoon aan mijn lijf. En ook ik ben ongeveer 15 a 20 kilo zwaarder geweest, en diep van binnen voel ik me nog dat lelijke eendje soms. Maar goed.. ik denk eerlijk dat de opmerking ook gewoon onhandig uit zijn mond kwam :-).
<<

Anoniem156

Bericht 29 Dec 2013 12:29

Re: Datetopic

Harrison schreef:Ik ben blij dat jij er weer bent :heart: !


:heart:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Dec 2013 12:38

Re: Datetopic

@Cupcake.. mannen hebben he took maar lastig met ons eigenlijk he. We willen allemaal dat ze lief zijn, aardig, meevoelend, compassievol, geinteresseerd etc etc. Maar zijn ze het teveel, dan zeuren we dat ze té aardig zijn en geen ballen hebben :razz: . Stel zelf even iets voor, misschien is hij hartstikke onzeker en weet hij het gewoon niet zo goed.

Dus, ik zoou gewoon iets anders voorstellen. Stuur hem een berichtje 'ik heb een geweldig idee.. waarom gaan we niet....' en dan iets leuks invullen. En dat kan al zijn dat je naar een museum gaat, of een expositie die je graag wil zien, of iets anders leuks!
<<

cupcake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:14

Bericht 29 Dec 2013 13:30

Re: Datetopic

Caro schreef:@Cupcake.. mannen hebben he took maar lastig met ons eigenlijk he. We willen allemaal dat ze lief zijn, aardig, meevoelend, compassievol, geinteresseerd etc etc. Maar zijn ze het teveel, dan zeuren we dat ze té aardig zijn en geen ballen hebben :razz: . Stel zelf even iets voor, misschien is hij hartstikke onzeker en weet hij het gewoon niet zo goed.

Dus, ik zoou gewoon iets anders voorstellen. Stuur hem een berichtje 'ik heb een geweldig idee.. waarom gaan we niet....' en dan iets leuks invullen. En dat kan al zijn dat je naar een museum gaat, of een expositie die je graag wil zien, of iets anders leuks!




Erg he hahaha.
ik ben momenteel ook niet zo creatief in het bedenken van iets, er is hier in de buurt
gewoon niet zoveel te doen.
Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden ;)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Dec 2013 13:42

Re: Datetopic

Picknick in je eigen huis? Leg een kleedje neer, gezellig filmpje, allemaal lekkere hapjes, drankjes?
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 29 Dec 2013 14:04

Re: Datetopic

Ik snap zeker wat jullie zeggen tegen Bliss, en dat jullie het ongetwijfeld goed bedoelen naar haar toe, maar het is de toon waarop de muziek gespeeld wordt. Ik vond sommige dingen best hard overkomen, dus ik kan me voorstellen dat Bliss hier helemaal onzeker van wordt. Juist omdat één berichtje nu gekoppeld wordt aan 'misschien heb je daarom moeite met daten', dat komt al snel hard aan. Dat maakt de onzekerheid die er bij Bliss speelt denk ik niet minder. Kritisch zijn is prima, maar wees dan kritisch over gedrag, en probeer het niet op zo'n persoonlijk vlak te spelen. Zoals dat laatste bericht van M-train, dat komt gelijk heel anders over. Ik hoop dat je je hier niet door laat weerhouden om mee te praten, Bliss.

Cupcake: 3 keer bij dezelfde tent, dat is wel wat inspiratieloos. Er is vast wel iets te doen. Picknick in je huis is een leuk idee inderdaad.

Ik voel me niet zo fit, verkouden/keelpijn/hoofdpijn. En ik vlieg woensdag naar Zweden... Timing is alles. Dus vandaag doe ik rustig aan, en hoop ik dat het niet erger wordt.
<<

Anoniem108

Bericht 29 Dec 2013 16:57

Re: Datetopic

Het is geheel niet mijn bedoeling om Bliss een naar gevoel te geven en volgens mij werd dat ook niet zo opgevat. Als buitenstaander lees ik soms posts die mij doen verbazen, omdat ik juist vind dat Bliss zichzelf zo tekort doet. Dat vind ik zonde om te lezen en doordat het heel beeldend wordt verteld, vorm ik er een beeld van wat weinig rust uitstraalt. Ik wil niemand kwetsen, maar zouden vriendinnen niet hetzelfde zeggen? Voor mezelf gesproken had ik dit ook tegen een vriendin gezegd als ik vanaf de zijlijn zag dat het daten geen succes is en dan met name de vervelende gevoelens die het bij mijn vriendin teweeg zou brengen keer op keer. Ik zou haar dat niet gunnen.
<<

Anoniem285

Bericht 29 Dec 2013 17:01

Re: Datetopic

Hallo, ik ben weer boven water! Hoop dat jullie allemaal gezellige kerstdagen hebben gehad. Mijn kerstdagen hadden voor mijn gevoel geen zak te maken met kerst, maar het was volgens mij de beste kerst ooit! We hebben een paar uur op dat strand naast het vliegveld doorgebracht, weet niet of jullie dat kennen, de vliegtuigen komen daar super laag overvliegen om te landen en als er een vliegtuig vertrekt word je half weggeblazen als je achter de landingsbaan gaat staan. Voor mij al super leuk, voor een piloot nog leuker! En ik kon er een kroket eten dus daar was ik ook blij mee. Die avond zijn we met z’n tweeen gaan eten in een sjiek restaurant aan boord, waar ik aan het einde van de avond nog mijn tranen moest wegvegen met mijn servet, omdat we zo hard aan het lachen waren... :D We hebben echt een geweldige week gehad! En we zijn allebei verliefd :D Hij begon er op een gegeven moment over, zo van “Als ik naar je kijk dan voel ik zoiets in mijn buik, hoe zeg je dat in het Engels?” hahaha butterflies dus :D We zijn er allebei verbaasd over hoe vanzelfsprekend het allemaal voelt, en we kennen elkaar natuurlijk pas net, maar het voelt alsof we elkaar al heel lang kennen. Pffff, ik kan er wel over door blijven gaan, irritant! Ik weet natuurlijk niet hoe de toekomst eruit ziet, maar ik heb wel echt het idee dit echt iets kan worden / is. Ik ben er bijna van overtuigd zelfs! We hebben ook al veel over plannen voor de toekomst gepraat, dingen die we willen doen, hoe dat moet werken tussen ons met de afstand etc. Hij zei dat dit de eerste keer is dat hij een toekomst met iemand voor zich ziet. Weet niet wat ik met hem heb gedaan, maar we hebben echt allebei het gevoel dat de buit binnen is :P We hadden het erover dat we echt wel leuke exen hebben, ik vind bv. bij de een iets heel erg leuk, en bij de ander iets anders, en nu heb ik het idee dat ik een all-in-one pakket gekregen heb – en hij heeft hetzelfde zegt hij. Deze week heeft in ieder geval mijn toch al hoge verwachtingen overtroffen! :D :cheering:

Toet, fijn dat het zo goed met je gaat! Maar het blijft gewoon dom van hem. En leuk dat je mee blijft schrijven ook al heb je geen nieuwe verhalen.

Auxo, waar komt deze Apper dan vandaan? Ik dacht ook dat het de ex-scharrel was, vroeg me al af waar je het nog over had met hem :P Denk dat Toet wel gelijk heeft, het is veel moeilijker om afstand te nemen van iemand, maar uiteindelijk voel je je daardoor wel beter. Ben benieuwd naar het vervolg met die collega!

Bliss, ik snap niet helemaal waarom je opeens niets meer hoort van je scharrel? Denk je dat het hem te gezellig onder de voeten werd? Er was toch niets gebeurd verder waardoor hij het contact zou verbreken, of heb ik dat gemist? Misschien heeft hij het gewoon even druk met de feestdagen. RAAR in ieder geval, om opeens niets te laten horen.
Wat betreft biertje drinken met ex-scharrel, op zich denk ik niet dat het biertje het probleem is, het feit dat je het in het date topic meldt is misschien waarom er zoveel reacties op kwamen. Al kan ik er niet veel over zeggen want volgens mij heb je een stuk getypt en weer weggehaald, dus ik weet niet wat daar stond. Ik denk dat het erop aan komt welke intenties jullie allebei hebben met het biertje. Zelfs als jij niet van plan bent iets te doen, misschien hij wel... En daar zou ik voor passen.
Ik hoop dat je nog mee blijft schrijven, al kan ik me voorstellen dat je er even klaar mee bent. Meelezen is een ding, maar dat het dan opeens van het biertje met de ex-scharrel gaat over hoe jij daten beleeft vind ik nogal flauw, dan zou ik er ook wel klaar mee zijn.

Nijntje, wat vervelend dat het gevoel er dan toch niet is... Raar hoe dat werkt. Dan heb je alles waar je denkt dat je naar op zoek bent, en dan is het het toch niet. Denk je dat het nog kan komen? Kan voor hem ook niet leuk zijn om te horen. Hij zal echt wel hoop hebben, anders vier je ook geen O&N samen natuurlijk. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt voor jezelf!

Caro, leuk dat je weer veel schrijft! Ik vind jouw reacties altijd leuk om te lezen. Ik hoop dat je een hele leuke date/relatie krijgt in 2014, want dat verdien je!! Die opmerking van de vriend van je zus zou ik me niet aantrekken, dat heeft hij waarschijnlijk helemaal niet zo bedoeld. Kan me voorstellen dat het lullig overkomt, maar het is natuurlijk onzin!!

Liv, leuk dat je mee komt schrijven. Wat moeilijk, na zo’n lange tijd uit elkaar! Ik hoop dat je een leuke vrijgezelle periode tegemoet gaat, geniet van je vrijheid! Als je zin hebt om op een date te gaan, doen. Als je er geen zin in hebt, niet doen! Maf dat je dan juist die jurist tegen het lijf loopt... Maar ja, je zou de eerste niet zijn, kijk maar naar Charlotte in SATC! :D Hoe gaat het met hem trouwens, klinkt redelijk serieus als ie al twee dagen op apegapen ligt... Al iets gehoord?

Stuiterbal, leuk dat je ook mee komt kletsen! Ik ben wel nog benieuwd waarom het toch niets is geworden met je laatste nieuwe vriend, die van je blog? Want dat leek toch juist wel helemaal waar je naar op zoek was? Jammer! Moet er wel om lachen dat je een dating site gebruikt als een manier om contacten op te doen, maar ja, als je eerlijk bent daarover, waarom niet inderdaad.

Carra, hoe sta je er op het moment in? Krijg je nog veel berichtjes van je date? Hij zou wel meer willen dus? Stom hoe dat werkt he, wil jij wel, wil hij niet, en andersom. Maar als het er niet is, dan is het er niet... En je Tinderman, gaat dat nog door?
Is Tinder nu trouwens een app om een sexdate mee af te spreken of een gewone date? Ik snap het niet helemaal.

Majira, ik denk dat internetdaten erg hard is, want zo kan het inderdaad gaan (spreek ik uit ervaring van anderen, want ik heb het zelf nooit geprobeerd). Probeer het je niet aan te trekken en denk gewoon ‘op naar de volgende’! Ben je al lang vrijgezel?

Esperanza, bedankt voor je update, leuk om van je te horen. Jammer dat het slechts ok met je gaat, heeft het specifieke redenen of heb je gewoon een ‘bluh’-periode? Hoop dat het snel beter met je gaat. Je hoeft hier niet alleen over daten te praten hoor. En verder... Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen... Misschien zelfs weer een nieuwe date? :D
Die andere man, tsja, die heb ik sinds mei al niet meer gezien, we komen steeds op andere plaatsen terecht. Nog wel af en toe contact, ik vind hem ook immers erg leuk, maar er was altijd een maar. En daarom heb ik op een gegeven moment het contact wat laten verwateren, want ik wilde wat afstand nemen van hem. Blij dat ik dat heb gedaan, want nu weet ik hoe het voelt om die twijfels totaal niet te hebben.

SuperGrover, je vertrekt bijna!!! Joepie, eindelijk!!! Klote dat je juist NU ziek wordt, maar even rustig aan doen dus, hopelijk ben je dan zo fit als een hoentje als je daar aankomt! Heb je je brief trouwens af? Als je nog iemand nodig hebt om hem te lezen mag je hem doorsturen als je wilt, ik zag je topic, maar ben een beetje laat.

Poubelle, je bent er weer! Hoe is het? Je hebt altijd genoeg gaande, leuk om te lezen. Hoe was het met je ex? En leuk dat je nog altijd contact hebt met die vriend van je collega, hij klinkt leuk!
En mannen zeggen dus werkelijk tegen je dat je zaadvragende ogen hebt? Dat vind ik echt respectloos. Wie zegt zoiets??? Tabbie, bij jou ook, wtf???

Jules, dankjewel :D

Tabbie, wat leuk dat je nog zo aan het zwijmelen bent over je vakantieliefde, jullie hebben dus nog altijd wel veel contact? Hoe gaat het met zijn Engels? :D Heeft hij het nog over naar Nederland komen gehad?
Je kerst klinkt wel relaxt!!

Bolletje, fijn dat jullie toch nu gewoon ‘vriendschappelijk’ kunnen appen. Ik houd ook niet van die awkwardness. Hoe was het concert?

Nyx, doe niet zo moeilijk en ga ervoor! Als het niet werkt dan kom je daar vanzelf wel achter.

Sokpop, hoe was het tas ophalen? :D

Sushi, wat een stomme date, haha! Klinkt inderdaad saai. NEXT! :D
Leuk dat je ook de stomme dingen deelt!

RYW, ik vind jouw stukje aan Caro hartstikke goed geschreven. Het type mannen waar je aanspraak van hebt, daar heb je vaak niets aan. Maar goed, Caro, ik weet zeker dat het goed komt met je dus ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. :D
En RYW, ik vind het hartstikke goed hoe jullie het zo rustig aan kunnen doen terwijl jullie zo verliefd zijn! Ik heb trouwens helemaal niet meegekregen waar je hem van kent? Leuk, Amsterdam, hoe was het? En fijn dat je zo stellig tegen je ex-scharrel kon zeggen. Dat is een goed teken. Super leuk, jouw verhalen! Ik zie die Titanic scene trouwens helemaal voor me :D

Cupcake, ik moest lachen om je berichtje! Dat vind ik inderdaad super inspiratieloos, al 3x op dezelfde locatie! :D Ik vind dat er veel goede tips voorbij zijn gekomen, ik zou zeker iets anders doen, anders gaat er nooit iets gebeuren hoor! Hopelijk krijgt ie nog ballen (soms moeten ze even moed verzamelen).
Ik denk in ieder geval NIET dat het ‘probleem’ bij jou ligt.

Als jullie trouwens benieuwd zijn naar een paar foto’s van afgelopen week, dan mag je me een PM met je email adres sturen. En ik blijf benieuwd naar beeldmateriaal van al jullie verhalen, uiteraard :P
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers